Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hauilla Suomesta ei mene Ljubljanaan lentoja Su-ma.
Jep. Harmi kyllä näin on. La menee lento aikaisin aamulla :/
Toivon että Joksut viettävät ainakin lauantain Suomessa, ehtisivät nähdä muutakin kuin keikkapaikat. Sunnuntaina ja maanantaina voivat lentää Suomesta esim. Varsovan kautta Ljubljanaan. Su on myös suora lento Zagrebiin Kroatiaan aikaisin aamulla, sieltä ei ole pitkä matka kotiin. Epäilen muuten että ilmeisesti lensivät Zagrebista Osloon.
Kiasmassa on Tom of Finland.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutta tuosta sateesta on itseasiassa jonotuksessa hyötyä niille, jotka eivät halua päästä ikuistetuksi tunnettavana johonkin vlogiin. Sadetakki päälle ja huppu niin syvälle, ettei nenän päätä edes näy. Itseä ottaa päähän tuo kuvaamiskulttuuri, että kaikki pitää ikuistaa. En halua päätyä mihinkään yleisiin kuviin tai videopätkiin ja toisaalta jossain vaiheessa harkitsin jo sitä ruskeaa paperipussia päähän, kun kesällä näki Brittikiertueelta G:n jonotuskuvat. Toki olen lohduttanut itseäni sillä, jos nyt toisaalta johonkin julkiseen videokuvaan päädyn, tuskin tuttavapiirini sitä koskaan näkee. Tosin on minulle joskus tultu sanomaan, että minut on bongattu jostain takaapäin olevasta satapäisestä yleisöstä, jonka kaveri oli nähnyt jonkun minulle tuntemattoman kaverinsa Insta-kuvasta.
Mut hei kaikki! Älkää nyt ihmeessä menkö sanomaan Bojanille et ei kiinnosta jos se tulee tarjoamaan yhteiskuvaa, vaikka ette vlogiin tai muuhun matskuun haluaisi. Takuulla kaduttaa jälkikäteen!
T. Amsterdamin aasi
Olen harjoitellut tätä tilannetta, jos ihme tapahtuu. Vaadin kuvan omalla puhelimella pojista ja minä kuvaan. I want a photo of you, guys, not me. So stop there pliis. Mahdollisimman yksinkertainen enkku, että suusta tulee muutakin kuin kuola.
Vanhaa matskua tanssivista Joksuista 😍
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MTM0MDM5MDk4Mjg3MDkw?story_…
Tieteellinen tutkimus. Laita nuolta ylös tai miksei myös alas, jos olet menossa jollekin JO Suomen keikoista JA sitoudut samalla nuolta painaessasi kirjoittamaan tänne keikkaraportin selvittyäsi henkisesti kokemuksesta. Katsotaan montako raporttia tulossa. :)
Syvästi kiittäen, paikalle pääsemättömät.
Tänään muuten tämä ketju täyttää neljä kuukautta. :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.
Mua kyllä vähän harmittaa, onko Lontoon fanit joksuille ne tärkeimmät ja miksi ihmeessä.
Mun suurin toiveeni ainakin Suomen keikoille - ellei jopa kaikille Nordic Tourin keikoille - on se, ettei kukaan heitä mitään lavalle. Lahjat voi antaa toistakin kautta bändille. Paljon turvallisempaa ja miellyttävämpää sekä bändille itselleen että muille yleisössä. (Tuli mieleen, kun YouTubesta aamulla katsoin sattumalta videon aiheesta. D'Angelo on tubettajan nimi ja "so, we're just throwing things at singers now?" videon nimi, jos jotakuta kiinnostaa.)
Vierailija kirjoitti:
Ja huom! Kaikissa apteekeissa ei myydä mitään musiikinkuunteluun käytettäviä hifistelykorvatulppia!
Jäin kyllä miettimään, kantsiiko niihin panostaa. Jos ääni on niin kova, että tulppia tarvitaan, se ei muutenkaan kovin eritellysri soi, vaan on mössöä ja massaa ja kuuluu jotenkin myös *kallon läpi* kuitenkin.
Todellakin kannattaa panostaa hyviin juurikin konserttikäyttöön tehtyihin tulppiin! Jos musiikki on mössöä niin ongelma on äänentoistossa eikä volyymissa.
Vierailija kirjoitti:
Otetaas sille! 🍾🍾🍾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja huom! Kaikissa apteekeissa ei myydä mitään musiikinkuunteluun käytettäviä hifistelykorvatulppia!
Jäin kyllä miettimään, kantsiiko niihin panostaa. Jos ääni on niin kova, että tulppia tarvitaan, se ei muutenkaan kovin eritellysri soi, vaan on mössöä ja massaa ja kuuluu jotenkin myös *kallon läpi* kuitenkin.Todellakin kannattaa panostaa hyviin juurikin konserttikäyttöön tehtyihin tulppiin! Jos musiikki on mössöä niin ongelma on äänentoistossa eikä volyymissa.
Niin. Eli miten ne korvatulpat sen muuttaisi???
Tänään sitten Joksu-live johonkin aikaan! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Jäin kyllä miettimään, kantsiiko niihin panostaa. Jos ääni on niin kova, että tulppia tarvitaan, se ei muutenkaan kovin eritellysri soi, vaan on mössöä ja massaa ja kuuluu jotenkin myös *kallon läpi* kuitenkin.
Mulla oli sellaiset hifistelytulpat Kaija Koo+ K konsertissa. Vaimensivat ihan sopivasti minun mielestäni. En ole kyllä mikään asiantuntija konserttien enkä tulppien suhteen, en pysty tekemään vertailuja.
Vierailija kirjoitti:
Onnea meille! Osataan jo kääntyä vatsalleen ja tarttua esineisiin, kaksin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne bussikuljetukset Niuvanniemeen on varmasti nyt varattuna, jos siellä onkin yllätysvieraita livessä?
(Disclaimer: Tämä on vitsi. Lähes sataprosenttisen varmasti K pötköttelee siellä kotisohvallaan ja katsoo Salkkareita tänään.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.
Mua kyllä vähän harmittaa, onko Lontoon fanit joksuille ne tärkeimmät ja miksi ihmeessä.
Mutta jos biisi kertoo siitä, että Jokerit ovat tykästyneitä Lontooseen ja Britanniaan? Meinaan, kuka siellä aikaa viettää saanut ei olis?
Jos ne vain päälleliimas, että biisi on tehty faneille kaikkialla?
Siis en itse ajattele, että biisi on tehty Lontoon faneille, vaan Lontoosta, koska se jotenkin kosketti heitä.
Eli mä oisin fiiliksissä Lontoosta, tekisin biisin ja sit _sanoisin_, että tää on kaikille faneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaas sille! 🍾🍾🍾
Niinkö vähän! Minähän oon viettänyt tässä ketjussa mielestäni jo monta vuotta.👑🌹🧶🔥👀
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tänään?
Viimeinen mahdollisuus, tiistai-iltana lupasivat sen viiden päivän sisään. Tämä on viides päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaas sille! 🍾🍾🍾
Niinkö vähän! Minähän oon viettänyt tässä ketjussa mielestäni jo monta vuotta.👑🌹🧶🔥👀
Sama! Mahtavaa, että vielä vanhana tulee jotain, joka hidastaa aikaa! Tää kesä!!! 💋💋💋💋💋