Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
99141/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jan tulisi halaamaan minua, niin pyörtyisin oikeasti.

Mulle ois just toi B, Jan, Nace-kolmikko aiheuttanu jonku paniikkikohtauksen :D

Vierailija
99142/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako joku sieltä laitella tänään jotain matskua? Mä oon niin väsynyt ja taidan olla tulossa kipeäksi nii tekis mieli mennä nukkumaan 😩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
99143/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hirveesti K kyllä B tuloa hehkuta tai shippimateriaalia tarjoa. Oiskohan sen aika ohi? Olis luullu et mourunta ois ollu kovempaa.plääh

No kun oikeasti ne on ihan kavereita. Mutta kyllähän tiesitkin tämän. 😊

Hän vsrmaan vihjasi siihen, että K on aika paljon sitä materiaalia tarjoillut esimerkiksi jakamalla tiktokeja.

Vierailija
99144/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko illalle liveä tiedossa?

Vierailija
99145/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Suomen keikoilla olisi mukava meininki yleisön osalta eikä turhaan huudeltaisi mitään Käärijä kommentteja kesken keikan. Paitsi Jeren hypättyä lavalle tai heiteltäisi mitään. Jäisi pojille extra hyvä mielikuva suomalaisista yleisönä. Varmasti tänne tullaan uudelleen jos NT tehdään eri variaatioilla.

Mun porukka ajatteli alkaa huutamaan "Cha cha cha" parin biisin jälkeen, niin että koko yleisö lähtee mukaan ja pakottaa K:n vähän aiemmin lavalle 

Tää lienee tyhmä vitsi?

Vierailija
99147/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että B sai pipon, ettei vaan palellu ennen meille tuloa!😘💙

Vierailija
99148/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko sanoa kaverilleni, että hän tönäisee minua, jos alan tuijottamaan Jania sinne. Se olisi todella epäkohteliasta ja typerää, mutta uteliaisuus on herännyt näiden tiettyjen kommenttien myötä.🙈

Vierailija
99149/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin äsken vähän tehdä koulujuttuja, mutta kolmas tehtävä alkoi näin

"Laiva on nyt kaksi kertaa niin vanha kuin kapteeni oli silloin kun....

Se siitä sitten ja palasin takaisin palstailemaan ;D

Vierailija
99150/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hirveesti K kyllä B tuloa hehkuta tai shippimateriaalia tarjoa. Oiskohan sen aika ohi? Olis luullu et mourunta ois ollu kovempaa.plääh

Hän vsrmaan vihjasi siihen, että K on aika paljon sitä materiaalia tarjoillut esimerkiksi jakamalla tiktokeja.

Kyllähän sen tiedän mutta oli myös selkeä toive shipistä ja mourunnasta. No more, please. 😼

Vierailija
99151/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että B sai pipon, ettei vaan palellu ennen meille tuloa!😘💙

Niin ja varsinkin jos pienellä on tukka märkänä. Ei tuu kipeeks mussukka.

Vierailija
99152/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Suomen keikoilla olisi mukava meininki yleisön osalta eikä turhaan huudeltaisi mitään Käärijä kommentteja kesken keikan. Paitsi Jeren hypättyä lavalle tai heiteltäisi mitään. Jäisi pojille extra hyvä mielikuva suomalaisista yleisönä. Varmasti tänne tullaan uudelleen jos NT tehdään eri variaatioilla.

Mun porukka ajatteli alkaa huutamaan "Cha cha cha" parin biisin jälkeen, niin että koko yleisö lähtee mukaan ja pakottaa K:n vähän aiemmin lavalle 

OK nauroin tälle mielikuvalle. XD

Vierailija
99153/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun oli pakko sanoa kaverilleni, että hän tönäisee minua, jos alan tuijottamaan Jania sinne. Se olisi todella epäkohteliasta ja typerää, mutta uteliaisuus on herännyt näiden tiettyjen kommenttien myötä.🙈

Sillä on usein mustaa päällä ja musta pienentää kuitenkin.

Vierailija
99154/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen tiedän mutta oli myös selkeä toive shipistä ja mourunnasta. No more, please. 😼

Mä jatkan niin paljon kun sielu sietää.

- eri

Vierailija
99155/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

IMO ehdottaisin että älkää katsoko livejä tänään, alkaa vain ärsyttää kuten monia alkoi eilenkin ja tuskin siellä nähdään mitään spessua. Jos Jan & Nace vetelee kielareita tms merkittävää niin niistä tulee kyllä videot myöhemmin. :)

Vierailija
99156/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun olen samaan aikaan iloinen niiden fanien puolesta, jotka on jonossa ollessaan päässeet moikkaamaan poikia ja saaneet kuvia niiden kanssa. Ja samalla ahdistaa, koska itse en keksisi yhtään mitään järkevää sanottavaa enkä kehtaisi kuvaakaan ottaa, niin täytyy tarkkaan harkita, mihin aikaan sitä uskaltaa jonoon mennä, että välttyy tältä kohtalolta. Tai sitten täytyy ottaa Amsterdamin metodit käyttöön. :'D

Niinsanottu Amsterdamin metodi 😀

Vierailija
99157/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Siitä vaan mut täällä on ollut mukavampi fiilis tänään kun sitä fantasiaa ei tuputeta koko ajan. Pakoteta! :D

Vierailija
99158/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Siitä vaan mut täällä on ollut mukavampi fiilis tänään kun sitä fantasiaa ei tuputeta koko ajan. Pakoteta! :D

Voit skipata.

Vierailija
99159/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/koppitules/status/1704167690187727313?t=dNvCRqvEl9S…

K: "It's real hair from other part of my body."

Wait a minute... 🧐🤔🧐

Vierailija
99160/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Munakoiso, munakoiso, vesitippa, hymynaama, munakoisoemoji, vastaan sille että mä oon sängyssä demoni 🍆🍆🍆🍆

Ketju on lukittu.