Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
100541/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh eeeivvtttuuu mitä salaliittoteorioita ja ukkoskarttoja ja idän ihmeitä???

Vierailija
100542/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla huolissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
100543/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala ajatus tuli mieleen just. Tässä kun on kuullut oikealta ja vasemmalta tuttujen olevan nyt flunssassa ja muutamalla myös korona, niin toivottavasti K ei oo kipeänä!!! Kun on pitkä hiljaiselo somesta eikä ole nähty heti hengailemassa kavereidensa kanssa, niin täähän on myös mahdollista. 😫 Nyt kaikki peukut pystyyn, että kaikki ovat terveinä ja voivat nähdä pian, elleivät ole jo nähneetkin.

Joksujen sometus ei viittaa tähän suuntaan.

Miten niin? Onko K näkynyt? Kyllähän se K tulee lavalle yhden biisin vetämään vaikka flunssassakin, mutta silloin ei olisi varmaan lähikontaktissa muihin. Ja se se vasta olisi tragedia. Mutta todennäköisempää on, että K on terve, joten ei spekuloida enempää.

Vierailija
100544/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvitkin kaatui syliin ku niin jänskättä. Kofeiinin voimalla seuraan kotosalta tämän illan keikat, aamulla junalla kohti Turkua 😎

Vierailija
100545/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin turhia sivuntäytteitä tällä tärkeällä historiallisella hetkellä 😂

Vierailija
100546/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli portailla kirjoittelee Vauvaan ainakin kaksi nautaa, löydätte sieltä varmaan toisenne. :D

Kertokaa meillekin jos tai kun löydätte toisenne 😆

Vierailija
100547/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eve oli vasta laittamassa kynsiä kuntoon... Hmmm.

No ei kai se sinne keikalle ole menossa?

Tai ainakaan molemmille.

Hän on tavannut Bojanin, ja varmasti haluaa tavata jälleen. Mä ainakin haluaisin jos oisin Eve.

Mulle on jostain kummasta tullut sellainen käsitys, että Eve olisi ihan hyvä tyyppi.

Jotain kummallista salaliittop.skaa se näytti eilen postanneen ig:ssä. Pikkasen huolestuttavaa

Kirjaimellisesti ukkoskartan... myrskyn aikana... Mutta sinulle se voi olla salaliitto..tai jotain?

Ei kun se oli se reelsi, jonka mukaan median päätehtävä on valehdella ja lääkeyhtiöiden pitää ihmiset sairaina ja valtioiden hallitusten mahdollistaa tämä .

Ei semmosta Reelsiä ainakaan enää sillä ollu, vai tarkotitko Storya. Vai onkohan poistanu sen Reelsin....

Se oli stoory. Mä näin sen myöskin.

Voi mikä pettymys, Ewwekin. Idän sylttytehdas se vaan löytää näitä uusia uskovaisia.

Kuka on Eve?

Vierailija
100548/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän kahden vaiheilla seuratako palstaa ja ekaa keikkaa, vai pistää puhelin kiinni ja mennä tokalle keikalle ihan ummikkona tietämättä mitä ekalla keikalla tapahtui. Todennäköisesti en kyllä malta olla seuraamatta edes vähän...

Vierailija
100549/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella niitä viestejä sen jälkeen jos k ei ole keikoilla 😨

Vierailija
100550/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K sais nyt tulla jo, väki niin tysistyneitä että ollaan jo lääkebisnes-väännössä kun ei ole muuta mistä puhua. xD Noh, toivottavasti saadaan joku live niin puolen tunnin päästä on muutakin keskusteltavaa.

Vierailija
100551/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eve oli vasta laittamassa kynsiä kuntoon... Hmmm.

No ei kai se sinne keikalle ole menossa?

Tai ainakaan molemmille.

Hän on tavannut Bojanin, ja varmasti haluaa tavata jälleen. Mä ainakin haluaisin jos oisin Eve.

Mulle on jostain kummasta tullut sellainen käsitys, että Eve olisi ihan hyvä tyyppi.

Jotain kummallista salaliittop.skaa se näytti eilen postanneen ig:ssä. Pikkasen huolestuttavaa

Kirjaimellisesti ukkoskartan... myrskyn aikana... Mutta sinulle se voi olla salaliitto..tai jotain?

Ei kun se oli se reelsi, jonka mukaan median päätehtävä on valehdella ja lääkeyhtiöiden pitää ihmiset sairaina ja valtioiden hallitusten mahdollistaa tämä .

Ei semmosta Reelsiä ainakaan enää sillä ollu, vai tarkotitko Storya. Vai onkohan poistanu sen Reelsin....

Se oli stoory. Mä näin sen myöskin.

Siis kenen stoorissa, Evenkö?

Even (Ewwee) kyllä.

Vierailija
100552/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisöstä löytyi yksi nauta ;D tunnistat varmaan itsesi, vilkutettiin :D

T. Se teini joka haluaisi olla nautojen kanssa keikalla mieluummin kun muiden teinien

Vierailija
100553/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä palstalla BTW ketään joka oli jo lopettanut palstailun, mutta on tehnyt nyt paluun keikkojen takia?

Vierailija
100554/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä oikein tosta desibelin mittauksesta. Ei oo mikään leikinasia leikkä kuulolla

Vierailija
100555/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella niitä viestejä sen jälkeen jos k ei ole keikoilla 😨

Tulee Oslolaisten pettymys potenssiin 10. Ois kyllä vuoden trollaus jos Joksut ja K ei edes tapais koko viikolla, ja pojat laitto sen CCC:nkin siihen listalle. Menisi jo taideperformanssista.

Vierailija
100556/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeeköhän mistään tota ekaa keikkaa livenä

Vierailija
100557/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääl jonossa siis on VAIN teinejä! 🥹

Ei voi olla pelkkiä teinejä kun siellä on lauma estronautojakin seassa. Toki voi olla valtaosa mutta ei pelkkiä. :)

Täällä yks nauta vielä rohkaisujuomalla, että uskaltaa tulla hyperventiloimaan sinne jonoon.

Mä hei oon täällä portailla, eikä kukaan piittaa paskaakaan! Oikeasti; täällä on pimeää, eikä ketän kiinnosta muut! Tänne vaan rohkeasti! Saat elämäsi illan, jos keikka on hyvä!

Vierailija
100558/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä oikein tosta desibelin mittauksesta. Ei oo mikään leikinasia leikkä kuulolla

K: I love you!

B: What?

Vierailija
100559/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä palstalla BTW ketään joka oli jo lopettanut palstailun, mutta on tehnyt nyt paluun keikkojen takia?

Minä ainakin:). Ja oon menossa tokalle Tavastian keikalle tänään (sain yllätykseni ostetuksi lipun eilen Liputtomasta) ja huomenna Turkuun.

Vierailija
100560/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonossa pitkään olleita varmaan vähän harmittaa, kun Joksut ei tulleet tapaamaan heitä. Tekivät niin kuitenkin Tukholmassa, en muista miten Oslossa.

Ketju on lukittu.