Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
K on kyllä söötti kun jammaa kaiken tahtiin :D
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan onko tämä tavallinen formaatti tuolla yleX:llä että näin paljon musiikkia soitetaan kokoajan välissä? Alustetaanko tällä se varsinainen haastis vai jotain, oon vähän hämmentynyt
Aika on vieraan toivebiisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meille Jormat ja Pentit maistu, mutta Pasit ja Janit kylläkin.
Varsinkin ne Janit. Monta kymmentä senttiä Jania.
Ootteko tulossa aitioon?🙄👀🙉
Kannattaa vaan hyväksyä se, että maailma on täynnä erilaisia ihmisiä ja sinne aitioon saattaa päättyä myös monenlaista ihmistä. Pääasiassa ihmiset ovat kuitenkin vieraskoreita, vaikka täällä huumori ja mielipiteet olisivat minkälaisia tahansa.
🙏ei taas!
Vierailija kirjoitti:
K on kyllä söötti kun jammaa kaiken tahtiin :D
Sillä on ihana tanssityyli! <3
200 000 täynnä, hienoa Kärtsä ja Tommy.
Tosi lyhyitä nuo haastatteluosuudet, mutta onhan tää kiinnostavaa kuunnella Kärtsän toivebiisejä.
Oli Thaikuissa Bangkokissa ja Hua Hinissa yhteensä 1,5vkoa.
Siis tää on ihan mahtava tää "haastattelu" mitä aina välillä tuolla studiossa vedetään :'D
"Olit just lomalla?"
"Joo, olin Thaikuissa Frankin kaa."
"Hienoa. Ei siitä sen enempää."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meille Jormat ja Pentit maistu, mutta Pasit ja Janit kylläkin.
Varsinkin ne Janit. Monta kymmentä senttiä Jania.
Ootteko tulossa aitioon?🙄👀🙉
Kannattaa vaan hyväksyä se, että maailma on täynnä erilaisia ihmisiä ja sinne aitioon saattaa päättyä myös monenlaista ihmistä. Pääasiassa ihmiset ovat kuitenkin vieraskoreita, vaikka täällä huumori ja mielipiteet olisivat minkälaisia tahansa.
🙏ei taas!
Miksi menet aitioon, jos muiden ihmisten mahdollinen käytös tai läsnäolo ahdistaa noin paljon.
En kyllä ymmärtänyt, että mitään haastattelua pitäis ollakaan, ihan vaan Sonnyn vieraana studiossa.
Kai ne jossain vaiheessa rauhottuu ja alkaa rupattelemaankin. En ole koskaan katsonut tätä ohjelmaa ennen, täysin vieras formaatti.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärtänyt, että mitään haastattelua pitäis ollakaan, ihan vaan Sonnyn vieraana studiossa.
No siis, Sonnyn kohdalla nää on vähän sama asia. Välillä jutellaan ja sit taas bailataan.
Vierailija kirjoitti:
Tosi lyhyitä nuo haastatteluosuudet, mutta onhan tää kiinnostavaa kuunnella Kärtsän toivebiisejä.
Ja katella kun Kärppy jammaa. Ihana 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:llä ja K:lla on ihanat kasvot!
https://i.pinimg.com/564x/f9/3e/85/f93e8542468d3a546e1760d8a8efd638.jpg
Ja ihan samanlaiset nenät!
Molemmat näyttävät nuoremmilla kuin nyt, vaikka tuosta ei montaa kuukautta ole.
Juu, ei taida olla mikään tyypillinen haastattelu vaan pääosin musiikkia ja muutama lause siellä täällä :D.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä kertoo olevansa surkea uimari. Frank pitää hänet pinnalla.
Ja Bojan elvyttää tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole watsappia, kysykää joku ystävällinen että voiko se kertoa mitään milloin sen tuleva levy olisi mahdollisesti tulossa!
Kysyin!
Sonny: Täs biisissä lauletaan vaan takas tulemisesta.
K: Kuka mahtaa tulla takaisin mun luo?
Haloo, tää on bassomusiikin erikoisohjelma.