Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
98581/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että B on Kn Lontoon keikalla. Tykkää kyseisestä paikasta paljon, ovat vapaalla silloin ja Kn synttärit on just siinä tienoilla.

Tuskin nuo kaksi ihan noin hyviä ystäviä ovat, että haluavat viettää syntymäpäivätkin yhdessä 🥰

Mikä ihmeen tarve on naittaa noita kahta keskenään???

Vierailija
98582/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että B on Kn Lontoon keikalla. Tykkää kyseisestä paikasta paljon, ovat vapaalla silloin ja Kn synttärit on just siinä tienoilla.

Ehkä jokin vähän isompi viisutapaaminen voisi tapahtua... Luke, Salena, Teya, Mia, B, A... monia mahdollisia, jos on vapaata. Mutta lavalle eivät kaikki mene

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98583/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nuo kaksi ihan noin hyviä ystäviä ovat, että haluavat viettää syntymäpäivätkin yhdessä 🥰

Mikä ihmeen tarve on naittaa noita kahta keskenään???

Missä mainitsin mitään naittamisesta?

Vierailija
98584/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Luke ole tosiaan Lontoossa se guest.

Käärijän guest ei välttämättä ole mikään euroviisuista tuttu, vrt. Tommy.

Hänhän on saanut kiinnostavia yhteistyötarjouksia, mutta vaikenee visusti ja viisaasti niistä.

Mä en usko Luken vierailuun vaikka Lukesta itse pidänkin. He ei Kärtsän kanssa kuitenkaan kummemmin bondanneet vaikka ihan hyvissä väleissä olivat toki. Kuten K kaikkien kanssa.

Luke käytännössä avoimesti juuri puolusti Kärtsää Twitterissä kun Lukea moralisoitiin siitä, että hän lohdutti Kta häviön jälkeen, eikä sanonut Loreenille mitään.

Juu muistan hyvin tämän, Luke tykkäsikin Kärtsästä kovasti mutta jotenkin K ei osoittanut koko aikana kummempaa kiinnostusta. Ystävällinen oma itsensä oli kyllä.

Vierailija
98585/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan turhia alapeukutuksia.

Vierailija
98586/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Måneskin ja Jokerien vertaaminen on jo pähkähullua. Vähän valoja päälle jo...

Vierailija
98587/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku viel selventää mikä käytännön ero on Tavastian ekan keikan ikärajattomalla ja K18 lipulla? Onnistuin nimittäin eilen saamaan ikärajattoman lipun ja nyt mietityttää et mihin ne mut pistää😅 Oon siis 28v.

Vierailija
98588/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin vois B tulla juhliin K:n 3-kymppisiä. Varsinkin kun viettää niitä juurikin ns. tien päällä ja Lontoossa. En edes näe tässä mitään kummallista.

Vierailija
98589/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sikäli ei, että molemmat on tullut euroviisujen kautta.

Vierailija
98590/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Måneskinillä taitaa olla se 22M kuuntelijaa spotifyissa xD 

Vierailija
98591/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän on saanut kiinnostavia yhteistyötarjouksia, mutta vaikenee visusti ja viisaasti niistä.

Mä en usko Luken vierailuun vaikka Lukesta itse pidänkin. He ei Kärtsän kanssa kuitenkaan kummemmin bondanneet vaikka ihan hyvissä väleissä olivat toki. Kuten K kaikkien kanssa.

Luke käytännössä avoimesti juuri puolusti Kärtsää Twitterissä kun Lukea moralisoitiin siitä, että hän lohdutti Kta häviön jälkeen, eikä sanonut Loreenille mitään.

Juu muistan hyvin tämän, Luke tykkäsikin Kärtsästä kovasti mutta jotenkin K ei osoittanut koko aikana kummempaa kiinnostusta. Ystävällinen oma itsensä oli kyllä.

Koska B roikkui hihassa kokoajan niin ei siinä paljoa kerennyt muihin pöytiin kurkkia... Itse toivon että Luke pääsisi Kärtsän kanssa lavalle ja B antaisi välillä muidenkin loistaa.

Vierailija
98592/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikärajaton tietysti tarkoittaa ikärajatonta? Miten ei ihmiset ymmärrä tätä termiä? Vastaus on itse sanassa. Eli sinne pääsee alle 18-vuotiaatkin.

Vierailija
98593/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain luin,että Luke halusi mennä k:n lodoon keikalle, mutta ei ollut lipuja enään

Vierailija
98594/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sikäli ei, että molemmat on tullut euroviisujen kautta.

Toinen voitti viisut ja toinen ei päässyt edes top kymppiin! Måneskin alkoi tehdä musiikkia englanniksi joten tie aukeni entisestään. Biisit on ihan eri luokkaa samoin karisma. Sori vaan. Enkä edes itse pidä Måneskinista mutta minäkin tämän näen.

Vierailija
98595/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikärajaton tietysti tarkoittaa ikärajatonta? Miten ei ihmiset ymmärrä tätä termiä? Vastaus on itse sanassa. Eli sinne pääsee alle 18-vuotiaatkin.

Lähinnä siis mietityttää et miten nämä alueet on keikalla eroteltu. Onko joku alaikäisten karsina vai mitä ihmettä😅

Vierailija
98596/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain luin,että Luke halusi mennä k:n lodoon keikalle, mutta ei ollut lipuja enään

Toivottavasti sai kutsun lavalle! Tai vähintään bäkkärille.

Vierailija
98597/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku viel selventää mikä käytännön ero on Tavastian ekan keikan ikärajattomalla ja K18 lipulla? Onnistuin nimittäin eilen saamaan ikärajattoman lipun ja nyt mietityttää et mihin ne mut pistää😅 Oon siis 28v.

Minäkin sain eilen ikärajattoman lipun, enkä kehtaa edes sanoa kuinka vanha olen. Eilisen Oslon keikan katsominen pisti taas miettimään, onko järkeä mennä tässä iässä.

Vierailija
98598/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ilmeisesti enää elätä toiveita että K menisi lomamatkalle Sloveniaan? Vai miksi kaikki päättyisi tähän tapaamiseen? Voivat tosiaan treffata Lontoossakin.

En minä usko minkään päättyvän tähän, mutta epäilen pysyvätkö esim. nämä palstat pystyssä siihen asti, jos Kärtsä esim. menee tammikuussa Bojanin luokse Sloveniaan tai Lontooseen. :) Tuntuu että monet ovat täällä "sinnitelleet" Jokereiden keikkoihin asti kun palstojen seuraaaminen verottaa liikaa normaalia elämää, minkä ymmärrän. Minulla vaan itselläni ei ole sitä normaalia elämää, mihin palata. Mutta kiva kuulla, jos tänne jää vielä muitakin. :D

- ap valittaja

Vierailija
98599/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska B roikkui hihassa kokoajan niin ei siinä paljoa kerennyt muihin pöytiin kurkkia... Itse toivon että Luke pääsisi Kärtsän kanssa lavalle ja B antaisi välillä muidenkin loistaa.

Mielestäni vieras saattaa olla jokin UK-julkkis, joka ei liity viisuihin... Jotenkin B:n raahaaminen lavalle Lontoossa yli puoli vuotta viisujen jälkeen olisi vähän vanhan vitsin ylikuluttamista... Mae sopisi siksi, että oli UK:n edustaja viisuissa. B:n vierailu Suomessa oli ihan ymmärrettävää koska Suomi on K:n kotimaa ja Suomessa B.stä pidettiin K:n kautta. UK:ssa mielestäni voisi olla sellainen vieras, josta paikalliset olisivat innoissaan. Emme tiedä että mitkä "maailman luokan tähdet" ovat olleet yhteydessä K:hon... voi tulla kaikille yllätyksenä kuka se vieras on.

Vierailija
98600/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei tiedetä vaikka Jokereista tulee joku vuosi yksi Euroopan suurimmista poikabändeistä, varsinkin jos vaihtavat kielen enkuksi. Sitten ei tarvita kuin yksi enkunkielinen läpimurtohitti ja hieno musavideo lisäksi jossa poikien kasvot tulee tutuksi kuuntelijoille.

Ketju on lukittu.