Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Hoida yksi työasia, päivitä Insta ja tuijota tätä palstaa. Aloita kierros alusta. Tehokasta tämä työnteko tulevat kolme päivää. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että Jokereille jää Suomeen vankka fanikunta. Eivät välttämättä saa jatkossa kolmea keikkapaikkaa myytyä täyteen ja jotenkin ajattelin, että heillä voisi olla kysyntää eri festareilla. Odotan jo näkeväni heidät ensi kesänä Turun Linnapuistossa. Toteutuu tuo tai ei, mutta uskon silti, että he tulevat tänne vielä uudestaankin.
Jää, jos on mitään toivetta Kärden pyörimisestä kuvioissa. Raaka totuus.
Vierailija kirjoitti:
Hoida yksi työasia, päivitä Insta ja tuijota tätä palstaa. Aloita kierros alusta. Tehokasta tämä työnteko tulevat kolme päivää. :D
Tätä juuri + odota kun saat alkaa valmistautua Tavastialle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Olen ollut jonottamassa aamulla kansainvälisten supertähtien areena/stadionkeikoille (siitä on tosin aikaa) eikä ole kyllä ollut tähän aikaan päivästä koskaan ollut vielä 50 ihmistä.
Pientä hysteriaa selvästi ilmassa tässä. Jotenkin toivoisin, että JO saisi uudelleen ja enemmän pohjoismaiden keikkoja järjestymään, niin ehkä seuraavilla kerroilla olisi vähän rennompi meininki. Kaikki taitaa nyt olla vähän ylikierroksilla tästä ja menee ajatuksella, että tää on ainutkertaista, pakko tehdä sitä ja tätä. Toki voi ollakin ainutkertainen kokemus, mutta siksi toivoisin että se seuraavakin kiertue tänne järjestyisi.
Kuinka paljon tää hysteria liittyy nyt K:n? Jos k&b materiaali vähenee niin kuinka paljon se vaikuttaa esim, Suomi-fanien kiinnostukseen bändiä kohtaan jatkossa? Vai onko heillä Suomessa (teinien) fanijoukko, joita kiinnostaa JO ilman kärppääkin? Kauhean vaikea jotenkin arvioida sitä tän kuplan sisältä 🤔
En tiedä. Itseä kiinnostaa vain JO (saako sitä täällä sanoa?)
kyllä noi aamunvarhaisteinit on KB shipin perässä
No olettavasti, jos ovat Kärden superfaneja. Tai jos eivät shipin niin pelkän Kärtsän perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavastialla noin 50-60 henkeä jonossa.
Keitä nämä joutilaat jonottajat ovat? Eivät ole töissä, eivät ole koulussa?
Ovat ottaneet päivän vapaaksi duunista/koulusta?
Omin luvinko? Tuskin koulusta tai mistään työpaikasta myönnetään lupaa, että joku lähtee jonottamaan keikalle eturivin paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä työsuoritteet arvioidaan kerran kuussa (työnantaja saa rapoportit tehdystä työstä/käytetystä työajasta kuukausittain) Jos poikkeamia, joutuu seurantaan ja keskusteluun. Joten rajallista ainakin omassa työssä tämä palstailu, mahdollista piipahtaa lähinnä ruokatauolla.
Mitä Dean muuten tekee keikoilla? 👀 eilen hän oli laittanut lavan takaa videota stooriin.. vai valokuvasiko hän muistakin kulmista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että Jokereille jää Suomeen vankka fanikunta. Eivät välttämättä saa jatkossa kolmea keikkapaikkaa myytyä täyteen ja jotenkin ajattelin, että heillä voisi olla kysyntää eri festareilla. Odotan jo näkeväni heidät ensi kesänä Turun Linnapuistossa. Toteutuu tuo tai ei, mutta uskon silti, että he tulevat tänne vielä uudestaankin.
Väitätkö, että kaikki Oslon ja Tukholman fanit oli vaan K&B -shippaajia?! Niinpä niin, höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten fanien mieli muuttuu tunnetusti sekunnin sadasosassa ja ensi kesänä voi heillä olla jo uusi kohde, jonka perään itketään.
Joksut ovat saapuneet 9.40 Hki-Vantaalle. Samalla lennolla on ollut faneja, jotka ovat päivittäneet asiasta X:ään.
Onko tämmönen nyt vähän ajattelematonta?
Tuo yksi tuttu nimimerkki tehny feikkikäännöksen, jossa Käärijä kertoo käyttävänsä oikeasti peruukkeja - ja ulkomaalaiset ottaa tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Pidän sormia ristissä tän puolesta. Voisin hyvinkin kuvitella heidät jossain festareilla esiintymässä ensi kesänä täällä. Osa faneista ihan varmasti putoaa pois ensi kesään mennessä, varsinkin jos ovat vain tän K/B-yhteyden perässä, mutta kyllä siitä ihan hyvin jää varmasti jäljelle faneja. En tiedä olenko ihan hakoteillä, mutta voisin kuvitella, että suomiyleisö on aika lojaalia, jos ehtii kulttistatuksen täällä saavuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö, että kaikki Oslon ja Tukholman fanit oli vaan K&B -shippaajia?! Niinpä niin, höpö höpö.
Ei varmaan kaikki, mutta olivathan ne paljon pienempiä kuin Suomessa.. ja liput menivät nihkeämmin. Ainakin tuholma sanoi eilen jonosta että kuuli spekulaatiota K:sta.. eivät fanit sielläkään nyt aivan tiedottomia ole
Vierailija kirjoitti:
Onko tämmönen nyt vähän ajattelematonta?
Tuo yksi tuttu nimimerkki tehny feikkikäännöksen, jossa Käärijä kertoo käyttävänsä oikeasti peruukkeja - ja ulkomaalaiset ottaa tosissaan
Eiköhän tuo lähde poistoon 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Olen ollut jonottamassa aamulla kansainvälisten supertähtien areena/stadionkeikoille (siitä on tosin aikaa) eikä ole kyllä ollut tähän aikaan päivästä koskaan ollut vielä 50 ihmistä.
Pientä hysteriaa selvästi ilmassa tässä. Jotenkin toivoisin, että JO saisi uudelleen ja enemmän pohjoismaiden keikkoja järjestymään, niin ehkä seuraavilla kerroilla olisi vähän rennompi meininki. Kaikki taitaa nyt olla vähän ylikierroksilla tästä ja menee ajatuksella, että tää on ainutkertaista, pakko tehdä sitä ja tätä. Toki voi ollakin ainutkertainen kokemus, mutta siksi toivoisin että se seuraavakin kiertue tänne järjestyisi.
Kuinka paljon tää hysteria liittyy nyt K:n? Jos k&b materiaali vähenee niin kuinka paljon se vaikuttaa esim, Suomi-fanien kiinnostukseen bändiä kohtaan jatkossa? Vai onko heillä Suomessa (teinien) fanijoukko, joita kiinnostaa JO ilman kärppääkin? Kauhean vaikea jotenkin arvioida sitä tän kuplan sisältä 🤔
En tiedä. Itseä kiinnostaa vain JO (saako sitä täällä sanoa?)
Itseasiassa, he ei juuri shippaa. Ovat K ja B perässä vähän liian parasosiaalisella tavalla ja haluavat tähtihetkensä molempien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt katsonut muutamia reaktio-videoita Kärtsän uuteen biisiin ja tämä oli erityisen hyvä. Nainen osasi sanoa itse musiikista ja käytetyistä soittimista kun jotain. Kantsii katsoa jos ehtii tältä Jokeri-sekoilulta.
Toivottavasti linkki toimii.
Linkki toimi, kiitos paljon tästä! Muistan katsoneeni saman naisen reaktiovideon CCC:han ja sekin oli tosi kiinnostava, kun hän osasi analysoida ja pilkkoa biisiä osiin.
Nyt tykkään ICIPistä vieläkin enemmän, jos se on edes mahdollista 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään väitä mutta ei noissa paikoissa ole tällaista hysteriaa kuin täällä Suomessa. Jonkinlainen fanikunta jää kyllä mutta ei mitään suursuosiota.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti pelästyin että joku vakoilee mua 👀
Nytkö he ovat oikeasti täällä !?! 🥰💖🥰💖