Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ei jatku live?
kyllä minä ainakin näen
LadySLO:) kirjoitti:
Why is the audience so dead? :o
We don't know and we're horrified. Teenagers, put your phones away! xDDD
Varmaan K ja ccc tulee vasta k-18 keikalle
Madame Cykalla paraatipaikka kuvata.
"Katso merta" B sanoi
K mainittu.. yikes tuo huuto
Olisko se ccc jo pitänyt tulla vai?
Jos CCC tulee niin voihan se tulla jossain muussakin välissä
Sitä minä tässä olen yrittänyt udella että ollaanko settilistassa menty sen yli jo? Lopettiko liven tekijä siksi että ajatteli kuvaavansa CCC ja K:ta vain itselleen mutta se hypättiin yli ja pisti liven jatkumaan?
SF saapui jonoon vasta nyt ja kiilasi suoraan kaveriporukkansa luokse. Olen siis ollut tässä jo puoli tuntia. Nyt selvisi, miten se aina saa niitä eturivipaikkoja :)))
Siis mitä bojan sano kärtsästå
Vierailija kirjoitti:
Olisko se ccc jo pitänyt tulla vai?
Ilmeisesti... Ennen tätä biisiä yleisöstä kuului jotain, B vastasi, ja lopulta B mainitsi K:n.. .hmmm...? En kuullut miksi tarkemmin.
Nyt tuli kyllä traumat Oslon keikalta kun CCC hypättiin yli
Mun teini on siellä, laitoin sille viestin että laittaa puhelimen v***uun ja tanssii :D.
Vierailija kirjoitti:
"Katso merta" B sanoi
Ja sanoiko että italiaksi kuulostaa joltain aivan muulta? Kääntäjä ei kyllä auttanut nyt tässä, kirjoitetaan varmaan erilailla.
Look at the sea in Finnish sounds like two swear words in Italian.
Vierailija kirjoitti:
Noloa kun porukka odottaa vaan K:ta...
No niin vähän täällä ketjussakin. Mutta tää on kumminkin shippiketju alunperin, niin se on enemmän ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Why is the audience so dead? :o
I don't know.. maybe nerves, the constant filming and not knowing the language..? They did like demoni a lot
I understand completely not singing, but c'mon kids, dance and jump! :)
Oikeasti kohta toivon, että K. ei tule, jos tuo ei lopu. Tämä on Jo:n keikka!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katso merta" B sanoi
Ja sanoiko että italiaksi kuulostaa joltain aivan muulta? Kääntäjä ei kyllä auttanut nyt tässä, kirjoitetaan varmaan erilailla.
Cazzo merda on kaksi rumaa sanaa peräkkäin
jatkuu sirpapera live