Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä en häpeä Suomea, vaan mulle tuli olo, että Norjan hienoutta jaetaan mutta tältä ei ehditä ja jakseta jakaa sit enää mitään.
Muille.
Ei haittaa vaikka eivät jakaisi mitään Suomesta, kunhan ovat täällä. Keikoilta tulee fanien matskua.
Rauhoittukaa. Kun Jokerit näkevät minun saapuvan upeassa asussani heidän keikalle, niin Norjat ja Ruotsit unohtuvat samantien. Sen jälkeen he eivät osaa mitään muuta kuin hokea minun nimeäni. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on JO 💙crew:n jäsenten ja muiden ig:t, jotka mukana tourilla nyt, ketä kandee seurata 👀👀👀? On jo tullut kuvia rimoz.sirca ja markpirc.
Marc Pircin ja muiden on parasta kierrellä ja ottaa Suomessakin yhtä paljon yhtä hienoja kuvia paikoista - ts. enemmän kuvia 😠
Olen kateellinen, että Oslo(laiset) saavat nyt huomiota ja ihailua ryhmältä (ja pojilta) ja se tuntuu ihan hassulta. Olin ennen näkemiäni kuvia tosi fiiliksissä ajatuksesta, että ne menevät ekana sinne! Nyt tuntuu, että Oslo on noista varmaan the greatest place of the earth ja Suomeen kun ne tulee tää on vaan jotain arkista ja niin kuin . . . kotiin tulis? 🥹
Ristiriitaista, ristiriitaista!😂 Mua oikeasti harmitti se, että Jokerit menevät ensimmäiseksi Norjaan. Itse rakastan Norjaa yli kaiken, koska se on niin äärettömän kaunis maa. Vähän samat fiilikset, että onko Suomessa mitään hienoa Oslon ja Tukholman jälkeen. Joo ja tiedän, että on hassua ajatella näin, mutta jostakin syvältä nämä tuntemukset kumpuavat.
Höpsistä kuulkaas, mistäs me tiedetään vaikka pojat olisivat suomalaisen betonibrutalismin ystäviä.
Niitä ainakin Turussa ja varsinkin Logomon lähellä riittää. Toivottavasti eivät ole ottaneet yöpaikkaa Varissuolta.🙈
Ilmottaudun vapaaehtoiseksi majoittajaksi pojille. Yksi petipaikka vapaana Treella hiukan parempilaatuisessa hotellissa aamupalalla. Taisi olla vielä erillisvuoteet, joten minä saan sopivan hajuraon ja eikä mitään odotuksia tai vaatimuksia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en häpeä Suomea, vaan mulle tuli olo, että Norjan hienoutta jaetaan mutta tältä ei ehditä ja jakseta jakaa sit enää mitään.
Muille.Ei haittaa vaikka eivät jakaisi mitään Suomesta, kunhan ovat täällä. Keikoilta tulee fanien matskua.
No haittaishan se! Fanien jakama matsku on ihan eri asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on JO 💙crew:n jäsenten ja muiden ig:t, jotka mukana tourilla nyt, ketä kandee seurata 👀👀👀? On jo tullut kuvia rimoz.sirca ja markpirc.
Marc Pircin ja muiden on parasta kierrellä ja ottaa Suomessakin yhtä paljon yhtä hienoja kuvia paikoista - ts. enemmän kuvia 😠
Olen kateellinen, että Oslo(laiset) saavat nyt huomiota ja ihailua ryhmältä (ja pojilta) ja se tuntuu ihan hassulta. Olin ennen näkemiäni kuvia tosi fiiliksissä ajatuksesta, että ne menevät ekana sinne! Nyt tuntuu, että Oslo on noista varmaan the greatest place of the earth ja Suomeen kun ne tulee tää on vaan jotain arkista ja niin kuin . . . kotiin tulis? 🥹
Ristiriitaista, ristiriitaista!😂 Mua oikeasti harmitti se, että Jokerit menevät ensimmäiseksi Norjaan. Itse rakastan Norjaa yli kaiken, koska se on niin äärettömän kaunis maa. Vähän samat fiilikset, että onko Suomessa mitään hienoa Oslon ja Tukholman jälkeen. Joo ja tiedän, että on hassua ajatella näin, mutta jostakin syvältä nämä tuntemukset kumpuavat.
Oslo näytti aika arkiselta storyissa. Täällä pojat pääsee täysin arjen yläpuolelle Kärpyn matkassa, ei hätää!
Kiitos lohdutuksesta. Ehkä mun sisältä kumpuava Suomi häpeä vaimenee.😅
Ajattelepa kuinka upeita kaikki kolme Suomen keikkapaikkaa ovat! Niitä ei tarvitse kenenkään hävetä! Ja kaiken kruunaa ihana Kärppyli 😍
Logomo on upea, Tavastia legendaarinen ja B on sen kokenut, mutta nyt myös muut Jokerit pääsevät sinne lavalle. Olympia on paikkana todella kaunis ja koko Olympia-kortteli on niin näkemisen arvoinen.
Eivät he kyllä kauheasti voi Suomessa rauhassa kävellä kaduilla jos heillä on K mukana 😅 K:ta jo yksin salakuvataan yms. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oslo näytti aika arkiselta storyissa. Täällä pojat pääsee täysin arjen yläpuolelle Kärpyn matkassa, ei hätää!
Ajattelepa kuinka upeita kaikki kolme Suomen keikkapaikkaa ovat! Niitä ei tarvitse kenenkään hävetä! Ja kaiken kruunaa ihana Kärppyli 😍
Logomo on upea, Tavastia legendaarinen ja B on sen kokenut, mutta nyt myös muut Jokerit pääsevät sinne lavalle. Olympia on paikkana todella kaunis ja koko Olympia-kortteli on niin näkemisen arvoinen.
Tampere voisi olla osa Lontoota. Jotain brittiläistä siinä on.
Mun hauilla Suomesta ei mene Ljubljanaan lentoja Su-ma.
Eihän ne oikeasti ehdi täällä mitään turistikierrosta vetämään. Eikä varmaan jaksakaan. Ja sää ei kyllä ole paras mahdollinen. Veikkaan, että lento on jo elämys siinän tuulessa ja täytyy toivoa, että onnistuvat laskeutumaan kentälle turvallisesti. Sitten päälle kaatosadetta vaakasuoraan, niin ei varmaan houkuta lähteä kuvaamaan kaupunkia - varsinkin kun illalla on kaksi keikkaa ja kaikki kamat ja laitteet taas uudet.
Turussa voi olla enemmän jo aikaa, jos heti aamusta lähtevät täältä myrskystä ajamaan ja sääkin suosii ja Tampereella on paras sää. Toivottavasti ehtivät vähän paikkoja katsella noina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Jokerit muuttavatkin Tampereelle. No toivossa on hyvä elää.:D
Muistakaa kuitenkin että menee meidän suomella kuitenkin paljon paremmin kun Norjalla ja Ruotsilla.
Ne saivat vain yhden keikan ja ruotsi vain yhden päivän Jokereita. Luulen ja toivon todella että JO jää suomeen viikonlopuksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me suotta olla Mansesteri. Se on toi punatiilinen tehdasmaisema.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne oikeasti ehdi täällä mitään turistikierrosta vetämään. Eikä varmaan jaksakaan. Ja sää ei kyllä ole paras mahdollinen. Veikkaan, että lento on jo elämys siinän tuulessa ja täytyy toivoa, että onnistuvat laskeutumaan kentälle turvallisesti. Sitten päälle kaatosadetta vaakasuoraan, niin ei varmaan houkuta lähteä kuvaamaan kaupunkia - varsinkin kun illalla on kaksi keikkaa ja kaikki kamat ja laitteet taas uudet.
Turussa voi olla enemmän jo aikaa, jos heti aamusta lähtevät täältä myrskystä ajamaan ja sääkin suosii ja Tampereella on paras sää. Toivottavasti ehtivät vähän paikkoja katsella noina päivinä.
Manifestoin, että Helsingin sateet väistyvät 20. päivältä ja päätyvät vaikka idemmäs.
Ei voi olla saakeli huono keli, kun Bojat saapuu!
Helsingin sää tulee kyllä olemaan legendaarinen :D Ai saakeli.
Odottaako Matti vielä Boitsua Suomenlinnassa? Siellä heidän olisi ainakin syytä käydä kun ilmatkin ovat jo niin viileitä, että Matti pääsee viimein kotiin lämmittelemään.
Vierailija kirjoitti:
La 23.9. aikaisin aamulla menee...
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa kuitenkin että menee meidän suomella kuitenkin paljon paremmin kun Norjalla ja Ruotsilla.
Ne saivat vain yhden keikan ja ruotsi vain yhden päivän Jokereita. Luulen ja toivon todella että JO jää suomeen viikonlopuksi :D
Ei tämä olekaan tippaakaan epäselvää. Se vaan tuntuisi jotenkin epäreilulta, jos sitten muille hehkutettaisiin noita paikkoja instassa eniten 🥺
. . . mistä siis ei tietenkään ole vielä mitään todisteita, että niin kävisi!
Tuntuu että ehkä kaikkia täällä alkaa vähän hermostuttaa lähestyvät keikat, ja nyt on tunteet erityisen intensiivisiä, kun kauan odotettu asia lähestyy. Todellisuushan ei koskaan vastaa kuvitelmia (yritän yhä manifestoida, ettei alkavalla viikolla sataisi kertaakaan...), mutta eiköhän me voida kuitenkin olla varmoja siitä, että hyvä kiertue täälläkin on pojille tulossa. Täällä on kuitenkin enemmän keikkoja, K mukana hengaamassa, hyvät keikkapaikat ja hyvä yleisö. Olen ihan varma, että heille jää hyvät muistot Suomen-reissusta, ja sehän on tärkeintä. :) Saadaan ehkä toinenkin Nordic Tour järjestymään joskus, jos kaikki menee hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Jep. Harmi kyllä näin on. La menee lento aikaisin aamulla :/
Ei vaan tulee tunne, että ne ei tule enää jakamaan täältä mitään vastaavaa. Mutta ehkä siitä syntyi trauma, kun Bojan ei jakanut vastaavia käydessään Helsingissä.