Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ei mukaan se huutojuttu iske. Toivottavasti ne ei huudata ollenkaan K-18 -keikoilla mutta varmaan turha toivo. :D Musta se on täysin teinien juttu.
On kyllä ikävä tämä asenne. Huudattaa tottakai kaikilla keikoilla, miksi se, että kaikki on hyväksyttyjä ja tervetulleita "JO-perheeseen" olisi vain teinien juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Måneskin ja Jokerien vertaaminen on jo pähkähullua. Vähän valoja päälle jo...
Me ei tiedetä vaikka Jokereista tulee joku vuosi yksi Euroopan suurimmista poikabändeistä, varsinkin jos vaihtavat kielen enkuksi. Sitten ei tarvita kuin yksi enkunkielinen läpimurtohitti ja hieno musavideo lisäksi jossa poikien kasvot tulee tutuksi kuuntelijoille.
Ei tietenkään tiedetä.. Mutta vastaava mahdollisuus on kymmenille, jos ei sadoille poikabändeille Euroopassa. Ja joksut on jo vähän vanhoja ollakseen seuraava one direction.
Jos ei poikabändiksi ehdi iältään, niin mites miesbändi, oisko niille kysyntää?
Ei tuolla musiikilla Eurooppaa valloiteta. Bändin viriilit pojat kiinnostaa hormonihuuruisia teinejä, musiikki tulee siinä kaupanpäällisenä.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku viel selventää mikä käytännön ero on Tavastian ekan keikan ikärajattomalla ja K18 lipulla? Onnistuin nimittäin eilen saamaan ikärajattoman lipun ja nyt mietityttää et mihin ne mut pistää😅 Oon siis 28v.
Mä luulen, että sillä ei ole mitään väliä kun olet yli 18v. Jos olisit alle, et pääsisi sisään sillä yli 18v lipulla. Eli sillä on vähän rajattu sitä, ettei koko tupa ole täynnä alaikäisiä...tai muuten en käsitä miksi lippuja oli kaksi erilaista.
Ei itse Tavastiaa ole jaettu mihinkään osiin, anniskelu vaan tietysti täysi-ikäisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku viel selventää mikä käytännön ero on Tavastian ekan keikan ikärajattomalla ja K18 lipulla? Onnistuin nimittäin eilen saamaan ikärajattoman lipun ja nyt mietityttää et mihin ne mut pistää😅 Oon siis 28v.
Mä luulen, että sillä ei ole mitään väliä kun olet yli 18v. Jos olisit alle, et pääsisi sisään sillä yli 18v lipulla. Eli sillä on vähän rajattu sitä, ettei koko tupa ole täynnä alaikäisiä...tai muuten en käsitä miksi lippuja oli kaksi erilaista.
Ei itse Tavastiaa ole jaettu mihinkään osiin, anniskelu vaan tietysti täysi-ikäisille.
Itseasiassa siellä on alueet, jolle ei sallitulla lipulla iästä huolimatta pääse.
- asiaa kysynyt
En ole ikinä käynyt Tavastialla, joten pari kysymystä :D
En ajatellut jättää narikkaan mitään ja sidon takin vaan lantiolle, mutta minkä kokoisen laukun saa ottaa? Mulla on vaan tavallisia kangaskasseja, joten voiko sellaisen ottaa? Omaa juomapulloa ei vissiin saa ottaa, niin mistä saa vettä ennen keikan alkua? Mitä maksaa?
Kiitos paljon jos joku vastaisi!
Vierailija kirjoitti:
Kappale hyvä, huudatusta voisi olla vähemmän, kai tuohonkin tottuu
Samaa mieltä. Kappale hyvä, huutaminen vähän turhaa.
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut jättää narikkaan mitään ja sidon takin vaan lantiolle, mutta minkä kokoisen laukun saa ottaa? Mulla on vaan tavallisia kangaskasseja, joten voiko sellaisen ottaa? Omaa juomapulloa ei vissiin saa ottaa, niin mistä saa vettä ennen keikan alkua? Mitä maksaa?
Saat sä viedä kangaskassin, mutta ole varovainen, koska nää on varkaille parhaita.
Siellä on vesipiste, josta saa ilmaista vettä. On muuten parasta vettä, mitä olen juonut.
Tavastia infoa vielä, hyppikää yli jos ei kiinnosta.
Jonotus toimii vain yhteen suuntaan, eli ei kiinalaiselle ravintolalle päin, vaan toiseen suuntaan. Jos seisot väärällä puolella, lennät jonon hännille.
Unisex vessat löytyy narikan läheltä. Narikka ei ole pakollinen, mutta maksaa 3,50e. Röökipaikka on Tavastian pihalla, jonne avataan erillinen kulkureitti.
Ekaa keikkaa saa jonottaa 14:00 lähtien, toista 18:15 alkaen. Aiemmalla keikalla on K18 alueita, joille pääsee vain K18 lipun ostanut. Eli sallitun lipun ostanut ei iästään huolimatta pääse niihin alueisiin.
Nautitaan. 💚
I like being here, in this forum because I have never had the chance to talk to someone from Finland. I've already told my husband that next summer I want to spend at least one weekend in Finland (I've been telling him since I first saw Joel Hokka). However, I love Finland, the Finns, I would like to try the sauna (I have never done it), but I am afraid of the cold because it makes me feel pain. Consider that I live in Rome, where it almost never snows.
Vierailija kirjoitti:
Olisko niin että baarin alue on rajattu ja sinne pääsee vain K-18 lipulla? Baarin henkilökunnan ei sitten tarvitse tarkistaa ostajien henkkareita. Omasta edellisestä Tavastia-käynnistä on vuosia ja kävin vain K-18 keikoilla, joten voin olla väärässäkin. Mutta aika ahkerasti siellä tuli yhdessä vaiheessa käytyä, joten sikäli tuttu paikka kyllä. Huomenna menen myöhemmälle JO-keikalle enkä millään malta odottaa! ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat sä viedä kangaskassin, mutta ole varovainen, koska nää on varkaille parhaita.
Siellä on vesipiste, josta saa ilmaista vettä. On muuten parasta vettä, mitä olen juonut.[/quoteKiitos!
Eli saako ottaa tyhjän juomapullon ja täyttää sen vesipisteellä vai voiko pisteellä käydä vaan juomassa mukillisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikärajaton tietysti tarkoittaa ikärajatonta? Miten ei ihmiset ymmärrä tätä termiä? Vastaus on itse sanassa. Eli sinne pääsee alle 18-vuotiaatkin.
Lähinnä siis mietityttää et miten nämä alueet on keikalla eroteltu. Onko joku alaikäisten karsina vai mitä ihmettä😅
Oliko se sallittu vai K18 lippu sille keikalle? Jos sallittu, kaikille alueille et iästäsi huolimatta pääse. Jos K18, saat kulkea missä haluat.
Mun lipussa lukee ikärajaton. Jankkaan nyt vielä (🤣) eli miten siellä on jaoteltu nämä ikärajattomat alueet, tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siis ihan tosissaan se väite, että Tavalle on alettu jo jonottaa, vai vitsi/trollaus?
Juu kyllä siellä on ekat jonossa. Toivottavasti on menossa S-keikalle.
K18 keikalle ei saisi alkaa jonottamaan ennen kello 17 huomenna.
Ihan naurettavaa, totta kai ihminen saa seisoa Helsingin kaduilla jos sattuu huvittamaan. Sitä ei mikään Tavastia määrää.
B ketkuttaa eilen ja vasen vaeltaa 🤩
https://www.instagram.com/p/CxXl-XQqnAb/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tänään jo samaa ja sain ystävällisen vastauksen. Ekalle keikalle kahdenlaisia lippuja. K-18 lipulla pystyy liikkumaan minne vaan, mutta toisella lipulla ei pääse anniskelualueille vaikka olisi täysi-ikäinen. Mulla on just tollanen alaikäisten lippu ja oon sua monta kertaa vanhempi😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siis ihan tosissaan se väite, että Tavalle on alettu jo jonottaa, vai vitsi/trollaus?
Juu kyllä siellä on ekat jonossa. Toivottavasti on menossa S-keikalle.
K18 keikalle ei saisi alkaa jonottamaan ennen kello 17 huomenna.
Ihan naurettavaa, totta kai ihminen saa seisoa Helsingin kaduilla jos sattuu huvittamaan. Sitä ei mikään Tavastia määrää.
Tavastian ohje on tullut tänään ja myöhempää keikkaa saa alkaa jonottamaan kello 18:15. Sinä olet naurettava, jos kuulut siihen ahneeseen porukkaan, joka ei näitä aikoja kunnioita.
Käärijä vois tehdä Luken kanssa yhteisen biisin. Sopisivat varmaan ihan hyvin yhteen musiikillisesti, paremmin kuin Jokerien kanssa. Sellaista synkkää ja friikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tänään jo samaa ja sain ystävällisen vastauksen. Ekalle keikalle kahdenlaisia lippuja. K-18 lipulla pystyy liikkumaan minne vaan, mutta toisella lipulla ei pääse anniskelualueille vaikka olisi täysi-ikäinen. Mulla on just tollanen alaikäisten lippu ja oon sua monta kertaa vanhempi😄
Tämä selvä, kiitos vastauksesta😊
Jos ei poikabändiksi ehdi iältään, niin mites miesbändi, oisko niille kysyntää?