Miksi vaimo antaa enää pusuja eikä suutele suuauki ja kielellä?
Miksi vaimo antaa enää pusuja eikä suutele suuauki ja kielellä?
Sad
Tuntuu tyhmältä
Kommentit (36)
Hammaslääkäriin siitä. Tulehdus ei välttämättä lähde suuvedellä.
Koska hengityksesi haisee ja suuhygieniasi on ala-arvoisella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla hiekkaa pillussa miten paljon?
Vierailija kirjoitti:
Koska se on juuri niellyt vieraan miehen spermaa, ihan kohteliaisuuttaan sen tekee.
Tämä on todennäköisin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla hiekkaa pillussa miten paljon?
Vaimo jättänee viiden vuoden sisään..
Ei nelikymppiset enää kielisuutele, sitä tajuaa miten ällöttävää ja epähygieenista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on juuri niellyt vieraan miehen spermaa, ihan kohteliaisuuttaan sen tekee.
Meillä vaimo lopetti kiihkeän suutelun saatuani tietää että hän pettää.
Sinänsä harmi, minua kun kiihottaa ajatus siitä että hän jakaa vieraille ja mielelläni maistan toisen miehen vaimoni vartalolta.
Vierailija kirjoitti:
Ei nelikymppiset enää kielisuutele, sitä tajuaa miten ällöttävää ja epähygieenista se on.
Juuri näin.
Asstomouth, rimming ja muu on ihan ok, suutelu ei, yök.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi. Ja epähygienista se ei ole kun pitää suunsa kunnossa.
M65
Itse lopetin, kun miehen hampaisto alkoi näyttää kauhealta huollon puutteessa. Ällöttää ajatella, että oma kieleni olisi siinä törkyaukossa.
Ukko40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo lopetti kiihkeän suutelun saatuani tietää että hän pettää.
Sinänsä harmi, minua kun kiihottaa ajatus siitä että hän jakaa vieraille ja mielelläni maistan toisen miehen vaimoni vartalolta.
On ihan ok jakaa itsekin miehille ja maistaa suoraan sitä miestä 🙂.
Ole onnellinen pusuista. Meillä ei ole mitään läheisyyttä, tosin enää en sitä itsekään häneltä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi. Ja epähygienista se ei ole kun pitää suunsa kunnossa.
M65
Ihminen pesee hampaat vain aamulla ja illall. Jos suutelee kunnolla kielen kanssa keskellä päivää, saa toisen ruuanjämät suuhunsa pyörimään. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Loppuu minulta huomenna kielisuutelu miehen kanssa. Tulee tasan 40 täyteen. :( sanoin jo miehelle, että tänään on viimeiset hetket minun kanssa kielisuudella ja suudella intohimoisesti. Asiat johti toiseen ja saattaa johtaa useaan otteeseen tänään. :D
Kiitos av!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Loppuu minulta huomenna kielisuutelu miehen kanssa. Tulee tasan 40 täyteen. :( sanoin jo miehelle, että tänään on viimeiset hetket minun kanssa kielisuudella ja suudella intohimoisesti. Asiat johti toiseen ja saattaa johtaa useaan otteeseen tänään. :D
Kiitos av!
Otatko àhŧeríiñ?
En ole koskaan kielisuudellut mieheni kanssa, koska hän yksinkertaisesti on surkeimpia suutelijoita, mitä olen kohdannut. Huhhuh, etanan suuteleminenkin olisi ekstaattista siihen verrattuna.
Olisi kohteliasta huolehtia sekä ylä- että alapään hygieniasta etenkin jos haluaa seksiä.
t. vaimosi