Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
95141/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ICIP kyllä lämmittää vanhaa sydäntä kuten SSOL myös. Tässähän ihan herkistyy.

Kauhea pohdinta nyt ensiviikon keikkapukeutumisesta. Vedänkö Munsalan kansallispuvun, tuohivirsut ja uhtuan sotka kalevalakorun? Vai sähkönsinisen bleiserin joka oli päällä Kultsalla kun Katri-Helena veti "Anna mulle tähtitaivas"-kiertueen vuonna 1985? Jos vaan olkatoppaukset saksis irti? Vai lainaanko nuoremman polven pukineita pihamökin kaapista? Hello boys-napapaita ja minihame ja käärmeennahkabootsit? Voi voi tätä tuskailua. No ei kai sillä väliä, kun ensiksi kiskaisen huiviin hammasmukista taskulämmintä kossua pari kipollista, niin kyllä siinä murheet unohtuu. Jos nyt olis jotkut vaatteet päällä, etten ihan nakupellenä ilmesty. Carpe diem vaan teillekin!

Tuohitorven ja huulipuristimen laitan käsveskaan, ovat ehkä käteviä nautalauman kanssa? "Mä kutsuin Herttaa ja Helunaa, ne seuras torveni toitantaa..".

Teatterikiikarit on tärkeät, että voi tulkita mikroilmeet ja vetää niistä johtopäätöksiä poikien suhteen tilasta.

Äläkä Jere sitten syötä pajunköyttä sille Bojanille. Jos on antanut ymmärtää, niin sitten pitää ymmärtää antaakin, muutakin kun lämmintä kättä. Kyllä näin on näppylät.

Kiitos Boitsu kun siistit ne viikset, ei tässä vielä mitään Freddie Mercureita olla, vaikka ei paljoa puutukaan.

Ensiviikko on jokatapauksessa pyhä.

Pyhä is a river in Säkylä.

Leila💖

Eikö sitä kadonnutta friitalan nahkatakkia löytynyt? Sitä mitä lähdit etsimään Finnairin asiakaspalvelusta joskus kesäkuun alkupuolella?

Se kyllä jäi Mallorcan sikajuhlille, että ei löytynyt. Mutta pokepallon vois ottaa taas mukaan lentokentälle jos sais jonkun jokerin napattua!

L💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95143/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se linkki taas oli, mistä ton Kärtsän haastattelun näkee livevideon kera? Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
95144/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kiinnostusta tavata Teatron pizzeriassa ennen Logomon keikkaa? Sieltä on kätevä tarkkailla jonotilanteen kehittymistä ja syöksyä nopeasti jonoon kriittisellä hetkellä 🙂

Vierailija
95145/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se linkki taas oli, mistä ton Kärtsän haastattelun näkee livevideon kera? Kiitos ja anteeksi.

https://yle.fi/aihe/ylex/studio

Vierailija
95146/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "palaan tyhjään kämppään" -fiilis on ihan ymmärrettävää myös henkilölle, joka asuu jonkun kanssa. Esim. Kun menen mieheni kanssa sukuloimaan muutamaksi päiväksi, ja joka paikassa on ainakin 15 ihmistä, joille puhua jne. Sitten palaat kotiin ja on niin hiljaista ja sellainen "tyhjä" olo, kun ei olekaan väkijoukossa. Ja esiintymisen jälkeen varmaan on tuo tunne potenssiin kymmenen kun adrenaliinit lähtee laskuun jne.

Kumminko se nyt sitten sanoi? Palaan tyhjään kämppään vai että siellä ei ole kukaan venaamassa sua? Toki kumpikaan ei välttämättä tarkoita että olisi sinkku.

Eikö se yleensä palaa sinne kahdestaan tyhjään kämppään kun kumpikin tekee töitä keikkoilla.

Kun ei se ole puhunut mistään tyhjästä kämpästä, täällä vaan syntyy rikkinäinen puhelin tosi äkkiä. Vaan tyhjästä olosta himaan tullessa, kun siellä ei kukaan odota sua kotiin.

Missä haastattelussa tää oli?

Vierailija
95147/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku kiltti nauta valmiina raportoimaan tosta YleX haastiksesta tänne livenä jos tulee jotain tärkeää ilmi? En itse voi katsoa/kuunnella koska ollaan sukuloimassa, mutta täältä ajattelin välillä käydä tilanteen tarkistamassa.

P.s. oletkos Irmeli-täti myös täällä kun sun vessareissut näyttää vähän kestävän?

Vierailija
95148/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "palaan tyhjään kämppään" -fiilis on ihan ymmärrettävää myös henkilölle, joka asuu jonkun kanssa. Esim. Kun menen mieheni kanssa sukuloimaan muutamaksi päiväksi, ja joka paikassa on ainakin 15 ihmistä, joille puhua jne. Sitten palaat kotiin ja on niin hiljaista ja sellainen "tyhjä" olo, kun ei olekaan väkijoukossa. Ja esiintymisen jälkeen varmaan on tuo tunne potenssiin kymmenen kun adrenaliinit lähtee laskuun jne.

Joo tuossa haastiksessa oli kyse varmaan mainitsemastasi tunteesta. Urheijoilla sama juttu.

Vierailija
95149/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:llä ja K:lla on ihanat kasvot!

https://i.pinimg.com/564x/f9/3e/85/f93e8542468d3a546e1760d8a8efd638.jpg

Ja ihan samanlaiset nenät!

Naimanaamat?

Vierailija
95150/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumminko se nyt sitten sanoi? Palaan tyhjään kämppään vai että siellä ei ole kukaan venaamassa sua? Toki kumpikaan ei välttämättä tarkoita että olisi sinkku.

Kuuntelen just tuota haastattelua, ja tarkalleen sanoo:

Haastattelija: "Ootsä nyt onnellisempi kuin ennen UMKta ja Euroviisuja?"

K: "Hieno kysymys. Toi on semmonen asia, että kun on pitkään haaveillut jostain ja sit sä saat sen, niin sit tulee sulle vähän semmonen arki, arkijuttukin, ja sit kun sä rupeat saamaan rahaakin, niin sit siitä tulee vähän ahneeksi, et mä haluun lisää ja lisää, mutta oon tajunnut sen että ei se onnellisuus sieltä tuu. Se onnellisuus tulee kyl siit kun saa sinne lavalle astuu, ja fiilistellä sitä, mutta on se tuonu paljo muutakin. Että ei tää o ruusuilla tanssimista. Joku vois kelaa että 'nyt se elää"-- no tietyl tapaa elänki sitä unelmaa, ja elän parasta aikaa tällä hetkellä, emmä kiellä sitä, mutta on siinä paljo muutaki. Et just tää julkisuushomma, ja tietynlainen, ku oot-- pyörit keikoilla, ja tulee himaa, niin tulee vähän tyhjyyden tunne siitä, et kaikki on rakastanu sua ja sä oot menny ja sit sä oot kotona ja siel ei o ketään, niin siin on välillä vaikee myös tipahtaa sinne alas ja yrittää asettua kodiks taas."

(Apua, suomen kielen litterointi on kauheaa, miksi mä tämän tein. Mutta nyt on sanantarkasti vastaus.)

Vierailija
95151/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se yleensä palaa sinne kahdestaan tyhjään kämppään kun kumpikin tekee töitä keikkoilla.

Kun ei se ole puhunut mistään tyhjästä kämpästä, täällä vaan syntyy rikkinäinen puhelin tosi äkkiä. Vaan tyhjästä olosta himaan tullessa, kun siellä ei kukaan odota sua kotiin.

Missä haastattelussa tää oli?

Suplasta taidettiin puhua.

Vierailija
95152/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku kiltti nauta valmiina raportoimaan tosta YleX haastiksesta tänne livenä jos tulee jotain tärkeää ilmi? En itse voi katsoa/kuunnella koska ollaan sukuloimassa, mutta täältä ajattelin välillä käydä tilanteen tarkistamassa.

P.s. oletkos Irmeli-täti myös täällä kun sun vessareissut näyttää vähän kestävän?

Mä ainakin istun tässä seuraavat 2h ja tuskin olen ainoa. Kiinnostaako sua joku juttu erityisesti, niin tietää kiinnittää huomiota?

Vierailija
95153/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin ainakin päivittää jos jotain päivittämisen arvoista ilmenee.

Vierailija
95154/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:llä ja K:lla on ihanat kasvot!

https://i.pinimg.com/564x/f9/3e/85/f93e8542468d3a546e1760d8a8efd638.jpg

Ja ihan samanlaiset nenät!

Musta ei ole samanlaiset nenät.. molemmilla kyllä nenässä kokoa mutta Kärden nenä on hienopiirteisempi jotenkin. Täydellisen suora. Kauniit nenät molemmilla.

Vierailija
95155/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ICIP kyllä lämmittää vanhaa sydäntä kuten SSOL myös. Tässähän ihan herkistyy.

Kauhea pohdinta nyt ensiviikon keikkapukeutumisesta. Vedänkö Munsalan kansallispuvun, tuohivirsut ja uhtuan sotka kalevalakorun? Vai sähkönsinisen bleiserin joka oli päällä Kultsalla kun Katri-Helena veti "Anna mulle tähtitaivas"-kiertueen vuonna 1985? Jos vaan olkatoppaukset saksis irti? Vai lainaanko nuoremman polven pukineita pihamökin kaapista? Hello boys-napapaita ja minihame ja käärmeennahkabootsit? Voi voi tätä tuskailua. No ei kai sillä väliä, kun ensiksi kiskaisen huiviin hammasmukista taskulämmintä kossua pari kipollista, niin kyllä siinä murheet unohtuu. Jos nyt olis jotkut vaatteet päällä, etten ihan nakupellenä ilmesty. Carpe diem vaan teillekin!

Tuohitorven ja huulipuristimen laitan käsveskaan, ovat ehkä käteviä nautalauman kanssa? "Mä kutsuin Herttaa ja Helunaa, ne seuras torveni toitantaa..".

Teatterikiikarit on tärkeät, että voi tulkita mikroilmeet ja vetää niistä johtopäätöksiä poikien suhteen tilasta.

Äläkä Jere sitten syötä pajunköyttä sille Bojanille. Jos on antanut ymmärtää, niin sitten pitää ymmärtää antaakin, muutakin kun lämmintä kättä. Kyllä näin on näppylät.

Kiitos Boitsu kun siistit ne viikset, ei tässä vielä mitään Freddie Mercureita olla, vaikka ei paljoa puutukaan.

Ensiviikko on jokatapauksessa pyhä.

Pyhä is a river in Säkylä.

Leila💖

Me uidaan ja kalastellaan nähtävästi samassa järvessä, mutta sinä sen itäreunassa ja minä enimmäkseen etelässä. Tosin useasti tulee lähdettyä myös sinne itälaitaan. Ehkä salaisuutemme on Pyhäjärven vesi. T: Viisugay

Vierailija
95156/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä suoraan sanottuna aivan hirveä fomo tän Nordic tourin osalta kun en asu Suomessa 😭. Melkein tekis mieli etsiä lennot ja keikkalippu, mutta ei oikein budjetti anna myöten.

Tavastia 2.0 menee ohi suun, en kestä!

Vierailija
95157/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kiinnostusta tavata Teatron pizzeriassa ennen Logomon keikkaa? Sieltä on kätevä tarkkailla jonotilanteen kehittymistä ja syöksyä nopeasti jonoon kriittisellä hetkellä 🙂

Mihis aikaan se aukeaa? Se olisi ainakin lähellä, että varmaan sinne suuntaan.

Vierailija
95158/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K: "Hieno kysymys. Toi on semmonen asia, että kun on pitkään haaveillut jostain ja sit sä saat sen, niin sit tulee sulle vähän semmonen arki, arkijuttukin, ja sit kun sä rupeat saamaan rahaakin, niin sit siitä tulee vähän ahneeksi, et mä haluun lisää ja lisää, mutta oon tajunnut sen että ei se onnellisuus sieltä tuu. Se onnellisuus tulee kyl siit kun saa sinne lavalle astuu, ja fiilistellä sitä, mutta on se tuonu paljo muutakin. Että ei tää o ruusuilla tanssimista. Joku vois kelaa että 'nyt se elää"-- no tietyl tapaa elänki sitä unelmaa, ja elän parasta aikaa tällä hetkellä, emmä kiellä sitä, mutta on siinä paljo muutaki. Et just tää julkisuushomma, ja tietynlainen, ku oot-- pyörit keikoilla, ja tulee himaa, niin tulee vähän tyhjyyden tunne siitä, et kaikki on rakastanu sua ja sä oot menny ja sit sä oot kotona ja siel ei o ketään, niin siin on välillä vaikee myös tipahtaa sinne alas ja yrittää asettua kodiks taas."

(Apua, suomen kielen litterointi on kauheaa, miksi mä tämän tein. Mutta nyt on sanantarkasti vastaus.)

Mulle tää meinaisi, että siellä kotona ei ole ketään, siis olen yksin. Mutta tää on taas asia, joka voi tarkoittaa eri asioita eri ihmisille.

Vierailija
95159/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoa.. ei tuosta voi tulkita ettei siellä olisi avopuolisoa. Ensinnäkin voi olla tosiaan että leikkii sinkku-Käärijää tuossa (todennäköistä) tai sitten tarkoittaa ettei siellä kotona ole se mölyävä lauma yleisöä ja crewta.

Vierailija
95160/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin istun tässä seuraavat 2h ja tuskin olen ainoa. Kiinnostaako sua joku juttu erityisesti, niin tietää kiinnittää huomiota?

No siis tietenkin Bojanista/joksuista/niitten keikoista jos tulee puhetta. Kiinnostaa myös jos ilmenee jotain Tommyn kanssa tehdystä yhteistyöstä (tuskin se nyt sanoo et toka biisi tulossa mut silti). Jos tulee mitään "superyllätys tulossa" juttuja (EMA-esiintyminen?).

Ketju on lukittu.