Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Siis onks ne bailanneet tossa autossa ja olleet ihan ok sen kanssa, että fanit seisoo ulkopuolella ja katsoo kaikkea ja kuvaa? Miksköhän ne ovat olleet tuossa parkissa? Odottaneet Kikiä?
https://x.com/jerefromvantaa/status/1704958342458712538?s=20
Kiki on kyydissä, näkyy Markin stooreissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mitä heidän välillään on, luultavasti syvää ystävyyttä, mutta jonkinlainen konkreettinen fyysinen vetovoima myös (huom ei välttämättä ollenkaan seksuaalinen tms), koska aina kun he ovat samassa paikassa olleet, he ovat myös fyysisesti lähellä toisiaan, seisovat vierekkain, istuvat vierekkäin, lavallakin lähellä toisiaan. Siis ihan kuin olisi jokin läpinäkyvä kumilanka, joka vetää heitä yhteen.
Huomaan olevani jotenkin myös kateellinen tuosta heidän suhteestaan. En ole ylpeä tästä tunteesta. Kun käyn mielessäni omia ystävyyssuhteitani, en löydä sellaista, mitä kuvittelen heillä olevan. Toisaalta he ovat nuoria, itsellä on tässä iässä jo kaikenlaista elämässä tapahtunut, joka vie huomiota ja voimia ystävyyssuhteilta. On lapset, on ei niin hyvä parisuhde, iäkkäät vanhemmat. Nuorena kaikki on vielä uutta ja tuoretta.
Minäkin hiukan kateellinen. Kaipaan omaan elämääni taas hassuttelua ja hölmöilyä, vaikka olen liki viisikymppinen estronauta. Töissä on onneksi pari huumorityyppiä, mutta suurimman osan kanssa joutuu pönöttämään, tylsää. Ja tässä iässä hassuttelu katsotaan lapselliseksi.
Mä katsoin että Kiki ajoi sitä aitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku laittaa linkin Tavastian ke k-18 CCC:hen. En löydä millään haulla mistään ja mulla olisi siitä yksi juttu, jota ei ole vielä taidettu täällä ruotia.
Tässä yksi
Kiitos paljon! Eli: katsokaa kohta 1:30 kun K on menossa Krisin luo ja koskee tätä olkapäähän. B tulee kärppänä, tai siis bojanina, paikalle aivan kuin hienovaraisin omistajan elkein katkaisemaan tilanteen kehittymisen yhtään pidemmälle. Oli vaan minusta jotenkin tosi suloinen hetki tuokin.
Huomasitteko muut tuota vai onko tämä vaan omaa ylitulkintaa? (Toisaalta mitä väliä vaikka olisikin. Tätähän tämä nyt kieli poskella nyt on 😄)
Vierailija kirjoitti:
AUTOA
Vierailija kirjoitti:
NO NYT
Vierailija kirjoitti:
Fuuuuck, on se nukkunut Häärijän kanssa 😭😭😭
Kärtsän tai kenenkään muunkaan viesteistä ei voi päätellä yhtään mitään! On nukkunut Häärijän kanssa tai ei ole nukkunut. Eikä edes kuulu meille.
Jännä miettiä täällä junassa ketkä on menossa Joksujen keikalle! Muutama kaunis nuori neiti ihan varmasti! Yks rouva kutoo jotain, mutta taitaa olla liian pieni kellekään pojista.
Asun Tampereelta jonkun matkaa etelään, ulkona on +18 astetta! Aika lämmintä näin syyskuun lopuksi!
So how is it @LadySLO? ARE you? Meaning: Are you Bojan?!? 😍🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos LadySLO olisikin oikeasti Bojan? 😂😂😂
Minä ihan oikeasti mietin tätä että jos olisi joku heistä tai läheisistään. Jopa sen verran että tarkkailin että kirjoittaako JO konserttien aikana tänne. Tuokaan ei mikään vedenpitävä todiste tietenkään olisi.
Ei apua, te sekootte kohta lopullisesti!
En sekoa. Tätä kesti ihan hetken tässä oilisko ollut ihan viimeisimpien JO konserttien aikana kun LadySlo sitten sattuikin kirjoittamaan yhden konsertin aikana. Koko kesänä en ole kiinnittänyt asiaan mitään huomiota ja tuonkin verran vain huvikseni. Voit huokaista helpotuksesta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO NYT
Minäkin katoin että oho, meidän Aito 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO NYT
Yes, tänne vaan 😋😜
t. Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne saaneet hyvän aamupalan hotellilla ainakin. Täällä itse lopettelen aamupalaa saman ketjun hotellissa.
Mistä tiedät missä hotellissa he olivat? Missä ne muuten Hesassa olivat?
En tiedä missä olivat. Kärtsän postauksessa on ihan samanlaista sisustusta kuin mun hotellilla. Oletin vaan että samaa ketjua ja samaa aamiaista.
Ehkä olette samassa hotellissa. Helsingissä taisivat olla Presidentissä.
Eikö ne ollu scandic simonkentässä?
Niin minäkin luulin aluksi, mutta sitten tuli jonkun bändiläisen (en muista kenen) ig-tarinakuva, josta pystyi päättelemään, että olivat Presidentissä.
Yöketjuun oli joku kirjoittanut että
Teitä seurataan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos LadySLO olisikin oikeasti Bojan? 😂😂😂
Minä ihan oikeasti mietin tätä että jos olisi joku heistä tai läheisistään. Jopa sen verran että tarkkailin että kirjoittaako JO konserttien aikana tänne. Tuokaan ei mikään vedenpitävä todiste tietenkään olisi.
Ei apua, te sekootte kohta lopullisesti!
En sekoa. Tätä kesti ihan hetken tässä oilisko ollut ihan viimeisimpien JO konserttien aikana kun LadySlo sitten sattuikin kirjoittamaan yhden konsertin aikana. Koko kesänä en ole kiinnittänyt asiaan mitään huomiota ja tuonkin verran vain huvikseni. Voit huokaista helpotuksesta,
Eikös häneltä oo kysyttykin sitä suoraan? Ja nauraen kielsi olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne saaneet hyvän aamupalan hotellilla ainakin. Täällä itse lopettelen aamupalaa saman ketjun hotellissa.
En tiedä missä olivat. Kärtsän postauksessa on ihan samanlaista sisustusta kuin mun hotellilla. Oletin vaan että samaa ketjua ja samaa aamiaista.
Niin minäkin luulin aluksi, mutta sitten tuli jonkun bändiläisen (en muista kenen) ig-tarinakuva, josta pystyi päättelemään, että olivat Presidentissä.
Turussa taitavat olla Scandic Plazassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hähh, mikä!???
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Kikin viimeisestä stoorista kun katselee noita tyhjiä penkkejä taustalla, niin miksi ihmeessä niitäkin ei myyty. Olis varmaan menneet kaupaksi. Sinne muuten meni ihmisiä istumaan vaikka käsitin että piti olla vaan pyörätuolipaikat.
Liipujahan oli saatavilla vielä ihan viime viikkoina että en olisi ihan niin varma. Tosin usko että jotkut olisivat varmaan mieluummin menneetkin sinne istumakatsomoon.
Hei jotain rajaa! Ei kuka vaan voi olla ei-bojan! Ei ressu ainakaan!