Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko joku oikeasti mennyt Tavastian keikalle ja näpyttää keikan aikana juttuja vauvapalstalle 😟
Katson liveä kotoa. Ajattelin kertoa mitä tapahtuu jos joku ei näe.
Nyt Katrina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa jotain, mullei oo instaa
Bojanilla pepusta piukat pöksyt. Vaalea kauluspaita, jossa jotain kuvioita.
Onko se paita, missä on mm. niitä pieniä lintuja?
Sanoin jo, että saamani valokuvan mukaan minusta se ei ole se, vaan kuviot näyttävät vaaleammilta, en ole kyllä aivan varma.
Missä biisissä mennään? Eikö tässä pian aleta lähesytmään CCC jos tässä livessä näkyy. Ehkä hänkin katkaisee juuri ennen sitä :D
Kaikki vaan kuvaa kädet ojossa eikä kukaan liikehdi musiikin tahdissa🙄
Madame cykan stooria katsoin hetki sitten, istun autossa ja pitäisi mennä ruokakauppaan. En vain pysty. Katsoin Bojanin laulua ja liikehdintää ja se vaan oli NIIIIIN ihana, että kuolen. Ja kyyneleet valuu pitkin poskia sitä kauneutta katsoessa. Enkä minä ole keikalla, vaikka asun Hgissä. Ja olen 51 v. enkä koskaan saa Bojania, koska en ole Jere (+ pari muuta muuttujaa). 😅
Säälittävää, huvittavaa ja silti niin energisoivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaan kuvaa kädet ojossa eikä kukaan liikehdi musiikin tahdissa🙄
Niin se nykyään on.
Vierailija kirjoitti:
Suomenlippu kiedottu kaulaan!
Ne voisit Jerpun kanssa piiloutua taas lipun alle :D
Ei vaiskaan, pusut näkösällä!
Aika läppä että ensin tuli Suomen lippu ja juuri sai sen päälle niin joku vikasi Slovenian lipun. Oisitte nyt antaneet pitää sitä meidän lippua kauemmin :D
Täällä seurataan liveä kotisohvalta