Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
95681/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne oikeasti ehdi täällä mitään turistikierrosta vetämään. Eikä varmaan jaksakaan. Ja sää ei kyllä ole paras mahdollinen. Veikkaan, että lento on jo elämys siinän tuulessa ja täytyy toivoa, että onnistuvat laskeutumaan kentälle turvallisesti. Sitten päälle kaatosadetta vaakasuoraan, niin ei varmaan houkuta lähteä kuvaamaan kaupunkia - varsinkin kun illalla on kaksi keikkaa ja kaikki kamat ja laitteet taas uudet.

Turussa voi olla enemmän jo aikaa, jos heti aamusta lähtevät täältä myrskystä ajamaan ja sääkin suosii ja Tampereella on paras sää. Toivottavasti ehtivät vähän paikkoja katsella noina päivinä.

Manifestoin, että Helsingin sateet väistyvät 20. päivältä ja päätyvät vaikka idemmäs.

Ei voi olla saakeli huono keli, kun Bojat saapuu!

Kun Bojan saapuu, niin sateet väistyvät ja taivaalle ilmestyy upea sateenkaari.

Sateenkaaren päässä on Vantaan muraali ja K.

Vierailija
95682/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ehkä kaikkia täällä alkaa vähän hermostuttaa lähestyvät keikat, ja nyt on tunteet erityisen intensiivisiä, kun kauan odotettu asia lähestyy. Todellisuushan ei koskaan vastaa kuvitelmia (yritän yhä manifestoida, ettei alkavalla viikolla sataisi kertaakaan...), mutta eiköhän me voida kuitenkin olla varmoja siitä, että hyvä kiertue täälläkin on pojille tulossa. Täällä on kuitenkin enemmän keikkoja, K mukana hengaamassa, hyvät keikkapaikat ja hyvä yleisö. Olen ihan varma, että heille jää hyvät muistot Suomen-reissusta, ja sehän on tärkeintä. :) Saadaan ehkä toinenkin Nordic Tour järjestymään joskus, jos kaikki menee hyvin!

Ketjun tunnelmasta on varsinkin viimeisen viikon aikana ollut aistittavissa se, että ihmisiä oikeasti jännittää. Vaikka olen ollut muissakin eri artisteja/bändejä koskevissa ketjuissa (en tällä palstalla) mukana, niin jotenkin tuntuu siltä, että Jokerit ovat pienestä indie bändi maineestaan huolimatta valloittaneet monen suomalainen sydämen oikein kunnolla. Heitä odotetaan kuin kuuta nousevaa, enkä muista nähneeni ennen samanlaista hypettä minkään muun tämänkokoisen bändin kohdalla. Jotain ainutlaatuista heissä on. Nautinnollista keikkaa kaikille, jotka niille menevät. Toivottavasti muut pääsevät nauttimaan näistä keikoista myöhemmin sitten kuvien ja raporttien muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95683/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hauilla Suomesta ei mene Ljubljanaan lentoja Su-ma.

Jep. Harmi kyllä näin on. La menee lento aikaisin aamulla :/

No eihän sille nyt kukaan yritä ehtiä.

Riippuu bändin rahatilanteesta varmaan... Ehkä kaikki muut (crew) lähtevät silloin, mutta esim. JO-pojat jäävät pariksi päiväksi.. tai vain Bojan.. tai kaikki lähtevät, jos heillä on jotain tärkeää aikataulussa maanataina

Vierailija
95684/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että Joksut viettävät ainakin lauantain Suomessa, ehtisivät nähdä muutakin kuin keikkapaikat. Sunnuntaina ja maanantaina voivat lentää Suomesta esim. Varsovan kautta Ljubljanaan. Su on myös suora lento Zagrebiin Kroatiaan aikaisin aamulla, sieltä ei ole pitkä matka kotiin. Epäilen muuten että ilmeisesti lensivät Zagrebista Osloon.

Vierailija
95685/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

La 23.9. aikaisin aamulla menee...

. . . jolta Bojan myöhästyy 👌

Ja taktisesti hukkaa taas puhelimensa, niin ettei bändikaveritkaan saa yhteyttä. Mutta jossain Kärtsän stooreissa se B sitten seikkailee parin päivän ajan taustalla.

Vierailija
95686/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valokuvaaja Deanin kiertuereitti. Oliko hän siis Irlannista kun sieltä lähtee ja sinne palaa? Keikkapaikkojen välimatkat sitten Joksujen matkassa.

https://instagram.com/stories/deangrainger.jpg/3193582717454719686?utm_…

Menee joka välissä Ruotsiin!?

Viitataanko tällä muuten tän iltaiseen Costellon keikalla vierailuun?

https://instagram.com/stories/deangrainger.jpg/3193283392149319893?utm_…

Varmaan välilasku Ruotsissa ja sieltä sitten taas seuraava lento...

Ruotsista haki varmaan sen keikkabussin menomatkalla, kun näkyy menevän autolla Norjaan. Suomesta Ruotsiin on varmaan sitten se välilento.

Periaatteessa vse kar vem on, että K on puhunut, että on mukana kiertuebussissa (autossa). . . No, missäs se auto on matkasuunnitelmassa? Norjasta Ruotsiin!

(vse kar vem = kaikki mitä tiedän heh heh hauska eikö ollutkin. not)

Vierailija
95687/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ehkä kaikkia täällä alkaa vähän hermostuttaa lähestyvät keikat, ja nyt on tunteet erityisen intensiivisiä, kun kauan odotettu asia lähestyy. Todellisuushan ei koskaan vastaa kuvitelmia (yritän yhä manifestoida, ettei alkavalla viikolla sataisi kertaakaan...), mutta eiköhän me voida kuitenkin olla varmoja siitä, että hyvä kiertue täälläkin on pojille tulossa. Täällä on kuitenkin enemmän keikkoja, K mukana hengaamassa, hyvät keikkapaikat ja hyvä yleisö. Olen ihan varma, että heille jää hyvät muistot Suomen-reissusta, ja sehän on tärkeintä. :) Saadaan ehkä toinenkin Nordic Tour järjestymään joskus, jos kaikki menee hyvin!

Jep. Huomaan, että oon ihan ärtynyt.

En kuitenkaan näe kunnolla, joudun kuitenkin menemään vessaan ja menetän paikkani, jalkoja alkaakin särkeä tai mitä tahansa.

Onneksi pääsen kahdelle keikalle, niin se helpottaa angstia, mutta ei näemmä riittävästi! Oma pää ärsyttää just nyt.

Muakin jännittää tosi paljon, kun en ole ikinä käynyt Tavastialla. Menen varmaan jonottamaan joskus 14-15 aikoihin (ikärajattomalle), että kuinkahan lähelle lavaa pääsee? Olen myös miettinyt että kannattaakohan tähdätä niihin portaisiin katsomaan kun olen niin lyhyt että epäilen näenkö muualta mitään? :)

Vierailija
95688/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs me naudat estetään tämä lento? Pelikaani turbiiniin?

😂😂😂

En siis naura eläimen esitetylle kuolemalle, vaan koko tolle idealle! Just! Estetään lento

Sorry oli pakko :D

Vierailija
95689/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan näe kunnolla, joudun kuitenkin menemään vessaan ja menetän paikkani, jalkoja alkaakin särkeä tai mitä tahansa.

Onneksi pääsen kahdelle keikalle, niin se helpottaa angstia, mutta ei näemmä riittävästi! Oma pää ärsyttää just nyt.

Sallitulla keikalla ei välttämättä toimi, mutta K18 keikalla ihan random ihmisetkin on suostuneet pitämään mulle paikkaa vessassa käynnin ajan useammallakin keikalla.

Ai yleisössä?

Vierailija
95690/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

En siis naura eläimen esitetylle kuolemalle, vaan koko tolle idealle! Just! Estetään lento

Sorry oli pakko :D

😂😂😂

Vierailija
95691/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden lento Suomesta Sloveniaan peruuntui nauta ja sonni lauman rynnittyä lentokentälle. Lentokone hajosi sen jälkeen, kun yksi sonneista meni tekemään lantakasan koneen moottoriin. (Mun päivä alkoi sillä, kun lapset alkoivat heittämään heti aamusta kakka juttuja ja se tarttui myös minuun, sori).

Vierailija
95692/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Otetaan mallia ympäristöaktivisteista ja joku nauta käy liimaamassa itsensä kiinni koneen siipeen tai lentokenttään, koska mitä sitä ei tekisi tärkeän asian puolesta. 😉

Vierailija
95693/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne oikeasti ehdi täällä mitään turistikierrosta vetämään. Eikä varmaan jaksakaan. Ja sää ei kyllä ole paras mahdollinen. Veikkaan, että lento on jo elämys siinän tuulessa ja täytyy toivoa, että onnistuvat laskeutumaan kentälle turvallisesti. Sitten päälle kaatosadetta vaakasuoraan, niin ei varmaan houkuta lähteä kuvaamaan kaupunkia - varsinkin kun illalla on kaksi keikkaa ja kaikki kamat ja laitteet taas uudet.

Turussa voi olla enemmän jo aikaa, jos heti aamusta lähtevät täältä myrskystä ajamaan ja sääkin suosii ja Tampereella on paras sää. Toivottavasti ehtivät vähän paikkoja katsella noina päivinä.

Manifestoin, että Helsingin sateet väistyvät 20. päivältä ja päätyvät vaikka idemmäs.

Ei voi olla saakeli huono keli, kun Bojat saapuu!

Kun Bojan saapuu, niin sateet väistyvät ja taivaalle ilmestyy upea sateenkaari.

Kyllä. Myös hohtavien yksisarvisten on ennustettu tekevän muodostelmalennon kaupungin yllä klo 15 kun pojat suuntaavat soundcheckiin.

Vierailija
95694/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut asia mitä haluan: https://www.tumblr.com/nembzz/727991553590788096

Mä haluaisin olla Kärtsyn tilalla.🥵

Vierailija
95695/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTAKAA KORVATULPAT. Niitä ei ole pakko käyttää, voivat olla vain varalla taskussa. Mökä on konserteissa aikamoinen.

Vierailija
95696/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin jännittää tosi paljon, kun en ole ikinä käynyt Tavastialla. Menen varmaan jonottamaan joskus 14-15 aikoihin (ikärajattomalle), että kuinkahan lähelle lavaa pääsee? Olen myös miettinyt että kannattaakohan tähdätä niihin portaisiin katsomaan kun olen niin lyhyt että epäilen näenkö muualta mitään? :)

Ne portaat on ihan hyvä paikka katsella keikkaa, varsinkin jos näyttää ettei tule pääsemään kovin lähelle lavaa. Menee varmaan nopeaan nekin paikat kyllä.

Vierailija
95697/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallitulla keikalla ei välttämättä toimi, mutta K18 keikalla ihan random ihmisetkin on suostuneet pitämään mulle paikkaa vessassa käynnin ajan useammallakin keikalla.

Ai yleisössä?

Joo, yleisössä!

Vierailija
95698/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatkohan JO päärautatieasemalle sillä lentokenttä junalla? En jotenkin voi kuvitella heitä junassa :D Vaikka vissiin Oslossakin junalla menivät

Vierailija
95699/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää kun tää on eka keikka ikinä, jossa haluaisin niin kovasti nähdä hyvin. Se menis heittämällä ohi bailaamisen, päinvastoin kuin nuorena.

Ottaa pannuun jos siksi pitää kärsiä jossain jonossa, käyttää tähän hitveästi aikaa ja agstailla, ettei sittenkään näe.

Mutta ei voi valittaa, nuorempana olisin a m p u n n u t konserttijärjestäjän, jos keikalla ois ollut jokin katsomo. Vaikka nyt olenkin ärtynyt, kun ei ole.

Vierailija
95700/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne portaat on ihan hyvä paikka katsella keikkaa, varsinkin jos näyttää ettei tule pääsemään kovin lähelle lavaa. Menee varmaan nopeaan nekin paikat kyllä.

Portaat on hyvät, mutta melko kapeat, ja joudut jatkuvasti väistämään ihmisiä.

Ketju on lukittu.