Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
K ei tuu ikärajattomalle keikalle koska ne on mehukestit. Tulee sitten k-18 keikalle pina coladalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Joker Out Jodel ryhmässä joku pisti kuvan jossa on makuupusseja yöpymistä varten. Jotkut aikovat yöpyä logomon pihalla. Ihan hullua.
Jep.. en ikinä nukkuisi keikkapaikan edustalla... Turvallisuussyyt ja ennen kaikkea: MIKSI
Siis ettekai te oikeasti ole yllättyneitä? tätä on tapahtunut maailman sivu.
Niin, ja nuorille se ei ole sen ihmeellisempää kuin telttayö metsässä, ja sitäkin ihmiset harrastaa. Kaupungissa yöpyminen on jopa helpompaa kun voi tilata ruokaa suoraan syliin, ei tartte retkikeittimiä eikä ole käpyjä nukkuma-alustan alla.
Puskapissit ei vaan ole yhtä vaivattomia toimituksia keskellä kaupunkia 😁
Helpostikan sitä johonkin tyhjään tölkkiin pissii, tölkki pussiin ja kadunkulman roskikseen. Hätä keinot keksii. :D
Siis missä? Kaupungissa liikaa valoja. En kyllä itse housut kintuissa uskaltaisi siellä paljoa heilua.
Kaveri pitää pyyhettä/makuupussia suojana. Sillä taktiikalla vaihdetaan jopa vaatteet uimarannoilla jossa ei ole pukukoppia ja hyvin toimii. Jotkut osaa ihan itsekin, mutta silloin pitää olla tarkkana ettei lipsahda ote suojasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve oli vasta laittamassa kynsiä kuntoon... Hmmm.
No ei kai se sinne keikalle ole menossa?
Tai ainakaan molemmille.
Hän on tavannut Bojanin, ja varmasti haluaa tavata jälleen. Mä ainakin haluaisin jos oisin Eve.
Mulle on jostain kummasta tullut sellainen käsitys, että Eve olisi ihan hyvä tyyppi.
Jotain kummallista salaliittop.skaa se näytti eilen postanneen ig:ssä. Pikkasen huolestuttavaa
Kirjaimellisesti ukkoskartan... myrskyn aikana... Mutta sinulle se voi olla salaliitto..tai jotain?
Ei kun se oli se reelsi, jonka mukaan median päätehtävä on valehdella ja lääkeyhtiöiden pitää ihmiset sairaina ja valtioiden hallitusten mahdollistaa tämä .
Ei semmosta Reelsiä ainakaan enää sillä ollu, vai tarkotitko Storya. Vai onkohan poistanu sen Reelsin....
Vierailija kirjoitti:
Ei K:lla ole mitään velvollisuutta näyttäytyä tänään Tavalla, haloo! Se on JO:n keikka, jos joku on paikalla muusta syystä se on ihan oma häpeä.
Shut it! Kyllä on! Myös baby koaloilla on velvollisuuksia yhteiskunnassamme!!! Tämä on yksi suurin ja samalla merkittävin velvollisuus jokaisen pienen koalan elämässä.
Lupailiko se madam cyka liveä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakaan molemmille.
Hän on tavannut Bojanin, ja varmasti haluaa tavata jälleen. Mä ainakin haluaisin jos oisin Eve.
Mulle on jostain kummasta tullut sellainen käsitys, että Eve olisi ihan hyvä tyyppi.
Jotain kummallista salaliittop.skaa se näytti eilen postanneen ig:ssä. Pikkasen huolestuttavaa
Kirjaimellisesti ukkoskartan... myrskyn aikana... Mutta sinulle se voi olla salaliitto..tai jotain?
Ei kun se oli se reelsi, jonka mukaan median päätehtävä on valehdella ja lääkeyhtiöiden pitää ihmiset sairaina ja valtioiden hallitusten mahdollistaa tämä .
Ei semmosta Reelsiä ainakaan enää sillä ollu, vai tarkotitko Storya. Vai onkohan poistanu sen Reelsin....
Se oli stoory. Mä näin sen myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Joker Out Jodel ryhmässä joku pisti kuvan jossa on makuupusseja yöpymistä varten. Jotkut aikovat yöpyä logomon pihalla. Ihan hullua.
Jep.. en ikinä nukkuisi keikkapaikan edustalla... Turvallisuussyyt ja ennen kaikkea: MIKSI
Niin, ja nuorille se ei ole sen ihmeellisempää kuin telttayö metsässä, ja sitäkin ihmiset harrastaa. Kaupungissa yöpyminen on jopa helpompaa kun voi tilata ruokaa suoraan syliin, ei tartte retkikeittimiä eikä ole käpyjä nukkuma-alustan alla.
Helpostikan sitä johonkin tyhjään tölkkiin pissii, tölkki pussiin ja kadunkulman roskikseen. Hätä keinot keksii. :D
Siis missä? Kaupungissa liikaa valoja. En kyllä itse housut kintuissa uskaltaisi siellä paljoa heilua.
Ja jos pitäisi käydä kakkosella? Tenavaippako siinä pitäisi olla mukana?
Kyllähän kakkosen pitäisi nuoren ihmisen kyetä pidättelemään vähintään pari päivää. Meille vanhemmille ei sitten onnistukaan, eli sen takia ei voitaiskaan yöpyä yön yli. :D
Tavastian bäkkärillä irrotellaan parasta aikaa baby koalan pieniä sormia herra namupepun kaulasta.
Kamala ajatus tuli mieleen just. Tässä kun on kuullut oikealta ja vasemmalta tuttujen olevan nyt flunssassa ja muutamalla myös korona, niin toivottavasti K ei oo kipeänä!!! Kun on pitkä hiljaiselo somesta eikä ole nähty heti hengailemassa kavereidensa kanssa, niin täähän on myös mahdollista. 😫 Nyt kaikki peukut pystyyn, että kaikki ovat terveinä ja voivat nähdä pian, elleivät ole jo nähneetkin.
Vierailija kirjoitti:
No lääketeollisuus ja lääketiede on vähän eri asioita. Lääketeollisuudessa oikeasti pyörii isot rahat ja osalla ei ole minkään valtakunnan intressejä lopettaa tienausta. Lääketiede ja lääkärit taas lähes poikkeuksetta pyrkivät parantamaan potilaan.
Vastikään oli telkkarissa ja Areenalta löytyy vieläkin brittiläinen 5-osainen trilleri sairaalamaailmasta Syöksykierre. Se sivuaa hiukan tuota aihetta. Kannattaa katsoa, jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kakkosen pitäisi nuoren ihmisen kyetä pidättelemään vähintään pari päivää. Meille vanhemmille ei sitten onnistukaan, eli sen takia ei voitaiskaan yöpyä yön yli. :D
Kantturat siellä paskat housussa jonottamassa teinien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakaan molemmille.
Voi mikä pettymys, Ewwekin. Idän sylttytehdas se vaan löytää näitä uusia uskovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kamala ajatus tuli mieleen just. Tässä kun on kuullut oikealta ja vasemmalta tuttujen olevan nyt flunssassa ja muutamalla myös korona, niin toivottavasti K ei oo kipeänä!!! Kun on pitkä hiljaiselo somesta eikä ole nähty heti hengailemassa kavereidensa kanssa, niin täähän on myös mahdollista. 😫 Nyt kaikki peukut pystyyn, että kaikki ovat terveinä ja voivat nähdä pian, elleivät ole jo nähneetkin.
Joksujen sometus ei viittaa tähän suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Tavastian bäkkärillä irrotellaan parasta aikaa baby koalan pieniä sormia herra namupepun kaulasta.
Ei onnistu, Touhutontuilla on tiukat otteet!
Vierailija kirjoitti:
Pääsin portaille!
HYVÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Pääsin portaille!
Sama :D
Eli portailla kirjoittelee Vauvaan ainakin kaksi nautaa, löydätte sieltä varmaan toisenne. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakaan molemmille.
Siis kenen stoorissa, Evenkö?