Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
100481/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan kurkisti? Etsimässä pientä suomalaista? Eli K ei ole saapunut? :O

Tulisko vasta sitten kun ovet on auki ja pahin jono on purkautunut? En usko, että haluaa tuonne, kun jono on suurimmillaan...

Se on siellä jo. Meni ennen Jokereita.

Fakta vai arvaus? Kukaan ei tunnu havainneen K:ta tänään.

Vierailija
100482/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eve oli vasta laittamassa kynsiä kuntoon... Hmmm.

No ei kai se sinne keikalle ole menossa?

Tai ainakaan molemmille.

Hän on tavannut Bojanin, ja varmasti haluaa tavata jälleen. Mä ainakin haluaisin jos oisin Eve.

Mulle on jostain kummasta tullut sellainen käsitys, että Eve olisi ihan hyvä tyyppi.

Jotain kummallista salaliittop.skaa se näytti eilen postanneen ig:ssä. Pikkasen huolestuttavaa

Kirjaimellisesti ukkoskartan... myrskyn aikana... Mutta sinulle se voi olla salaliitto..tai jotain?

Ei kun se oli se reelsi, jonka mukaan median päätehtävä on valehdella ja lääkeyhtiöiden pitää ihmiset sairaina ja valtioiden hallitusten mahdollistaa tämä .

Ei hyvä, mun poikani ainakin lääketiede pelasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
100483/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun Joker Out Jodel ryhmässä joku pisti kuvan jossa on makuupusseja yöpymistä varten. Jotkut aikovat yöpyä logomon pihalla. Ihan hullua.

Logomossa varmaan arvostetaan kybällä. :D

Niinpä.. jos jollekin tapahtuisi jotain, niin ei logomo tykkäisi sellaisesta julkisuudesta

Vierailija
100484/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B on tullut pitkän matkan 💙💚viime kevättalvestahttps://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Vierailija
100485/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisko vasta sitten kun ovet on auki ja pahin jono on purkautunut? En usko, että haluaa tuonne, kun jono on suurimmillaan...

Mutta jono on ollut jo aamusta asti... Miksi se K siellä yksin istuisi kun joksut on kaupungilla?

Livahti henkilökunnan mukana sen jälkeen kun olivat käyneet Joksujen kanssa syömässä. Valeasu päällä tietenkin.

Vierailija
100486/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ainakaan molemmille.

Hän on tavannut Bojanin, ja varmasti haluaa tavata jälleen. Mä ainakin haluaisin jos oisin Eve.

Mulle on jostain kummasta tullut sellainen käsitys, että Eve olisi ihan hyvä tyyppi.

Kiertuemanagerina sen työ on kai pitää huoli että K onnistutaan roudaamaan kaikille keikoille ajoissa ja samalla sammuttaa kaikki tulipalot mitkä siinä logistiikkahäslingissä tapahtuu. Eli tuosta jo voi päätellä että on varmaan aika kova mimmi, ja vielä ei ole K jäänyt yhdeltäkään keikalta tien varteen eksyksiin, eli hyvin on työnsä hoitanut.

Saattoi silti olla vain kesätyö hänelle, eli ei enää ole K kiertuemanageri, ainakaan toistaiseksi.

Pari päivää sitten oli ig:ssä että oli palannut lomalta. Ei sanonut että vaihtoi työpaikkaa

Eikös hän ollut K:n mukana siellä radioasemarundilla? Tai huomentasuomessa tms? Jotenkin sellainen mielikuva, että olis joku stoori ollut.

Joo oli. Eikä muuten ole enää blondi, vaan vähän punertava. Ei mene niin crewn jäsenet enää sekaisin 😉

Minä en huomannut, että Eve olisi ollut mukana Kn telkkari- ja radioasemarundilla. En muista stooreissakaan mitään olleen. Eve palasi lomaltaan myöhemmin kuin K. Ei tietoa, missä on töissä. Jotain työhönsä liittyvää postasi kyllä stoorissaan muutama päivä sitten.

Vierailija
100487/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun Joker Out Jodel ryhmässä joku pisti kuvan jossa on makuupusseja yöpymistä varten. Jotkut aikovat yöpyä logomon pihalla. Ihan hullua.

Logomossa varmaan arvostetaan kybällä. :D

Niinpä.. jos jollekin tapahtuisi jotain, niin ei logomo tykkäisi sellaisesta julkisuudesta

Niin, mutta siis Logomohan myös esitti toiveen, ettei jonotettaisi lainkaan.

Vierailija
100488/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ainakaan molemmille.

Kiertuemanagerina sen työ on kai pitää huoli että K onnistutaan roudaamaan kaikille keikoille ajoissa ja samalla sammuttaa kaikki tulipalot mitkä siinä logistiikkahäslingissä tapahtuu. Eli tuosta jo voi päätellä että on varmaan aika kova mimmi, ja vielä ei ole K jäänyt yhdeltäkään keikalta tien varteen eksyksiin, eli hyvin on työnsä hoitanut.

Saattoi silti olla vain kesätyö hänelle, eli ei enää ole K kiertuemanageri, ainakaan toistaiseksi.

Pari päivää sitten oli ig:ssä että oli palannut lomalta. Ei sanonut että vaihtoi työpaikkaa

Eikös hän ollut K:n mukana siellä radioasemarundilla? Tai huomentasuomessa tms? Jotenkin sellainen mielikuva, että olis joku stoori ollut.

Joo oli. Eikä muuten ole enää blondi, vaan vähän punertava. Ei mene niin crewn jäsenet enää sekaisin 😉

Minä en huomannut, että Eve olisi ollut mukana Kn telkkari- ja radioasemarundilla. En muista stooreissakaan mitään olleen. Eve palasi lomaltaan myöhemmin kuin K. Ei tietoa, missä on töissä. Jotain työhönsä liittyvää postasi kyllä stoorissaan muutama päivä sitten.

Oli sillä K:sta stoori, kun K:ta haastateltiin.

Vierailija
100489/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ainakaan molemmille.

Jotain kummallista salaliittop.skaa se näytti eilen postanneen ig:ssä. Pikkasen huolestuttavaa

Kirjaimellisesti ukkoskartan... myrskyn aikana... Mutta sinulle se voi olla salaliitto..tai jotain?

Ei kun se oli se reelsi, jonka mukaan median päätehtävä on valehdella ja lääkeyhtiöiden pitää ihmiset sairaina ja valtioiden hallitusten mahdollistaa tämä .

Myös K:n!

Vierailija
100490/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jono on ollut jo aamusta asti... Miksi se K siellä yksin istuisi kun joksut on kaupungilla?

Livahti henkilökunnan mukana sen jälkeen kun olivat käyneet Joksujen kanssa syömässä. Valeasu päällä tietenkin.

xD tästä tuli mieleen taas se Naantalin "valeasu", josta kirjoitettiin lööppi alkukesästä :D K:lla päällä lippis, glitterihousut, huppari ja neonvihreät aurinkolasit.. Lehti kutsui sitä valeasuksi xD

Vierailija
100491/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ainakaan molemmille.

Oli sillä Kärpän jostain haastattelusta videota/kuvaa. Sitä ennen kävi laitattamassa sen syksytukan, joka myös vilahti jossain niistä haastismatskuista (en muista oliko Even omissa vai jonkun muun).

Vierailija
100492/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääl jonossa siis on VAIN teinejä! 🥹

Ei voi olla pelkkiä teinejä kun siellä on lauma estronautojakin seassa. Toki voi olla valtaosa mutta ei pelkkiä. :)

Täällä yks nauta vielä rohkaisujuomalla, että uskaltaa tulla hyperventiloimaan sinne jonoon.

Vierailija
100493/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varmaan mitään konttilaatikoita tms. viety ovista sisään? 😂

Vierailija
100494/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Question for the one who lives near Tavastia and has a dog: how many times did the dog need to pee today? :D

Hmm, this might refer to me. I live next to one of the concert places but it's not Tavastia. I predict my dog needs to pee quite many times on Friday 😉

:D Ahhh sorry! :) The dog still has some time to rest then. :)

Vierailija
100495/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko ovet auenneet?

Vierailija
100496/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K on tavannut B:n jo. Ei hätää.

Vierailija
100497/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varmaan mitään konttilaatikoita tms. viety ovista sisään? 😂

Tai eurolavoista rakennettua lootaa, joka hehkuu neonvihreänä ja josta kuuluu tätätädätätätätädätätätätädätätätä?

Vierailija
100498/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä klubn pimeydessä kukaan ei näe kuka on nauta ja kuka teinari. Ehkä kiljunnan ja mylvimisen erottaa sitten siinä huutokohtauksessa.

Vierailija
100499/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.. en ikinä nukkuisi keikkapaikan edustalla... Turvallisuussyyt ja ennen kaikkea: MIKSI 

Siis ettekai te oikeasti ole yllättyneitä? tätä on tapahtunut maailman sivu. 

Vierailija
100500/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ainakaan molemmille.

Eipä olisi Käärijäkään enää täällä ilman sitä hätäleikkausta...

Ketju on lukittu.