Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
95721/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kuinkas monella täällä on synttärit Joksujen Suomen visiitin aikana? Ainakin 2 hlöö on täällä palstalla jo ilmoittanut. Mullakin 😁 enkä ole yksi näistä kahdesta enkä SF.

Paras synttärilahja ikinä!

Joo mulla! Mutta samana päivänä, kuin SF.

Vierailija
95722/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsyli fani-video🔥

https://twitter.com/tennantsmuse/status/1703173190485254346

Kuumaa Käärijää 🧡💛💚

Minusta oli muuten hyvä idea ottaa se puulaatikko mukaan Icip:n alkuun, oli hienosti valaistu neonkeltaiseksi. Se samoin kuin biisin nimi Icip toimivat siirtymänä Ccc:stä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95723/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevatkohan JO päärautatieasemalle sillä lentokenttä junalla? En jotenkin voi kuvitella heitä junassa :D Vaikka vissiin Oslossakin junalla menivät

Nyt vasta tajusin, että sehän on mun kotijuna, jolla viimeksi eilen matkustin. Voihan ne sillä tulla.

Vierailija
95724/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilistelen jo sitäkin miten keskiviikkona sattuukin olemaan juuri voimakas lounaistuuli, joka kuljettaa mukanaan poitsut Ruotsista Suomeen, missä heidän kuuluukin olla 🥰😀

Vierailija
95725/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUISTAKAA KORVATULPAT. Niitä ei ole pakko käyttää, voivat olla vain varalla taskussa. Mökä on konserteissa aikamoinen.

Onko suosituksia hyvistä ja mielellään edullisista tulpista?

Mä en tuedä haittaako, jos on ihan perus vaahtomuoviset, joiden pää on sellainen pyöreäksi muotoiltu?

Vierailija
95726/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikin instaaa?

Vierailija
95727/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kuinkas monella täällä on synttärit Joksujen Suomen visiitin aikana? Ainakin 2 hlöö on täällä palstalla jo ilmoittanut. Mullakin 😁 enkä ole yksi näistä kahdesta enkä SF.

Paras synttärilahja ikinä!

Joo mulla! Mutta samana päivänä, kuin SF.

Hyvä me! Mulla on Tampereen keikalla synttäribileet. Ihanaa synttäriä sinnekin! 🥰

Vierailija
95728/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUISTAKAA KORVATULPAT. Niitä ei ole pakko käyttää, voivat olla vain varalla taskussa. Mökä on konserteissa aikamoinen.

Mä en tuedä haittaako, jos on ihan perus vaahtomuoviset, joiden pää on sellainen pyöreäksi muotoiltu?

Kyllähän ne kuulon suojaa, mutta musiikki niiden läpi on ihan puuroa. Paremmat keikoille on varsinaiset musiikkitulpat, tai ainakin sellaiset joulukuusen malliset, jotka päästää paremmin ääntä läpi. Nykyään taitaa saada ihan apteekeista myös niitä.

Vierailija
95729/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin sää tulee kyllä olemaan legendaarinen :D Ai saakeli.

Ainakin jää mieleen ja saa ehkä kuvattua, kun muutamat kattolevyt lentävät pitkin kaupunkia...

Hyvä (teko)syy Kärtsän ja Boitsun pitää koko ajan toisistaan tiukasti kiinni 😉

Kyllähän tää tiedetään, että pojat roikkuu toisissaan on sitten myrsky tai aurinkoinen kesäpäivä 😂

Vierailija
95730/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on JO 💙crew:n jäsenten ja muiden ig:t, jotka mukana tourilla nyt, ketä kandee seurata 👀👀👀? On jo tullut kuvia rimoz.sirca ja markpirc.

Marc Pircin ja muiden on parasta kierrellä ja ottaa Suomessakin yhtä paljon yhtä hienoja kuvia paikoista - ts. enemmän kuvia 😠

Olen kateellinen, että Oslo(laiset) saavat nyt huomiota ja ihailua ryhmältä (ja pojilta) ja se tuntuu ihan hassulta. Olin ennen näkemiäni kuvia tosi fiiliksissä ajatuksesta, että ne menevät ekana sinne! Nyt tuntuu, että Oslo on noista varmaan the greatest place of the earth ja Suomeen kun ne tulee tää on vaan jotain arkista ja niin kuin . . . kotiin tulis? 🥹

Ristiriitaista, ristiriitaista!

😂 Mua oikeasti harmitti se, että Jokerit menevät ensimmäiseksi Norjaan. Itse rakastan Norjaa yli kaiken, koska se on niin äärettömän kaunis maa. Vähän samat fiilikset, että onko Suomessa mitään hienoa Oslon ja Tukholman jälkeen. Joo ja tiedän, että on hassua ajatella näin, mutta jostakin syvältä nämä tuntemukset kumpuavat.

Oslo näytti aika arkiselta storyissa. Täällä pojat pääsee täysin arjen yläpuolelle Kärpyn matkassa, ei hätää!

No ei näyttänyt. Ne oli nähneet jotain katutanssijoita ja erikoisen valkoisen rämän auton, halunneet ottaa maisemakuvia ja kuvia rakennuksista niin kuin oisivat hienommassakin paikassa (niin kuin ovatkin). Onhan Helsinkikin hieno, ja Turku, mutta jos ei ne enää jaksa jakaa sitä instgramissa kaikille. . ?

(Mikä h*tto mua nyt vaivaa!?)

Onhan Norja ja Oslon mahtavat maisemat nyt jotain Suurta verrattuna Suomen kaupunkeihin jossa ainakin Helsinkiä voisi luulla Neuvostovallan aikaiseksi.

(Ehkä olen vain puolueellinen kun isoisäni on norjalainen.)

Vierailija
95731/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevatkohan JO päärautatieasemalle sillä lentokenttä junalla? En jotenkin voi kuvitella heitä junassa :D Vaikka vissiin Oslossakin junalla menivät

Kyllähän he tuntuvat käyttävän paljonkin julkisia keikkamatkoilla, joten ihan hyvin saattavat tulla Helsinkiin junalla. Toisaalta jos ovat vuokranneet keikkabussin tai tila-auton koko Suomen kiertueen ajaksi niin luulisi, että tulevat sen kyydissä.

Myös Oslon lentokenttä, tai ainakin se minne juna menee, on tosi kaukana kaupungista, olisiko 40-60 km, ja Oslossa tosi kalliit taksit, niin siellä ei ainakaan mennä taksilla. Toki Helsingissäkin kalliit taksit.

Vierailija
95732/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on JO 💙crew:n jäsenten ja muiden ig:t, jotka mukana tourilla nyt, ketä kandee seurata 👀👀👀? On jo tullut kuvia rimoz.sirca ja markpirc.

Marc Pircin ja muiden on parasta kierrellä ja ottaa Suomessakin yhtä paljon yhtä hienoja kuvia paikoista - ts. enemmän kuvia 😠

Olen kateellinen, että Oslo(laiset) saavat nyt huomiota ja ihailua ryhmältä (ja pojilta) ja se tuntuu ihan hassulta. Olin ennen näkemiäni kuvia tosi fiiliksissä ajatuksesta, että ne menevät ekana sinne! Nyt tuntuu, että Oslo on noista varmaan the greatest place of the earth ja Suomeen kun ne tulee tää on vaan jotain arkista ja niin kuin . . . kotiin tulis? 🥹

Ristiriitaista, ristiriitaista!

😂 Mua oikeasti harmitti se, että Jokerit menevät ensimmäiseksi Norjaan. Itse rakastan Norjaa yli kaiken, koska se on niin äärettömän kaunis maa. Vähän samat fiilikset, että onko Suomessa mitään hienoa Oslon ja Tukholman jälkeen. Joo ja tiedän, että on hassua ajatella näin, mutta jostakin syvältä nämä tuntemukset kumpuavat.

Oslo näytti aika arkiselta storyissa. Täällä pojat pääsee täysin arjen yläpuolelle Kärpyn matkassa, ei hätää!

Kiitos lohdutuksesta. Ehkä mun sisältä kumpuava Suomi häpeä vaimenee.😅

Ajattelepa kuinka upeita kaikki kolme Suomen keikkapaikkaa ovat! Niitä ei tarvitse kenenkään hävetä! Ja kaiken kruunaa ihana Kärppyli 😍

Logomo on upea, Tavastia legendaarinen ja B on sen kokenut, mutta nyt myös muut Jokerit pääsevät sinne lavalle. Olympia on paikkana todella kaunis ja koko Olympia-kortteli on niin näkemisen arvoinen.

Tampere voisi olla osa Lontoota. Jotain brittiläistä siinä on.

Ehkä Jokerit muuttavatkin Tampereelle. No toivossa on hyvä elää.:D

Tampere on niin punainen ja sisäänpäin lämpiävä kaupunki ettäJO/B tukehtuisi siellä. B sopisi paremmin jokin lännenpänä sijaitseva rannikkokaupunki.

Turkulaisen mielipide kenties? :D

Vierailija
95733/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntä sitten ehkä vähän myös liioitellaan. Olin Tavastialla eturivissä pari viikkoa sitten ja ihan pelotti etukäteen, että mitähän nyt, ilman niitä tulppia. Ei yhtään mitään ja musiikki hiljaisempi kuin esim. festareilla. Kyllä, oli bassoa ja muuta.

Vierailija
95734/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hauilla Suomesta ei mene Ljubljanaan lentoja Su-ma.

Jep. Harmi kyllä näin on. La menee lento aikaisin aamulla :/

Toivon että Joksut viettävät ainakin lauantain Suomessa, ehtisivät nähdä muutakin kuin keikkapaikat. Sunnuntaina ja maanantaina voivat lentää Suomesta esim. Varsovan kautta Ljubljanaan. Su on myös suora lento Zagrebiin Kroatiaan aikaisin aamulla, sieltä ei ole pitkä matka kotiin. Epäilen muuten että ilmeisesti lensivät Zagrebista Osloon.

Kikin instastoorissa kerrottiin että lensivät Zagrebista Osloon. Eikö ne joskus lentäneet myös Wienistä jonnekin.

mikä sen Kikin insta on?

Se on niin vaikea kirjoittaa! Katso Joker Out Crewin instasta ketä ne seuraa. Kiki on Kristjan.

Vierailija
95735/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sieltä apteekista reipas nuorimies selitti et näissä "oikeissa" konserttitulpissa on tavallaan venttiili, joka päästää äänen hiljaisempana mutta silti hyvälaatuisena läpi. Tavallisilla tulpilla ei musa kuulu yhtä selkeästi läpi.

Olin sit siinä et joo en ymmärrä tästä mitään mut hifistellään sitten 😁

Vierailija
95736/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Suomen päässä ole järjestetty niin, että boitsujen ei tartte muuta kuin nousta autoon lentokentällä. Suomi on järjestelyiden ykkösmaa eli ihmettelisin, jos niillä ei ole autokyytejä valmiina odottamassa.

Vierailija
95737/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin ihan apteekista Alpinen Musicsafet. En muista paljon maksoi mut ei hirveästi kumminkaan.

Eilen ostin apteekista Swedsafe Music & Swim, 4,84€.

Vierailija
95738/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän he tuntuvat käyttävän paljonkin julkisia keikkamatkoilla, joten ihan hyvin saattavat tulla Helsinkiin junalla. Toisaalta jos ovat vuokranneet keikkabussin tai tila-auton koko Suomen kiertueen ajaksi niin luulisi, että tulevat sen kyydissä.

Myös Oslon lentokenttä, tai ainakin se minne juna menee, on tosi kaukana kaupungista, olisiko 40-60 km, ja Oslossa tosi kalliit taksit, niin siellä ei ainakaan mennä taksilla. Toki Helsingissäkin kalliit taksit.

Ei Hesassa ole mitään järkeä kenenkään muun kuin jonkun ihan köyhän tai jolla on pienet matkatavarat tulla junalla. . .

Vierailija
95739/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto netissä paljon Tavastian sallitun lippuja myynnissä. Pyytäkää nähdä lippu ennen ostamista (ilman viivakoodia).

Vierailija
95740/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääntä sitten ehkä vähän myös liioitellaan. Olin Tavastialla eturivissä pari viikkoa sitten ja ihan pelotti etukäteen, että mitähän nyt, ilman niitä tulppia. Ei yhtään mitään ja musiikki hiljaisempi kuin esim. festareilla. Kyllä, oli bassoa ja muuta.

Joo, ei ole paha minunkaan mielestä. Olin Haloo Helsingin keikalla.

Ketju on lukittu.