Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
ig-tilillä jokeringout on tältä päivältä stooreja joksujen tapaamisesta.. Ilmeisesti kuitenkin Tukholmasta...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholmasta Suomeen tulevia lentoja peruttu, samoin Tallinnasta. Joutuu K kohta hoitamaan sen yksityiskoneensa kyytsäämään.
Hemmetti, nyt alkoi oikeasti pelottamaan, että kaikki keikat vielä peruuntuu. Kenelle mun pitää uhrata, että saadaan Suomen kiertue onnistumaan?
Tässä on kyllä mahdollisuus ainakin Tavastian peruuntumiseen. Voi hele, ei voi olla tottakaan.
Voi kuule, täällä Tavastian vieressä on nyt se myräkkä. Tuskin huomenna.
No Helsinki-Vantaalla on se ulosmarssi eikä tietoa sen kestosta, et sitä tässä nyt varmaan enemmän pitää jännittää ku säätä.
https://www.instagram.com/p/CxYIfiTtwsk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mä en kestä miten komee Kris on!!!! 😭
Missä mä olin ku tällaisia miehiä jaettiin??
Jan, Nace ja Bojan kävivät moikkaamassa ja juttelemassa äsken jonossa. Sää ei juuri nyt ole erityisen paha, mutta on tässä jonottaessa kastunut kunnolla.
Toivottavasti Joksut ei stressaa säätiloja.
Instakin kaatunut ainakin mulla...mitähän vielä :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholmasta Suomeen tulevia lentoja peruttu, samoin Tallinnasta. Joutuu K kohta hoitamaan sen yksityiskoneensa kyytsäämään.
Hemmetti, nyt alkoi oikeasti pelottamaan, että kaikki keikat vielä peruuntuu. Kenelle mun pitää uhrata, että saadaan Suomen kiertue onnistumaan?
Tässä on kyllä mahdollisuus ainakin Tavastian peruuntumiseen. Voi hele, ei voi olla tottakaan.
Voi kuule, täällä Tavastian vieressä on nyt se myräkkä. Tuskin huomenna.
No Helsinki-Vantaalla on se ulosmarssi eikä tietoa sen kestosta, et sitä tässä nyt varmaan enemmän pitää jännittää ku säätä.
Tätä ei kannata nyt liioitella ja maalailla piruja seinille, kun Tukholman lentoja peruttu tasan kaksi ja muut tulleet normaalisti. Eivätköhän tulisi sitten eri lennolla vain.
Vierailija kirjoitti:
Jan, Nace ja Bojan kävivät moikkaamassa ja juttelemassa äsken jonossa. Sää ei juuri nyt ole erityisen paha, mutta on tässä jonottaessa kastunut kunnolla.
Eiiiii...!!! Voi sua onnekasta nautaeläintä!! Terkkuja!!!
Eli ovat jo keikkapaikalla? Sisäänmenosta ei vissiin ollut mitään fanihavaintoja?
Boitsu & co kyllä hurmaa jonkun antamaan niiden kamat koneesta jos lakko jatkuu huomenna. Pitää taas heiluttaa Kärsy-korttia.
Vierailija kirjoitti:
Ooo! näin jonkin videon siitä äsken ig:ssä! Näittekö kun he menivät sisään, vai onko sinne useampia sisäänkäyntejä? Oliko jollakin epäilyttävä K:n muotoinen matkalaukku mukana?
Vierailija kirjoitti:
Jos lennot on peruttu niin miten jokerit pääsee suomeen
Anders lähettää Ahvenanmaalta supernopean jahtinsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuplakääk tiesi kertoa että näyttelijä Alexander Skarsgård bailasi Käärijän tahtiin viime vkl tukholmalaisessa yökerhossa.
Vieläpä kuuluisalla tukholmalaisella homoyökerholla, Club Backdoor. Kertoi episodi.fi
Asiaa taidettiin hekumoida täällä jo sunnuntaina. Eric Northman vetää cha cha chaata, uuh.
Ok. Minulta mennyt ohi. Ihan kaikkea kun en ennätä palstalta lukea. Minä en edes tiedä tuota näyttelijää, kuvassakaan ei näytä tutulta. Myöskään Eric Northmania en tiedä. Heti vaan huomaa, jos Cha cha chaa on mainittu.
Mitäää?? True bloodissa näytteli kakkosmiestä! :D Ja tuo koko Skarsgårdin perhehän ovat huippunäyttelijöitä! Sen is näytteli pirates of the caribbeanissa, veli oli siinä kuuluisassa kauhuelokuvassa "Se" päähenkilö....
Skarsgårdin kaikki pojat on hottiksia. Ja on se isipappaki ihan symppis. 😅
Jaa semmoinen ruotsalainen perhe. On tämä palsta hyvä, kun täältä saa myös lisää yleissivistystä. Onko tuo True blood ollut jossain suoratoistopalvelussa? En ole tähän asti niitä tarvinnut enkä suunnittele hankkivani, vaikka hyviä ohjelmia siellä kait on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiiiii...!!! Voi sua onnekasta nautaeläintä!! Terkkuja!!!
Suostuithan yhteiskuvaan? ;D
Vierailija kirjoitti:
Instakin kaatunut ainakin mulla...mitähän vielä :D.
Mullakaan ei haku toimi ja stooritkaan ei näyttänyt avautuvan aina. Kokeile instanavigationin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Boitsu & co kyllä hurmaa jonkun antamaan niiden kamat koneesta jos lakko jatkuu huomenna. Pitää taas heiluttaa Kärsy-korttia.
Kunhan saavat itsensä Suomeen. Kamat saa lainattua.
Eli joksut eivät pitäneet yllätysliveä viiden päivän sisällä.. mikähän voi olla syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan saavat itsensä Suomeen. Kamat saa lainattua.
Vaatteista viis. Menee ilman niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuplakääk tiesi kertoa että näyttelijä Alexander Skarsgård bailasi Käärijän tahtiin viime vkl tukholmalaisessa yökerhossa.
Vieläpä kuuluisalla tukholmalaisella homoyökerholla, Club Backdoor. Kertoi episodi.fi
Asiaa taidettiin hekumoida täällä jo sunnuntaina. Eric Northman vetää cha cha chaata, uuh.
Ok. Minulta mennyt ohi. Ihan kaikkea kun en ennätä palstalta lukea. Minä en edes tiedä tuota näyttelijää, kuvassakaan ei näytä tutulta. Myöskään Eric Northmania en tiedä. Heti vaan huomaa, jos Cha cha chaa on mainittu.
Mitäää?? True bloodissa näytteli kakkosmiestä! :D Ja tuo koko Skarsgårdin perhehän ovat huippunäyttelijöitä! Sen is näytteli pirates of the caribbeanissa, veli oli siinä kuuluisassa kauhuelokuvassa "Se" päähenkilö....
Skarsgårdin kaikki pojat on hottiksia. Ja on se isipappaki ihan symppis. 😅
Jaa semmoinen ruotsalainen perhe. On tämä palsta hyvä, kun täältä saa myös lisää yleissivistystä. Onko tuo True blood ollut jossain suoratoistopalvelussa? En ole tähän asti niitä tarvinnut enkä suunnittele hankkivani, vaikka hyviä ohjelmia siellä kait on.
HBOlla on ainakin ollut aiemmin.
Niitä on siis neljä, joista ainakin Alexander (mm. Tarzanin legenda tuon True Bloodin lisäksi), Bill (It, Hemlock Grove (tuo muuten on hyvä, kannattaa katsoa jos sen vielä jostain löytää)) ja Gustaf (esim. Viikingit) on enemmän olleet esillä. Isipappa Stellan on mm. Marvelin Thor-elokuvissa se vähän höppänä tiedemies.
Mutta Leilahan on ollut täällä. Mielestäni ihan parinakin iltana, olisko ollut jopa eilen ja toissapäivänä. Muisti kyllä pätkii yhä näiden päivien kanssa että milloin oli mitäkin.