Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ikärajaton tietysti tarkoittaa ikärajatonta? Miten ei ihmiset ymmärrä tätä termiä? Vastaus on itse sanassa. Eli sinne pääsee alle 18-vuotiaatkin.
Ikärajattomalle keikalle on kahdenlaisia lippuja. Myös siis k-18 lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku viel selventää mikä käytännön ero on Tavastian ekan keikan ikärajattomalla ja K18 lipulla? Onnistuin nimittäin eilen saamaan ikärajattoman lipun ja nyt mietityttää et mihin ne mut pistää😅 Oon siis 28v.
Mä luulen, että sillä ei ole mitään väliä kun olet yli 18v. Jos olisit alle, et pääsisi sisään sillä yli 18v lipulla. Eli sillä on vähän rajattu sitä, ettei koko tupa ole täynnä alaikäisiä...tai muuten en käsitä miksi lippuja oli kaksi erilaista.
Ei itse Tavastiaa ole jaettu mihinkään osiin, anniskelu vaan tietysti täysi-ikäisille.
Itseasiassa siellä on alueet, jolle ei sallitulla lipulla iästä huolimatta pääse.
- asiaa kysynyt
Joo pitikin lisätä, että tästä jakamisesta en oo varma. Mitenkähän toi on toteutettu? Logomossahan on anniskelualueet rajattu erikseen, mutta ei sielläkään tarvi olla jos ei juo. Tavastian tila on pienempi, joten luulisi että nämä erilliset k18-alueet on myös aika pienet, jos ne on ikäänkuin baari-aluetta. Noh, pianhan sen näkee!
Esim. Käärijän blackboxissa ei eri lipuilla ollut mitään merkitystä sen jälkeen kun oli mennyt ulko-ovesta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku viel selventää mikä käytännön ero on Tavastian ekan keikan ikärajattomalla ja K18 lipulla? Onnistuin nimittäin eilen saamaan ikärajattoman lipun ja nyt mietityttää et mihin ne mut pistää😅 Oon siis 28v.
Mä luulen, että sillä ei ole mitään väliä kun olet yli 18v. Jos olisit alle, et pääsisi sisään sillä yli 18v lipulla. Eli sillä on vähän rajattu sitä, ettei koko tupa ole täynnä alaikäisiä...tai muuten en käsitä miksi lippuja oli kaksi erilaista.
Ei itse Tavastiaa ole jaettu mihinkään osiin, anniskelu vaan tietysti täysi-ikäisille.
Itseasiassa siellä on alueet, jolle ei sallitulla lipulla iästä huolimatta pääse.
- asiaa kysynytJoo pitikin lisätä, että tästä jakamisesta en oo varma. Mitenkähän toi on toteutettu? Logomossahan on anniskelualueet rajattu erikseen, mutta ei sielläkään tarvi olla jos ei juo. Tavastian tila on pienempi, joten luulisi että nämä erilliset k18-alueet on myös aika pienet, jos ne on ikäänkuin baari-aluetta. Noh, pianhan sen näkee!
Esim. Käärijän blackboxissa ei eri lipuilla ollut mitään merkitystä sen jälkeen kun oli mennyt ulko-ovesta sisään.
Veikkaan, että toinen baari on K18 ja toinen ei, koska alaikäisten pitää myös saada ostettua virvokkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vois tehdä Luken kanssa yhteisen biisin. Sopisivat varmaan ihan hyvin yhteen musiikillisesti, paremmin kuin Jokerien kanssa. Sellaista synkkää ja friikkiä.
Mulla on kans tää haaveissa.
Kuinka hyvin tunnette Luken tuotantoa 😂
Mun mielestä Lukella ja Käärijällä ei ole mitään yhteistä musiikkipohjaa.
Yhdessä uudessa ficissä Tavastialla (tai jollain Suomen-keikoista) on kamalan kylmä ja bändillä paksut vaatekerrat lavalla. :D Huvittaa. Olen ollut Tavastialla joulukuussakin eikä siellä kyllä paleltu. Saati sitten bändi lavalla.
Made in Italy kirjoitti:
I like being here, in this forum because I have never had the chance to talk to someone from Finland. I've already told my husband that next summer I want to spend at least one weekend in Finland (I've been telling him since I first saw Joel Hokka). However, I love Finland, the Finns, I would like to try the sauna (I have never done it), but I am afraid of the cold because it makes me feel pain. Consider that I live in Rome, where it almost never snows.
Don't be afraid to travel here because of the cold! Just maybe don't visit during the harshest winter season. :D Summers here can be occasionally as hot as in Italy, but obviously the average temperature is nowhere near as high. Perhaps around midsummer (June) would be the best time for you to travel, because in my opinion, the nature is at its most beautiful then. And you can easily go to a public sauna if you travel to Helsinki, or rent a cabin with a sauna if you go outside of the capital area. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siis ihan tosissaan se väite, että Tavalle on alettu jo jonottaa, vai vitsi/trollaus?
Juu kyllä siellä on ekat jonossa. Toivottavasti on menossa S-keikalle.
K18 keikalle ei saisi alkaa jonottamaan ennen kello 17 huomenna.
Pakkohan niiden on S-keikalle olla jonottamassa. Ei kai kukaan antaisi heidän etuilla K-18 keikalle tuolla tyylillä? Ymmärtääkseni S-keikan jälkeen Tava tyhjennetään, ja jonon perälle vaan, jos on liput molemmille keikoille.
Mutta nyt on kyllä sellaista teinihysteriaa ilmassa, johon en kaikesta tästä palstailusta ja vuoristoratamaisesta keskustelusta huolimatta ollut varautunut. Huh huh.
-eri
Varmaan ovat, mutta periaatteessa; kuinka niin pakko? Voihan siitä päästää S-keikalle menijät ohi, jos on menossa myöhemmälle.
Jo sopii kyllä yhteisbiisiin paremmin, toivottavasti tulee vielä sellainen
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vois tehdä Luken kanssa yhteisen biisin. Sopisivat varmaan ihan hyvin yhteen musiikillisesti, paremmin kuin Jokerien kanssa. Sellaista synkkää ja friikkiä.
Tietääkö joku Luken tuotantoa paremmin? Voisin visuaalisesti kuvitella sen hyvinkin... Kummallakin on hyvin friikki ja persoonallinen tyyli... Luken laulutyyli on myös mainstreamista poikkeavaa, sellaista hukailua ja melkein kuiskailua... K:lla on taas aika aggressiivinen.. Mutta hei, onhan niitä oudompiakin yhdistelmiä ollut :D
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
I like being here, in this forum because I have never had the chance to talk to someone from Finland. I've already told my husband that next summer I want to spend at least one weekend in Finland (I've been telling him since I first saw Joel Hokka). However, I love Finland, the Finns, I would like to try the sauna (I have never done it), but I am afraid of the cold because it makes me feel pain. Consider that I live in Rome, where it almost never snows.
Don't be afraid to travel here because of the cold! Just maybe don't visit during the harshest winter season. :D Summers here can be occasionally as hot as in Italy, but obviously the average temperature is nowhere near as high. Perhaps around midsummer (June) would be the best time for you to travel, because in my opinion, the nature is at its most beautiful then. And you can easily go to a public sauna if you travel to Helsinki, or rent a cabin with a sauna if you go outside of the capital area. :)
Thanks so much for the information.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siis ihan tosissaan se väite, että Tavalle on alettu jo jonottaa, vai vitsi/trollaus?
Pakkohan niiden on S-keikalle olla jonottamassa. Ei kai kukaan antaisi heidän etuilla K-18 keikalle tuolla tyylillä? Ymmärtääkseni S-keikan jälkeen Tava tyhjennetään, ja jonon perälle vaan, jos on liput molemmille keikoille.
Mutta nyt on kyllä sellaista teinihysteriaa ilmassa, johon en kaikesta tästä palstailusta ja vuoristoratamaisesta keskustelusta huolimatta ollut varautunut. Huh huh.
-eriVarmaan ovat, mutta periaatteessa; kuinka niin pakko? Voihan siitä päästää S-keikalle menijät ohi, jos on menossa myöhemmälle.
Jono saa kerralla olla vain yhdelle keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä K:lla ja joksuillakaan.. mutta Luken viba ja visuaalinen ulosanti sopisi K:n kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriVarmaan ovat, mutta periaatteessa; kuinka niin pakko? Voihan siitä päästää S-keikalle menijät ohi, jos on menossa myöhemmälle.
No eikö se ollut niin että molemmille keikoille ei saa jonottaa yhtä aikaa kuitenkaan. Muutenhan ne S-keikkalaiset on ihan sekaisin mihin voi mennä jonottamaan.
Question for those who follow bojansstories account on IG. Any idea where the last few clips came from? Certainly not from JO official IG or Tiktok...
Sekä Jan että Nace jakaneet storyssa Luluxan kauniin kuvan heistä kahdesta. https://www.instagram.com/stories/janpeteh/3195213223984111169/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ja Jokerien musiikki ei voisi olla kauempana toisistaan. Näen enemmän mahdollisuuksia yhteistyöhön Luken kanssa kuin Joksujen kanssa. En tiedä onko Antti Tuiskukaan kovin lähellä Käärijän tyyliä mutta silti tekivät yhteisen biisin.
Made in Italy kirjoitti:
Hey neighbour!
I want to visit Finland too, but my logic is the other way around. I'd like to go there during the winter, experience the harsh cold weather, northern lights and dog sleds. :)
Tavastialla näkee kyllä takaakin, ettei siitä kannata olla huolissaan. Turkuun menijät on sitten huonommassa paikassa kun isonsivat sitä salia. Ei kuulemma tarvitse olla edes kovin takana kun ei näe mitään.
Nyt kun täällä on taas näitä "en tiedä huvittaako mennä teinien sekaan" ja "onko tässä nyt mitään järkeä ja olen jo niin ja niin vanha" niin otetaanpa uudestaan. Jokaikinen kanttura jolla on lippu ja mahdollisuus painuu nyt sinne keikalle ja lakkaa keksimästä tekosyitä. Eturiviin tai takariviin aivan sama.
Hopiti hop vaan terveisin se jolla ei ollut mahdollisuutta mutta ikää kyllä löytyisi.