Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Nyt tokalle keikalle menijät skarpatkaa!
Krisin Käärijä-paita, It's crazy it's party JO:n Instassa, Cha Cha Cha setlistillä, Denin kommentit, Bojan sanomassa että Kärtsä tulee lavalle ja Kärtsä itse sanomassa että on mukana kiertueella, niin onhan se vähän jännä jos Kärtsää ei näykään Tavalla. Mutta ehkä se setlistin kohta oli hämäystä, kun on niin outo?
B sanoi Are you ja yleisö mylvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SF saapui jonoon vasta nyt ja kiilasi suoraan kaveriporukkansa luokse. Olen siis ollut tässä jo puoli tuntia. Nyt selvisi, miten se aina saa niitä eturivipaikkoja :)))
mitä ihmettä! törkeää käytöstä
Se on ollu siinä oven edessä jo ainakin 4 tuntia sitten jonottamassa (näkee sen stoorista). Mut tietysti tosifanin täytyy kusta vaikka housuihinsa mieluummin kuin esim piipahtaa läheisen kauppakeskuksen veskissä. Sehän on selvä. Ei mull muuta.
Turussa kyllä räjäytetään sitten Logomon katto, saa Joker Out nähdä että mihin me oikeasti pystytään.
Vierailija kirjoitti:
Krisin Käärijä-paita, It's crazy it's party JO:n Instassa, Cha Cha Cha setlistillä, Denin kommentit, Bojan sanomassa että Kärtsä tulee lavalle ja Kärtsä itse sanomassa että on mukana kiertueella, niin onhan se vähän jännä jos Kärtsää ei näykään Tavalla. Mutta ehkä se setlistin kohta oli hämäystä, kun on niin outo?
Sit on kyl pakko olla tullut jotain viime hetken säätöä jos ei lavalla näy, ei sillä että pitäisi, mutta onhan tossa aika paljon vinkkejä siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.. K:n keikalla B tuli kahteen viimeiseen mukaan.. jos ccc ja CD olisivat lopussa räjäyttämässä tunnelman?
Pojat selvästi pidättelevät sex appealia, varmaan koska ikärajaton keikka.
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti tokalle keikalle on sitä sitten tuplamäärin luvassa :D.. nimim. menossa
Uusi teoriani: K:lla on ruokamyrkytys ja sinne tuleekin Häärijä keltaisessa bolerossaan ja Härtsä suukottaa Bojania suoraan suulle kuten käsketty.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jotenkin huomattavissa, että tämä keikka on nuoremmille. Mutta vihdoin, Ne bi smel <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti tokalle keikalle on sitä sitten tuplamäärin luvassa :D.. nimim. menossa
Toivotaan törkeää flirttiä yleisölle ja NaceXJan actionia.
"yes yes yes. kylla kylla" -Bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan törkeää flirttiä yleisölle ja NaceXJan actionia.
mä NIIN ostan tän...!
They are performing wonderfully!
Ainoa syy miksi K:ta ei näkyisi missään ois se, että olisi oikeasti sairastunut tai tapahtunut muuta ikävää. Muuten en todellakaan ymmärrä miksi yhtäkkiä ei olisi edes myöhäisemmällä keikalla.
B vaikuttaa rennolta välipuheissa ja yleisö rakastaa kun se puhuu suomea :D tässä laulaa noi kohdat kun B pyytää
Pieni fanservice :)