Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
95741/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh sentään nämä ICIP in loppukohtauksen pysäytyskuvat Käärijästä . Läääh ja puuuuh

https://www.tumblr.com/lhma/728518419963691008?source=share

Vierailija
95742/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95743/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on JO 💙crew:n jäsenten ja muiden ig:t, jotka mukana tourilla nyt, ketä kandee seurata 👀👀👀? On jo tullut kuvia rimoz.sirca ja markpirc.

Marc Pircin ja muiden on parasta kierrellä ja ottaa Suomessakin yhtä paljon yhtä hienoja kuvia paikoista - ts. enemmän kuvia 😠

Olen kateellinen, että Oslo(laiset) saavat nyt huomiota ja ihailua ryhmältä (ja pojilta) ja se tuntuu ihan hassulta. Olin ennen näkemiäni kuvia tosi fiiliksissä ajatuksesta, että ne menevät ekana sinne! Nyt tuntuu, että Oslo on noista varmaan the greatest place of the earth ja Suomeen kun ne tulee tää on vaan jotain arkista ja niin kuin . . . kotiin tulis? 🥹

Ristiriitaista, ristiriitaista!

😂 Mua oikeasti harmitti se, että Jokerit menevät ensimmäiseksi Norjaan. Itse rakastan Norjaa yli kaiken, koska se on niin äärettömän kaunis maa. Vähän samat fiilikset, että onko Suomessa mitään hienoa Oslon ja Tukholman jälkeen. Joo ja tiedän, että on hassua ajatella näin, mutta jostakin syvältä nämä tuntemukset kumpuavat.

Oslo näytti aika arkiselta storyissa. Täällä pojat pääsee täysin arjen yläpuolelle Kärpyn matkassa, ei hätää!

Kiitos lohdutuksesta. Ehkä mun sisältä kumpuava Suomi häpeä vaimenee.😅

Ajattelepa kuinka upeita kaikki kolme Suomen keikkapaikkaa ovat! Niitä ei tarvitse kenenkään hävetä! Ja kaiken kruunaa ihana Kärppyli 😍

Logomo on upea, Tavastia legendaarinen ja B on sen kokenut, mutta nyt myös muut Jokerit pääsevät sinne lavalle. Olympia on paikkana todella kaunis ja koko Olympia-kortteli on niin näkemisen arvoinen.

Tampere voisi olla osa Lontoota. Jotain brittiläistä siinä on.

Ehkä Jokerit muuttavatkin Tampereelle. No toivossa on hyvä elää.:D

Tampere on niin punainen ja sisäänpäin lämpiävä kaupunki ettäJO/B tukehtuisi siellä. B sopisi paremmin jokin lännenpänä sijaitseva rannikkokaupunki.

Mä en vois kuvitella B:tä Suomeen lainkaan, kun tuntuu tykkäävän lämmöstä ja auringosta. Toisaalta tykkäähän se Lontoosta ja Briteistäkin, vaikka sielläkin usein pilvinen ja sateinen sää.

Vierailija
95744/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääntä sitten ehkä vähän myös liioitellaan. Olin Tavastialla eturivissä pari viikkoa sitten ja ihan pelotti etukäteen, että mitähän nyt, ilman niitä tulppia. Ei yhtään mitään ja musiikki hiljaisempi kuin esim. festareilla. Kyllä, oli bassoa ja muuta.

Mä olin K:n Valkeakosken keikalla ja pidin tulppia lähes koko ajan. Olisin kärsinyt ilman niitä. Toki olemme yksilöitä, mutta nautipa keikasta samalla, kun pelottaa, että kuulolle käy jotain.

Vierailija
95746/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on JO 💙crew:n jäsenten ja muiden ig:t, jotka mukana tourilla nyt, ketä kandee seurata 👀👀👀? On jo tullut kuvia rimoz.sirca ja markpirc.

Marc Pircin ja muiden on parasta kierrellä ja ottaa Suomessakin yhtä paljon yhtä hienoja kuvia paikoista - ts. enemmän kuvia 😠

Olen kateellinen, että Oslo(laiset) saavat nyt huomiota ja ihailua ryhmältä (ja pojilta) ja se tuntuu ihan hassulta. Olin ennen näkemiäni kuvia tosi fiiliksissä ajatuksesta, että ne menevät ekana sinne! Nyt tuntuu, että Oslo on noista varmaan the greatest place of the earth ja Suomeen kun ne tulee tää on vaan jotain arkista ja niin kuin . . . kotiin tulis? 🥹

😂 Mua oikeasti harmitti se, että Jokerit menevät ensimmäiseksi Norjaan. Itse rakastan Norjaa yli kaiken, koska se on niin äärettömän kaunis maa. Vähän samat fiilikset, että onko Suomessa mitään hienoa Oslon ja Tukholman jälkeen. Joo ja tiedän, että on hassua ajatella näin, mutta jostakin syvältä nämä tuntemukset kumpuavat.

Oslo näytti aika arkiselta storyissa. Täällä pojat pääsee täysin arjen yläpuolelle Kärpyn matkassa, ei hätää!

Ajattelepa kuinka upeita kaikki kolme Suomen keikkapaikkaa ovat! Niitä ei tarvitse kenenkään hävetä! Ja kaiken kruunaa ihana Kärppyli 😍

Logomo on upea, Tavastia legendaarinen ja B on sen kokenut, mutta nyt myös muut Jokerit pääsevät sinne lavalle. Olympia on paikkana todella kaunis ja koko Olympia-kortteli on niin näkemisen arvoinen.

Tampere on niin punainen ja sisäänpäin lämpiävä kaupunki ettäJO/B tukehtuisi siellä. B sopisi paremmin jokin lännenpänä sijaitseva rannikkokaupunki.

Mä en vois kuvitella B:tä Suomeen lainkaan, kun tuntuu tykkäävän lämmöstä ja auringosta. Toisaalta tykkäähän se Lontoosta ja Briteistäkin, vaikka sielläkin usein pilvinen ja sateinen sää.

Samat fiilikset, se latistuisi tänne lähes ikuiseen harmauteen. Lontoossa on sitten muuta viehätystä vaikka säät ei suosisi.

Vierailija
95747/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.

Joo, ne on niitä makuasioita. Kunhan kerroin oman mielipiteeni.

Vierailija
95748/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääntä sitten ehkä vähän myös liioitellaan. Olin Tavastialla eturivissä pari viikkoa sitten ja ihan pelotti etukäteen, että mitähän nyt, ilman niitä tulppia. Ei yhtään mitään ja musiikki hiljaisempi kuin esim. festareilla. Kyllä, oli bassoa ja muuta.

Ihmisten ääniherkkyydessä on myös paljon eroja. Mä joudun käyttämään tulppia joskus jopa leffassa. Esim. Oppenheimerissa oli ihan jäätävän kovat äänet ja tungin tulppia syvemmälle korviin ja taisin olla ainoa jolla ne oli ylipäätään käytössä 😀 Keikoilla luonnollisesti aina tulpat korvissa. Omasta kuulosta huolehtiminen motivoi myös käyttämään niitä.

Vierailija
95749/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
95750/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin K:n Valkeakosken keikalla ja pidin tulppia lähes koko ajan. Olisin kärsinyt ilman niitä. Toki olemme yksilöitä, mutta nautipa keikasta samalla, kun pelottaa, että kuulolle käy jotain.

Ymmärrän! Puhe oli nyt Tavastian äänentoistosta,mainitsemastasi paikasta ei mitään aavistusta.

Vierailija
95751/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkulaisen mielipide kenties? :D

Ei, kun sen pohjoisen tytön :D

Vierailija
95752/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Lähes) paidaton Kris 😍🔥

Vierailija
95753/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken ulkomaalaisen näyttelijän (Michael Rooker, ollut esimerkiksi the walking deadissa) liveä. Hyräili ccc nimmareita jakaessa.

Vierailija
95754/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mutta tuosta sateesta on itseasiassa jonotuksessa hyötyä niille, jotka eivät halua päästä ikuistetuksi tunnettavana johonkin vlogiin. Sadetakki päälle ja huppu niin syvälle, ettei nenän päätä edes näy. Itseä ottaa päähän tuo kuvaamiskulttuuri, että kaikki pitää ikuistaa. En halua päätyä mihinkään yleisiin kuviin tai videopätkiin ja toisaalta jossain vaiheessa harkitsin jo sitä ruskeaa paperipussia päähän, kun kesällä näki Brittikiertueelta G:n jonotuskuvat. Toki olen lohduttanut itseäni sillä, jos nyt toisaalta johonkin julkiseen videokuvaan päädyn, tuskin tuttavapiirini sitä koskaan näkee.  Tosin on minulle joskus tultu sanomaan, että minut on bongattu jostain takaapäin olevasta satapäisestä yleisöstä, jonka kaveri oli nähnyt jonkun minulle tuntemattoman kaverinsa Insta-kuvasta.

Vierailija
95755/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mutta tuosta sateesta on itseasiassa jonotuksessa hyötyä niille, jotka eivät halua päästä ikuistetuksi tunnettavana johonkin vlogiin. Sadetakki päälle ja huppu niin syvälle, ettei nenän päätä edes näy. Itseä ottaa päähän tuo kuvaamiskulttuuri, että kaikki pitää ikuistaa. En halua päätyä mihinkään yleisiin kuviin tai videopätkiin ja toisaalta jossain vaiheessa harkitsin jo sitä ruskeaa paperipussia päähän, kun kesällä näki Brittikiertueelta G:n jonotuskuvat. Toki olen lohduttanut itseäni sillä, jos nyt toisaalta johonkin julkiseen videokuvaan päädyn, tuskin tuttavapiirini sitä koskaan näkee.  Tosin on minulle joskus tultu sanomaan, että minut on bongattu jostain takaapäin olevasta satapäisestä yleisöstä, jonka kaveri oli nähnyt jonkun minulle tuntemattoman kaverinsa Insta-kuvasta.

Mut hei kaikki! Älkää nyt ihmeessä menkö sanomaan Bojanille et ei kiinnosta jos se tulee tarjoamaan yhteiskuvaa, vaikka ette vlogiin tai muuhun matskuun haluaisi. Takuulla kaduttaa jälkikäteen!

T. Amsterdamin aasi

Vierailija
95756/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiva nähdä poikien kuvia ja videoita Oslosta, tottakai ovat innoissaan jos on heille uusi kaupunki ja ennen kiertueen alkamista eri tavalla aikaa kierrellä kaupungilla kuin kiertueen aikana. Tästä johtuen ymmärrän kyllä, jos Suomen päästä saadaan vähemmän turistikuvia, elleivät sitten jää tänne viikonlopuksi kiertueen jälkeen.

Vierailija
95757/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan suomessa kauniita maisemia ja turkukin on hieno ja vanha kaupaunki

Vierailija
95758/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei kaikki! Älkää nyt ihmeessä menkö sanomaan Bojanille et ei kiinnosta jos se tulee tarjoamaan yhteiskuvaa, vaikka ette vlogiin tai muuhun matskuun haluaisi. Takuulla kaduttaa jälkikäteen!

T. Amsterdamin aasi

Mua huvittaa tää vieläkin, että oikein tarjosi kuvaa, kun yleensä se pyyntö tulee kyllä fanilta. :D Voi reppana.

Vierailija
95759/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan suomessa kauniita maisemia ja turkukin on hieno ja vanha kaupaunki

Turun linna myös kiva käyntikohde, jos siihen on aikaa, mutta voi olla etteivät ehdi/jaksa.

Vierailija
95760/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.