Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonosta tunnelmia? Anyone?
Ihmiset jotka ovat tulleet porukalla, juttelee. Söin juuri eväät. Rauhallista on. Olen siis Annankadulla. En ole edes nähnyt kulman taakse (Urho Kekkosen kadulle), millainen määrä jengiä siellä on. On siinäkin muuten Rock pyhätön kadulla nimi!
Tossa Tavastian paikalla oli vielä 1950-luvulla talo jossa Kekkis perheineen asui, siitä kadun nimi.
T. Historioitsija
LadySLO:) kirjoitti:
Question for the one who lives near Tavastia and has a dog: how many times did the dog need to pee today? :D
Hmm, this might refer to me. I live next to one of the concert places but it's not Tavastia. I predict my dog needs to pee quite many times on Friday 😉
Kiljuminen johtui kuulemma siitä, että Jan kurkisti ovesta.
LG:n olisi pitänyt postata lista, niin naudat tunnistaisivat toisensa kun he repeilevät puhelimilleen. :)
Jan kurkisti? Etsimässä pientä suomalaista? Eli K ei ole saapunut? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve oli vasta laittamassa kynsiä kuntoon... Hmmm.
No ei kai se sinne keikalle ole menossa?
Tai ainakaan molemmille.
Hän on tavannut Bojanin, ja varmasti haluaa tavata jälleen. Mä ainakin haluaisin jos oisin Eve.
Mulle on jostain kummasta tullut sellainen käsitys, että Eve olisi ihan hyvä tyyppi.
Jotain kummallista salaliittop.skaa se näytti eilen postanneen ig:ssä. Pikkasen huolestuttavaa
Kirjaimellisesti ukkoskartan... myrskyn aikana... Mutta sinulle se voi olla salaliitto..tai jotain?
Ei kun se oli se reelsi, jonka mukaan median päätehtävä on valehdella ja lääkeyhtiöiden pitää ihmiset sairaina ja valtioiden hallitusten mahdollistaa tämä .
Täällä on Tavastialla nyt kaksi jonoa. Kiinalaisen ravintolan alla kohti Sokosta on K 18.. Onkohan se nyt väärä suunta sit?
Siis onko K:sta nyt havainto vai ei?
Youtubesta vaan ammumista kaiuttimen kautta ilmoille niin löydätte toisenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Tavastian lava se vasta mitätön on.
Legendaarinen lava ja koko paikka. Hyvin näytti lava riittävän Käärijän kahdella keikalla kesäkuussa. Et ole ilmeisesti trolli rukka siellä koskaan käynyt. Huvittavaa, että joudut tekemään tikusta turhaa asiaa kommentoidaksesi täällä. Tais jäädä päikkärit väliin tänään.
Mitä ihmettä, mikä tässä faktassa nyt noin tunteisiin meni? 😀 Onhan se mitätön, ei yhtään sen isompi kuin se Norjan lavakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulisko vasta sitten kun ovet on auki ja pahin jono on purkautunut? En usko, että haluaa tuonne, kun jono on suurimmillaan...
Turun Joker Out Jodel ryhmässä joku pisti kuvan jossa on makuupusseja yöpymistä varten. Jotkut aikovat yöpyä logomon pihalla. Ihan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Onko näkynyt nautakäsimerkkejä?
Oon menossa just bussissa, meen sisälle jos kantti kestää. Mikä käsimerkki,?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko K:sta nyt havainto vai ei?
Ei ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisko vasta sitten kun ovet on auki ja pahin jono on purkautunut? En usko, että haluaa tuonne, kun jono on suurimmillaan...
Se on siellä jo. Meni ennen Jokereita.
Vierailija kirjoitti:
Turun Joker Out Jodel ryhmässä joku pisti kuvan jossa on makuupusseja yöpymistä varten. Jotkut aikovat yöpyä logomon pihalla. Ihan hullua.
Jep.. en ikinä nukkuisi keikkapaikan edustalla... Turvallisuussyyt ja ennen kaikkea: MIKSI
Vierailija kirjoitti:
Logomossa varmaan arvostetaan kybällä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on siellä jo. Meni ennen Jokereita.
Mutta jono on ollut jo aamusta asti... Miksi se K siellä yksin istuisi kun joksut on kaupungilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon menossa just bussissa, meen sisälle jos kantti kestää. Mikä käsimerkki,?
Lypsyote ja sit käsiä vuorotellen ylös ja alas?