Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
95161/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 200 000💚

Vierailija
95162/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Sonny ja K olla studiolla, on varmaan etukäteen nauhoitettu lähetys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95163/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla ankeuttaja, mut kiinnostaa oikeasti tietää. Itse olin kesällä jotenkin tosi syvällä tässä ja jotenkin hirveästi halusin uskoa näiden kahden joskus päätyvän yhteen. Tuntuu nyt todella oudolta miksi oli semmoinen tarve ja mistä se kumpusi. Nyt se on mennyt ohitse ja välillä kyllä oudon haikea olo, mut mietin et onko täällä porukka oikeesti sitä mieltä et näin vois joskus käydä vai fiilistelettekö TÄYSIN fiction pohjalta? :) vai just ystävyyttä/musaa jne?

Vierailija
95164/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Sonny on vakituisena aina 2h livevieraan kanssa.

Vierailija
95165/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "palaan tyhjään kämppään" -fiilis on ihan ymmärrettävää myös henkilölle, joka asuu jonkun kanssa. Esim. Kun menen mieheni kanssa sukuloimaan muutamaksi päiväksi, ja joka paikassa on ainakin 15 ihmistä, joille puhua jne. Sitten palaat kotiin ja on niin hiljaista ja sellainen "tyhjä" olo, kun ei olekaan väkijoukossa. Ja esiintymisen jälkeen varmaan on tuo tunne potenssiin kymmenen kun adrenaliinit lähtee laskuun jne.

Kumminko se nyt sitten sanoi? Palaan tyhjään kämppään vai että siellä ei ole kukaan venaamassa sua? Toki kumpikaan ei välttämättä tarkoita että olisi sinkku.

Kuuntelen just tuota haastattelua, ja tarkalleen sanoo:

Haastattelija: "Ootsä nyt onnellisempi kuin ennen UMKta ja Euroviisuja?"

K: "Hieno kysymys. Toi on semmonen asia, että kun on pitkään haaveillut jostain ja sit sä saat sen, niin sit tulee sulle vähän semmonen arki, arkijuttukin, ja sit kun sä rupeat saamaan rahaakin, niin sit siitä tulee vähän ahneeksi, et mä haluun lisää ja lisää, mutta oon tajunnut sen että ei se onnellisuus sieltä tuu. Se onnellisuus tulee kyl siit kun saa sinne lavalle astuu, ja fiilistellä sitä, mutta on se tuonu paljo muutakin. Että ei tää o ruusuilla tanssimista. Joku vois kelaa että 'nyt se elää"-- no tietyl tapaa elänki sitä unelmaa, ja elän parasta aikaa tällä hetkellä, emmä kiellä sitä, mutta on siinä paljo muutaki. Et just tää julkisuushomma, ja tietynlainen, ku oot-- pyörit keikoilla, ja tulee himaa, niin tulee vähän tyhjyyden tunne siitä, et kaikki on rakastanu sua ja sä oot menny ja sit sä oot kotona ja siel ei o ketään, niin siin on välillä vaikee myös tipahtaa sinne alas ja yrittää asettua kodiks taas."

(Apua, suomen kielen litterointi on kauheaa, miksi mä tämän tein. Mutta nyt on sanantarkasti vastaus.)

Kiitoa.. ei tuosta voi tulkita ettei siellä olisi avopuolisoa. Ensinnäkin voi olla tosiaan että leikkii sinkku-Käärijää tuossa (todennäköistä) tai sitten tarkoittaa ettei siellä kotona ole se mölyävä lauma yleisöä ja crewta.

Puhuu ihmisistä yleensä. Ja myös jallittaa teitä kympillä, hyvä K.

Vierailija
95166/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ton Sonnyn lähetyksen kuulee? YleX?

Vierailija
95167/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kiinnostusta tavata Teatron pizzeriassa ennen Logomon keikkaa? Sieltä on kätevä tarkkailla jonotilanteen kehittymistä ja syöksyä nopeasti jonoon kriittisellä hetkellä 🙂

Sama kävi mielessä, mutta kun sadalla muullakin saattaa olla sama ajatus.

Vierailija
95168/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku kiltti nauta valmiina raportoimaan tosta YleX haastiksesta tänne livenä jos tulee jotain tärkeää ilmi? En itse voi katsoa/kuunnella koska ollaan sukuloimassa, mutta täältä ajattelin välillä käydä tilanteen tarkistamassa.

P.s. oletkos Irmeli-täti myös täällä kun sun vessareissut näyttää vähän kestävän?

Mä ainakin istun tässä seuraavat 2h ja tuskin olen ainoa. Kiinnostaako sua joku juttu erityisesti, niin tietää kiinnittää huomiota?

No siis tietenkin Bojanista/joksuista/niitten keikoista jos tulee puhetta. Kiinnostaa myös jos ilmenee jotain Tommyn kanssa tehdystä yhteistyöstä (tuskin se nyt sanoo et toka biisi tulossa mut silti). Jos tulee mitään "superyllätys tulossa" juttuja (EMA-esiintyminen?).

Kiinnostaa kyl kovasti icip-biisin ja videon luomisprosessi, ja että seuraako sitä jatkoa vai ei (vai oliko tosiaan vain Tommyn läppä).

Ja albumi kiinnostaa, että missä vaiheessa se tällä hetkellä on.

En nyt tiedä kaipaanko mitään Bojaniin liittyvää just nyt, kun uusi biisi on just vasta julkaistu ja olis kiva nyt antaa Jerelle mahdollisuus promota sitä.

Vierailija
95169/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltähän ne tuli

Vierailija
95170/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku kiltti nauta valmiina raportoimaan tosta YleX haastiksesta tänne livenä jos tulee jotain tärkeää ilmi? En itse voi katsoa/kuunnella koska ollaan sukuloimassa, mutta täältä ajattelin välillä käydä tilanteen tarkistamassa.

P.s. oletkos Irmeli-täti myös täällä kun sun vessareissut näyttää vähän kestävän?

Mä ainakin istun tässä seuraavat 2h ja tuskin olen ainoa. Kiinnostaako sua joku juttu erityisesti, niin tietää kiinnittää huomiota?

No siis tietenkin Bojanista/joksuista/niitten keikoista jos tulee puhetta. Kiinnostaa myös jos ilmenee jotain Tommyn kanssa tehdystä yhteistyöstä (tuskin se nyt sanoo et toka biisi tulossa mut silti). Jos tulee mitään "superyllätys tulossa" juttuja (EMA-esiintyminen?).

Tämä selvä! Nyt tuli Kärtsä studioon. :D

Vierailija
95171/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ne on. Kärtsällä söpö valkoinen t paita päällä.

Vierailija
95172/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "palaan tyhjään kämppään" -fiilis on ihan ymmärrettävää myös henkilölle, joka asuu jonkun kanssa. Esim. Kun menen mieheni kanssa sukuloimaan muutamaksi päiväksi, ja joka paikassa on ainakin 15 ihmistä, joille puhua jne. Sitten palaat kotiin ja on niin hiljaista ja sellainen "tyhjä" olo, kun ei olekaan väkijoukossa. Ja esiintymisen jälkeen varmaan on tuo tunne potenssiin kymmenen kun adrenaliinit lähtee laskuun jne.

Kumminko se nyt sitten sanoi? Palaan tyhjään kämppään vai että siellä ei ole kukaan venaamassa sua? Toki kumpikaan ei välttämättä tarkoita että olisi sinkku.

K: "Hieno kysymys. Toi on semmonen asia, että kun on pitkään haaveillut jostain ja sit sä saat sen, niin sit tulee sulle vähän semmonen arki, arkijuttukin, ja sit kun sä rupeat saamaan rahaakin, niin sit siitä tulee vähän ahneeksi, et mä haluun lisää ja lisää, mutta oon tajunnut sen että ei se onnellisuus sieltä tuu. Se onnellisuus tulee kyl siit kun saa sinne lavalle astuu, ja fiilistellä sitä, mutta on se tuonu paljo muutakin. Että ei tää o ruusuilla tanssimista. Joku vois kelaa että 'nyt se elää"-- no tietyl tapaa elänki sitä unelmaa, ja elän parasta aikaa tällä hetkellä, emmä kiellä sitä, mutta on siinä paljo muutaki. Et just tää julkisuushomma, ja tietynlainen, ku oot-- pyörit keikoilla, ja tulee himaa, niin tulee vähän tyhjyyden tunne siitä, et kaikki on rakastanu sua ja sä oot menny ja sit sä oot kotona ja siel ei o ketään, niin siin on välillä vaikee myös tipahtaa sinne alas ja yrittää asettua kodiks taas."

(Apua, suomen kielen litterointi on kauheaa, miksi mä tämän tein. Mutta nyt on sanantarkasti vastaus.)

Mulle tää meinaisi, että siellä kotona ei ole ketään, siis olen yksin. Mutta tää on taas asia, joka voi tarkoittaa eri asioita eri ihmisille.

Myöhemmin haastattelussa K puhuu myös siitä, että yrittää pitää läheiset ja perheen pois julkisuudesta. Mainitsee vanhemmat (jotka ovat ylpeitä hänestä), mutta ei avopuolisoa sanallakaan. Itse tulkitsen tämän kuuluvan siihen strategiaan, että julkisesti ei puhu lainkaan hänen olemassaolostaan, mutta kuka tietää.

-äskeinen litteroija

Vierailija
95173/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän tän niin, että K tarkoittaa sitä, kun on keikoilla tuhansien ihmisten edessä, jotka rakastaa sitä, hän antaa haastetteluita, fanit pyytää nimmareita, on koko ajan huomion keskipisteenä niin se koti on todella tyhjä, kun siellä ei ole samanlaista yleisöä odottamassa. Kauhea pudotus sellaisesta palvonnasta tavalliseen hiljaiseen kotiin, oli siellä sitten puoliso tai ei, koska ei se puolisp K:ta samalla lailla palvo ja fanita.

Vierailija
95174/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti napsahti instastory xD

Vierailija
95175/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän ne keikkabussin seinärakenteet? Kestääkö kun Bojci laittaa miestä seinälle et se olis vähän hiljempaa? Ja kyllä ne molemmat on aika äänessä kun samaan paikkaan pääsevät. Ainakin kikattavat koko ajan. Eli ehkä joku muu joutuu laittamaan seinälle tai sitten ovat jo varautuneet korvatulpilla.

Ei noin heiveröinen jätkä saa Käärijää seinälle.

Kärppyhän on taskuvenus (vai mikä se miespuolinen versio siitä olikaan). Kyllä Bojan laittaa.

Ehkä Boitsu laittaakin Kärtsyä sängylle ja peittelee mukavasti formula-lakanoihin :)

Päinvastoin. Ja sitten kutittelee leukaa ja sanoo sille että tuitui Bojan Titanic I love you

Kunhan ei K sitten härki ja pidä muita hereillä. Varsinkin Janin yksityishenkilön täytyy saada paljon lepoa ennen keikkoja.

Kyllä se saa Bojcilta riittävästi yksityishenkilöä, ei tarvii Janin taskuvenukselle ylimitoitettua mennä edes kaukaa katselemaan.

K on kokonaan niin Boitsun oma :D

Vierailija
95176/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoa.. ei tuosta voi tulkita ettei siellä olisi avopuolisoa. Ensinnäkin voi olla tosiaan että leikkii sinkku-Käärijää tuossa (todennäköistä) tai sitten tarkoittaa ettei siellä kotona ole se mölyävä lauma yleisöä ja crewta.

Ymmärsin, että vaikka kuinka olisi siellä kotona se rakas ihminen, niin ei ole helppoa keikan jälkeen lasketua kotimoodiin. Ollut lavalla ihmisten keskipisteenä, adrenaliinit virtaa yms. Tätähän ovat sanoneet muutkin artistit. Ei nyt kirjaimellisesti tarkoita, että koti on tyhjä.

Vierailija
95177/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meille Jormat ja Pentit maistu, mutta Pasit ja Janit kylläkin.

Varsinkin ne Janit. Monta kymmentä senttiä Jania.

Ootteko tulossa aitioon?🙄👀🙉

Vierailija
95178/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppä lentää yllättäen, kun ystäviä ovat.

Vierailija
95179/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti napsahti instastory xD

Joo, siellä se näpytteli puhelinta heti ekan biisin aikana jonka Sonny soitti. Ei siinä kauaa kestänyt, ei sen kummempia miettinyt, senkun laittoi stooria menemään.

Vierailija
95180/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonny lopeta se heiluminen :D

Ketju on lukittu.