Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
95781/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja huom! Kaikissa apteekeissa ei myydä mitään musiikinkuunteluun käytettäviä hifistelykorvatulppia!

Jäin kyllä miettimään, kantsiiko niihin panostaa. Jos ääni on niin kova, että tulppia tarvitaan, se ei muutenkaan kovin eritellysri soi, vaan on mössöä ja massaa ja kuuluu jotenkin myös *kallon läpi* kuitenkin.

Todellakin kannattaa panostaa hyviin juurikin konserttikäyttöön tehtyihin tulppiin! Jos musiikki on mössöä niin ongelma on äänentoistossa eikä volyymissa.

Luin äkkikseltään, että Todellakin kannattaa panostaa konserttikäytökseen..

Vierailija
95782/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään sitten Joksu-live johonkin aikaan! 🥳

Hmmm...eka lento on jo mennyt Osloon, mutta tuskin liven yllätysvieras on aikaisin herännyt. 😂

Pari lentoa jäljellä...veikkaan, että live on ennen JO:n tämän illan keikkavierailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95783/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja huom! Kaikissa apteekeissa ei myydä mitään musiikinkuunteluun käytettäviä hifistelykorvatulppia!

Jäin kyllä miettimään, kantsiiko niihin panostaa. Jos ääni on niin kova, että tulppia tarvitaan, se ei muutenkaan kovin eritellysri soi, vaan on mössöä ja massaa ja kuuluu jotenkin myös *kallon läpi* kuitenkin.

Todellakin kannattaa panostaa hyviin juurikin konserttikäyttöön tehtyihin tulppiin! Jos musiikki on mössöä niin ongelma on äänentoistossa eikä volyymissa.

No siis, todellakin kannattaa. 😅

Vierailija
95784/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sekään väärin ole.

Vierailija
95785/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen JO:n sinkun taiteessa ole naisen kuva? Se kellertävä kuva, jossa lukee se biisin nimi?

Vierailija
95786/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään muuten tämä ketju täyttää neljä kuukautta. :)

Otetaas sille! 🍾🍾🍾

https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425

Pitääköhän tänään korkata vielä uudestaan😂

Ja aika monta pulloa varmaan avataan tulevan viikon aikana.

Vierailija
95787/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.

Mua kyllä vähän harmittaa, onko Lontoon fanit joksuille ne tärkeimmät ja miksi ihmeessä.

Mutta jos biisi kertoo siitä, että Jokerit ovat tykästyneitä Lontooseen ja Britanniaan? Meinaan, kuka siellä aikaa viettää saanut ei olis?

Jos ne vain päälleliimas, että biisi on tehty faneille kaikkialla?

Siis en itse ajattele, että biisi on tehty Lontoon faneille, vaan Lontoosta, koska se jotenkin kosketti heitä.

Eli mä oisin fiiliksissä Lontoosta, tekisin biisin ja sit _sanoisin_, että tää on kaikille faneille.

Lontoolla on erityinen paikka Bn sydämessä. Jäi sinne prepartyista ja viisuista, kävi siellä vielä useasti kesän aikana.

Vierailija
95788/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Tommya pidempään seurannut osaa sanoa, mitä HS:n musiikkitoimittaja Ilkka Mattila tarkoittaa kirjoittaessaan, että Tommy Cash on kunnostautunut myös kuvataiteilijana?

Vierailija
95789/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...eka lento on jo mennyt Osloon, mutta tuskin liven yllätysvieras on aikaisin herännyt. 😂

Pari lentoa jäljellä...veikkaan, että live on ennen JO:n tämän illan keikkavierailua.

Silloin ne ei sotke K:ta siihen. Mutta tuleeko K:n instaan tänään mitään, että se ois menossa Osloon!? 👀 Mä uskon, että se kyllä menee. Tai huomenna. Mut ehkä jo tänään?

Vierailija
95790/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.

Mua kyllä vähän harmittaa, onko Lontoon fanit joksuille ne tärkeimmät ja miksi ihmeessä.

Mutta jos biisi kertoo siitä, että Jokerit ovat tykästyneitä Lontooseen ja Britanniaan? Meinaan, kuka siellä aikaa viettää saanut ei olis?

Siis en itse ajattele, että biisi on tehty Lontoon faneille, vaan Lontoosta, koska se jotenkin kosketti heitä.

Eli mä oisin fiiliksissä Lontoosta, tekisin biisin ja sit _sanoisin_, että tää on kaikille faneille.

Lontoolla on erityinen paikka Bn sydämessä. Jäi sinne prepartyista ja viisuista, kävi siellä vielä useasti kesän aikana.

Tämä. Biisi EI viittaa faneihin siellä, vaan B:n fiiliksiin. Omisti biisin kaikille faneille.

Vierailija
95791/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin ne ei sotke K:ta siihen. Mutta tuleeko K:n instaan tänään mitään, että se ois menossa Osloon!? 👀 Mä uskon, että se kyllä menee. Tai huomenna. Mut ehkä jo tänään?

Mä taas olen satavarma, että jos se K nyt sinne muka menisi tänään, niin live liittyisi asiaan satavarmasti.

Vierailija
95792/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään muuten tämä ketju täyttää neljä kuukautta. :)

Otetaas sille! 🍾🍾🍾

https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425

Pitääköhän tänään korkata vielä uudestaan😂

Ja aika monta pulloa varmaan avataan tulevan viikon aikana.

Huh, onneksi en juo. Ei tarvii tuotakaan pakkopullaa ja *teennäistä intoilua juomien kera* harrastaa.

Vierailija
95793/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin huippu! Oon kuunnellut monta kertaa. K tulee niin liikuttumaan, kun ulkkikset vetää sen biisien mukana ympäri Eurooppaa 💚

https://twitter.com/jerefromvantaa/status/1703313739124965621

Vierailija
95794/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Biisi EI viittaa faneihin siellä, vaan B:n fiiliksiin. Omisti biisin kaikille faneille.

Niin, niille kiljuville teinitytöille, jotka heittelee rannekoruja lavalle.

Vierailija
95795/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen JO:n sinkun taiteessa ole naisen kuva? Se kellertävä kuva, jossa lukee se biisin nimi?

Se on fanitaidekuva ja se nainen siinä niiden special fan Maike

Vierailija
95796/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Tommya pidempään seurannut osaa sanoa, mitä HS:n musiikkitoimittaja Ilkka Mattila tarkoittaa kirjoittaessaan, että Tommy Cash on kunnostautunut myös kuvataiteilijana?

Googlella löytyy nopeasti kuvia hänen taiteestaan. On ollut tietääkseni opia näyttelyitäkin.

Vierailija
95797/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen satavarma, että jos se K nyt sinne muka menisi tänään, niin live liittyisi asiaan satavarmasti.

Mä en. Ois ne silloin avoimemmin avanneet asiaa aiemmin jo.

Vierailija
95798/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en. Ois ne silloin avoimemmin avanneet asiaa aiemmin jo.

Mä uskon, et nimenomaan eivät avaisi. Mutta tänään ollaan taas paljon fiksumpia.

- eri

Vierailija
95799/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, niille kiljuville teinitytöille, jotka heittelee rannekoruja lavalle.

Millä kriteerillä just heille? En havaitse kappaleessa viitattavan heihin.

Vierailija
95800/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se live liity elvis costelloon ja siihen keikkaan!

Ketju on lukittu.