Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
95601/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logomoon menijät (joo, Logomo mainittu nyt varmaan tuhannen kerran🙈). Sovitteko jo jonkun ruoka tai kahvipaikan, missä tapaatte ennen keikkaa?

Ehdotin Teatron pizzeriaa.

No siellä on nähtävästi tilaa. Esim. klo 16 saisi pöydän, vaikka 8 hengen porukalle, mutta kannattaa tehdä varaus.

Vierailija
95602/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95603/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, onhan siellä kyselty oleellisia juttuja eilen Kärppyliltä whatsappissa. 😅 Kuten kaarija.isbest fanitilin stooreista nähdään. Kysymykseen kumpi on kuumempi, Bojan vai Tommy, saatiin diplomaattinen vastaus: molemmat on kuumia.

Agreed.

Molempien lanteet keinuvat myös erittäin hyvin.

Vierailija
95604/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta!

Tumblrin aarteita aamuun 😂 mukavaa päivää!

https://www.tumblr.com/korvessa/728681597955620864/this-is-what-really-…

https://www.tumblr.com/follivora/728657940346781696/jere-waiting-for-th…

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/728656063571918848?source=share

https://www.tumblr.com/kaarijatits/728653809238360064/im-thinking-about…

Toi eka video Boitsusta on ihana 😍

Mikä tuon ison sormuksen historia mahtaa olla? Onko Boitsu joskus kertonut. Onkohan oikeasti aito?

Vierailija
95605/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsyli fani-video🔥

https://twitter.com/tennantsmuse/status/1703173190485254346

Mä en vain enää pysty kuuntelemaan samalla tavalla kuin ennen Rammsteinia kun tietää ne Lindemannin omat projektit. Harmi.

Vierailija
95606/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan saatu uusi noin klo 8 ankeuttaja. Haiskahtaa samalta katkeralta peräkamarin pojalta kuin eilenkin. Mee nyt auttaa sun äidille tukisukat jalkaan, niin oot sinäkin elämässäs jotenkin hyödyksi.

Ehkä olin eilenkin, ehkä en. Hajunystysi eivät nyt toimi. Olen tyttö ja vanhempani eivät ole enää elossa. Koen olevani hyödyksi tässä keskustelussa mielipiteineni, enkä edes odota että kaikkia niillä miellyttäisin.

Me olemme ihmisiä. Tyttö ja poika sanoja käyttävät 50 luvulla syntyneet.

Myös 50-luvulla syntynyt ihminen saa määritellä itsensä joko tytöksi tai pojaksi.

Minä määrittelen itseni sellaiseksi, millaisena synnyin ja millaiseksi itseni koen; tytöksi.

Vierailija
95607/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin hymy, kun Käärijä mainitaan:

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/728604627699908608?source=share

Hyvää yötä kaikille!

Ihana! Onko tämä nyt sitä, kun koko sielu hymyilee? 

Vierailija
95608/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan saatu uusi noin klo 8 ankeuttaja. Haiskahtaa samalta katkeralta peräkamarin pojalta kuin eilenkin. Mee nyt auttaa sun äidille tukisukat jalkaan, niin oot sinäkin elämässäs jotenkin hyödyksi.

Ehkä olin eilenkin, ehkä en. Hajunystysi eivät nyt toimi. Olen tyttö ja vanhempani eivät ole enää elossa. Koen olevani hyödyksi tässä keskustelussa mielipiteineni, enkä edes odota että kaikkia niillä miellyttäisin.

Ja tämähän oli tietenkin läppä. 2020-syntyneet pikkulapsetkin käyttää sanoja tyttö ja poika. 😄

Vierailija
95609/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, onhan siellä kyselty oleellisia juttuja eilen Kärppyliltä whatsappissa. 😅 Kuten kaarija.isbest fanitilin stooreista nähdään. Kysymykseen kumpi on kuumempi, Bojan vai Tommy, saatiin diplomaattinen vastaus: molemmat on kuumia.

Agreed.

Molempien lanteet keinuvat myös erittäin hyvin.

Ja pian K pääsee seuraamaan B:n liikehdintää hyvin, hyvin läheltä 😂

Vierailija
95610/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ketju on nykyään joskus levoton ja hämärä, en muistanutkaan miten sekavaa joskus toukokuun lopussa oli, trollit huusivat toisilleen kilpaa ja koko ajan jauhettiin Till Lindemanista, Archie Cruzista ja Meghanista ja kommentit tasoa "Mitä luulette, joutuukohan bojan vetämään Archie Cruzieta turpaan Helsinkivierailullaan?" Ihme että ketju ylipäänsä selvisi noista alkuajoista. :D

Vierailija
95611/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsy oli niin kauniina eilen radiossa!

Loppupuolella, kun otti aurinkolasit pois, niin silmät oikein loisti onnellisuutta. Ne erottuivat hyvin studion hämärissä valoissakin.

Ja onnelliselta on Boitsukin näyttänyt taas. Hymyillyt ja silmissä on omanlaistaan säteilyä.

Vierailija
95612/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan joku jo kartalla Oslon lentoaikatauluista?

P.s Huumorilla tämä. K ei ole menossa Norjaan, eihän :D

Vierailija
95613/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös 50-luvulla syntynyt ihminen saa määritellä itsensä joko tytöksi tai pojaksi.

Minä määrittelen itseni sellaiseksi, millaisena synnyin ja millaiseksi itseni koen; tytöksi.

Ja sä alat väittelemään trollin kanssa aiheesta koska? Vinkiksi taas kerran, että kannattaa ohittaa nuo viestit, ettei koko ketju täyty taas turhanpäiväisestä jankkauksesta. Ei haluaisi enää, että ketju menee lukkoon.

Vierailija
95614/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitutaanpas nyt kaikki hetkeksi kuuntelemalla Janin ihanaa ääntä, miten voikin olla niin 🥰. Haluan äänikirjan hänen lukemanaan, ihan sama mikä.

https://www.tumblr.com/leopardom/728551907384279040/somebody-please-tak…

Vierailija
95615/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän sanoin eilen että K kopteroi itsensä Osloon. Siellä sais tavata kaverinsa rauhassa. Tulee sitten JOn kanssa takaisin Suomeen.

Vierailija
95616/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohtaa joku kommentoi Kn antavan tyhmän vaikutelman englannillaan. Varoisin tuollaista syyttelyä. Käärijähän on sanonut, ettei koulu maistunut ja toisaalta että häneltä puuttuu häpeä.

Toisinaan täällä kommentoidaan täällä kirjoittajien vaikuttavan tyhmiltä.

Se ei ole syyttelyä, vain oma toteamus/oma mielipide siitä millaisen kuvan antaa. Kannattaa siis panosta koulun käyntiin ja sivistykseen jos kyse on vain siitä ettei koulu maistunut. Ikävä kyllä se joskus näkyy ja kuuluu ulospäin.

Eri asia on sitten oppimisvaikeudet. Jos kyse on Käärijän kohdalla sellaisesta, niin sitten saatoin loukata.

Jos Käärijällä on ollut oppimisvaikeuksia,  niin olisi hyvä jos kertoisi siitä jolloin hän ei enää näyttäytyisi tyhmässä valossa kielitaitoineen, vaan olisi esimerkki siitä mitä oppimisvaikeuksista huolimatta voi saavuttaa.

Kommentissa ainakin kahdeksan kielioppivirhettä. Lisäksi viimeinen seitsemän rivin mittainen kappale yhtä lausetta; ei lause voi olla niin pitkä.

"Kannattaa panostaa jne..."

Tämän ketjun aihe onkin nähtävästi se, että keneltä kirjoittajalta sujuu parhaiten kielioppi. Siitä puheenollen, K&B taitavat sen moitteettomasti.

Vierailija
95617/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on JO 💙crew:n jäsenten ja muiden ig:t, jotka mukana tourilla nyt, ketä kandee seurata 👀👀👀? On jo tullut kuvia rimoz.sirca ja markpirc.

Marc Pircin ja muiden on parasta kierrellä ja ottaa Suomessakin yhtä paljon yhtä hienoja kuvia paikoista - ts. enemmän kuvia 😠

Olen kateellinen, että Oslo(laiset) saavat nyt huomiota ja ihailua ryhmältä (ja pojilta) ja se tuntuu ihan hassulta. Olin ennen näkemiäni kuvia tosi fiiliksissä ajatuksesta, että ne menevät ekana sinne! Nyt tuntuu, että Oslo on noista varmaan the greatest place of the earth ja Suomeen kun ne tulee tää on vaan jotain arkista ja niin kuin . . . kotiin tulis? 🥹

Ristiriitaista, ristiriitaista!

Vierailija
95618/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tossa haastiksessa sanottiin, että ovat yhteyksissä viikoittain

Ei ihan kehdannut myöntää, että aamusta iltaanhan ne viestit lentelee 🤣

Ja jotenkin ihanasti sanottu tuo että pyrkivät olemaan yhteyksissä. Eli siis kiireisinäkin ajankohtina nimenomaan tarkoituksenmukaisesti haluavat pitää kiinni toisistaan ja käyttää sitä vähää aikaansa ystävyyssuhteen ylläpitoon. Eikä vaan viestitellä randomisti pari kertaa vuodessa jotain liibalaabaa.

Tää mielikuva siis jäi mulle tuosta sananvalinnasta.

Mulle taas se, että jos ei onnistu niin vain yritetään, mutta niin tärkeää se ei K:lle ois, että OLISI yteydessä. Eihän yhteydenpito mitään samanaikaisuutta vaadi.

Tai sit halusi vain himmata julkisuuteen tätäkin.

Täh? Sehän sanoi, että pyrkivät olemaan yhteydessä viikottain. Eli kiireistä huolimatta löytää aikaa siihen. Miten käännät tän päälaelleen?

No jos mulla on joku tärkeä, niin mä vaan OON sen kanssa yhteydessä viikottain, en PYRI olemaan. Pyrkiä kuulostaa mun korvaan siltä, että pyritään, mutta ei aina onnistu tai ei aina olla.

Jos ollaan yhteydessä viikottain, niin sit sanois, että ollaan yhteydessä viikottain.

Vrt esim käyn salilla päivittäin / pyrin käymään salilla päivittäin

Joo ja se yhteys voi olla sitä että lähettävät jonkun hassun meemin tai kuvan. Nytkin kun ajattelee kaikki nuo yksityiskohdat mitä noista Suomen keikoista on sovittu niin voisi ajatella että sen on hoitanut joku muu kuin K. Vaikka K:n enkuntaito onkin parantunut huomattavasti. 👏

Eiköhän K osaa myös käännössivustoja käyttää.

Vierailija
95619/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hän.

Vierailija
95620/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on JO 💙crew:n jäsenten ja muiden ig:t, jotka mukana tourilla nyt, ketä kandee seurata 👀👀👀? On jo tullut kuvia rimoz.sirca ja markpirc.

Marc Pircin ja muiden on parasta kierrellä ja ottaa Suomessakin yhtä paljon yhtä hienoja kuvia paikoista - ts. enemmän kuvia 😠

Olen kateellinen, että Oslo(laiset) saavat nyt huomiota ja ihailua ryhmältä (ja pojilta) ja se tuntuu ihan hassulta. Olin ennen näkemiäni kuvia tosi fiiliksissä ajatuksesta, että ne menevät ekana sinne! Nyt tuntuu, että Oslo on noista varmaan the greatest place of the earth ja Suomeen kun ne tulee tää on vaan jotain arkista ja niin kuin . . . kotiin tulis? 🥹

Ristiriitaista, ristiriitaista!

Äläs nyt. Ne ei ole vielä käyneet greatest place on earthissa, eli Tampereella.

Ketju on lukittu.