Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101901/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla pojallani on kaveri, jota selvästi rakastaa ja on hänelle läheinen kuin veli. Puhuu aina kauniisti tästä ja ovat olleet parhaita kavereita lapsesta asti. heidän välistä kaveruuttaan ja vitsailuaan on ihana seurata, kun näkee heti miten välittävät ja arvostavat toisiaan. Ja voin kyllä sanoa, että K:n ja Bojanin ystävyys on jotain aivan erilaista kuin veljellistä.

Minusta K puhui sydämestään ,kun sanoi heidän olevan maybe something more. Varmaan itsekin huomaavat eroottisen väreilyn välillään ja ovat oppineet hyväksymään sen ja tunteensa. En usko, että kumpikaan aikoo tehdä asialle mitään, kun toinen on parisuhteessa. Mutta minusta on ihanaa, että voivat kuitenkin jatkaa ystävyyttään väreilystä huolimatta. 

Toisaalta, sun poika ei taida olla viihdealalla?

K ja B ovat viihdyttäjiä. Esiintyjiä. Extrovertteja. He osaavat heittäytyä lavalla, esiintyessään, kuten B lääppiessään bändikavereidensakin kanssa. Eivät he oo ihan tavan tallaajia kuitenkaan...

Maybe something more oli minusta enemmän fan serviceä, K ei voinut itselleen mitään vaan heitti sen siihen perään ilman sen kummempia merkityksiä. 

Vierailija
101902/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku tällä sanoi, että bändi hyvin huomioi keikalla vanhempaakin yleisöä, niin minusta he voivat todellakin paljonkin ilahtua fanikunnan suuremmasta diversiteetistä. Teinifanit yleensä kulkevat vähän muodin mukana ja vanhempi fanikunta voi olla merkitä pitkäikäisyyttä bändille ja tämä fanikunta ei välttämättä kaikkoa heti sen myötä, kun pojat muuttuvat miehiksi. 

Ehkä ei täällä kannata jatkuvasti vertailla aikuisia faneja ja teinejä, kun niitä jälkimmäisiä matkustajina myös on. Oli jo eilen sallitun jonosta tosi ikävä lukea niitä kauhisteluja, mitä tänne oli kirjoitettu. Ja ihan vaan jonottajien iästä.

Mua huvitti kun kävin siihen ekan keikan jonoon, ja kysyin vikana olleelta pojalta, että onko tämä jono Tavastialle, niin hän sanoi, että joo. Sitten tuntui katsovan minua päästä varpaisiin ja sanoi: "Tää on siis se ikärajaton keikka"! Olin (vastasin) vaan, että "nii-in" ja kävin rennosti istumaan :D

Mun vieressä kaks arviolta yläkouluikäistä mietti, miks keikalle on menossa aikuisia. Sanoin, että ikärajaton tarkoittaa, ettei ole yläikärajaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101903/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt tuon ccc.vedon uudestaan, niin ei musta K vaikuta yhtään känniseltä. Korkeintaan samassa syntymähumalassaan kuin aina. 😄 Sanojen unohduskin voi mennä oman tutun taustanauhan uupumiseen ja instrumentaaliversion seuraamisen piikkiin.

Vierailija
101904/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen molemmissa nautaliveissä eli notkuin puhelimella koko illan/yön. Minulla oli ihana ilta. Nautin niin täysillä molemmista konserteista, enkä välittänyt yleisöön kohdistuneesta dissauksesta ja muusta jurnutuksesta.

Nyt väsyttää ihan pipona, mutta Bojan kostopitseissään on tatuoitu verkkokalvoille. Sydän sykkyrällä odotan liveä tälle illalle ja kirsikkana kakun päälle perjantaina Tamperetta livenä. Tässä voi kyllä  käydä niin, että silmäpussit roikkuvat perjantaina jo nilkoissa, kun aamulla on lähtö ennen kuutta ja ilta saattaa venähtää sekä ennen että jälkeen. Ihan kuin olisin rakastunut. Siinä tilassa ei väsymyskään haittaa :D Onnelinen nauta täällä.

Vierailija
101905/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään tallennettuna noita ig livejä? haluisin päästä lukemaan niitä kommentteja mitä ihmiset kirjottanu :)

Vierailija
101906/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm trying to post here, but there's a text that says the post will only be published after approval. I hadn't written anything strange.

Vierailija
101907/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi lähellä omia ajatuksiani tämä. Ja luulen että siksi B saa niin paljon sympatioita, koska hänen nähdään / on nähty olevan tunnetasolla oikeesti tässä enemmän mukana. Ja suurin osa pystyy varmaan samaistumaan häneen, koska on kokenut vähän vastaavaa itse (siis ettei ihan saa tunteilleen vastakaikua, vaikka välillä annetaan ymmärtää hieman toisin). Ja nämä myös ihan omaa puhdasta spekua eikä perustu mihinkään tietoon (tietenkään).

Voi miten viisaasti sanoitettu, näinhän sen täytyy just olla: SAMAISTUMINEN! En ole ennen ajatellut asiaa, mutta siitä on varmasti pitkälti kyse. Kaikille meille on ehkä joskus käynyt niin ja tiedämme miten raastavalta se tuntuu!

Ja vielä kun B on tuollainen ylimaallinen ihanuus mussukka, jolle haluaisi antaa kaiken hyvän tässä maailmassa 💙💚

Onkohan B oikeasti ainakaan enää mitenkään murheissaan Jeren takia, kun vaikuttaa ainakin ulospäin niin iloiselta nykyisin. Mistäs me tiedetään, mitä hänellä on meneillään ja kenen kanssa. Hassua ajatella, että B on se heikommalla oleva osapuoli, kun itse on ylimaallisen ihana mussukka, jonka jokaisen luulisi huolivan onnesta kiljuen.

Vierailija
101908/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yesterday, while I was watching when I saw K. and B. on stage together I screamed, scaring the husband and daughter. Then I stood there looking at them with my heart beating very fast and tears in my eyes. It's incredible how these two manage to move me so much by showing me their emotions and their wonderful friendship, or, as K. said, something more.

Vierailija
101909/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä oli täällä? Ylen raporttia Tavalta

https://areena.yle.fi/1-66764073

En kestä! Siinä ne taas on, sielunveljet ja yhden aivosolun puolikkaat, tirskumassa ja halailemassa. Turha tulla sanomaan etteikö se yhteys ja kemia ois vielä olemassa. Bromance for life 💚

Näin vasta aamulla kaikki klipit Tavastialta ja tulin niin hyvälle tuulelle, kaikilla oli selkeästi hauskaa lavalla ja K:n puhe siitä, ettei kyse ole nyt hänestä ja Bojanista vaan Joker Outista, oli aivan ihana. Siksi en tajua, miksi palstoilla on ollut niin ankea tunnelma.

Just näin, sama ja sama fiilis! Ihania pätkiä ja itselleni tuli mieleen, että ehkä Jere oli vaan niin täpinöissään B(&poikien) näkemisestä, että ccc meni yli-innostuksen vuoksi vähän vihkoon, joka oli minusta myös vaan tosi suloista. Ja tuo puhe sen jälkeen, että camoon nyt respectiä koko bändille!!

Hei minuu jäi pohdituttamaan, että saitteko annettua villasukkia pojille?

Ja toi ylen juttu 🥰🥰 K: en puhunut paljon joten vain katselin ja hymyilin (i feel you bro 🤭) 😍

Vierailija
101910/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasin pyhästi keikkaraportin, joten täältä pesee. En tiedä, olenko enää kovin järjissäni, mutta yritän jotain laittaa ylös. Varoitus: pitkä teksti täynnä pulinaa, hyppää vain yli suosiolla, jos et halua tarpeettoman yksityiskohtaista kuvailua.

Olin siis Tavastian myöhemmällä K-18 -keikalla, ja huh huh. Menin jonoon heti kun se oli sallittua kello 18:15, tosin siinä vaiheessa siellä oli jo ainakin puolen korttelin verran ihmisiä. Kämmäsin ja menin laittamaan takkini narikkaan vaikka olin päättänyt, etten niin tee, mutta pääsin kuitenkin 6-7 riville (miten sen ottaa, ihmiset olivat miten olivat). Oikein hyvin näin ainakin suurimman osan aikaa, mitä nyt joskus edessä oleva peitti näkymän.

Aloitetaan siitä ilmeisemmästä: hemmetti, Bojan on vielä kuumempi tosielämässä kuin läppärin näytöllä, enkä olisi tätä uskonut todeksi. Hengitys meinasi salpautua, kun näin ne samperin kostopitsit livenä. Itse asiassa kaikki bändin jäsenet ovat tyrmäävän komeita tosielämässä. (Mitä ihmettä Janilla edes oli tai ei ollut päällään? Ottivatko ne tilauksia etukäteen täältä?) Ihan ilo oli katsoa vain sitä lavalla oleilua, kun joka puolella oli silmänruokaa. Nacen katse oli sen verran intensiivinen, että melkein sulin sen alle. Myönnän kuitenkin, että koko keikan ajan huomioni oli 95-prosenttisesti Bojanissa, koska hän on sen verran magneettinen esiintyjä. (Nace sai huomiostani 3 prosenttia, Jan 1, ja Jure ja Kris saivat raukat jakaa sen viimeisen prosentin. Jos Jan ja Nace toilailivat jotain yhdessä, joudun sen nyt kaivamaan muiden kuvaamista videoista myöhemmin. A Sem Ti Povedalin aikaisen päiden yhteen painamisen sentään näin.) Mutta juu, siitä musiikillisesta kokemuksesta…

Todellakaan en ehtinyt palstailla paikan päällä enkä oikein yölläkään, mutta sen verran luin kommentteja täältä, että liven perusteella yleisö oli mukana ja tanssi ja lauloi, ja voin täysin allekirjoittaa tämän. Tunnelma oli sähköinen, ihan mieletön, ja suurimman osan kappaleista yleisö taisi laulaa innokkaasti mukana (tosin ei välttämättä aina oikeilla sanoilla, mutta mitäs pienistä. En minä ainakaan kaikkia kappaleita muistanut ulkoa, eikä se menoa haitannut). Ehkä vain omaa harhaa, mutta vaikutti siltä, että koko bändi oli aika otettu tästä. En sitten tiedä, miten sanat on osattu muilla keikoilla? Joissakin kappaleissa (Demoni, Umazane Misli, Ona, Vem da gres) bändi jäi vain ihan jammailemaan ja vähän pidensi kappaleita, kun yleisön kanssa kemia tuntui menevän niin hyvin. Jurekin sai rumpusoolon jossain välissä! Tämä kemia kulminoitui hyvin Umazane Mislin kohdalla, jossa ainakin viiden eri yleisön jäsenen annettiin laulaa se naislaulajan osuus. Tämä meni melkein vitsiksi jo, kun Bojan vain kuljetti mikkiä ihmiseltä toiselle ja näytti aina yhtä iloisen hämmästyneeltä, kun kaikki osasivat sanat. Novi Valin aikana Nace ainakin näytti vähän liikuttuneelta, kun yleisö lauloi mukana ja heilutti kännyköitä valoina. Ja SSOL… vaikka en ollut innoissani sen sanoista etukäteen, se toimii älyttömän hyvin livenä. Huikea biisi, johon lähtee väistämättä mukaan. Ei niitä kömpelöitä sanoituksia huomaa, kun on liian kiire bailata mukana.

Elämää suuremmat kiitokset tästä raportista, tuntuu kuin olisi itse päässyt keikalle mukaan! 💚💙

Molempien keikkojen livestriimit katsoneena ja jo ensimmäisen aikana itkeneenä 😅 uskon että se on just noin. Bojanissa on vaan jotain käsittämätöntä mitä ei voi sanoin kuvailla, ehkä hän on jumalolento.

Kun mietin muita ihania Jokruja niin Kris on mallimaisin, Jute sympaattisin, Jan vaarallisin & seksikkäin ja Nace komein (perinteisen miesmakuni mukaan). Mutta sitten tulee Bojan ja millään muulla ei oikeastaan ole enää mitään väliä, koska universumissa on vain hän ja hänen ihanuutensa. Tiedän että kuulostaa hullulta ja sitä se onkin, että jospa tästä sinne Niuvaan sitten 😂

Mä pyrin videoimaan kaikki Boitsun välispiikit, mutta mua harmittaa, kun paria (itselleni) tärkeintä en sitten onnistunut taltioimaan. Mun maailmani vähän hyvällä tavalla järkkyi, kun Bojan kiitti sen jälkimmäisen keikan lopulla meitä siitä, että olimme tulleet konserttiin, ja sanoi, että Carpe Diemin takia tämä kaikki käynnistyi, kun he tulivat viisuihin. Ja sitten hän katsoi ylöspäin (kuin taivaalle) ja sanoi: "kiitos..." miettien hetken miten jatkaa, "universumille tai jollekin."

Siis ihana!!!!! Koska niin mä oon itsekin kokenut tämän kaiken, koko kevään ja miten tulin itse tempautuneeksi tähän mukaan. Mulla oli jo helmikuusta valittu loma-ajankohta oikein, mä sain 2 päivää ennen Tavastiaa lipun myös kakkoskeikalle, mä sain loman järjestymään tällekin viikolle, ja ja ja

...kun olen ollut töissä, niin aina kun palstalla on ollut jotain häppeninkiä ja parasta spekulaatiota, oon kuitenkin just ollut vapaalla...!

Pakko sanoa, että on ollut tunne, että kerrankin mä en oo missannut out mitään, mä en oo! Vaan oon saanut olla täysillä mukana ihan koko risteilyllä! Kiitos... universumi myös minulta  

Vierailija
101911/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<br />

Onkohan B oikeasti ainakaan enää mitenkään murheissaan Jeren takia, kun vaikuttaa ainakin ulospäin niin iloiselta nykyisin. Mistäs me tiedetään, mitä hänellä on meneillään ja kenen kanssa. Hassua ajatella, että B on se heikommalla oleva osapuoli, kun itse on ylimaallisen ihana mussukka, jonka jokaisen luulisi huolivan onnesta kiljuen.[/quote kirjoitti:

Toivotaan ettei ole murheellinen!!! Mutta sivuhuomiona & täysin spekulatiivisesti vaan: ei se varmaan auta että saisit kenet vaan, jos et voi saada sitä kenet oikeasti haluat

Vierailija
101912/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi lähellä omia ajatuksiani tämä. Ja luulen että siksi B saa niin paljon sympatioita, koska hänen nähdään / on nähty olevan tunnetasolla oikeesti tässä enemmän mukana. Ja suurin osa pystyy varmaan samaistumaan häneen, koska on kokenut vähän vastaavaa itse (siis ettei ihan saa tunteilleen vastakaikua, vaikka välillä annetaan ymmärtää hieman toisin). Ja nämä myös ihan omaa puhdasta spekua eikä perustu mihinkään tietoon (tietenkään).

Voi miten viisaasti sanoitettu, näinhän sen täytyy just olla: SAMAISTUMINEN! En ole ennen ajatellut asiaa, mutta siitä on varmasti pitkälti kyse. Kaikille meille on ehkä joskus käynyt niin ja tiedämme miten raastavalta se tuntuu!

Ja vielä kun B on tuollainen ylimaallinen ihanuus mussukka, jolle haluaisi antaa kaiken hyvän tässä maailmassa 💙💚

Onkohan B oikeasti ainakaan enää mitenkään murheissaan Jeren takia, kun vaikuttaa ainakin ulospäin niin iloiselta nykyisin. Mistäs me tiedetään, mitä hänellä on meneillään ja kenen kanssa. Hassua ajatella, että B on se heikommalla oleva osapuoli, kun itse on ylimaallisen ihana mussukka, jonka jokaisen luulisi huolivan onnesta kiljuen.

Jaa taasko täällä on paha K joka särki ihanan Bojanin sydämen? Mistä tiedätte jos se onkin B joka on torjunut K:n? Ja vaikka ei olisikaan mistä tiedätte kuin paljon K:ta sattuu jos vaikka on rakastunut kahteen ihmiseen? Aina kaikki on K syytä, niinkö?

Vierailija
101913/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään tallennettuna noita ig livejä? haluisin päästä lukemaan niitä kommentteja mitä ihmiset kirjottanu :)

Is it just me, mutta miksi minusta näyttää, että tallenteissa ei näy ikinä kaikki liven kommentit?

Vierailija
101914/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistettiinko se hyvä analyysi täältä :o missä puhuttiin K:n ja B:n julkisen ja yksityisen roolin/tunteiden eroista. Antakaa olla kaikenlaiset ajatukset täällä.

Poistui varmaan taas pari sivua juttuja. Hirveä sivujen hyppiminen vaikka aukaisin heti koneelle tultua kaikki illan jälkeen tulleet sivut omille välilehdilleen jotta seuraaminen olisi helpompaa. 

Vierailija
101915/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan tiedä, että K:lla olisi kumppania, ei ole esille tuonut, enkä ole kiinnostunut tietämäänkään. Kuvassa, josta ei kyllä saa selvää taitaa olla joku henkilökunnan jäsen tai Sonnyn sisko? Kemiaa oli kyllä hyvinkin B&K välillä ja shippaus vaan vahvistui, ovat ihania, hyvin otti K huomioon, että on vieraana jokereilla ja toi heitä esiin

Vierailija
101916/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smells again like a strong homopakotus - palstanautojen ja satunnaisten gayvierailijoiden tarpeisiin. 🤣

Vierailija
101917/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan tiedä, että K:lla olisi kumppania, ei ole esille tuonut, enkä ole kiinnostunut tietämäänkään. Kuvassa, josta ei kyllä saa selvää taitaa olla joku henkilökunnan jäsen tai Sonnyn sisko? Kemiaa oli kyllä hyvinkin B&K välillä ja shippaus vaan vahvistui, ovat ihania, hyvin otti K huomioon, että on vieraana jokereilla ja toi heitä esiin

Vähänpä olet sitten tätä palstaa tai muuta somea seurannut. Älä silti kirjoita että on esim. Sonnyn sisko vailla parempaa tietoa.

Vierailija
101918/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smells again like a strong homopakotus - palstanautojen ja satunnaisten gayvierailijoiden tarpeisiin. 🤣

Mitähän v***ua taas? Missä ketjussa luulet olevasi?

Vierailija
101919/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös eilen Tavastian kakkoskeikalla ollut paikalla joku Joker out subsin kääntäjistä? Mihin videoon Bojan viittasikaan, kun kysyi, että käänsitkö sinä jotain (ja oliko se että suomeksi vai englanniksi)?

Vierailija
101920/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa taasko täällä on paha K joka särki ihanan Bojanin sydämen? Mistä tiedätte jos se onkin B joka on torjunut K:n? Ja vaikka ei olisikaan mistä tiedätte kuin paljon K:ta sattuu jos vaikka on rakastunut kahteen ihmiseen? Aina kaikki on K syytä, niinkö?

Rauha, rauha! Ei tässä kukaan ole syyttänyt Jereä yhtään mistään! Ja esittämäsi skenaario on tottakai myös mahdollinen, joskaan ei varmaan se kaikkein ilmeisin. Mutta mahdollinen. Enemmänhän me spekuloidaan täällä omia ajatuksiamme ja näiden kahden meissä herättämiä tunteita kuin sitä miten asiat OIKEASTI ovat, koska sitä emme koskaan saa tietää.

Ketju on lukittu.