Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
99101/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijää ei ole näkynyt, eikä nyt näkynyt putkikassiakaan. Tosin ilmeisesti silloin (tietysti juuri silloin), kun kävin vessassa, on Jure ja Kris menneet tästä. Jokatapauksessa sain kolmikolta halaukset ja kylmä jonossa ei kyllä tuntunut enää miltään. 💚

Mä sain just halvauksen kun edes mietin tätä mahdollisuutta.

Vierailija
99102/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villaiset lahjat tulee pojilla heti käyttöön 💕

https://twitter.com/povejmilucia/status/1704154909489205740?t=PMZsVSmQO…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
99103/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
99104/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan jonkin kolmannen asteen aivotapatuman, kun ensimmäinen JO/K ig-stoori tai kuva julkaistaan.

Mietin just että tulee nukuttua varmaan jotain koiran unta kaikki kolme päivää :D

Vain kolme päivää?! Mä olen nukkunut koiranunta viimeisen viikon.

Mitä? Onko täällä siis joku nukkunut sitten viimeviikon maanantain?

Mut ainakin tunnistaa keikalla maahan asti roikkuvista silmäpusseista.

Vierailija
99105/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaminen ja pakottaa taas käytössä täällä. En tiedä mut en vaan siedä koko sanaa.

Vierailija
99106/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyslive tulee sit saunaillasta 🔥

Vierailija
99107/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsu & co kyllä hurmaa jonkun antamaan niiden kamat koneesta jos lakko jatkuu huomenna. Pitää taas heiluttaa Kärsy-korttia.

Kunhan saavat itsensä Suomeen. Kamat saa lainattua.

Vaatteista viis. Menee ilman niitäkin.

Kärtsän vaatekaapista löytyy jokaiselle jotain 😂

Kärtsän housut Krisille, muodikkaat polvihousut!

Vierailija
99108/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan jonkin kolmannen asteen aivotapatuman, kun ensimmäinen JO/K ig-stoori tai kuva julkaistaan.

Mietin just että tulee nukuttua varmaan jotain koiran unta kaikki kolme päivää :D

Vain kolme päivää?! Mä olen nukkunut koiranunta viimeisen viikon.

Mitä? Onko täällä siis joku nukkunut sitten viimeviikon maanantain?

En oo nukkunut sitten Tavastian.

Vierailija
99109/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se JO vihjailee ihan suoraan maidosta = naudoista instassa. Joku vielä väittää ettei ne lue vauvapalstaa. 😉

Vierailija
99111/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyslive tulee sit saunaillasta 🔥

Meki ollaan siellä. No mehän se järjestetäänkin. Boitsu ja Kärde saa saunoa ja pulikoida ihan kahdestaan. Me laitetaan muita poikia seinille ja vedetään 3 päivää possujunaa niiden kanssa. Tulevat varmasti... siis toistekin Suomeen.

T. L & O

Vierailija
99112/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun olen samaan aikaan iloinen niiden fanien puolesta, jotka on jonossa ollessaan päässeet moikkaamaan poikia ja saaneet kuvia niiden kanssa. Ja samalla ahdistaa, koska itse en keksisi yhtään mitään järkevää sanottavaa enkä kehtaisi kuvaakaan ottaa, niin täytyy tarkkaan harkita, mihin aikaan sitä uskaltaa jonoon mennä, että välttyy tältä kohtalolta. Tai sitten täytyy ottaa Amsterdamin metodit käyttöön. :'D

Vierailija
99113/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei meinaa enää huomisen liput mennä liputtomassa!

Vierailija
99114/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun olen samaan aikaan iloinen niiden fanien puolesta, jotka on jonossa ollessaan päässeet moikkaamaan poikia ja saaneet kuvia niiden kanssa. Ja samalla ahdistaa, koska itse en keksisi yhtään mitään järkevää sanottavaa enkä kehtaisi kuvaakaan ottaa, niin täytyy tarkkaan harkita, mihin aikaan sitä uskaltaa jonoon mennä, että välttyy tältä kohtalolta. Tai sitten täytyy ottaa Amsterdamin metodit käyttöön. :'D

Nace kysyi, että how are you doing ja vastasin, että can I have a hug? Joten ei huolta, ei mene keskustelut putkeen kaikilla muillakaan.

Vierailija
99115/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdamin metodit listalle. :P

Vierailija
99116/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsu & co kyllä hurmaa jonkun antamaan niiden kamat koneesta jos lakko jatkuu huomenna. Pitää taas heiluttaa Kärsy-korttia.

Kunhan saavat itsensä Suomeen. Kamat saa lainattua.

Vaatteista viis. Menee ilman niitäkin.

Kärtsän vaatekaapista löytyy jokaiselle jotain 😂

Kärtsän housut Krisille, muodikkaat polvihousut!

Kukas lainaa 3D housuja? Bojanille bolero (vihreä tai Häärijän keltainen) jos/kun vetää CCC:n.

Vierailija
99117/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nace kysyi, että how are you doing ja vastasin, että can I have a hug? Joten ei huolta, ei mene keskustelut putkeen kaikilla muillakaan.

No saitko?

Vierailija
99118/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liputtomassa ainakaan k-18 lipuskoita ole. Tänään on kyllä tullut paljon myyntiin. Olen yrittänyt jahdata toista lippua mutta en enää kovin vakavasti.

Vierailija
99119/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pelottaa muakin...

Perjaatteessa se olisi mun unelma päästä halaamaan poikia, mutta mitä mä niille sökertäisin englanniksi... No ehkä sanon vaan suomeksi jotain, koska B taitaa olla parempi Suomen kielessä kun mä Englannissa :D

Vierailija
99120/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saitko?

Joo, sekä Bojanilta ja Janilta myös. 💚

Ketju on lukittu.