Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jokos se keikka on alkanut?
Hearts aloittaa yhdeksältä Suomen aikaa, jokerit kymmeneltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oli pakko sanoa kaverilleni, että hän tönäisee minua, jos alan tuijottamaan Jania sinne. Se olisi todella epäkohteliasta ja typerää, mutta uteliaisuus on herännyt näiden tiettyjen kommenttien myötä.🙈
😂
Munakoiso, munakoiso, vesitippa, hymynaama, munakoisoemoji, vastaan sille että mä oon sängyssä demoni 🍆🍆🍆🍆Meinaatko hokea tuota, jos Jokerit tulevat juttelemaan sulle?
Yes
Ja jos onnistutte bongaamaan Kärtsän tulossa paikalle niin sitten jono puhkeaa Grindr Mayhem -yhteislauluun? :P
Boitsun mielessä pyörii vain piukat pakarat ja Kärden mielessä reidet ja Bojan Bojan Bojan.
Voi olla melko mayhemit jo paikalle tullessa.
Onko tämän illan keikan mahdollista liveä kellään tiedossa?
Fans saw JO on the train this morning
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oli pakko sanoa kaverilleni, että hän tönäisee minua, jos alan tuijottamaan Jania sinne. Se olisi todella epäkohteliasta ja typerää, mutta uteliaisuus on herännyt näiden tiettyjen kommenttien myötä.🙈
😂
Munakoiso, munakoiso, vesitippa, hymynaama, munakoisoemoji, vastaan sille että mä oon sängyssä demoni 🍆🍆🍆🍆Meinaatko hokea tuota, jos Jokerit tulevat juttelemaan sulle?
Yes
Ja jos onnistutte bongaamaan Kärtsän tulossa paikalle niin sitten jono puhkeaa Grindr Mayhem -yhteislauluun? :P
Boitsun mielessä pyörii vain piukat pakarat ja Kärden mielessä reidet ja Bojan Bojan Bojan.
Todellakin 🔥🥵
LadySLO:) kirjoitti:
Fans saw JO on the train this morning
I would just die.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Yes
Pakaroista puheen ollen, niin eilen tuli taas hyvin selkeästi (useamman kuvakulman perusteella) esille, kuinka jumalaisen kaunis peba B:llä on. Kaiken muun täydellisyyden lisäksi. 😍
Jotenkin tuntuu välillä älyttömältä, että viimeisen kuukauden aikana Kärtsy "tuli kaapista", oli homoeroottisessa suihkuvideossa, postasi fanivideon jonka musiikkina oli tosiaan se Grindr Mayhem ja lisäksi Boitsu pumppasi Frankia kauramaitomainoksessa kunnes se poistettiin. :D Mitähän kaikkea tällä viikolla ehtii vielä tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Yes
Ei kai kavereitten kesken tuollaista tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Janin ja Nacen kielarit mainittu! 🥵🥴👅
Haittaakohan heitä, jos joku nauta tunkee kielensä väliin?
Nyt mä aloin miettiä sitten piukat pakarat ja reidet, piukat pakarat ja reidet.. ja miten nää kohtaavat toisensa koala baby-asennossa ..
Huh pitänee katsoa miestä seinälle -klippi et hengitys tasaantuu ... Eiku ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokos se keikka on alkanut?
Reilu kaksi tuntia vielä.
Hä? Luulin, että 19.30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, et mahtuu siihen väliin ja jos mahtus, ei ne edes huomaisi jotain naudankieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Yes
Eihän noita voi olla ajattelematta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinipojan kuvitelmia vol. 658
K tykännyt JO uusimmasta julkaisusta <3
Lopettakaa se viestien poistelu kiitos. Ei täällä ole mitään pahaa kirjoiteltu. Menee pian ketju lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu välillä älyttömältä, että viimeisen kuukauden aikana Kärtsy "tuli kaapista", oli homoeroottisessa suihkuvideossa, postasi fanivideon jonka musiikkina oli tosiaan se Grindr Mayhem ja lisäksi Boitsu pumppasi Frankia kauramaitomainoksessa kunnes se poistettiin. :D Mitähän kaikkea tällä viikolla ehtii vielä tapahtua.
Kielarit lavalla B&K ja N&J . Meidän gayt vetää performanssit. Boitsut saunassa. Grindr Mayhemit duettona ja esileikki viimein loppuu. Manifesting Manifesting.
Sampitar kai pitää toiselta keikalta.