Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
98601/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain luin,että Luke halusi mennä k:n lodoon keikalle, mutta ei ollut lipuja enään

Kuinkahan paljon sinne bäkkärille pääsee porukkaa? Onko Round housessa jokin aitio/rajattu alue, jonne jotian erityisvieraita pääsisi katsomaan keikkaa? Voi kunpa K kutsuisi Luken bäkkärille! ja muitakin tietenkin!

Vierailija
98602/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se seal dad-asia? Onko jo

unohtunut palstalaisilta? JO keikkailee Wienissä 31.10. K vapaalla silloin, ja syksyn Eurooppa-kiertueen maita ig-storyssa aikoinaan luetellessaan mainitsi Austrian, vaikka se ei oikeasti ole osana hänen kiertuettaan. Hmm...

Minusta koko baby seal jutun voisi unohtaa koska eivät itse sitä edes hankkineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98603/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

unohtunut palstalaisilta? JO keikkailee Wienissä 31.10. K vapaalla silloin, ja syksyn Eurooppa-kiertueen maita ig-storyssa aikoinaan luetellessaan mainitsi Austrian, vaikka se ei oikeasti ole osana hänen kiertuettaan. Hmm...

Minusta koko baby seal jutun voisi unohtaa koska eivät itse sitä edes hankkineet.

Jep..sitä tuli lähinnä fandomissa vitsi, mutta täälläkin sitä kulutetaan.. K tai B ei välitä mistään baby sealeista

Vierailija
98604/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Måneskin ja Jokerien vertaaminen on jo pähkähullua. Vähän valoja päälle jo...

Me ei tiedetä vaikka Jokereista tulee joku vuosi yksi Euroopan suurimmista poikabändeistä, varsinkin jos vaihtavat kielen enkuksi. Sitten ei tarvita kuin yksi enkunkielinen läpimurtohitti ja hieno musavideo lisäksi jossa poikien kasvot tulee tutuksi kuuntelijoille.

Ei tietenkään tiedetä.. Mutta vastaava mahdollisuus on kymmenille, jos ei sadoille poikabändeille Euroopassa. Ja joksut on jo vähän vanhoja ollakseen seuraava one direction. 

Vierailija
98605/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä baby seal-homma on varmaan jo mennyttä.

Vierailija
98606/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Luke ole tosiaan Lontoossa se guest.

Käärijän guest ei välttämättä ole mikään euroviisuista tuttu, vrt. Tommy.

Hänhän on saanut kiinnostavia yhteistyötarjouksia, mutta vaikenee visusti ja viisaasti niistä.

Mä en usko Luken vierailuun vaikka Lukesta itse pidänkin. He ei Kärtsän kanssa kuitenkaan kummemmin bondanneet vaikka ihan hyvissä väleissä olivat toki. Kuten K kaikkien kanssa.

Luke käytännössä avoimesti juuri puolusti Kärtsää Twitterissä kun Lukea moralisoitiin siitä, että hän lohdutti Kta häviön jälkeen, eikä sanonut Loreenille mitään.

Juu muistan hyvin tämän, Luke tykkäsikin Kärtsästä kovasti mutta jotenkin K ei osoittanut koko aikana kummempaa kiinnostusta. Ystävällinen oma itsensä oli kyllä.

Koska B roikkui hihassa kokoajan niin ei siinä paljoa kerennyt muihin pöytiin kurkkia... Itse toivon että Luke pääsisi Kärtsän kanssa lavalle ja B antaisi välillä muidenkin loistaa.

Mielestäni vieras saattaa olla jokin UK-julkkis, joka ei liity viisuihin... Jotenkin B:n raahaaminen lavalle Lontoossa yli puoli vuotta viisujen jälkeen olisi vähän vanhan vitsin ylikuluttamista... Mae sopisi siksi, että oli UK:n edustaja viisuissa. B:n vierailu Suomessa oli ihan ymmärrettävää koska Suomi on K:n kotimaa ja Suomessa B.stä pidettiin K:n kautta. UK:ssa mielestäni voisi olla sellainen vieras, josta paikalliset olisivat innoissaan. Emme tiedä että mitkä "maailman luokan tähdet" ovat olleet yhteydessä K:hon... voi tulla kaikille yllätyksenä kuka se vieras on.

Kärtsä ja Mae ovat ihan eri kaliiperin esiintyjiä. Mae ei ole taitava esiintyjä, Jokereiden keikallakin lähinnä aiheutti nolostusta, eikä onnistunut myymään edes oman maansa keikkoja ja kiertue peruuntui. Näen Tommyn, Bojanin, Teya & Salenan ja Luken kaikki mahdollisina, mutta voi tosiaan olla joku jota emme tule edes ajatelleeksi. Tai Pyhimys. :D

Vierailija
98607/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedestä ja keikoista tuli mieleen, että kannattaa mahdollisuuksien mukaan napata vesituopillinen keikalle tullessa ja paikalleen ryysiessä. t: Tavastia 9.6. survivor. Hitto että oli jano ja kuuma.

Vierailija
98608/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla ainakin tulee olemaan takki tyhjänä ensi viikolla. Minulla ei ole perhettä, muita läheisiä tai juuri muutakaan elämässä syistä, joille en itse voi mitään, niin siksi tästä hommasta on muodostunut tosi tärkeää. Musiikki toki on olemassa edelleen, mutta jos esim. nämä ketjut hiljenevät, niin ankeaa kyllä todellakin tulee, kun ei ole mitään odotettavaa. Se on toki minun ongelmani, eikä kenenkään muun.

Ymmärrän sua ihan täysin. Itse olen eronnut vanhempi tyyppi, jonka lapset aikuisia. Ystäviä kyllä on, mut olen aika introvertti ja muutenkin elämässä vähän hapeton jakso menossa. Tää ketju ja tähän liittyvät jutut ollut itsellenikin tosi tärkeitä viimeisen puolen vuoden aikana.

Mulla on todennäköisesti ero tulossa, lapset aikuisia ja huomaan että tällä viikolla keikoille menosta on tullut ihan hirveä stressi. Mun ikä alkaa kuutosella ja tää homma alkaa tuntua ihan järjettömältä. En tiedä mitä teen noiden keikkojen kanssa. Se eilisen keikan huudattaminen ei kyllä kuulu mun maailmaan.

Vierailija
98609/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseeni ottaa päähän noi vettä vaativat fanit yleisössä. Musta se on niin tökeröä käytöstä. Artistinko pitäs vielä kaiken muun lisäksi huomioida saako katsojat tarpeeksi vettä. Tää sais loppua kyllä.

Joo ja ihan kuin siinä livessä joku tyttö/nainen olis koko ajan huudellut Nace sitä ja tätä. Hitsin rasittavaa. :/

Kyselikö se jotain suklaasta? Ja moneen kertaan. Todella itsekästä käytöstä.

Vierailija
98610/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla ainakin tulee olemaan takki tyhjänä ensi viikolla. Minulla ei ole perhettä, muita läheisiä tai juuri muutakaan elämässä syistä, joille en itse voi mitään, niin siksi tästä hommasta on muodostunut tosi tärkeää. Musiikki toki on olemassa edelleen, mutta jos esim. nämä ketjut hiljenevät, niin ankeaa kyllä todellakin tulee, kun ei ole mitään odotettavaa. Se on toki minun ongelmani, eikä kenenkään muun.

Sympatiat on sinun puolellasi. Itselläni on perhe, kavereita, mukava työ ja harrastuksia, mutta silti viihdyn tässä ketjussa. Syy siihen on se, että kukaan lähipiiristäni ei ymmärrä tätä Jokeri fanitusta ja osa ei tykkää myöskään Käärijästä. Tähän ketjuun on vähän niinkuin muodostunut minulle toinen kaveriporukka, jonka kanssa jaan samat mielenkiinnon kohteet sekä osan kanssa myös saman pöpin huumorin. En keksi muuta syytä poistua täältä kuin ehkä sen, että löytäisin itselleni kumppanin, joka veisi huomioni ja keskittymiskykyni muualle.

Vierailija
98611/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua ihan täysin. Itse olen eronnut vanhempi tyyppi, jonka lapset aikuisia. Ystäviä kyllä on, mut olen aika introvertti ja muutenkin elämässä vähän hapeton jakso menossa. Tää ketju ja tähän liittyvät jutut ollut itsellenikin tosi tärkeitä viimeisen puolen vuoden aikana.

Mulla on todennäköisesti ero tulossa, lapset aikuisia ja huomaan että tällä viikolla keikoille menosta on tullut ihan hirveä stressi. Mun ikä alkaa kuutosella ja tää homma alkaa tuntua ihan järjettömältä. En tiedä mitä teen noiden keikkojen kanssa. Se eilisen keikan huudattaminen ei kyllä kuulu mun maailmaan.

Löytäisitköhän täältä/Plussalta enemmän ikäistäsi seuraa, täältä kuitenkin menossa sinne monia 50-60-vuotiaita. Nelikymppisiä sitten jo reilusti enemmänkin. Jos ajatus ei nappaa, en silti usko, että kadut jos menet, mutta todennäköisesti kadut jos et mene. Kyllä siellä on tilaa kaikenikäisille.

Vierailija
98612/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseeni ottaa päähän noi vettä vaativat fanit yleisössä. Musta se on niin tökeröä käytöstä. Artistinko pitäs vielä kaiken muun lisäksi huomioida saako katsojat tarpeeksi vettä. Tää sais loppua kyllä.

Joo ja ihan kuin siinä livessä joku tyttö/nainen olis koko ajan huudellut Nace sitä ja tätä. Hitsin rasittavaa. :/

Kyselikö se jotain suklaasta? Ja moneen kertaan. Todella itsekästä käytöstä.

Joku ainakin instassa sanoi että antoi Nacelle gluteenitonta suklaata (eikö kaikki ole gluteenittomia? xD )

Vierailija
98613/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo menossa keikoille itse edes, mut välillä nyt harmittanut, etten ole 'uskaltanut' ostaa lippua mihinkään. Kun en yleensä käy missään keikoilla edes. Mut kyllä mä kannustan meneen ja ottaan rennosti ja nauttimaan jos mahdollista, vaikka hyvä täältä sanoa. Ja ehkä saa tarvittavaa piristystä omaan elämään, vaikka sitä stressiäkin samalla. Ja ymmärrän et toi huutojuttu ei oikein iske. Itse oon kohta 50. Mä oon siis toi hapetonta vaihetta elävä tyyppi.

Vierailija
98614/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet nyt vaan ja kokeilet edes kerran! Tuskin kadut! Voihan sieltä keskenkin lähteä jos alkaa ahdistaa. (Ja minä en edes niin välitä Jokereista mutta haluan tsempata sua)

Vierailija
98615/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka hääti jonottajat ja millä verukkeella? Tai siis eikö ole ihan luvallista hengata siinä (ainakin päivällä)

Anteeksi, olen ihan pihalla näistä kaupunki/jonotus jutuista

Ei minne tahansa alueelle saa leirityä. Esim jos joku tulee pystyttämään teltan sun ikkunan alle niin kyllä sä saat poliisin kutsua että käyvät häätämässä. Leiriytymisalueet on olemassa syystä, jopa metsässä jokamiehenoikeudella ei saa leiriytyä kenenkään yksityisen pihapiirin lähietäisyydelle ilman lupaa. Voihan sitä yrittää, mutta jos omistaja tulee pyytämään että voitko siirtyä, häiritset meitä, niin silloin pitää siirtyä. Kaupungissa vielä potenssiin 10 tiukemmat säännöt kuin skutsissa.

Eiköhän se ole kaupungin järjestyssääntöihin kirjattu, mitä saa kaduilla tehdä, ja voiko sinne esimerkiksi rakentaa leirin. Sehän on vilkasta katuosuutta keskeisellä paikalla Helsinkiä, ei siellä voi päiväkausia mitkään porukat kokoontua.

Vierailija
98616/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähellekään kaikki suklaat tosiaankaan gluteenittomia

Vierailija
98617/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikärajaton tietysti tarkoittaa ikärajatonta? Miten ei ihmiset ymmärrä tätä termiä? Vastaus on itse sanassa. Eli sinne pääsee alle 18-vuotiaatkin.

Lähinnä siis mietityttää et miten nämä alueet on keikalla eroteltu. Onko joku alaikäisten karsina vai mitä ihmettä😅

Oliko se sallittu vai K18 lippu sille keikalle? Jos sallittu, kaikille alueille et iästäsi huolimatta pääse. Jos K18, saat kulkea missä haluat.

Vierailija
98618/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mukaan se huutojuttu iske. Toivottavasti ne ei huudata ollenkaan K-18 -keikoilla mutta varmaan turha toivo. :D Musta se on täysin teinien juttu.

Vierailija
98619/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappale hyvä, huudatusta voisi olla vähemmän, kai tuohonkin tottuu

Vierailija
98620/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Luke ole tosiaan Lontoossa se guest.

Käärijän guest ei välttämättä ole mikään euroviisuista tuttu, vrt. Tommy.

Hänhän on saanut kiinnostavia yhteistyötarjouksia, mutta vaikenee visusti ja viisaasti niistä.

Mä en usko Luken vierailuun vaikka Lukesta itse pidänkin. He ei Kärtsän kanssa kuitenkaan kummemmin bondanneet vaikka ihan hyvissä väleissä olivat toki. Kuten K kaikkien kanssa.

Luke käytännössä avoimesti juuri puolusti Kärtsää Twitterissä kun Lukea moralisoitiin siitä, että hän lohdutti Kta häviön jälkeen, eikä sanonut Loreenille mitään.

Lukehan oli selkeästi Kärtsään ihastunut. Muistan sen yhden haastattelun, johon tuli suoraan sen jälkeen kun oli jutellut K:n kanssa. Toimittaja kysyi jotain K:stä, ja hänen täytyi vielä varmistaa, ettei tämä kuule ennen kuin uskalsi ruveta kehumaan. Sitten vain kävi niin, että tuli Bojan, ja vei Kärtsän. Ja kyllähän ne niin erityyppisiä ovat Luken kanssa ihmisinä, että vaikea olisi kuvitella vastaavanlaista kemiaa, mitä B:n kanssa syntyi.

Ketju on lukittu.