Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
95701/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevatkohan JO päärautatieasemalle sillä lentokenttä junalla? En jotenkin voi kuvitella heitä junassa :D Vaikka vissiin Oslossakin junalla menivät

Toivottavasti liikkuvat tilataksilla.

Vierailija
95702/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ehkä kaikkia täällä alkaa vähän hermostuttaa lähestyvät keikat, ja nyt on tunteet erityisen intensiivisiä, kun kauan odotettu asia lähestyy. Todellisuushan ei koskaan vastaa kuvitelmia (yritän yhä manifestoida, ettei alkavalla viikolla sataisi kertaakaan...), mutta eiköhän me voida kuitenkin olla varmoja siitä, että hyvä kiertue täälläkin on pojille tulossa. Täällä on kuitenkin enemmän keikkoja, K mukana hengaamassa, hyvät keikkapaikat ja hyvä yleisö. Olen ihan varma, että heille jää hyvät muistot Suomen-reissusta, ja sehän on tärkeintä. :) Saadaan ehkä toinenkin Nordic Tour järjestymään joskus, jos kaikki menee hyvin!

Jep. Huomaan, että oon ihan ärtynyt.

En kuitenkaan näe kunnolla, joudun kuitenkin menemään vessaan ja menetän paikkani, jalkoja alkaakin särkeä tai mitä tahansa.

Onneksi pääsen kahdelle keikalle, niin se helpottaa angstia, mutta ei näemmä riittävästi! Oma pää ärsyttää just nyt.

Sallitulla keikalla ei välttämättä toimi, mutta K18 keikalla ihan random ihmisetkin on suostuneet pitämään mulle paikkaa vessassa käynnin ajan useammallakin keikalla.

Olen keikkaillut aina yksin, ja aina on vierestä löytynyt ihminen johon voi hieman tutustua ja jutella. Siten on luontevaa pitää hänelle paikkaa vessareissun aikana ja vastavuoroisesti hän pitää minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95703/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ehkä kaikkia täällä alkaa vähän hermostuttaa lähestyvät keikat, ja nyt on tunteet erityisen intensiivisiä, kun kauan odotettu asia lähestyy. Todellisuushan ei koskaan vastaa kuvitelmia (yritän yhä manifestoida, ettei alkavalla viikolla sataisi kertaakaan...), mutta eiköhän me voida kuitenkin olla varmoja siitä, että hyvä kiertue täälläkin on pojille tulossa. Täällä on kuitenkin enemmän keikkoja, K mukana hengaamassa, hyvät keikkapaikat ja hyvä yleisö. Olen ihan varma, että heille jää hyvät muistot Suomen-reissusta, ja sehän on tärkeintä. :) Saadaan ehkä toinenkin Nordic Tour järjestymään joskus, jos kaikki menee hyvin!

Ketjun tunnelmasta on varsinkin viimeisen viikon aikana ollut aistittavissa se, että ihmisiä oikeasti jännittää. Vaikka olen ollut muissakin eri artisteja/bändejä koskevissa ketjuissa (en tällä palstalla) mukana, niin jotenkin tuntuu siltä, että Jokerit ovat pienestä indie bändi maineestaan huolimatta valloittaneet monen suomalainen sydämen oikein kunnolla. Heitä odotetaan kuin kuuta nousevaa, enkä muista nähneeni ennen samanlaista hypettä minkään muun tämänkokoisen bändin kohdalla. Jotain ainutlaatuista heissä on. Nautinnollista keikkaa kaikille, jotka niille menevät. Toivottavasti muut pääsevät nauttimaan näistä keikoista myöhemmin sitten kuvien ja raporttien muodossa.

Mä olen ollut ahkera keikoilla kävijä jo nuoresta pitäen, mutta jostain syystä tää keikka jännittää mua enemmän kuin varmaan mikään keikka ikinä.

Vierailija
95704/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin sää tulee kyllä olemaan legendaarinen :D Ai saakeli.

Ainakin jää mieleen ja saa ehkä kuvattua, kun muutamat kattolevyt lentävät pitkin kaupunkia...

Kattolevyt vai naudat?

Vierailija
95705/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan näe kunnolla, joudun kuitenkin menemään vessaan ja menetän paikkani, jalkoja alkaakin särkeä tai mitä tahansa.

Onneksi pääsen kahdelle keikalle, niin se helpottaa angstia, mutta ei näemmä riittävästi! Oma pää ärsyttää just nyt.

Sallitulla keikalla ei välttämättä toimi, mutta K18 keikalla ihan random ihmisetkin on suostuneet pitämään mulle paikkaa vessassa käynnin ajan useammallakin keikalla.

Itellä on toiminut myös sallitulla. Viereen on aina sattunut kivoja lähes selviä ihmisiä, ei huojuvia kännisiä pahalla tuulella jo valmiiksi olevia.

Vierailija
95706/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistäkäämme estronautavoimamme ja manifestoidaan yhdessä että JO jää viikonlopuksi Suomeen.

Vierailija
95707/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuuntelemassa Mae Millerin uuden biisin Written by a woman - ja vilpittömästi pidin siitä! Nää lyriikat sopis ihan kumpaan tahansa ketjumme päähenkilöistä:

"So cool but so kind

With that look in your eye

Yeah, I feel like you're written just for me

In touch with your mind

And your feminine side

And you ain't scared to cry, what a rare breed

Confident, but you got mystery

Darcy with a little Timothée

Dunno what you're doing to me, oh you must be

Written by a woman

Your shoulders, your hands, oh you must be a man

Written by a woman

Yeah you got me down bad, oh you must be a man

Written by a woman

Yeah you can be rough

But it's never too much

You're still gentle enough, it makes me crazy

Don't try to impress

But you do it the best

And can pull off a dress, make it look easy"

Vierailija
95708/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keikkaillut aina yksin, ja aina on vierestä löytynyt ihminen johon voi hieman tutustua ja jutella. Siten on luontevaa pitää hänelle paikkaa vessareissun aikana ja vastavuoroisesti hän pitää minulle.

Miten yleisömassassa pidetään paikkaa käytännössä? Vai onko se sellainen *moraalinen* paikkavaraus, eli on oikeus tunkea takaisin samalle kohtaa (jos pääsee. Eli jos jengi ei ole tiivistänyt liikaa?)

Olin yhdellä K:n keikalla, ehkä noin 7-10 *rivillä* ja oli ihmeen väljää.

Vierailija
95709/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hauilla Suomesta ei mene Ljubljanaan lentoja Su-ma.

Jep. Harmi kyllä näin on. La menee lento aikaisin aamulla :/

Toivon että Joksut viettävät ainakin lauantain Suomessa, ehtisivät nähdä muutakin kuin keikkapaikat. Sunnuntaina ja maanantaina voivat lentää Suomesta esim. Varsovan kautta Ljubljanaan. Su on myös suora lento Zagrebiin Kroatiaan aikaisin aamulla, sieltä ei ole pitkä matka kotiin. Epäilen muuten että ilmeisesti lensivät Zagrebista Osloon.

Kikin instastoorissa kerrottiin että lensivät Zagrebista Osloon. Eikö ne joskus lentäneet myös Wienistä jonnekin.

Vierailija
95710/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevatkohan JO päärautatieasemalle sillä lentokenttä junalla? En jotenkin voi kuvitella heitä junassa :D Vaikka vissiin Oslossakin junalla menivät

Kyllähän he tuntuvat käyttävän paljonkin julkisia keikkamatkoilla, joten ihan hyvin saattavat tulla Helsinkiin junalla. Toisaalta jos ovat vuokranneet keikkabussin tai tila-auton koko Suomen kiertueen ajaksi niin luulisi, että tulevat sen kyydissä.

Vierailija
95711/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menis varman pasmat sekaisin, jos hyppäisin arkisesti junaan ja ajatuksissani istuisin ekalle vapaalle paikalle jonkun porukan viereen... ja sitten siinä olisikin JOn pojat kamoja raahaamassa kohti keikkaa. 😂 Vaikka näinhän he selvästi tekevät, pienellä budjetilla matkustavat ja yöpyvät.

Vierailija
95712/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuinkas monella täällä on synttärit Joksujen Suomen visiitin aikana? Ainakin 2 hlöö on täällä palstalla jo ilmoittanut. Mullakin 😁 enkä ole yksi näistä kahdesta enkä SF.

Paras synttärilahja ikinä!

Vierailija
95713/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yleisömassassa pidetään paikkaa käytännössä? Vai onko se sellainen *moraalinen* paikkavaraus, eli on oikeus tunkea takaisin samalle kohtaa (jos pääsee. Eli jos jengi ei ole tiivistänyt liikaa?)

Olin yhdellä K:n keikalla, ehkä noin 7-10 *rivillä* ja oli ihmeen väljää.

Seisomalla leveästi, ns kahden ihmisen paikan verran.

Vierailija
95714/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se keskiviikon myrsky näyttäis olevan pahimmillaan edellisenä yönä. Tukholma-Helsinki  väliseen lentoliikenteeseen voi vaikuttaa?

Vierailija
95715/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUISTAKAA KORVATULPAT. Niitä ei ole pakko käyttää, voivat olla vain varalla taskussa. Mökä on konserteissa aikamoinen.

Onko suosituksia hyvistä ja mielellään edullisista tulpista?

Vierailija
95716/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä on toiminut myös sallitulla. Viereen on aina sattunut kivoja lähes selviä ihmisiä, ei huojuvia kännisiä pahalla tuulella jo valmiiksi olevia.

Joo, ei se ole ongelma, mutta teinit voi joskus olla.

Vierailija
95717/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hauilla Suomesta ei mene Ljubljanaan lentoja Su-ma.

Jep. Harmi kyllä näin on. La menee lento aikaisin aamulla :/

Toivon että Joksut viettävät ainakin lauantain Suomessa, ehtisivät nähdä muutakin kuin keikkapaikat. Sunnuntaina ja maanantaina voivat lentää Suomesta esim. Varsovan kautta Ljubljanaan. Su on myös suora lento Zagrebiin Kroatiaan aikaisin aamulla, sieltä ei ole pitkä matka kotiin. Epäilen muuten että ilmeisesti lensivät Zagrebista Osloon.

Kikin instastoorissa kerrottiin että lensivät Zagrebista Osloon. Eikö ne joskus lentäneet myös Wienistä jonnekin.

mikä sen Kikin insta on?

Vierailija
95718/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUISTAKAA KORVATULPAT. Niitä ei ole pakko käyttää, voivat olla vain varalla taskussa. Mökä on konserteissa aikamoinen.

Onko suosituksia hyvistä ja mielellään edullisista tulpista?

Mä ostin ihan apteekista Alpinen Musicsafet. En muista paljon maksoi mut ei hirveästi kumminkaan.

Vierailija
95719/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei se ole ongelma, mutta teinit voi joskus olla.

Millälailla? Levittäytyvät, kun poistut? Sanovat, että emme varaa?

Vierailija
95720/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on JO 💙crew:n jäsenten ja muiden ig:t, jotka mukana tourilla nyt, ketä kandee seurata 👀👀👀? On jo tullut kuvia rimoz.sirca ja markpirc.

Marc Pircin ja muiden on parasta kierrellä ja ottaa Suomessakin yhtä paljon yhtä hienoja kuvia paikoista - ts. enemmän kuvia 😠

Olen kateellinen, että Oslo(laiset) saavat nyt huomiota ja ihailua ryhmältä (ja pojilta) ja se tuntuu ihan hassulta. Olin ennen näkemiäni kuvia tosi fiiliksissä ajatuksesta, että ne menevät ekana sinne! Nyt tuntuu, että Oslo on noista varmaan the greatest place of the earth ja Suomeen kun ne tulee tää on vaan jotain arkista ja niin kuin . . . kotiin tulis? 🥹

Ristiriitaista, ristiriitaista!

😂 Mua oikeasti harmitti se, että Jokerit menevät ensimmäiseksi Norjaan. Itse rakastan Norjaa yli kaiken, koska se on niin äärettömän kaunis maa. Vähän samat fiilikset, että onko Suomessa mitään hienoa Oslon ja Tukholman jälkeen. Joo ja tiedän, että on hassua ajatella näin, mutta jostakin syvältä nämä tuntemukset kumpuavat.

Oslo näytti aika arkiselta storyissa. Täällä pojat pääsee täysin arjen yläpuolelle Kärpyn matkassa, ei hätää!

Kiitos lohdutuksesta. Ehkä mun sisältä kumpuava Suomi häpeä vaimenee.😅

Ajattelepa kuinka upeita kaikki kolme Suomen keikkapaikkaa ovat! Niitä ei tarvitse kenenkään hävetä! Ja kaiken kruunaa ihana Kärppyli 😍

Logomo on upea, Tavastia legendaarinen ja B on sen kokenut, mutta nyt myös muut Jokerit pääsevät sinne lavalle. Olympia on paikkana todella kaunis ja koko Olympia-kortteli on niin näkemisen arvoinen.

Tampere voisi olla osa Lontoota. Jotain brittiläistä siinä on.

Ehkä Jokerit muuttavatkin Tampereelle. No toivossa on hyvä elää.:D

Tampere on niin punainen ja sisäänpäin lämpiävä kaupunki ettäJO/B tukehtuisi siellä. B sopisi paremmin jokin lännenpänä sijaitseva rannikkokaupunki.

Ketju on lukittu.