Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101921/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin hypeissäni eilisen liven jälkeen, etten kestä odottaa Logomoa. Luulen, että siellä mennään taas vähän rauhallisemmalla menolla, itse aioin kyllä tanssia ja laulaa täysillä. B:lle manifestoin sitä pinkkiä paitaa - ja JO:a ensi kesän festareille.

Vierailija
101922/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan meikäläinen lähdössä Turkuun Helsingistä junalla 11.36? Hitto tää on epätodellista. Mä jopa ihmettelen, että ukko ei enemmän kommentoi tätä hulluutta. Eilen Tavastialla ja tänään samaa porukkaa katsomaan toiseen kaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101923/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Am I the only one who noticed that when K. says: "maybe something more" does H. rejoice?

Vierailija
101924/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku tällä sanoi, että bändi hyvin huomioi keikalla vanhempaakin yleisöä, niin minusta he voivat todellakin paljonkin ilahtua fanikunnan suuremmasta diversiteetistä. Teinifanit yleensä kulkevat vähän muodin mukana ja vanhempi fanikunta voi olla merkitä pitkäikäisyyttä bändille ja tämä fanikunta ei välttämättä kaikkoa heti sen myötä, kun pojat muuttuvat miehiksi. 

Ehkä ei täällä kannata jatkuvasti vertailla aikuisia faneja ja teinejä, kun niitä jälkimmäisiä matkustajina myös on. Oli jo eilen sallitun jonosta tosi ikävä lukea niitä kauhisteluja, mitä tänne oli kirjoitettu. Ja ihan vaan jonottajien iästä.

Mua huvitti kun kävin siihen ekan keikan jonoon, ja kysyin vikana olleelta pojalta, että onko tämä jono Tavastialle, niin hän sanoi, että joo. Sitten tuntui katsovan minua päästä varpaisiin ja sanoi: "Tää on siis se ikärajaton keikka"! Olin (vastasin) vaan, että "nii-in" ja kävin rennosti istumaan :D

Tarkensin mäkin monelle, ja sitten selvisi, että useampi olisikin tullut väärään jonoon.

Mitä tarkoitat?

Moni oli tulossa sallittuun jonoon jonottamaan K18 keikalle. Joten ei välttämättä v ittuilua tommonen, vaan ihan vaan ystävällinen kysymys, jotta voi ohjeistaa oikein.

Vierailija
101925/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smells again like a strong homopakotus - palstanautojen ja satunnaisten gayvierailijoiden tarpeisiin. 🤣

Heteropakotusta enemmänkin ollut

Vierailija
101926/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi lähellä omia ajatuksiani tämä. Ja luulen että siksi B saa niin paljon sympatioita, koska hänen nähdään / on nähty olevan tunnetasolla oikeesti tässä enemmän mukana. Ja suurin osa pystyy varmaan samaistumaan häneen, koska on kokenut vähän vastaavaa itse (siis ettei ihan saa tunteilleen vastakaikua, vaikka välillä annetaan ymmärtää hieman toisin). Ja nämä myös ihan omaa puhdasta spekua eikä perustu mihinkään tietoon (tietenkään).

Voi miten viisaasti sanoitettu, näinhän sen täytyy just olla: SAMAISTUMINEN! En ole ennen ajatellut asiaa, mutta siitä on varmasti pitkälti kyse. Kaikille meille on ehkä joskus käynyt niin ja tiedämme miten raastavalta se tuntuu!

Ja vielä kun B on tuollainen ylimaallinen ihanuus mussukka, jolle haluaisi antaa kaiken hyvän tässä maailmassa 💙💚

Onkohan B oikeasti ainakaan enää mitenkään murheissaan Jeren takia, kun vaikuttaa ainakin ulospäin niin iloiselta nykyisin. Mistäs me tiedetään, mitä hänellä on meneillään ja kenen kanssa. Hassua ajatella, että B on se heikommalla oleva osapuoli, kun itse on ylimaallisen ihana mussukka, jonka jokaisen luulisi huolivan onnesta kiljuen.

Jaa taasko täällä on paha K joka särki ihanan Bojanin sydämen? Mistä tiedätte jos se onkin B joka on torjunut K:n? Ja vaikka ei olisikaan mistä tiedätte kuin paljon K:ta sattuu jos vaikka on rakastunut kahteen ihmiseen? Aina kaikki on K syytä, niinkö?

Rauha, rauha! Ei tässä kukaan ole syyttänyt Jereä yhtään mistään! Ja esittämäsi skenaario on tottakai myös mahdollinen, joskaan ei varmaan se kaikkein ilmeisin. Mutta mahdollinen. Enemmänhän me spekuloidaan täällä omia ajatuksiamme ja näiden kahden meissä herättämiä tunteita kuin sitä miten asiat OIKEASTI ovat, koska sitä emme koskaan saa tietää.

Jaa ei? Täällä oli koko hiton eilisilta lähinnä Kn haukkumista ennen Tavastia kakkosta.

Vierailija
101927/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

I'm trying to post here, but there's a text that says the post will only be published after approval. I hadn't written anything strange.

There might be some forum-blacklisted word in one of the sentences you tried to write. For example I can never post anything with K:s song "H*i*r***ää Kiinni" without censoring it, because trolls on this forum use the first word to say cruel things to other people, so it's been blacklisted.

Vierailija
101928/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan meikäläinen lähdössä Turkuun Helsingistä junalla 11.36? Hitto tää on epätodellista. Mä jopa ihmettelen, että ukko ei enemmän kommentoi tätä hulluutta. Eilen Tavastialla ja tänään samaa porukkaa katsomaan toiseen kaupunkiin.

no kuule kiitos samoin. Mulla ei ole ukkoa, mutta mun nuoret aikuiset kotona asuvat lapset oli hiukan että wtf..? Meetkö sä oikeesti katsomaan niitä Turkuunkin. Kyllä rakkaat lapseni, todellakin menen...

Vierailija
101929/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku tällä sanoi, että bändi hyvin huomioi keikalla vanhempaakin yleisöä, niin minusta he voivat todellakin paljonkin ilahtua fanikunnan suuremmasta diversiteetistä. Teinifanit yleensä kulkevat vähän muodin mukana ja vanhempi fanikunta voi olla merkitä pitkäikäisyyttä bändille ja tämä fanikunta ei välttämättä kaikkoa heti sen myötä, kun pojat muuttuvat miehiksi. 

Ehkä ei täällä kannata jatkuvasti vertailla aikuisia faneja ja teinejä, kun niitä jälkimmäisiä matkustajina myös on. Oli jo eilen sallitun jonosta tosi ikävä lukea niitä kauhisteluja, mitä tänne oli kirjoitettu. Ja ihan vaan jonottajien iästä.

Mua huvitti kun kävin siihen ekan keikan jonoon, ja kysyin vikana olleelta pojalta, että onko tämä jono Tavastialle, niin hän sanoi, että joo. Sitten tuntui katsovan minua päästä varpaisiin ja sanoi: "Tää on siis se ikärajaton keikka"! Olin (vastasin) vaan, että "nii-in" ja kävin rennosti istumaan :D

Tarkensin mäkin monelle, ja sitten selvisi, että useampi olisikin tullut väärään jonoon.

Mitä tarkoitat?

Moni oli tulossa sallittuun jonoon jonottamaan K18 keikalle. Joten ei välttämättä v ittuilua tommonen, vaan ihan vaan ystävällinen kysymys, jotta voi ohjeistaa oikein.

Aaa, okei. Siis missä se K18 keikan jono oli, kun ekaan jonotettiin?

Meni toiseen suuntaan.

Vierailija
101930/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Aaa, okei. Siis missä se K18 keikan jono oli, kun ekaan jonotettiin?

Se oli siinä Kiinalaisen ravintolan edessä.

Vierailija
101931/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi lähellä omia ajatuksiani tämä. Ja luulen että siksi B saa niin paljon sympatioita, koska hänen nähdään / on nähty olevan tunnetasolla oikeesti tässä enemmän mukana. Ja suurin osa pystyy varmaan samaistumaan häneen, koska on kokenut vähän vastaavaa itse (siis ettei ihan saa tunteilleen vastakaikua, vaikka välillä annetaan ymmärtää hieman toisin). Ja nämä myös ihan omaa puhdasta spekua eikä perustu mihinkään tietoon (tietenkään).

Voi miten viisaasti sanoitettu, näinhän sen täytyy just olla: SAMAISTUMINEN! En ole ennen ajatellut asiaa, mutta siitä on varmasti pitkälti kyse. Kaikille meille on ehkä joskus käynyt niin ja tiedämme miten raastavalta se tuntuu!

Ja vielä kun B on tuollainen ylimaallinen ihanuus mussukka, jolle haluaisi antaa kaiken hyvän tässä maailmassa 💙💚

Onkohan B oikeasti ainakaan enää mitenkään murheissaan Jeren takia, kun vaikuttaa ainakin ulospäin niin iloiselta nykyisin. Mistäs me tiedetään, mitä hänellä on meneillään ja kenen kanssa. Hassua ajatella, että B on se heikommalla oleva osapuoli, kun itse on ylimaallisen ihana mussukka, jonka jokaisen luulisi huolivan onnesta kiljuen.

Jaa taasko täällä on paha K joka särki ihanan Bojanin sydämen? Mistä tiedätte jos se onkin B joka on torjunut K:n? Ja vaikka ei olisikaan mistä tiedätte kuin paljon K:ta sattuu jos vaikka on rakastunut kahteen ihmiseen? Aina kaikki on K syytä, niinkö?

Rauha, rauha! Ei tässä kukaan ole syyttänyt Jereä yhtään mistään! Ja esittämäsi skenaario on tottakai myös mahdollinen, joskaan ei varmaan se kaikkein ilmeisin. Mutta mahdollinen. Enemmänhän me spekuloidaan täällä omia ajatuksiamme ja näiden kahden meissä herättämiä tunteita kuin sitä miten asiat OIKEASTI ovat, koska sitä emme koskaan saa tietää.

Jaa ei? Täällä oli koko hiton eilisilta lähinnä Kn haukkumista ennen Tavastia kakkosta.

Taisinpa sitten itse hypellä ne sen tyyliset viestit yli. Niillä kun ei ollut mitään totuuspohjaa ja se oli tiedossa.

t. eri

Vierailija
101932/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Turussa jonotetaan?

Vierailija
101933/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no kuule kiitos samoin. Mulla ei ole ukkoa, mutta mun nuoret aikuiset kotona asuvat lapset oli hiukan että wtf..? Meetkö sä oikeesti katsomaan niitä Turkuunkin. Kyllä rakkaat lapseni, todellakin menen...

ja sitten jos ne ensi kesänä esiintyy jossain festareilla ja meikäläinen fanityttönä kiertää kaikki, niin siinähän sitten taas saavat ihmetellä.. :D. Mulla on varmaan nyt se viidenkympin villitys. Ja mä niin nautin siitä..

Vierailija
101934/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään yli 50-vuotiasta, joka oli Tavastian K18:lla ja menee Turkuunkin? En siis yritä urkkia, vaan mietin, että olin eilen molemmilla ja itselläni ei tunnu riittävän kiinnostusta mennä enää Turkuun. Eilinen otti jo fysiikan päälle.

Vierailija
101935/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Smells again like a strong homopakotus - palstanautojen ja satunnaisten gayvierailijoiden tarpeisiin. 🤣

Heteropakotusta enemmänkin ollut

Kuolauspakotusta olisi toiveissa lisää. Ihan keneltä vaan käy.

Vierailija
101936/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska hetken aikaa luultiin että K on Porttareiden kaa Oulussa! 😅 Se oli ylilyönti, myönnän auliisti, mutta sen jälkeen nämä ylläolevat analyysit on käsitelleet lähinnä sitä, miltä Bn ja Kn yhdessäolo NÄYTTÄÄ ja vaikuttaa kunkin mielestä. Ei haukkumista ollenkaan. En esim ollenkaan usko, että K haluasi tieten tahtoen Blle koskaan mitään pahaa, ei tietenkään.

Vierailija
101937/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään yli 50-vuotiasta, joka oli Tavastian K18:lla ja menee Turkuunkin? En siis yritä urkkia, vaan mietin, että olin eilen molemmilla ja itselläni ei tunnu riittävän kiinnostusta mennä enää Turkuun. Eilinen otti jo fysiikan päälle.

No oon kahden viikon päästä 50 ja mä olin eilen TAvalla ja tänään Turkuun. Ei ota fysiikan päälle :D

Vierailija
101938/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu universumi. Lukekaas Marc Pircin instapostauksesta yhtä kuvan tekstiä. Siellä lukee "for all the cows" yhdessä kohtaa. Ne lukee KAIKKI tätä palstaa. 😉

Vierailija
101939/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä alkoi se Kn haukkuminen eilen illalla jo ennen mitään Oulu spekulointia. Olin just tullut ekalta keikalta sillon ja katsoin, mikä meininki.

Vierailija
101940/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tilannepäivitystä merchistä?

T. Sama epätoivoinen merch-jankkaaja

Näytti olevan uutta merchiä myynnissä, T-paitaa ja hupparia ym, Carpe Diem -kamat ne varmaan sitten vain loppui.

Myynnissä oli vaaleita CD t-paitoja (s ja m koot) 35e, huppareita pinkillä JO -tekstillä 60e, sukkia, boksereita, kangaskasseja, cd-levyjä ja ehkä kortsuja. Olikohan muuta?

Ketju on lukittu.