Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
98661/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseeni ottaa päähän noi vettä vaativat fanit yleisössä. Musta se on niin tökeröä käytöstä. Artistinko pitäs vielä kaiken muun lisäksi huomioida saako katsojat tarpeeksi vettä. Tää sais loppua kyllä.

Joo, etenkin kun kyse ei oo ulkoilmakonsertista 40 asteen helteestä

Vierailija
98662/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vois tehdä Luken kanssa yhteisen biisin. Sopisivat varmaan ihan hyvin yhteen musiikillisesti, paremmin kuin Jokerien kanssa. Sellaista synkkää ja friikkiä.

Mulla on kans tää haaveissa.

Kuinka hyvin tunnette Luken tuotantoa 😂

Mun mielestä Lukella ja Käärijällä ei ole mitään yhteistä musiikkipohjaa.

Käärijän ja Jokerien musiikki ei voisi olla kauempana toisistaan. Näen enemmän mahdollisuuksia yhteistyöhön Luken kanssa kuin Joksujen kanssa. En tiedä onko Antti Tuiskukaan kovin lähellä Käärijän tyyliä mutta silti tekivät yhteisen biisin.

Mun mielestä se olis just se juttu, että k ja jokerit on niin kaukana toisistaan. :D vois olla ihan mielenkiintonen yhdistelmä. Mutta eikö k jo viitannut, että hyvin epätodennäköstä, että biisiä tulee varmaan just yllämainitun takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98663/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vois tehdä Luken kanssa yhteisen biisin. Sopisivat varmaan ihan hyvin yhteen musiikillisesti, paremmin kuin Jokerien kanssa. Sellaista synkkää ja friikkiä.

Tietääkö joku Luken tuotantoa paremmin? Voisin visuaalisesti kuvitella sen hyvinkin... Kummallakin on hyvin friikki ja persoonallinen tyyli... Luken laulutyyli on myös mainstreamista poikkeavaa, sellaista hukailua ja melkein kuiskailua... K:lla on taas aika aggressiivinen.. Mutta hei, onhan niitä oudompiakin yhdistelmiä ollut :D

Lukehan on klassinen pianisti ja aika taitava sellainen. Soittotyylistä tulee mieleen Duncan Laurence, ei Käärijä.

Vierailija
98664/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla ainakin tulee olemaan takki tyhjänä ensi viikolla. Minulla ei ole perhettä, muita läheisiä tai juuri muutakaan elämässä syistä, joille en itse voi mitään, niin siksi tästä hommasta on muodostunut tosi tärkeää. Musiikki toki on olemassa edelleen, mutta jos esim. nämä ketjut hiljenevät, niin ankeaa kyllä todellakin tulee, kun ei ole mitään odotettavaa. Se on toki minun ongelmani, eikä kenenkään muun.

Mä aion ainakin palstailla täällä mahdollisimman kauan ja niin varmaan moni muukin eli ei taida kovin paljoa hiljetä tämä palsta :D

Hei fiilisteltävää riittää! Eikös me nyt seurata K ja JO syksyn keikat jne. Tiedä vaikka lähtis johonkin ulkomaan keikalle joskus 🤣

Vierailija
98665/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siis ihan tosissaan se väite, että Tavalle on alettu jo jonottaa, vai vitsi/trollaus?

Juu kyllä siellä on ekat jonossa. Toivottavasti on menossa S-keikalle.

K18 keikalle ei saisi alkaa jonottamaan ennen kello 17 huomenna.

Ihan naurettavaa, totta kai ihminen saa seisoa Helsingin kaduilla jos sattuu huvittamaan. Sitä ei mikään Tavastia määrää.

Et saa jos aiheutat haittaa muille kaupungilla kävelijöille tai jollekin yrityksille. Kaupungin ja maan järjestyssäännöt määräävät sen. Meneppäs porukalla seisomaan vaikka jonkun kaupan oven eteen Helsingissä tuntikaisiksi ja valita sitten poliisille että saat seistä missä haluat kun ne tulee viemään sua muualle, ei tule tehoamaan.

Vierailija
98666/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku viel selventää mikä käytännön ero on Tavastian ekan keikan ikärajattomalla ja K18 lipulla? Onnistuin nimittäin eilen saamaan ikärajattoman lipun ja nyt mietityttää et mihin ne mut pistää😅 Oon siis 28v.

Kysyin tänään jo samaa ja sain ystävällisen vastauksen. Ekalle keikalle kahdenlaisia lippuja. K-18 lipulla pystyy liikkumaan minne vaan, mutta toisella lipulla ei pääse anniskelualueille vaikka olisi täysi-ikäinen. Mulla on just tollanen alaikäisten lippu ja oon sua monta kertaa vanhempi😄

Tämä selvä, kiitos vastauksesta😊

Kiitos minunkin puolestani . Mulla on alaikäisen lippu. Ja olen myös todella paljon vanhempi kuin eka kysyjä.

Vierailija
98667/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku viel selventää mikä käytännön ero on Tavastian ekan keikan ikärajattomalla ja K18 lipulla? Onnistuin nimittäin eilen saamaan ikärajattoman lipun ja nyt mietityttää et mihin ne mut pistää😅 Oon siis 28v.

Mä luulen, että sillä ei ole mitään väliä kun olet yli 18v. Jos olisit alle, et pääsisi sisään sillä yli 18v lipulla. Eli sillä on vähän rajattu sitä, ettei koko tupa ole täynnä alaikäisiä...tai muuten en käsitä miksi lippuja oli kaksi erilaista.

Ei itse Tavastiaa ole jaettu mihinkään osiin, anniskelu vaan tietysti täysi-ikäisille.

Itseasiassa siellä on alueet, jolle ei sallitulla lipulla iästä huolimatta pääse.

- asiaa kysynyt

Joo pitikin lisätä, että tästä jakamisesta en oo varma. Mitenkähän toi on toteutettu? Logomossahan on anniskelualueet rajattu erikseen, mutta ei sielläkään tarvi olla jos ei juo. Tavastian tila on pienempi, joten luulisi että nämä erilliset k18-alueet on myös aika pienet, jos ne on ikäänkuin baari-aluetta. Noh, pianhan sen näkee!

Esim. Käärijän blackboxissa ei eri lipuilla ollut mitään merkitystä sen jälkeen kun oli mennyt ulko-ovesta sisään.

Veikkaan, että toinen baari on K18 ja toinen ei, koska alaikäisten pitää myös saada ostettua virvokkeita.

Tutunomaisia virvokkeita

Vierailija
98668/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans tää haaveissa.

Kuinka hyvin tunnette Luken tuotantoa 😂

Mun mielestä Lukella ja Käärijällä ei ole mitään yhteistä musiikkipohjaa.

Käärijän ja Jokerien musiikki ei voisi olla kauempana toisistaan. Näen enemmän mahdollisuuksia yhteistyöhön Luken kanssa kuin Joksujen kanssa. En tiedä onko Antti Tuiskukaan kovin lähellä Käärijän tyyliä mutta silti tekivät yhteisen biisin.

Antti Tuisku on mennyt mies. Enää lähinnä ärsyttää. Liikaa mies muuttunut vuosien varrella ja huonompaan suuntaan niin musiikillisesti kuin ulostuloiltaankin. Musiikin esittämisen palo sammunut, viimeiset keikat teki rahan takii. Minä minä minä.

Vierailija
98669/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukea on osaa nähdä tässä, B räppäämässä vois olla kiva?

Vierailija
98670/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa G saanut olla mukana tällä pohjoismaiden kiertueella. Jotenkin haikea fiilis, koska sehän tätä myös oli järkkäämässä ja yritti parhaansa mukaan pitää ihmisiä tyytyväisinä hankkimalla lisäkeikkoja ja taistelemalla ikärajoista.

Vierailija
98671/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei okei, Käärijä feat. Luke & Bojan. Sen biisin haluaisin kuulla!

Vierailija
98672/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä Jan että Nace jakaneet storyssa Luluxan kauniin kuvan heistä kahdesta. https://www.instagram.com/stories/janpeteh/3195213223984111169/

He on ihania yhdessä 🥰 ja kuva on tosiaan kaunis.

Vierailija
98673/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

I like being here, in this forum because I have never had the chance to talk to someone from Finland. I've already told my husband that next summer I want to spend at least one weekend in Finland (I've been telling him since I first saw Joel Hokka). However, I love Finland, the Finns, I would like to try the sauna (I have never done it), but I am afraid of the cold because it makes me feel pain. Consider that I live in Rome, where it almost never snows.

Hey neighbour!

I want to visit Finland too, but my logic is the other way around. I'd like to go there during the winter, experience the harsh cold weather, northern lights and dog sleds. :)

Yes, it would be beautiful in the winter. And I promised myself I wouldn't die before seeing the Northern Lights. But I suffer a lot from the cold (I have fibromyalgia) and already this summer with the air conditioners in the rooms I had severe pain. How nice that our nations are close.

Vierailija
98674/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavastialla näkee kyllä takaakin, ettei siitä kannata olla huolissaan. Turkuun menijät on sitten huonommassa paikassa kun isonsivat sitä salia. Ei kuulemma tarvitse olla edes kovin takana kun ei näe mitään. 

Eikö Logomon ison salin lava ole kuitenkin aika korkea että en ihan usko tuota etteikö takaa muka näkisi.

Vierailija
98675/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sain eilen ikärajattoman lipun, enkä kehtaa edes sanoa kuinka vanha olen. Eilisen Oslon keikan katsominen pisti taas miettimään, onko järkeä mennä tässä iässä.

Samassa veneessä ollaan. Sinne vaan😄

Vierailija
98676/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siis ihan tosissaan se väite, että Tavalle on alettu jo jonottaa, vai vitsi/trollaus?

Ihan naurettavaa, totta kai ihminen saa seisoa Helsingin kaduilla jos sattuu huvittamaan. Sitä ei mikään Tavastia määrää.

Et saa jos aiheutat haittaa muille kaupungilla kävelijöille tai jollekin yrityksille. Kaupungin ja maan järjestyssäännöt määräävät sen. Meneppäs porukalla seisomaan vaikka jonkun kaupan oven eteen Helsingissä tuntikaisiksi ja valita sitten poliisille että saat seistä missä haluat kun ne tulee viemään sua muualle, ei tule tehoamaan.

Kyllä isossa kaupungissa on eläminen monimutkaista ja sääntöjä täynnä :( Varmaan tukehtuisin sinne.

Vierailija
98677/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä täällä oletetaan sellaista, etteikö K ja Jo tai K ja Luke voisi tehdä musiikkia yhdessä. Tulee mieleen muutamakin hittibiisi, missä on yhdistelty eri genrejä. Minusta ei myös olisi mitenkään mahdotonta se, etteikö joku laulaja esim. Bojan voisi tehdä hypyn tuntemattomaan. Uskon, että hänen ääni taipuisi hyvin moneen eri tyyliin.

Vierailija
98678/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavastialla näkee kyllä takaakin, ettei siitä kannata olla huolissaan. Turkuun menijät on sitten huonommassa paikassa kun isonsivat sitä salia. Ei kuulemma tarvitse olla edes kovin takana kun ei näe mitään. 

Eikö Logomon ison salin lava ole kuitenkin aika korkea että en ihan usko tuota etteikö takaa muka näkisi.

Varmasti näkee. Paikalla ollut muutaman kerran.

Vierailija
98679/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä isossa kaupungissa on eläminen monimutkaista ja sääntöjä täynnä :( Varmaan tukehtuisin sinne.

Ihmeellistä valitusta. Nythän tämä jonotus vasta on reilua?

Vierailija
98680/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Tavastian ja Logomon keikoilla ei vissiin sallitulle alueille saa sitten viedä alkoholia, eli ei esimerkiksi permannolle.

Ketju on lukittu.