Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään klo 22 meidän aikaa pitäs tulla sitä josubs mainostamaa lasten kokkiohjelmaa heidän youtubessa B mukana. Sitä ennen tehty pari ruokaan liittyvää pätkää. B kertoo, et käteen alkaa koskea, niin ei pysty vatkaamaan. 🤭
Boitsu valehtelee.
T. Kärde
Niin siis tuohan oli kun häneltä kysyttiin, onko hänellä jotain hyvää kikkaa ruoanlaittoon liittyen, niin vastasi, että kikkansa se, että saa jonkun muun laittamaan sitä ruokaa, kun sanoo käden kipeytyvän vatkaamisesta.
Juu onhan sitä keikoilla nähtykin, ettei käsi (tai mikään muukan kehonosa) hänellä vatkaamisesta kipeydy 😂😂😂
Olen saanut vatkausta kokea!
T: Kärde
Minulla meneillään nyt viikon kestävä hinkkaus feat. Käärijä (ja Boitsu) kun olen luonnostellut tulevaa vesivärimaalausta lyijärillä. Mallikuvana se Mikken tallentama raikas yhteispose Liverpoolista (siis tämä: https://eurovisionfun.com/en/2023/06/fans-shipping-for-kaarija-bojan-co… ), vaikk vähän mössölaatuinen netissä onkin, ja sitä olen sitten piirtäessäni tuijotellut ja zoomaillut ja kuvankäsittelyohjelmalla tehnyt erilaisia kontrastiversioita ym. Ja en vain pääse yli siitä, miten kauniilta, iloiselta ja nuorelta Bojan näyttää siinä kuvassa. Missään muussa näkemässäni kuvassa ei näytä yhtä kauniilta nimenomaan iloa hehkuvalla (ennemmin kuin komealla/seksikkäällä jne) tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs viipyy K:n tämän päiväinen lomapäivitys? On sieltä päivittäin jotain tullut. Mitä me vielä haluttaisiin? Thai-hierontaa? Tai sellainen merestä nouseva kreikkalainen jumala?
Hevosratsastusta rannalla ei ole vielä kuulunut, että sitä voisi tulla tänään.
Mä luin, että heviratsastus. Vissiin tuo yksi nimimerkki yhdistyi tässä hevosiin, kun selasin nopeasti kommentteja.🙈
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin. Eikä tietenkään nukkunut missään lattioilla.
En sano enempää. Tieto asiasta tutun kautta.
Hiiiiitttooooo haluan tietäää!!!! Kerro lisäää 😩😭😢🙏🙏🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä kateellinen J:n gflle. Living her best life.
Olisin vielä kateellisempi, jos sekä J että gf ymmärtäisivät myös antaa. Siis onhan se nyt oikeasti isommalla porukalla kivempi olla 😅 tai siis kolmestaan eikä vaan kahdestaan. Mulle kelpaisi kyllä mut mies ei valitettavasti ole samaa mieltä. Tai ehkä meille ei vaan ole tullut oikeaa Boitsua vielä vastaan.
Kyllä se miehellesi passaa, jos kolmas osapuoli on nainen 😅 (ellet ole homosuhteessa, jolloin syön sanani)
Joo mua ei kyllä valitettavasti ainakaan tähän saakka ole oikein napannut naiset. Hyvin hetero. Mut olen kyllä openminded jos sopiva tyyppi tulee vastaan 😉
Yhden kerran lesbo (tai bi) on tullut mua iskemään kadulla. Olin aika yllättynyt moisesta huomiosta. Umpiheterona ei viisarini värähtänyt.
Tapahtuuko muuten täällä porukalle useinkin et tullaan kadulla iskemään? Monen tutun puheista päätellen kyllä, mutta minä olen päässyt kypsään 40 vuoden ikään eikä ikinä ole kadulla tullut kukaan iskemään. En ole mikään sysiruma, normaalipainoinen ja asunut sekä pienissä kyläpahasissa että miljoonakaupungeissa kolmessa eri maassa. Onko mulla niin paha resting bitch face? Vai vaikuttaako kuulokkeet korvilla (tosin aina joku tulee jotain muuta selostamaan silti)?
En nyt varsinaisesti tätä elämääni kaipaisi, mutta mietinpähän vaan.
Mua on tultu aika useasti ja tullaan edelleen, vaikka olen hiukan vajaa nelkyt. En kuitenkaan pidä sitä mitenkään imartelevana, että joku vieras tunkee seuraan ehdottelemaan kaiken näköistä. Muutenkin tällaiset olet kaunis tms. yritykset aloittaa jutustelu ovat mun mielestä ala-arvoisia. Niitä heitellään niin paljon, että luulisi niiden heittelijöidenkin jo tajuavan, kuinka korneja lausahduksia ovat.
Ihan hyvä siis etten ole kokenut tuota. En jaksaisi. Muutenkaan ei kiinnosta jutella kenenkään randomin kanssa jos ei pakko ole 😆. Vielä jos saan udella niin mitä sulle on ehdoteltu 😅?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vielä kateellisempi, jos sekä J että gf ymmärtäisivät myös antaa. Siis onhan se nyt oikeasti isommalla porukalla kivempi olla 😅 tai siis kolmestaan eikä vaan kahdestaan. Mulle kelpaisi kyllä mut mies ei valitettavasti ole samaa mieltä. Tai ehkä meille ei vaan ole tullut oikeaa Boitsua vielä vastaan.
Kyllä se miehellesi passaa, jos kolmas osapuoli on nainen 😅 (ellet ole homosuhteessa, jolloin syön sanani)
Joo mua ei kyllä valitettavasti ainakaan tähän saakka ole oikein napannut naiset. Hyvin hetero. Mut olen kyllä openminded jos sopiva tyyppi tulee vastaan 😉
Yhden kerran lesbo (tai bi) on tullut mua iskemään kadulla. Olin aika yllättynyt moisesta huomiosta. Umpiheterona ei viisarini värähtänyt.
Tapahtuuko muuten täällä porukalle useinkin et tullaan kadulla iskemään? Monen tutun puheista päätellen kyllä, mutta minä olen päässyt kypsään 40 vuoden ikään eikä ikinä ole kadulla tullut kukaan iskemään. En ole mikään sysiruma, normaalipainoinen ja asunut sekä pienissä kyläpahasissa että miljoonakaupungeissa kolmessa eri maassa. Onko mulla niin paha resting bitch face? Vai vaikuttaako kuulokkeet korvilla (tosin aina joku tulee jotain muuta selostamaan silti)?
Mua on tultu aika useasti ja tullaan edelleen, vaikka olen hiukan vajaa nelkyt. En kuitenkaan pidä sitä mitenkään imartelevana, että joku vieras tunkee seuraan ehdottelemaan kaiken näköistä. Muutenkin tällaiset olet kaunis tms. yritykset aloittaa jutustelu ovat mun mielestä ala-arvoisia. Niitä heitellään niin paljon, että luulisi niiden heittelijöidenkin jo tajuavan, kuinka korneja lausahduksia ovat.
Vaikutat haastavalta eli just mun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehehehe siis nyt uskon et sua isketään joka paikassa 😆 jopa anonyymi keskustelupalstalla iskuviestien perusteella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs viipyy K:n tämän päiväinen lomapäivitys? On sieltä päivittäin jotain tullut. Mitä me vielä haluttaisiin? Thai-hierontaa? Tai sellainen merestä nouseva kreikkalainen jumala?
Hevosratsastusta rannalla ei ole vielä kuulunut, että sitä voisi tulla tänään.
Mä luin, että heviratsastus. Vissiin tuo yksi nimimerkki yhdistyi tässä hevosiin, kun selasin nopeasti kommentteja.🙈
No mulla se yhdistyy jatkuvasti ruokakaupan hevi-osastolle. 😂😂😂 Auttaako jos lyhennän?
-Öhis, joka unohti olevansa seinällä mutta silti edelleen koettaa lähtä asioille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin.
Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.
No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.
Kyllähän sitä tietysti mahtuu, mutta eri asia on, onko kiva pariskunnan kanssa 20 neliön yksiössä majoittua. Minä kyllä olisin mieluummin hotellissa.
Nuori mies pystyy nukkumaan hyvin vaikka patjan päällä lattialla.
Boitsulla on muutenkin selkä aina kipeä.
No itseasiassa siihen voi tehdäkin hyvää nukkua vähän kovemmalla alustalla esim. lattialla. 🤓
Sille teki oikein hyvää nukkua vasten Jertsun kovaa alustaa. Ja välillä valvottiin kovat alustat vastakkain.
Jertsun kova alusta listalle.
Sanon mä mitä vaan, ni aina se on kohta jossakin listalla..no mikäs siinä 😂
T: mm sohviksen, Cas Nöpin, pulleiden Speedojen ja monen muun mutsi
Olet selvästi lahjakas ja kiitos siitä 😅.
T. Kovan alustan listalle laittamista ehdottanut, jonka näppäimistöltä on syntynyt mm. K:n heterouden hautaus, kimppakivaa Niinistöjen kanssa, millä kädellä Bojan ajattelee Loverpoolia, queerin pureminen jne
Lista on niin paljon kasvanut, etten enää ole varma mikä on mun listakamaa. Mutta ainakin 2h48min tuli omasta suusta sen muistan ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla lipun saaneilla samanlaista ongelmaa että pitää käydä vähintään viis kertaa päivässä tsekkaamassa liputon tai muu kanava mistä lippu/liput on ostettu, että ne liput on oikeesti siellä 🤭😅
Ei, kun se on tossa jääkaapin ovessa. Puhelimessa on muistutus ottaa se sit mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä oikein tapahtuu? Oon päivän pois ja ekana nään juttu K&T gang bangista😆 Ja K kiertueelle JO kanssa?
Ei kyllä tule tapahtumaan, että K pääsisi kiertueelle jokereitten kanssa. Kyllä se vain käväisee keikoilla, Suomessa. Ihan utopistinen ajatus, vaikka kiehtova toki.
No se ite kyllä lipsautti sen syyskuun kiertueen stoorissaan. Joo tuskin se Norjassa ja Ruotsissa on, mut eiköhän se noi Suomen keikat kierrä. Ja tuskin ajelee Turusta Helsinkiin ja sieltä Tampereella. Eiköhän se mielummin kierrä poikien mukana ku siihen mahollisuus on. Ja ne ei varmaan ees tiiä milloin näkevät seuraavan kerran ni kaikki mahollinen näkemisaika varmasti kelpaa.
Ihana ajatus, jos K tosiaan on yksin reissussa. Melkein liian hyvältä kuulostaa ollakseen totta. Valmistelen tässä itseäni katkeraan pettymykseen.
No tokihan K:lle tarvitaan boleron pukija, öljyäjä, ehkä näyttävämmän meikin tekijä jne. Niin ei voi millään päästää yksin matkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä siis etten ole kokenut tuota. En jaksaisi. Muutenkaan ei kiinnosta jutella kenenkään randomin kanssa jos ei pakko ole 😆. Vielä jos saan udella niin mitä sulle on ehdoteltu 😅?
Treffejä, jatkoja jne. Pääasiassa hienovaraista ehdottelua mutta läpinäkyvää. Joskus ollaan suoraan ehdoteltu jotain nuolu juttuja. Käsiksi ei olla käyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään klo 22 meidän aikaa pitäs tulla sitä josubs mainostamaa lasten kokkiohjelmaa heidän youtubessa B mukana. Sitä ennen tehty pari ruokaan liittyvää pätkää. B kertoo, et käteen alkaa koskea, niin ei pysty vatkaamaan. 🤭
Boitsu valehtelee.
T. Kärde
Niin siis tuohan oli kun häneltä kysyttiin, onko hänellä jotain hyvää kikkaa ruoanlaittoon liittyen, niin vastasi, että kikkansa se, että saa jonkun muun laittamaan sitä ruokaa, kun sanoo käden kipeytyvän vatkaamisesta.
Juu onhan sitä keikoilla nähtykin, ettei käsi (tai mikään muukan kehonosa) hänellä vatkaamisesta kipeydy 😂😂😂
Olen saanut vatkausta kokea!
T: Kärde
Löydettiin Tommy ja ollaan vatkattu poikain kanssa puolin ja toisin. Sanoi ettei Kärsy susta ole mihinkään ku suusta tulee vaan Bojan Bojan Bojan ja olit Tommyllekki yrittäny vetää pussin päähän missä. Boitsun kuva. Tomppa on nyt meijän miehiä. Leteistä on vedelty.
T. Lasse, Olavi ja Gayt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä oikein tapahtuu? Oon päivän pois ja ekana nään juttu K&T gang bangista😆 Ja K kiertueelle JO kanssa?
Ei kyllä tule tapahtumaan, että K pääsisi kiertueelle jokereitten kanssa. Kyllä se vain käväisee keikoilla, Suomessa. Ihan utopistinen ajatus, vaikka kiehtova toki.
No se ite kyllä lipsautti sen syyskuun kiertueen stoorissaan. Joo tuskin se Norjassa ja Ruotsissa on, mut eiköhän se noi Suomen keikat kierrä. Ja tuskin ajelee Turusta Helsinkiin ja sieltä Tampereella. Eiköhän se mielummin kierrä poikien mukana ku siihen mahollisuus on. Ja ne ei varmaan ees tiiä milloin näkevät seuraavan kerran ni kaikki mahollinen näkemisaika varmasti kelpaa.
Ihana ajatus, jos K tosiaan on yksin reissussa. Melkein liian hyvältä kuulostaa ollakseen totta. Valmistelen tässä itseäni katkeraan pettymykseen.
Ai Thaimaassa? Tuskin on yksin reissussa.
Toi Nordic Tour ei ole alkanut vielä, niin K ei voi sillä reissulla vielä olla.
Vierailija kirjoitti:
Itseltä ainakin se taidekuva ei kerro mitään ja se käärmeuni, jossa käärme syö pojat
Ainiin ja myös toi Lado mikä on motiivisi taisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä?😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin. Eikä tietenkään nukkunut missään lattioilla.
En sano enempää. Tieto asiasta tutun kautta.
Hiiiiitttooooo haluan tietäää!!!! Kerro lisäää 😩😭😢🙏🙏🙏
Älä usko tuota! Mun kaveri oli samassa hotellissa ku Bojan!
K:lla näköjään uudet kynnet :)
Itseltä ainakin se taidekuva ei kerro mitään ja se käärmeuni, jossa käärme syö pojat