Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
95661/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on JO 💙crew:n jäsenten ja muiden ig:t, jotka mukana tourilla nyt, ketä kandee seurata 👀👀👀? On jo tullut kuvia rimoz.sirca ja markpirc.

Marc Pircin ja muiden on parasta kierrellä ja ottaa Suomessakin yhtä paljon yhtä hienoja kuvia paikoista - ts. enemmän kuvia 😠

Olen kateellinen, että Oslo(laiset) saavat nyt huomiota ja ihailua ryhmältä (ja pojilta) ja se tuntuu ihan hassulta. Olin ennen näkemiäni kuvia tosi fiiliksissä ajatuksesta, että ne menevät ekana sinne! Nyt tuntuu, että Oslo on noista varmaan the greatest place of the earth ja Suomeen kun ne tulee tää on vaan jotain arkista ja niin kuin . . . kotiin tulis? 🥹

Ristiriitaista, ristiriitaista!

😂 Mua oikeasti harmitti se, että Jokerit menevät ensimmäiseksi Norjaan. Itse rakastan Norjaa yli kaiken, koska se on niin äärettömän kaunis maa. Vähän samat fiilikset, että onko Suomessa mitään hienoa Oslon ja Tukholman jälkeen. Joo ja tiedän, että on hassua ajatella näin, mutta jostakin syvältä nämä tuntemukset kumpuavat.

Oslo näytti aika arkiselta storyissa. Täällä pojat pääsee täysin arjen yläpuolelle Kärpyn matkassa, ei hätää!

Kiitos lohdutuksesta. Ehkä mun sisältä kumpuava Suomi häpeä vaimenee.😅

Ajattelepa kuinka upeita kaikki kolme Suomen keikkapaikkaa ovat! Niitä ei tarvitse kenenkään hävetä! Ja kaiken kruunaa ihana Kärppyli 😍

Logomo on upea, Tavastia legendaarinen ja B on sen kokenut, mutta nyt myös muut Jokerit pääsevät sinne lavalle. Olympia on paikkana todella kaunis ja koko Olympia-kortteli on niin näkemisen arvoinen.

Tampere voisi olla osa Lontoota. Jotain brittiläistä siinä on.

Ei me suotta olla Mansesteri. Se on toi punatiilinen tehdasmaisema.

Jep, ylpeä olen kotikaupungistani.

Vierailija
95662/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin sää tulee kyllä olemaan legendaarinen :D Ai saakeli.

Eikä tuu. Sateet väistyvät, koska on muös mun syntymäpäivä ja Jokrut tulee kaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95663/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne oikeasti ehdi täällä mitään turistikierrosta vetämään. Eikä varmaan jaksakaan. Ja sää ei kyllä ole paras mahdollinen. Veikkaan, että lento on jo elämys siinän tuulessa ja täytyy toivoa, että onnistuvat laskeutumaan kentälle turvallisesti. Sitten päälle kaatosadetta vaakasuoraan, niin ei varmaan houkuta lähteä kuvaamaan kaupunkia - varsinkin kun illalla on kaksi keikkaa ja kaikki kamat ja laitteet taas uudet.

Turussa voi olla enemmän jo aikaa, jos heti aamusta lähtevät täältä myrskystä ajamaan ja sääkin suosii ja Tampereella on paras sää. Toivottavasti ehtivät vähän paikkoja katsella noina päivinä.

Manifestoin, että Helsingin sateet väistyvät 20. päivältä ja päätyvät vaikka idemmäs.

Ei voi olla saakeli huono keli, kun Bojat saapuu!

Kun Bojan saapuu, niin sateet väistyvät ja taivaalle ilmestyy upea sateenkaari.

Vierailija
95664/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis ole SF

Vierailija
95665/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelle on luvattu jopa 20 astetta lämmintä perjantaille 🙏

Vierailija
95666/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaako Matti vielä Boitsua Suomenlinnassa? Siellä heidän olisi ainakin syytä käydä kun ilmatkin ovat jo niin viileitä, että Matti pääsee viimein kotiin lämmittelemään.

Eikös sillä ole Lado siellä lämmittämässä :D

Vierailija
95667/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jää mieleen ja saa ehkä kuvattua, kun muutamat kattolevyt lentävät pitkin kaupunkia...

Vierailija
95668/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hauilla Suomesta ei mene Ljubljanaan lentoja Su-ma.

Jep. Harmi kyllä näin on. La menee lento aikaisin aamulla :/

Milläs me naudat estetään tämä lento? Pelikaani turbiiniin?

Vierailija
95669/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ehkä kaikkia täällä alkaa vähän hermostuttaa lähestyvät keikat, ja nyt on tunteet erityisen intensiivisiä, kun kauan odotettu asia lähestyy. Todellisuushan ei koskaan vastaa kuvitelmia (yritän yhä manifestoida, ettei alkavalla viikolla sataisi kertaakaan...), mutta eiköhän me voida kuitenkin olla varmoja siitä, että hyvä kiertue täälläkin on pojille tulossa. Täällä on kuitenkin enemmän keikkoja, K mukana hengaamassa, hyvät keikkapaikat ja hyvä yleisö. Olen ihan varma, että heille jää hyvät muistot Suomen-reissusta, ja sehän on tärkeintä. :) Saadaan ehkä toinenkin Nordic Tour järjestymään joskus, jos kaikki menee hyvin!

Jep. Huomaan, että oon ihan ärtynyt.

En kuitenkaan näe kunnolla, joudun kuitenkin menemään vessaan ja menetän paikkani, jalkoja alkaakin särkeä tai mitä tahansa.

Onneksi pääsen kahdelle keikalle, niin se helpottaa angstia, mutta ei näemmä riittävästi! Oma pää ärsyttää just nyt.

Vierailija
95670/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jää mieleen ja saa ehkä kuvattua, kun muutamat kattolevyt lentävät pitkin kaupunkia...

Hyvä (teko)syy Kärtsän ja Boitsun pitää koko ajan toisistaan tiukasti kiinni 😉

Vierailija
95671/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tulevat syyskuussa eikä marraskuussa! Nyt on vielä vihreää ja kaunista 💚

Vierailija
95672/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös mahdollista, että tulee jokin sähköoikosulku kovan tuulen takia ja keikat vedetäänkin pilkkopimeässä kännyköiden valossa Krisin kitaran säestyksellä. Siinä voi Jure salaa pistää tupakaksikin...

Vierailija
95673/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs me naudat estetään tämä lento? Pelikaani turbiiniin?

😂😂😂

En siis naura eläimen esitetylle kuolemalle, vaan koko tolle idealle! Just! Estetään lento

Vierailija
95674/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valokuvaaja Deanin kiertuereitti. Oliko hän siis Irlannista kun sieltä lähtee ja sinne palaa? Keikkapaikkojen välimatkat sitten Joksujen matkassa.

https://instagram.com/stories/deangrainger.jpg/3193582717454719686?utm_…

Menee joka välissä Ruotsiin!?

Viitataanko tällä muuten tän iltaiseen Costellon keikalla vierailuun?

https://instagram.com/stories/deangrainger.jpg/3193283392149319893?utm_…

Varmaan välilasku Ruotsissa ja sieltä sitten taas seuraava lento...

Vierailija
95675/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelikaani turbiiniin listalle. :D

Vierailija
95676/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sille nyt kukaan yritä ehtiä.

Vierailija
95677/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valokuvaaja Deanin kiertuereitti. Oliko hän siis Irlannista kun sieltä lähtee ja sinne palaa? Keikkapaikkojen välimatkat sitten Joksujen matkassa.

https://instagram.com/stories/deangrainger.jpg/3193582717454719686?utm_…

Menee joka välissä Ruotsiin!?

Viitataanko tällä muuten tän iltaiseen Costellon keikalla vierailuun?

https://instagram.com/stories/deangrainger.jpg/3193283392149319893?utm_…

Varmaan välilasku Ruotsissa ja sieltä sitten taas seuraava lento...

Ruotsista haki varmaan sen keikkabussin menomatkalla, kun näkyy menevän autolla Norjaan. Suomesta Ruotsiin on varmaan sitten se välilento.

Vierailija
95678/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

La 23.9. aikaisin aamulla menee...

. . . jolta Bojan myöhästyy 👌

Vierailija
95679/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ehkä kaikkia täällä alkaa vähän hermostuttaa lähestyvät keikat, ja nyt on tunteet erityisen intensiivisiä, kun kauan odotettu asia lähestyy. Todellisuushan ei koskaan vastaa kuvitelmia (yritän yhä manifestoida, ettei alkavalla viikolla sataisi kertaakaan...), mutta eiköhän me voida kuitenkin olla varmoja siitä, että hyvä kiertue täälläkin on pojille tulossa. Täällä on kuitenkin enemmän keikkoja, K mukana hengaamassa, hyvät keikkapaikat ja hyvä yleisö. Olen ihan varma, että heille jää hyvät muistot Suomen-reissusta, ja sehän on tärkeintä. :) Saadaan ehkä toinenkin Nordic Tour järjestymään joskus, jos kaikki menee hyvin!

Jep. Huomaan, että oon ihan ärtynyt.

En kuitenkaan näe kunnolla, joudun kuitenkin menemään vessaan ja menetän paikkani, jalkoja alkaakin särkeä tai mitä tahansa.

Onneksi pääsen kahdelle keikalle, niin se helpottaa angstia, mutta ei näemmä riittävästi! Oma pää ärsyttää just nyt.

Sallitulla keikalla ei välttämättä toimi, mutta K18 keikalla ihan random ihmisetkin on suostuneet pitämään mulle paikkaa vessassa käynnin ajan useammallakin keikalla.

Vierailija
95680/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.