Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että jotain heille itselleenkin mystistä ja selittämätöntä noissa heidän väleissä on. Ja että ovat sitä joutuneet jollain tavalla käsittelemään. Ylen haastattelussa K:n puhuessa taas tästä "something between us" hän katsoi B:tä sillä tavalla kiinteästi, kysyvästi ja vähän epävarmasti, kuin varmistellen, että "saihan näin siis sanoa, saihan?".
Musta siinä oli sitä K:n tahallista "homoerotic" vihjailua. Jotenkin huomaa sen puhetavasta. Kivat ja lämpöiset välit niillä on.
Mä taas tulkitsin sen niin, että Jere on siinä täysin tosissaan, ja se kysyvyys tulee siitä, että haluaisi Bojanilta varmistuksen, että tunnetko sinäkin näin?
Toki vähän outoa, että se pitää kysyä tv-kameran kuvatessa haastattelussa... mutta itse vain ajattelin, että oikeasti K tietää, että Bojan tuntee samoin, niin jostain syystä ei halunnut peittää omaa ajatustaan heistä julkisesti.
Ei se silti tarkoita, että K haluaisi suhteen tai olisi "seksuaalisesti rakastunut" Bojaniin.
K käytti tuollaista samaa jännää äänensävyä muutamaan kertaan viisujen aikaan eri yhteyksissä esim. Wiwibloggsin Williamin kanssa, siinä on jotain laskelmoitua ja opeteltua. Ihanaltahan se kuulostaa mutta mun mielestä se on yleisölle suunnattua esitystä ja sopii K:n viimeaikaisiin touhuihin ja projektiin. Ja en tarkoita etteikö se tykkäisi B:stä oikeasti. Kaverimielessä siis.
Ssolin musiikkivideo tulee tänään klo 15!🔥
Voisiko joku laittaa linkin Tavastian ke k-18 CCC:hen. En löydä millään haulla mistään ja mulla olisi siitä yksi juttu, jota ei ole vielä taidettu täällä ruotia.
Ajatelkaa jos LadySLO olisikin oikeasti Bojan? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/Nea09321828/status/1705027556225802526
Yöketjusta poimittua
Ja siis mitä hittoa!?? *Kai nukut edes Bojanin viekussa? Niin klo 4: *tottakai*
!Valitettavasti lienee vain huumoria. :)
No niinpä. Kuten toivottavasti tuo pusu-kommenttikin :)
Jos se pusu tulee niin se on korkeintaan sellainen että silleen kummartuvat vastakkain ja nopea pikkupusu vartalot kaukana toisistaan. Silloin lupaus on täytetty mutta selvää huumoria. Itse en usko että mitään on tulossa eikä tarvitse tullakaan.
Miksi ihmeessä jotain pusua näin odotellaan. Mikä merkitys sillä olisi?
Varmaan kun K se "lupasi" jollekin fanille kommentissaan.
Mulle ei mitään merkitystä ja en odota. Olen tuo edellinen ja huvikseni vaan vastasin mitä se korkeintaan voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi tää tänään mielessä 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Eikä oikeasti mitään kääntäjää tarvitse, vaan ymmärtää meidän jutut. Tekstin tuottaminen ei ihan vielä onnistu suomeksi, mutta eiköhän jouluun mennessä ala yllättäen vastaamaan meille suomeksi. 😉
Vierailija kirjoitti:
Minä ihan oikeasti mietin tätä että jos olisi joku heistä tai läheisistään. Jopa sen verran että tarkkailin että kirjoittaako JO konserttien aikana tänne. Tuokaan ei mikään vedenpitävä todiste tietenkään olisi.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku laittaa linkin Tavastian ke k-18 CCC:hen. En löydä millään haulla mistään ja mulla olisi siitä yksi juttu, jota ei ole vielä taidettu täällä ruotia.
Tässä yksi
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mitä heidän välillään on, luultavasti syvää ystävyyttä, mutta jonkinlainen konkreettinen fyysinen vetovoima myös (huom ei välttämättä ollenkaan seksuaalinen tms), koska aina kun he ovat samassa paikassa olleet, he ovat myös fyysisesti lähellä toisiaan, seisovat vierekkain, istuvat vierekkäin, lavallakin lähellä toisiaan. Siis ihan kuin olisi jokin läpinäkyvä kumilanka, joka vetää heitä yhteen.
Huomaan olevani jotenkin myös kateellinen tuosta heidän suhteestaan. En ole ylpeä tästä tunteesta. Kun käyn mielessäni omia ystävyyssuhteitani, en löydä sellaista, mitä kuvittelen heillä olevan. Toisaalta he ovat nuoria, itsellä on tässä iässä jo kaikenlaista elämässä tapahtunut, joka vie huomiota ja voimia ystävyyssuhteilta. On lapset, on ei niin hyvä parisuhde, iäkkäät vanhemmat. Nuorena kaikki on vielä uutta ja tuoretta.
Jan-faneille Kikin stoorissa jotain kivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi tää tänään mielessä 🤣🤣🤣
Eihän tällä palstalla mikään ole mahdotonta👑😄😄Bojanista on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihan oikeasti mietin tätä että jos olisi joku heistä tai läheisistään. Jopa sen verran että tarkkailin että kirjoittaako JO konserttien aikana tänne. Tuokaan ei mikään vedenpitävä todiste tietenkään olisi.
Ei apua, te sekootte kohta lopullisesti!
Huomenta-päivää Turun Kauppatorilta! Aurinko paistaa, olo on edelleen epätodellisen autuas UPEAN🥰🥰 keikan jälkeen. Jokereita ei Turun yössä näkynyt, mutta just äsken eteen tupsahti yksi lohtu-sääli-ei-bojan - Ressu Redford🤣😂😜!!
Siis onks ne bailanneet tossa autossa ja olleet ihan ok sen kanssa, että fanit seisoo ulkopuolella ja katsoo kaikkea ja kuvaa? Miksköhän ne ovat olleet tuossa parkissa? Odottaneet Kikiä?
https://x.com/jerefromvantaa/status/1704958342458712538?s=20
Tuosta Kikin viimeisestä stoorista kun katselee noita tyhjiä penkkejä taustalla, niin miksi ihmeessä niitäkin ei myyty. Olis varmaan menneet kaupaksi. Sinne muuten meni ihmisiä istumaan vaikka käsitin että piti olla vaan pyörätuolipaikat.
Tämän ketjun neologismit ansaitsisivat kyllä oman Listansa: bojanseksuaali, kostopitsi . . . Mitä näitä nyt on 😀
Se oliskin ollut, kun K:n bussistoorista olisi saatu zoomattua B:n vauvapalstailut. :D Nyt tarkkuutta pojat!
Vierailija kirjoitti:
Huomenta-päivää Turun Kauppatorilta! Aurinko paistaa, olo on edelleen epätodellisen autuas UPEAN🥰🥰 keikan jälkeen. Jokereita ei Turun yössä näkynyt, mutta just äsken eteen tupsahti yksi lohtu-sääli-ei-bojan - Ressu Redford🤣😂😜!!
Lohtu-sääli EI-Bojan :DDDDD
Miksi ihmeessä jotain pusua näin odotellaan. Mikä merkitys sillä olisi?