Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101941/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään yli 50-vuotiasta, joka oli Tavastian K18:lla ja menee Turkuunkin? En siis yritä urkkia, vaan mietin, että olin eilen molemmilla ja itselläni ei tunnu riittävän kiinnostusta mennä enää Turkuun. Eilinen otti jo fysiikan päälle.

No oon kahden viikon päästä 50 ja mä olin eilen TAvalla ja tänään Turkuun. Ei ota fysiikan päälle :D

Onnea sulle! Mulla leikattiin selkä 1,5v. sitten enkä oo sen jälkeen täysin kuntoutunut :( Selkä ei oikein tykännyt tuosta eilisestä. 

Vierailija
101942/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan meikäläinen lähdössä Turkuun Helsingistä junalla 11.36? Hitto tää on epätodellista. Mä jopa ihmettelen, että ukko ei enemmän kommentoi tätä hulluutta. Eilen Tavastialla ja tänään samaa porukkaa katsomaan toiseen kaupunkiin.

no kuule kiitos samoin. Mulla ei ole ukkoa, mutta mun nuoret aikuiset kotona asuvat lapset oli hiukan että wtf..? Meetkö sä oikeesti katsomaan niitä Turkuunkin. Kyllä rakkaat lapseni, todellakin menen...

ja sitten jos ne ensi kesänä esiintyy jossain festareilla ja meikäläinen fanityttönä kiertää kaikki, niin siinähän sitten taas saavat ihmetellä.. :D. Mulla on varmaan nyt se viidenkympin villitys. Ja mä niin nautin siitä..

Me too! Voihan viidenkympin villitys alkaa alle viidenkympinkin, olen seonnut niin lopullisesti. Yhdelle itäisemmässä Suomessa olevalle festarille Jokereita olen jo toivonut. Voi että minulla riemu repeäisi, jos oikeasti buukattaisiin sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101943/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tilannepäivitystä merchistä?

T. Sama epätoivoinen merch-jankkaaja

Näytti olevan uutta merchiä myynnissä, T-paitaa ja hupparia ym, Carpe Diem -kamat ne varmaan sitten vain loppui.

Myynnissä oli vaaleita CD t-paitoja (s ja m koot) 35e, huppareita pinkillä JO -tekstillä 60e, sukkia, boksereita, kangaskasseja, cd-levyjä ja ehkä kortsuja. Olikohan muuta?

Ai niin, CD hattuja myös.

Vierailija
101944/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ei ole sitten tarkoitus olla moittimista eikä arvostelua, ainoastaan fiilistelyä vähän eri suuntaan, eli.

Harmi, kun keikalla ei eilen tullut kummallakaan A sem ti povedal serbiaksi. Rakastan niin paljon sitä versiota. En ollut juurikaan kuunnellut tuota alkuperäistä versiota, niin se on sanoiltaan vieraampi.

Oli muuten ihana, miten Bojan molemmilla keikoilla lähes kuiskasi jonkun toisen(kin) biisin lopun, ne vikat sanat. Ääh, auttakaa, nyt en saa päähäni, minkä!

Vierailija
101945/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu universumi. Lukekaas Marc Pircin instapostauksesta yhtä kuvan tekstiä. Siellä lukee "for all the cows" yhdessä kohtaa. Ne lukee KAIKKI tätä palstaa. 😉

Luin tätä kääntäjällä (suomi-enkku) ja olin kuolla nauruun. Osa kääntyy yllättävän hyvin, mutta osa on tuota cow luokkaa ja joku kommentti oli tyyliin että "Jan ainoa komia in this group" 🤣🤣 siinä voivat sitten miettiä mikä "ainoa komia" tai kysyä k:lta. Mitähän se sanois "händsön hödsöm gai"

Vierailija
101946/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippua keikkaa tänään Turkuun ja erityisterveiset aitioon!! Nauttikkeee!! 😘

Vierailija
101947/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu universumi. Lukekaas Marc Pircin instapostauksesta yhtä kuvan tekstiä. Siellä lukee "for all the cows" yhdessä kohtaa. Ne lukee KAIKKI tätä palstaa. 😉

Luin sen saman! Aloitin, että okeiii, mitäs tässä halutaan kertoa. Mmmmitä, for all the cows? Sitten tajusin, että eikös toi ollut jonkun bändin biisilista? Tosin ei hajuakaan, keiden 😆

Vierailija
101948/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti olevan uutta merchiä myynnissä, T-paitaa ja hupparia ym, Carpe Diem -kamat ne varmaan sitten vain loppui.

Myynnissä oli vaaleita CD t-paitoja (s ja m koot) 35e, huppareita pinkillä JO -tekstillä 60e, sukkia, boksereita, kangaskasseja, cd-levyjä ja ehkä kortsuja. Olikohan muuta?

Sinisiä paitoja oli myös mut ne loppu ennen iltaa. Ehkä muissa kaupungeissa on omat satsit.

Vierailija
101949/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja junasta, matkalla Turkuun 😍

Kiitos Sirpa ja Sampitar eilisistä liveistä ja kanssanaudoille ihanista viesteistä!

En malta odottaa iltaa!

Heilun keikalla yksinäni ja varmasti vollotan täysillä Vem da gresin aikana 🧡

Teinitytär ja kaverinsa mukana, eivät kuulemma halua nähdä minusta vilaustakaan... jonoonkin saan tulla vasta myöhemmin :D

Ihanaa keikkaa kaikille! Ja huomenna vielä Tampereelle 🧡

Terkuin EN 48v

Vierailija
101950/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä alkoi se Kn haukkuminen eilen illalla jo ennen mitään Oulu spekulointia. Olin just tullut ekalta keikalta sillon ja katsoin, mikä meininki.

Joo ja hyppelin yli koska ei niissä ollut mitään järkeä enkä edes seurannut peukuteltiin niitä ylöspäin. Itseä ei kiinnosta tuollaiset negatiiviset spekulaatiot. Jälkikäteen voi sitten jauhaa.

Vierailija
101951/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin sen saman! Aloitin, että okeiii, mitäs tässä halutaan kertoa. Mmmmitä, for all the cows? Sitten tajusin, että eikös toi ollut jonkun bändin biisilista? Tosin ei hajuakaan, keiden 😆

Muakin huvitti. :D Universumi vaan haluaa yhdistellä asioita ja sitä ei pysty estämään kukaan. Kaikki linkittyy nautoihin nyt.

Vierailija
101952/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foo Fighters

Vierailija
101953/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolauspakotus listalle.

Ja ei hitto tuo cows-juttu. :D

Vierailija
101954/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä! Toivottavasti on ostettavaa jäljellä vielä keikan jälkeenkin. Voi jos vielä pistäsivät Demoni -merchiä nettikauppaan! Ajattelin että ostan keikalta ettei tarvi toimituskuluja maksella, mutta toisaalta nettikaupasta on melkein kaikki aina loppuunmyytyjä.

Vierailija
101955/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin huvitti. :D Universumi vaan haluaa yhdistellä asioita ja sitä ei pysty estämään kukaan. Kaikki linkittyy nautoihin nyt.

Kyllä. Laitetaans tämä tännekin, on tosin jo parin päivän takainen. Liittyy siihen uutiseen, että kimppuun ei hyökännytkään karhu, vaan nauta.

https://www.instagram.com/p/CxX9eP7qmsU/

Vierailija
101956/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foo Fighters

Ihan vaan sellasta lähdin läpällä pohtimaan et voisko palstan keskeisimmistä hahmoista muodostaa Moo Fighters 🤔

Vierailija
101957/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli = ei keikkabussia, ja jos Joksut olisivat junalla menossa, he olisivat joko menneet jo tai matkalla ja eiköhän joku olisi raportoinut, niin veikkaan joko jotain tavallista isompaa autoa tai paria normiautoa.

Vierailija
101958/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan meikäläinen lähdössä Turkuun Helsingistä junalla 11.36? Hitto tää on epätodellista. Mä jopa ihmettelen, että ukko ei enemmän kommentoi tätä hulluutta. Eilen Tavastialla ja tänään samaa porukkaa katsomaan toiseen kaupunkiin.

no kuule kiitos samoin. Mulla ei ole ukkoa, mutta mun nuoret aikuiset kotona asuvat lapset oli hiukan että wtf..? Meetkö sä oikeesti katsomaan niitä Turkuunkin. Kyllä rakkaat lapseni, todellakin menen...

ja sitten jos ne ensi kesänä esiintyy jossain festareilla ja meikäläinen fanityttönä kiertää kaikki, niin siinähän sitten taas saavat ihmetellä.. :D. Mulla on varmaan nyt se viidenkympin villitys. Ja mä niin nautin siitä..

Me too! Voihan viidenkympin villitys alkaa alle viidenkympinkin, olen seonnut niin lopullisesti. Yhdelle itäisemmässä Suomessa olevalle festarille Jokereita olen jo toivonut. Voi että minulla riemu repeäisi, jos oikeasti buukattaisiin sinne.

keski-ikäisiä naisia aina parjataan,  että ovat kärttyisiä yms, mutta mun mielestä näin kolmikymppisenä, kukaan ei ole hauskempaa seuraa kun itsensä sinut (!)kanssa oleva neli-viiskymppinen nainen :D :) 

Tää oli kivasti sanottu. Ainakin jos mietin itseäni kolmikymppisenä niin olin paljon kireämpi ruuhkavuosia elävä suorittaja ja nyt kun ens vuonna tulee se 50 täyteen niin kaikki on vaan rennompaa eikä välitä mitä muut ajattelee. Toki ikääntyminen välillä harmittaa kun rapistuu mut henkisesti on helpompaa.

Vierailija
101959/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja junasta, matkalla Turkuun 😍

Kiitos Sirpa ja Sampitar eilisistä liveistä ja kanssanaudoille ihanista viesteistä!

En malta odottaa iltaa!

Heilun keikalla yksinäni ja varmasti vollotan täysillä Vem da gresin aikana 🧡

Teinitytär ja kaverinsa mukana, eivät kuulemma halua nähdä minusta vilaustakaan... jonoonkin saan tulla vasta myöhemmin :D

Ihanaa keikkaa kaikille! Ja huomenna vielä Tampereelle 🧡

Terkuin EN 48v

Jodelkeskustelun mukaan Logomosta voi hakea järjestäjien jonotusnumeron ja palata takaisin klo 18, jolloin pääsee sisälle jonotusnumeron mukaisesti. Väliajaksi ei saa jäädä jonottamaan Logomon ulkopuolelle.

Vierailija
101960/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko tarkemmin, mikä kuva.

Ketju on lukittu.