Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meille Jormat ja Pentit maistu, mutta Pasit ja Janit kylläkin.
Varsinkin ne Janit. Monta kymmentä senttiä Jania.
Ootteko tulossa aitioon?🙄👀🙉
Minä en. Edes keikoille. Eli voit huokaista helpotuksesta 😆. En kyllä livenä ole näin räävitön, vaan tosi hiljainen ja hillitty tyyppi. En varmaan olisi sinne aitioon edes uskaltanut tulla kun olisi pitänyt jutella "vieraitten" ihmisten kanssa 😁.
T. Monta kymmentä senttiä Jania
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "palaan tyhjään kämppään" -fiilis on ihan ymmärrettävää myös henkilölle, joka asuu jonkun kanssa. Esim. Kun menen mieheni kanssa sukuloimaan muutamaksi päiväksi, ja joka paikassa on ainakin 15 ihmistä, joille puhua jne. Sitten palaat kotiin ja on niin hiljaista ja sellainen "tyhjä" olo, kun ei olekaan väkijoukossa. Ja esiintymisen jälkeen varmaan on tuo tunne potenssiin kymmenen kun adrenaliinit lähtee laskuun jne.
Kumminko se nyt sitten sanoi? Palaan tyhjään kämppään vai että siellä ei ole kukaan venaamassa sua? Toki kumpikaan ei välttämättä tarkoita että olisi sinkku.
Kuuntelen just tuota haastattelua, ja tarkalleen sanoo:
Haastattelija: "Ootsä nyt onnellisempi kuin ennen UMKta ja Euroviisuja?"
K: "Hieno kysymys. Toi on semmonen asia, että kun on pitkään haaveillut jostain ja sit sä saat sen, niin sit tulee sulle vähän semmonen arki, arkijuttukin, ja sit kun sä rupeat saamaan rahaakin, niin sit siitä tulee vähän ahneeksi, et mä haluun lisää ja lisää, mutta oon tajunnut sen että ei se onnellisuus sieltä tuu. Se onnellisuus tulee kyl siit kun saa sinne lavalle astuu, ja fiilistellä sitä, mutta on se tuonu paljo muutakin. Että ei tää o ruusuilla tanssimista. Joku vois kelaa että 'nyt se elää"-- no tietyl tapaa elänki sitä unelmaa, ja elän parasta aikaa tällä hetkellä, emmä kiellä sitä, mutta on siinä paljo muutaki. Et just tää julkisuushomma, ja tietynlainen, ku oot-- pyörit keikoilla, ja tulee himaa, niin tulee vähän tyhjyyden tunne siitä, et kaikki on rakastanu sua ja sä oot menny ja sit sä oot kotona ja siel ei o ketään, niin siin on välillä vaikee myös tipahtaa sinne alas ja yrittää asettua kodiks taas."(Apua, suomen kielen litterointi on kauheaa, miksi mä tämän tein. Mutta nyt on sanantarkasti vastaus.)
Kiitoa.. ei tuosta voi tulkita ettei siellä olisi avopuolisoa. Ensinnäkin voi olla tosiaan että leikkii sinkku-Käärijää tuossa (todennäköistä) tai sitten tarkoittaa ettei siellä kotona ole se mölyävä lauma yleisöä ja crewta.
Ei tuo sitä tarkoita, että olisi sinkku. En suostu leikkimään sitä Käärijä yhtä ja Jere toista- leikkiä
Jere/käärijä oli gf kanssa juuri lomamatkalla. Miten se sinkku olisi.
Ne, jotka ei katso livenä, missaa Kärtsän mahtavat tanssiliikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sinne on tulossa monta kymmentä senttiä
Jania.
Kiva nähdä Kärtsä studiossa fiilistelemässä musaa. Ja hyvää raskaampaa mättöä tulee.
Noni! Nyt saa laittaa Kärtsälle viestiä.
Montako Bojan kysymystä se mahtaa saada?
Laittakaahan Kärtsälle kysymyksiä YleX whatsappiin.
Vähän nauratti, kun puhuttiin Liverpoolista ja puhuttiin biisistä nimeltä Neck Oil. Heti tuli mieleen "We put baby oil on B..." vai miten se menikään?😂
Mistä näkee livekuvaa? Please
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee livekuvaa? Please
Soittavat Jeren valitsemia biisejä. Joker Outia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Missä tän näkeee? Mä löysin ylex.fi vaan linkin audioon.
Raportoikaa jos Sonny kyselee että onko lisää ulkomaankeikkoja tulossa, please!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aitioon tuleminen on kyllä vielä kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tän näkeee? Mä löysin ylex.fi vaan linkin audioon.
Miks sillä on noi lasit nytkin päässä??
Vierailija kirjoitti:
Soittavat Jeren valitsemia biisejä. Joker Outia odotellessa.
Hei tehkää joku biisilista näistä, olisi kiva nähdä mistä K itse tykkää.
Ei helvetti tätä Skrillexiä.
Mulla sama tilanne kuin sulla. Olin kesällä rakastunut tähän pariin, mutta sitten tämä tunne alkoi hiipua pois. Ensin oli haikea olo ja sen jälkeen tunteet kävi ärtymyksen puolella, kun aloin ajattelemaan sitä aikaa, jonka käytin näihin B&K ketjuihin. Nykyään fiilistelen Käärijää ja Jokereita erillisinä asioita, mutta toki odotan mielenkiinnolla, että esiintyykö Kärtsä Jokereiden keikalla tai onko heiltä tulossa yhteinen biisi. Tässä ketjussa viihdyn edelleen todella hyvin, mutta ehkä eri fiiliksellä kuin alkukesästä. Huumori ja kanssa palstailijat saavat minut piipahtamaan tässä ketjussa aika-ajoin.