Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla naiskaveriporukoita?

Vierailija
16.02.2026 |

Heips! 

Onko sinulla naisten kaveriporukoita? Milloin ja miten olette tavanneet ja mikä teitä yhdistää? Mitä teette yhdessä? 

Minulla kun ei ole ja olisi niin ihanaa kun olisi <3 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uintiryhmä opiskelukavereista ja sitten lukiokavereiden oma ryhmä jonka kanssa vietetään pyhiä puolisoineen jne 

Vierailija
2/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin femmegroup on nuoruuden ajoista kun bailattiin. Vieläkin tehdään reissuja mut bailaaminen on jäänyt xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Käydään tapahtumissa ja tanssimassa.

Vierailija
4/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei ole koskaan ollut, kun mua ei ole huolittu mukaan :(

Vierailija
5/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useitakin. Yksi lukio-aikainen (ysäriltä) neljän naisen porukka. Meillä on wa-ryhmä, jossa viestitellään säännöllisesti, nähdään 1-2 kertaa vuodessa, koska asutaan kaikki eri kaupungeissa nykyään.

Toinen on suntynyt, kun muutin kolmikymppisenä miehen kotikaupunkiin. Tutustuin miehen kavereiden tyttöystäviin ja vietimme ns. pariskuntaillanviettoja porukalla. Sitten tuli naimisiinmenot, lapset, erojakin, mutta naisten kanssa olemme pitäneet yhtä. Nykyään kaikkien lapset ovat jo isoja ja käymme naisporukalla kävelyillä, urheilemassa, leffassa, teatterissa jne.

Sitten vielä erilaisia nuoruuden kaveriporukoita, työpaikalla (entisellä) syntyneitä porukoita, lapsen pikkulapsiajalla syntyneitä åitiporuloita  jne, joiden kanssa ollaan tekemisissä satunnaisesti.

Vierailija
6/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nykyään olen niin koti-ihmiseksi mukavoitunut, että kaverisuhteet ovat hiipuneet aika olemattomiksi muutenkin, mutta nuorempanakin kaveriporukat koostuivat aina sekä naisista että miehistä.

Vierailija
7/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En ole laumassa viihtyvää sorttia. Olen mieluummin lone wolf.

Vierailija
8/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, toki meidän porukkaan kuuluu myös homomies. Töissä ollaan tavattu, kaikki olemme sairaanhoitajia.

Vierailija
9/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy. Nykyään asutaan kaikki eri puolilla Eurooppaa, mutta pidetään kuitenkin yhteyttä.

Vierailija
10/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli, mutten kokenut koskaan olevani osa tuota villiä naisjoukkoa. 

Nyt olen tyytyväinen, kun ei sellaisia ole, enkä yhtään kaipaa, vierastan kaikkea laumatoimintaa. 

Parasta olla miehen kanssa, mutta välillä paljon yksin, vain harva ymmärtää sen hyvän päälle. 

Vierailija
11/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. En ole laumassa viihtyvää sorttia. Olen mieluummin lone wolf.

Toisin sanoen yksinäisen ihmisen perinteinen cope.

Vierailija
12/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On useitakin. Yksi lukio-aikainen (ysäriltä) neljän naisen porukka. Meillä on wa-ryhmä, jossa viestitellään säännöllisesti, nähdään 1-2 kertaa vuodessa, koska asutaan kaikki eri kaupungeissa nykyään.

Toinen on suntynyt, kun muutin kolmikymppisenä miehen kotikaupunkiin. Tutustuin miehen kavereiden tyttöystäviin ja vietimme ns. pariskuntaillanviettoja porukalla. Sitten tuli naimisiinmenot, lapset, erojakin, mutta naisten kanssa olemme pitäneet yhtä. Nykyään kaikkien lapset ovat jo isoja ja käymme naisporukalla kävelyillä, urheilemassa, leffassa, teatterissa jne.

Sitten vielä erilaisia nuoruuden kaveriporukoita, työpaikalla (entisellä) syntyneitä porukoita, lapsen pikkulapsiajalla syntyneitä åitiporuloita  jne, joiden kanssa ollaan tekemisissä satunnaisesti.

Ai niin, tilanteeni on samanlainen kuin sinulla. Olen vain muutaman vuoden vanhempi. Emme asu tiheästi asutulla alueella, ja puolisoni ja minä erosimme sen jälkeen, kun lapsemme lopetti päivähoidon. Myöhemmin liityin eronneiden yksinhuoltajaäitien yhteisöön, josta löysin ystäviä, sekä muita uudelleenkoulutuksen aikana tapaamiani ystäviä, jotka myös opettelivat ruotsia työkielenä.

Vierailija
13/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, muutama. Lähinnä olen tutustunut aikuisiän ystäviin yhdistystoiminnassa.

Vierailija
14/14 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut. On ollut aikoinaan ystävä. Ei ole sitäkään ollut moniin vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme