Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
99121/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten artistien kesken olen helposti onnistunut luovimaan muiden fanien joukossa. Jos muutamat pyytää kuvaa tai nimmaria niin yleensä oletettu että muutkin haluaa kun on hakeutunut siihen lähelle. Kyllähän varmasti siellä rohkeimmat menee heti juttelemaan pojille jos vain mahdollisuus tulee.

Vierailija
99122/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vähän harmissani, ettei kukaan tehnyt pojille lopulta mummonverhoboleroita ja minut tyrmättiin ideasta moneen kertaan, koska "ei heitä saa koko ajan muistuttaa Käärijästä".

- muinaisten aikojen mummonverhobolerojankkaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
99123/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun olen samaan aikaan iloinen niiden fanien puolesta, jotka on jonossa ollessaan päässeet moikkaamaan poikia ja saaneet kuvia niiden kanssa. Ja samalla ahdistaa, koska itse en keksisi yhtään mitään järkevää sanottavaa enkä kehtaisi kuvaakaan ottaa, niin täytyy tarkkaan harkita, mihin aikaan sitä uskaltaa jonoon mennä, että välttyy tältä kohtalolta. Tai sitten täytyy ottaa Amsterdamin metodit käyttöön. :'D

Tämä pelottaa muakin...

Perjaatteessa se olisi mun unelma päästä halaamaan poikia, mutta mitä mä niille sökertäisin englanniksi... No ehkä sanon vaan suomeksi jotain, koska B taitaa olla parempi Suomen kielessä kun mä Englannissa :D

Ei sitä Boitsua täällä pääse halaamaan, kun sillä se koala roikkuu kaulassa.

Vierailija
99124/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lippua huomiselle!!

Vierailija
99125/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun olen samaan aikaan iloinen niiden fanien puolesta, jotka on jonossa ollessaan päässeet moikkaamaan poikia ja saaneet kuvia niiden kanssa. Ja samalla ahdistaa, koska itse en keksisi yhtään mitään järkevää sanottavaa enkä kehtaisi kuvaakaan ottaa, niin täytyy tarkkaan harkita, mihin aikaan sitä uskaltaa jonoon mennä, että välttyy tältä kohtalolta. Tai sitten täytyy ottaa Amsterdamin metodit käyttöön. :'D

Tämä pelottaa muakin...

Perjaatteessa se olisi mun unelma päästä halaamaan poikia, mutta mitä mä niille sökertäisin englanniksi... No ehkä sanon vaan suomeksi jotain, koska B taitaa olla parempi Suomen kielessä kun mä Englannissa :D

Ei sitä Boitsua täällä pääse halaamaan, kun sillä se koala roikkuu kaulassa.

Totta! Hyvä kun muistutit, nyt voin nukkua yön rauhassa ;D

Vierailija
99126/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosta Heartsista mieleen, kun en päivällä ehtinyt kommentoimaan keskusteluun K:n Lontoon keikan special guestista, että sehän voi olla vaan joku warnerin järkkäämä esiintyjä, jolle halutaan tarjota kyseisenlaista näkyvyyttä.

Vierailija
99127/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tosta Heartsista mieleen, kun en päivällä ehtinyt kommentoimaan keskusteluun K:n Lontoon keikan special guestista, että sehän voi olla vaan joku warnerin järkkäämä esiintyjä, jolle halutaan tarjota kyseisenlaista näkyvyyttä.

Special guest ei yleensä tarkoita lämppäriä, vaan jonkinlaista yhteisesitystä.

Vierailija
99128/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveesti K kyllä B tuloa hehkuta tai shippimateriaalia tarjoa. Oiskohan sen aika ohi? Olis luullu et mourunta ois ollu kovempaa.plääh

Vierailija
99129/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että aika myöhään on nuo liput myynnissä. Ei ihme ettei mene. Harmi sille joka myy, jos jää oma keikka väliin eikä edes saa myytyä lippuja. Toivon että ne on sellaisen joka menee myös myöhemmälle ja päätti nyt vaan olla menemättä molempiin, eikä sellasen joka on yrittänyt järjestellä kaikki menot mut sit on joku kyytiongelma tai vatsatauti tms

Vierailija
99130/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nace kysyi, että how are you doing ja vastasin, että can I have a hug? Joten ei huolta, ei mene keskustelut putkeen kaikilla muillakaan.

😭😭🥰🥰

Yksi siellä halailee näitä mistä me vaan haaveillaan täällä!!!

Vierailija
99131/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hirveesti K kyllä B tuloa hehkuta tai shippimateriaalia tarjoa. Oiskohan sen aika ohi? Olis luullu et mourunta ois ollu kovempaa.plääh

No onhan tämä jo selkeää, että ne haluaa räjäyttää huomenna. Siksi on näin hiljaista.

Vierailija
99132/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tämä jo selkeää, että ne haluaa räjäyttää huomenna. Siksi on näin hiljaista.

Joo, eipä hehkuttanut B myöskään etukäteen Helsinkiin saapumista. Juuri yllä mainitusta syystä.

Vierailija
99133/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Suomen keikoilla olisi mukava meininki yleisön osalta eikä turhaan huudeltaisi mitään Käärijä kommentteja kesken keikan. Paitsi Jeren hypättyä lavalle tai heiteltäisi mitään. Jäisi pojille extra hyvä mielikuva suomalaisista yleisönä. Varmasti tänne tullaan uudelleen jos NT tehdään eri variaatioilla.

Vierailija
99134/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika synkkä se ICIP -video. Pääkin kääntyy 360 ympäri Tompalla niinku Manaajassa.

Vierailija
99135/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pelottaa muakin...

If I were you, I would just tell them how excited I am to finally see them live, especially to hear song xy (whichever is your favourite and it is on the set list). And if you say a line of lyrics from that song, they will giggle and love it! Dont worry about pronunciation!

Vierailija
99136/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jan tulisi halaamaan minua, niin pyörtyisin oikeasti.

Vierailija
99137/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan epätodellista et siellä Tukholmassa on meikäläisiä halailemassa Jokereita.

Vierailija
99138/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään erityistä syytä miksi Jeren pitäisi hehkutella kauheasti. Some tuntuu olevan muutenkin vain satunnaisia pätkiä ja mainoksia. Huomenna varmaan tulee enemmän kontenttia näkyviin jostain suunnasta.

Vierailija
99139/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun oikeasti ne on ihan kavereita. Mutta kyllähän tiesitkin tämän. 😊

Vierailija
99140/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Suomen keikoilla olisi mukava meininki yleisön osalta eikä turhaan huudeltaisi mitään Käärijä kommentteja kesken keikan. Paitsi Jeren hypättyä lavalle tai heiteltäisi mitään. Jäisi pojille extra hyvä mielikuva suomalaisista yleisönä. Varmasti tänne tullaan uudelleen jos NT tehdään eri variaatioilla.

Mun porukka ajatteli alkaa huutamaan "Cha cha cha" parin biisin jälkeen, niin että koko yleisö lähtee mukaan ja pakottaa K:n vähän aiemmin lavalle 

Ketju on lukittu.