Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Lupasin pyhästi keikkaraportin, joten täältä pesee. En tiedä, olenko enää kovin järjissäni, mutta yritän jotain laittaa ylös. Varoitus: pitkä teksti täynnä pulinaa, hyppää vain yli suosiolla, jos et halua tarpeettoman yksityiskohtaista kuvailua.
Olin siis Tavastian myöhemmällä K-18 -keikalla, ja huh huh. Menin jonoon heti kun se oli sallittua kello 18:15, tosin siinä vaiheessa siellä oli jo ainakin puolen korttelin verran ihmisiä. Kämmäsin ja menin laittamaan takkini narikkaan vaikka olin päättänyt, etten niin tee, mutta pääsin kuitenkin 6-7 riville (miten sen ottaa, ihmiset olivat miten olivat). Oikein hyvin näin ainakin suurimman osan aikaa, mitä nyt joskus edessä oleva peitti näkymän.
Aloitetaan siitä ilmeisemmästä: hemmetti, Bojan on vielä kuumempi tosielämässä kuin läppärin näytöllä, enkä olisi tätä uskonut todeksi. Hengitys meinasi salpautua, kun näin ne samperin kostopitsit livenä. Itse asiassa kaikki bändin jäsenet ovat tyrmäävän komeita tosielämässä. (Mitä ihmettä Janilla edes oli tai ei ollut päällään? Ottivatko ne tilauksia etukäteen täältä?) Ihan ilo oli katsoa vain sitä lavalla oleilua, kun joka puolella oli silmänruokaa. Nacen katse oli sen verran intensiivinen, että melkein sulin sen alle. Myönnän kuitenkin, että koko keikan ajan huomioni oli 95-prosenttisesti Bojanissa, koska hän on sen verran magneettinen esiintyjä. (Nace sai huomiostani 3 prosenttia, Jan 1, ja Jure ja Kris saivat raukat jakaa sen viimeisen prosentin. Jos Jan ja Nace toilailivat jotain yhdessä, joudun sen nyt kaivamaan muiden kuvaamista videoista myöhemmin. A Sem Ti Povedalin aikaisen päiden yhteen painamisen sentään näin.) Mutta juu, siitä musiikillisesta kokemuksesta…
Todellakaan en ehtinyt palstailla paikan päällä enkä oikein yölläkään, mutta sen verran luin kommentteja täältä, että liven perusteella yleisö oli mukana ja tanssi ja lauloi, ja voin täysin allekirjoittaa tämän. Tunnelma oli sähköinen, ihan mieletön, ja suurimman osan kappaleista yleisö taisi laulaa innokkaasti mukana (tosin ei välttämättä aina oikeilla sanoilla, mutta mitäs pienistä. En minä ainakaan kaikkia kappaleita muistanut ulkoa, eikä se menoa haitannut). Ehkä vain omaa harhaa, mutta vaikutti siltä, että koko bändi oli aika otettu tästä. En sitten tiedä, miten sanat on osattu muilla keikoilla? Joissakin kappaleissa (Demoni, Umazane Misli, Ona, Vem da gres) bändi jäi vain ihan jammailemaan ja vähän pidensi kappaleita, kun yleisön kanssa kemia tuntui menevän niin hyvin. Jurekin sai rumpusoolon jossain välissä! Tämä kemia kulminoitui hyvin Umazane Mislin kohdalla, jossa ainakin viiden eri yleisön jäsenen annettiin laulaa se naislaulajan osuus. Tämä meni melkein vitsiksi jo, kun Bojan vain kuljetti mikkiä ihmiseltä toiselle ja näytti aina yhtä iloisen hämmästyneeltä, kun kaikki osasivat sanat. Novi Valin aikana Nace ainakin näytti vähän liikuttuneelta, kun yleisö lauloi mukana ja heilutti kännyköitä valoina. Ja SSOL… vaikka en ollut innoissani sen sanoista etukäteen, se toimii älyttömän hyvin livenä. Huikea biisi, johon lähtee väistämättä mukaan. Ei niitä kömpelöitä sanoituksia huomaa, kun on liian kiire bailata mukana.
Elämää suuremmat kiitokset tästä raportista, tuntuu kuin olisi itse päässyt keikalle mukaan! 💚💙
Molempien keikkojen livestriimit katsoneena ja jo ensimmäisen aikana itkeneenä 😅 uskon että se on just noin. Bojanissa on vaan jotain käsittämätöntä mitä ei voi sanoin kuvailla, ehkä hän on jumalolento.
Kun mietin muita ihania Jokruja niin Kris on mallimaisin, Jute sympaattisin, Jan vaarallisin & seksikkäin ja Nace komein (perinteisen miesmakuni mukaan). Mutta sitten tulee Bojan ja millään muulla ei oikeastaan ole enää mitään väliä, koska universumissa on vain hän ja hänen ihanuutensa. Tiedän että kuulostaa hullulta ja sitä se onkin, että jospa tästä sinne Niuvaan sitten 😂
Minusta bändi vaikutti ihan liikuttuneelta siitä, miten hyvin yleisö osasi sanat. Livelähetyksessäkin ihasteltiin asiaa.
Tän ketjun jutut on muuten vaarallisia näköjään keikalla tai jonossa. Teki mieli impulsiivisesti pari kertaa huudahtaa jotakin miestä seinälle ja katsoa, reagoiko kukaan. Novi valin aikana kävi Jukka mielessä ja meinasi alkaa naurattamaan, mutta sitten rupesikin itkettämään. Aivan kamalaa jonossa nojata vasten Tavastian seinää ja peittää puhelin näyttö himmeällä, kun tätä ketjua lukee.
Jännä muuten toi paikan ottaminen yleisössä Tavastialla, itse olin jonossa Annankadun puolivälissä ja vein vielä takin narikkaan ja kävin vessassa (!), niin silti sain molemmilla kerroilla paikan portailta. Ekalla keikalla olin vielä suht alhaalla, mikä tarkoittaa myös noin 5-6 riviä ja lisäksi olet monta päätä ylempänä kuin muu yleisö, eli lavan ja itsen välissä ei ole käytännössä mitään näkyvyyttä haittaavaa.
Lisäksi se basso ei soinut siihen alas liian kovaa lainkaan, mutta kun olin 2. keikalla ylhäällä portaissa, sinne se osui jo enemmän. Korvatulpat oli käytössä molemmilla keikoilla. Hetken pidin toista tulppaa ekalla keikalla poissa akustisemmissa kappaleissa ja vähän unohdin laittaa sen ajoissa takaisin, niin mun oikea korva on _edelleen_ ihan lukossa :D
Lisäksi permannolla tuntui olevan paljon kuumempaa, kuin siellä sivussa.
Onko joku jo sanonut täällä kuinka hottis Kiki on? :D Saatoin eilen yhden kerran vilkaista sinne päin, kun Kiki laitteli tekniikkaa kuntoon ;)
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten toi paikan ottaminen yleisössä Tavastialla, itse olin jonossa Annankadun puolivälissä ja vein vielä takin narikkaan ja kävin vessassa (!), niin silti sain molemmilla kerroilla paikan portailta. Ekalla keikalla olin vielä suht alhaalla, mikä tarkoittaa myös noin 5-6 riviä ja lisäksi olet monta päätä ylempänä kuin muu yleisö, eli lavan ja itsen välissä ei ole käytännössä mitään näkyvyyttä haittaavaa.
Lisäksi se basso ei soinut siihen alas liian kovaa lainkaan, mutta kun olin 2. keikalla ylhäällä portaissa, sinne se osui jo enemmän. Korvatulpat oli käytössä molemmilla keikoilla. Hetken pidin toista tulppaa ekalla keikalla poissa akustisemmissa kappaleissa ja vähän unohdin laittaa sen ajoissa takaisin, niin mun oikea korva on _edelleen_ ihan lukossa :D
Lisäksi permannolla tuntui olevan paljon kuumempaa, kuin siellä sivussa.
Unohtui mun äskeisestä megaraportista, mutta ehdottomasti tämä, korvatulpat oli kyllä must! Korvatulpista huolimatta mulla soi hetken aikaa korvissa, kun pääsin Tavalta ulos. En tajua, miten muusikot pystyy lavalla olemaan tuollaisessa mökässä menettämättä kuuloaan.
Tämä juttu + videohaastattelu on varmaankin jo ollut täällä, mutta pistetäänpä uudelleen.
YLEn kokeneen kulttuuritoimittajan mielestä Jere ja Bojan ovat kuin Tiku ja Taku. Kun toinen lopettaa puheen, toinen jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/punkfiskur/status/1704600113019080715?s=20 mitenkäs B nyt tuolla lailla sylkee Kärtsää päin vettä. Sooo sooo!!! Rumaa
Kuumaa.
No ei ollut. Luulin, että teki sellaisen sumusuihkun... ja olin siis paikalla, mietinkin, että missä Bojan muka niin teki. Taisin tuonkin nähdä, mutta se ei väräyttänyt mitään viisareita silloin, eikä nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupasin pyhästi keikkaraportin, joten täältä pesee. En tiedä, olenko enää kovin järjissäni, mutta yritän jotain laittaa ylös. Varoitus: pitkä teksti täynnä pulinaa, hyppää vain yli suosiolla, jos et halua tarpeettoman yksityiskohtaista kuvailua.
Olin siis Tavastian myöhemmällä K-18 -keikalla, ja huh huh. Menin jonoon heti kun se oli sallittua kello 18:15, tosin siinä vaiheessa siellä oli jo ainakin puolen korttelin verran ihmisiä. Kämmäsin ja menin laittamaan takkini narikkaan vaikka olin päättänyt, etten niin tee, mutta pääsin kuitenkin 6-7 riville (miten sen ottaa, ihmiset olivat miten olivat). Oikein hyvin näin ainakin suurimman osan aikaa, mitä nyt joskus edessä oleva peitti näkymän.
Aloitetaan siitä ilmeisemmästä: hemmetti, Bojan on vielä kuumempi tosielämässä kuin läppärin näytöllä, enkä olisi tätä uskonut todeksi. Hengitys meinasi salpautua, kun näin ne samperin kostopitsit livenä. Itse asiassa kaikki bändin jäsenet ovat tyrmäävän komeita tosielämässä. (Mitä ihmettä Janilla edes oli tai ei ollut päällään? Ottivatko ne tilauksia etukäteen täältä?) Ihan ilo oli katsoa vain sitä lavalla oleilua, kun joka puolella oli silmänruokaa. Nacen katse oli sen verran intensiivinen, että melkein sulin sen alle. Myönnän kuitenkin, että koko keikan ajan huomioni oli 95-prosenttisesti Bojanissa, koska hän on sen verran magneettinen esiintyjä. (Nace sai huomiostani 3 prosenttia, Jan 1, ja Jure ja Kris saivat raukat jakaa sen viimeisen prosentin. Jos Jan ja Nace toilailivat jotain yhdessä, joudun sen nyt kaivamaan muiden kuvaamista videoista myöhemmin. A Sem Ti Povedalin aikaisen päiden yhteen painamisen sentään näin.) Mutta juu, siitä musiikillisesta kokemuksesta…
Todellakaan en ehtinyt palstailla paikan päällä enkä oikein yölläkään, mutta sen verran luin kommentteja täältä, että liven perusteella yleisö oli mukana ja tanssi ja lauloi, ja voin täysin allekirjoittaa tämän. Tunnelma oli sähköinen, ihan mieletön, ja suurimman osan kappaleista yleisö taisi laulaa innokkaasti mukana (tosin ei välttämättä aina oikeilla sanoilla, mutta mitäs pienistä. En minä ainakaan kaikkia kappaleita muistanut ulkoa, eikä se menoa haitannut). Ehkä vain omaa harhaa, mutta vaikutti siltä, että koko bändi oli aika otettu tästä. En sitten tiedä, miten sanat on osattu muilla keikoilla? Joissakin kappaleissa (Demoni, Umazane Misli, Ona, Vem da gres) bändi jäi vain ihan jammailemaan ja vähän pidensi kappaleita, kun yleisön kanssa kemia tuntui menevän niin hyvin. Jurekin sai rumpusoolon jossain välissä! Tämä kemia kulminoitui hyvin Umazane Mislin kohdalla, jossa ainakin viiden eri yleisön jäsenen annettiin laulaa se naislaulajan osuus. Tämä meni melkein vitsiksi jo, kun Bojan vain kuljetti mikkiä ihmiseltä toiselle ja näytti aina yhtä iloisen hämmästyneeltä, kun kaikki osasivat sanat. Novi Valin aikana Nace ainakin näytti vähän liikuttuneelta, kun yleisö lauloi mukana ja heilutti kännyköitä valoina. Ja SSOL… vaikka en ollut innoissani sen sanoista etukäteen, se toimii älyttömän hyvin livenä. Huikea biisi, johon lähtee väistämättä mukaan. Ei niitä kömpelöitä sanoituksia huomaa, kun on liian kiire bailata mukana.
Mua kans huvitti, että lukeeko ne tätä palstaa!? (Asuvalinnat 😆 ) No, ei tarvinne lukea tätä, ehkä osa faneista ilmaisee toiveensa heille suoraan somessa tai lukevat jotain twitteriä tai muita someja itsestään :) Mutta oli iso kunnianosoitus, että Bojan oli eilen Tavastialla seksikkäimmässä esiintymisasussaan ikinä. Kippis sille! 🥂
Esiintymisasun "seksikkyydestä" eri mieltä. Pitkähihainen paita ja suorat housut.
Olin ekalla keikalla parvella ja tokalla alakerrassa. Ekalla näki paremmin mut tokalla oli vähän enemmän fiiliksissä koska oli lähempänä. Kovin lähelle en päässy koska en ohittele tai tunge. Molemmilla lauloin mukana ja tanssin ja niin teki onneks muutama tuntematon vieruskaverikin. Tosin olisin fiilistellyt vaikka kaikki muut olis seisoneet hiljaa. Sitäkin näkyi jonkun verran mut turhaa keskittyä muuhun yleisöön kun voi keskittyä bändiin. Oli porukka yleisesti ottaen ihan elossa varsinkin tokalla keikalla.
Varmaan on pojilla villimpiäkin keikkoja ollut mut vaikuttivat tyytyväisiltä molemmilla. Kris tais olla aika otettu siitä et hänen toivottiin laulavan NGVOT itse. Ja tosiaan voin vahvistaa et kaikki ovat tosi komeita myös livenä. Soitto ja laulu kulki ja näyttivät nauttivan esiintymisestä. Bojanin kiittelyt tuntuivat vilpittömiltä.
Ja jos joku nyt paheksuu sitä että tungin molemmille keikoille niin pahoittelut. Tää oli mulle tärkeää ja näin vaivaa liput saadakseni. Ei näin nautaiässä tällaisia iloja ole usein tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vain sitten odotan jännityksellä, tulenko näkemään pojilla kutomiani sukkia ikinä! Tein intarsia-tekniikalla sukkiin Suomen ja Slovenian liput sekä Bojanille että Jurelle. Muille en ikävä kyllä ehtinyt, on aika hidas tuo kyseinen tekniikka. Kiitos sille, joka heitti tuon lippu-idean täällä palstalla! Jurella ne ovat kantapäissä, Bojanilla siinä sukkien päällä :) Ettei pääse ystävyys Suomeen ja suomalais(ee)iin unohtumaan 🤗
t. Aito
Mahtavaa. :)
Saikohan Jure useammat sukat ihmisiltä, jotka kutoivat vain hänelle tai vain Boitsulle ja hänelle, kun muistan useamman täällä maininneen asiasta, vai oliko se aina vain sinä tai ehkä sinä ja yksi muu tyyppi?
Ymmärtääkseni se olin aina minä :)
Ja merch-kojun kautta annoin ne
t. Aito
No, no, no, no, no. Meitä Jurelle neuloneita on enemmän kuin kaksi. Kolme siis ainakin.
Siis mä bongasin kaksi, jotka neuloivat kaikille, eli viidet sukat. Olitko toinen heistä? Vai oliko tosiaan joku muu, joka sai tehtyä vain ehkä muutamille, kuten Jurelle? Kiva jos näinkin!
t. Aito
Minusta K vaikuttaa ihmiseltä joka helposti pakenee niitä vaikeita tunteita. Laittaa leikiksi ja mieluummin on käsittelemättä niitä.
Jotenkin se tulen keikoille ,en tule keikoille vahvistaa vain tuota kuvaa.
Haluaa mutta ei voi ja uskalla. Odotti kovasti Boitsua Suomeen mutta paniikki iski kuitenkin. Ääh vaikea selittää, mutta ehkä joku ymmärtää.
Tässä Ylen haastispätkästä:
https://www.tumblr.com/korvessa/729054445678313472
J on niin pieni ja söpö B:n kainalossa 🥹 haluan muut Jokerit haalimaan K:ta seuraavaksi!
Praivet shou praivet shou jes jes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joku tällä sanoi, että bändi hyvin huomioi keikalla vanhempaakin yleisöä, niin minusta he voivat todellakin paljonkin ilahtua fanikunnan suuremmasta diversiteetistä. Teinifanit yleensä kulkevat vähän muodin mukana ja vanhempi fanikunta voi olla merkitä pitkäikäisyyttä bändille ja tämä fanikunta ei välttämättä kaikkoa heti sen myötä, kun pojat muuttuvat miehiksi.
Ehkä ei täällä kannata jatkuvasti vertailla aikuisia faneja ja teinejä, kun niitä jälkimmäisiä matkustajina myös on. Oli jo eilen sallitun jonosta tosi ikävä lukea niitä kauhisteluja, mitä tänne oli kirjoitettu. Ja ihan vaan jonottajien iästä.
Mua huvitti kun kävin siihen ekan keikan jonoon, ja kysyin vikana olleelta pojalta, että onko tämä jono Tavastialle, niin hän sanoi, että joo. Sitten tuntui katsovan minua päästä varpaisiin ja sanoi: "Tää on siis se ikärajaton keikka"! Olin (vastasin) vaan, että "nii-in" ja kävin rennosti istumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joku tällä sanoi, että bändi hyvin huomioi keikalla vanhempaakin yleisöä, niin minusta he voivat todellakin paljonkin ilahtua fanikunnan suuremmasta diversiteetistä. Teinifanit yleensä kulkevat vähän muodin mukana ja vanhempi fanikunta voi olla merkitä pitkäikäisyyttä bändille ja tämä fanikunta ei välttämättä kaikkoa heti sen myötä, kun pojat muuttuvat miehiksi.
Ehkä ei täällä kannata jatkuvasti vertailla aikuisia faneja ja teinejä, kun niitä jälkimmäisiä matkustajina myös on. Oli jo eilen sallitun jonosta tosi ikävä lukea niitä kauhisteluja, mitä tänne oli kirjoitettu. Ja ihan vaan jonottajien iästä.
Mua huvitti kun kävin siihen ekan keikan jonoon, ja kysyin vikana olleelta pojalta, että onko tämä jono Tavastialle, niin hän sanoi, että joo. Sitten tuntui katsovan minua päästä varpaisiin ja sanoi: "Tää on siis se ikärajaton keikka"! Olin (vastasin) vaan, että "nii-in" ja kävin rennosti istumaan :D
Tarkensin mäkin monelle, ja sitten selvisi, että useampi olisikin tullut väärään jonoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja, no, se virtahepo olohuoneessa: CCC ja Kärtsän ilmestyminen. Olin ennen keikkaa vähän ärtynyt koko hommaan ja ihmettelin, miksi vihjata K:n tulevan lavalle, jos hän ei kuitenkaan tule, enkä sitten katsellut kommentteja sen enempää täältä enkä ottanut tosissani niitä tietoja, että K oli bongattu jo bäkkäriltä. Keikan edetessä en edes kaivannut CCC:ta, ja kun A Sem Ti Povedal tuli ja meni ja Vse Kar Vem alkoi (suosikkini, ihan 100 % kuvitelmaani mutta ihan varmasti B huomasi kuinka ainakin yksi yleisöstä hoilasi antaumuksella koko kappaleen ja ihan varmasti hän katsoi minua kohti kauniilla nappisilmillään, juu), niin ajattelin, että se siitä, ja eipä CCC:ta tähän tunnelmaan kaivatakaan. Sitten kun B veti tämän puheensa, että Jere on liian kiireinen osallistuakseen mutta ihan sama, he vetävät CCC:n ilman häntä, olin aivan täpinöissäni, koska olen aina halunnut kuulla JO:n version CCC:sta. Ja sitten K liittyikin biisiin mukaan. Hyvinhän se meni, näitä hidastuksia ovat kaikki täällä varmaan jo analysoineet antaumuksella, ja oli kyllä huikeaa nähdä nämä kaksi tosielämässä samalla lavalla. Tosin itselleni tuli olo, että K vähän himmaili, koska ei halunnut korostaa itseään millään tavalla, ja laittoikin yleisön huutamaan Joker Outia, muistuttaakseen että hän ei ole se tähti siellä eikä hänen takiaan sinne olisi kenenkään tarvinnut tulla. Ehkä siksi (ja koska muut JOt olivat lavalla) tässä ei ollut ihan samanlaista räjähtävää kemiaa kuin ekan Tavastian aikaan, mutta eihän sitä nyt voi kieltää, että pirun hyvin K ja B pelaavat yhteen. Tällä kertaa esiintymisessä oli mun mielestä ennemmin lämpimämpi kuin räjähtävä ote, kun ovat läheisempiä ystävinä kuin kesäkuussa, eikä enää mennä viisukuplan huuruilla. Ilotulituksen sijaan tämä oli ennemmin lämmin, pitkäkestoinen liekki, joka aina silloin tällöin räiskähtelee. (”Fuck you, Bojan” tuli kyllä niin antaumuksella ja täydellisen komediallisella ajoituksella, että kaikki vain repesivät. Haluan noille kahdelle jonkun tosi-tv-ohjelman, jossa voivat tätä yhteistä aivosoluaan vuorotella. Vaikka matkailuohjelman. Voisivat vaikka vierailla kaikissa viisumaissa vuorotellen. Anyway.)
Tässä on jo liikaa tekstiä ja ketään ei kiinnosta, mutta onpahan kirjoitettu. Loppukaneettina sanon, että jos arastelette keikalle menoa, koska pelkäätte olevanne liian vanha tai liian taviksen näköinen tai mitä tahansa, niin turha arastella. Itse pelkäsin suunnilleen kaikkea ennen keikalle menoa, jonottamisesta alkaen (kiitos sosiaalinen ahdistus). Silti siinä vaiheessa, kun bändi alkaa soittaa ja tempautuu mukaan tunnelmaan, ei kukaan huomaa, keitä yleisössä on. Kukaan ei myöskään kiinnitä huomiota, vaikka siellä yksin bailaisi. Ja JO on oikeasti kokemisen arvoinen, yksi parhaimpia bändejä, joita olen livenä nähnyt. Kappaleet vain heräävät henkiin paremmin kuin studioversioina, vaikka studioversiot ei tietenkään kehnoja ole yksikään.
Ja tänään pitäisi sitten vielä jotenkin Turun keikalle ehtiä, eli never stop the madness ja kohta taas vedetään.
Hyvin kuvailtu, keikka oli jäätävän hyvä, Bojan käsittämättömän kuuma livenä, oon aina pitänyt häntä vähän poikasena, mutta en todellakaan enää, hän on todellinen hottis! Ja Kärtsä tuli niinkuin toivoin, eli oli just se spektaakkeli, mitä odotinkin, minkä takia jahtasin lippua monta viikkoa, ja tosiaan koko bändi livenä ihan järjettömän kova. Ehdottomasti jatkoon, eikä tosiaan tarvitse ikäkriiseillä yhtään kenenkään, mullakin pariin otteeseen katsekontakti Boitsuun ja olen 58 vee. Nauttikaa täysin siemauksin kaikki, jotka olette menossa Turkuun ja Tampereelle 😍
Vierailija kirjoitti:
Tässä Ylen haastispätkästä:
https://www.tumblr.com/korvessa/729054445678313472
J on niin pieni ja söpö B:n kainalossa 🥹 haluan muut Jokerit haalimaan K:ta seuraavaksi!
Voi tuo viimeinen, miten B kääntyy katsomaan toista lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu + videohaastattelu on varmaankin jo ollut täällä, mutta pistetäänpä uudelleen.
YLEn kokeneen kulttuuritoimittajan mielestä Jere ja Bojan ovat kuin Tiku ja Taku. Kun toinen lopettaa puheen, toinen jatkaa.
Lukikohan se tuon vertauksen palstalta viime yönä? ;D Moikka vaan jos luet palstaa!! Kiitos jutusta!!!
Mua kans huvitti, että lukeeko ne tätä palstaa!? (Asuvalinnat 😆 ) No, ei tarvinne lukea tätä, ehkä osa faneista ilmaisee toiveensa heille suoraan somessa tai lukevat jotain twitteriä tai muita someja itsestään :) Mutta oli iso kunnianosoitus, että Bojan oli eilen Tavastialla seksikkäimmässä esiintymisasussaan ikinä. Kippis sille! 🥂