Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cw3aBeMNGqp/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Pliis joku saatemerkintä linkkauksiin.
Tätä olen myös monesti pyytänyt. 😅 Hidasta omilla laitteilla avata näitä.
Ei kun se on just kiva jännitysmomentti et mitä sieltä aukeaa. 😆 Työkoneelle..
Onko täällä jo ollut tästä leffasta ,Bojan esiintyy ja koko joksut trailerissa...ne jotkin heudän päivityksensä olivat siis leffakuvauksista
Vierailija kirjoitti:
Tai bussissa. Tai yleensäki muiden ihmisten keskellä. Myönnän että muutaman kerran on käyny Oho! Ja kännykän ruutu äkkiä pimeäksi. (Ja sitten heti mahdollisuuksien mukaan johonkin rauhallisempaan paikkaan, esim vessaan, siirtyminen ja uusi yritys) 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai bussissa. Tai yleensäki muiden ihmisten keskellä. Myönnän että muutaman kerran on käyny Oho! Ja kännykän ruutu äkkiä pimeäksi. (Ja sitten heti mahdollisuuksien mukaan johonkin rauhallisempaan paikkaan, esim vessaan, siirtyminen ja uusi yritys) 😂
Kamalinta oli kerran, kun mulla oli äänet täysillä. Sitä häpeän määrää.🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata. Olen treffeillä hyvännäköisen tyypin kanssa ja sillä aikaa kun hän on vessassa, niin mä tulen lukemaan tätä ketjua. Kuinka alas voi ihminen vajota, mitä sä oikein teit mulle Kärtsä.
T: viisugayYöllä miestä seinälle vai? Jos sä oletkin päätynyt treffeillä vahingossa Lista gayn tai Kukkisen kanssa, koska heitä ei ole tänään näkynyt.🤭
Kumpi se siellä on, jos LG on top ja Kukkis on bottom - viisun ei toki tarvii omaansa kertoa, mutta auttaisi päättelemään.
Jos hetkeksi vakavoidutaan niin ajattelen asiasta kuten Lil Nas X. En halua aiheuttaa palstalle kiistoja mielipiteeni takia koska nämä asiat eivät tänne kuulu. En tykkää tuosta jaottelussa se on vahingollinen. Ymmärrän että te heitätte huumoria ettekä tarkoita pahaa sillä.
- keskustelua sivusta seurannutSiis miksi se on vahingollinen? Nämä ei siis ollut spekulaatioita vaan itse sanomiaan juttuja. Eihän näiden nyt luulisi kovin vahingollisia olevan, tiedäthän sanojen merkitykset?
Näin Lil Nas on kommentoinut asiaa.
Jokes aside. With this top and bottom shit in the gay community, it has like become a huge form av misoginy. How are you misogynists? You are all gay, you are all faggots. We are all faggotsSiis nämä termithän meinaavat vain sitä, kumpi osapuoli sattuu olemaan sängyssä. En ikinä tätä ihmisiltä utelisi, mutta miksi se on väärin, jos joku sen haluaa kertoa?
Minä en ole ainakaan loukkaantunut tämänkaltaisesta jutustelusta tai jaottelusta, joten huoli pois. Mulle saa heittää rankkaakin läppää tai kysellä asioita, jos joku askarruttaa. Mulla on tänään koti-ilta (koska pitkä työpäivä tiedossa), joten piipahdan silloin katsomassa, että oletteko kiltisti täällä. Täytyy miettiä, mitä tehdään tuolle Ruusurouvan tapaukselle, ei voi jatkua enää noin.
T: viisugayMä luulen että sen kannattaa hetki olla täällä ilman nimimerkkiä. Mikä on inhottavaa että toisten kirjoittajien takia joutuu miettimään mitä omiin viesteihinsä kirjoittaa. Mutta ei tuo kiusaaja muuten anna olla kun se vaan joka kerta lisää kierroksia kun näkee RRn viestejä. Sama oli sillon aiemmin sen yhden numeronimimerkin kanssa, häirikkö puuttu kaikkiin sen kirjoituksiin ja myös poisteli sen viestejä lähes samantien kun toinen yritti uusia kirjoittaa. Ja hänhän on täällä monta kertaa sanonut että nyt on saanut kirjoittaa ihan vapaasti kun kirjautui ulos eikä enää käytä sitä numeronimimerkkiä.
-Se hevari siinä seinällä (vai olinko mä yhtäkkiä eilisten tekstien perusteella Pälkäneellä?)
Just noin siinä minun kohdallani on ollut ja Aito oli minun raivokas kiusaajani, vainoajani. Ei hän tuolla nimimerkillä toki kiusannut. Aito nm taisi tulla myöhemmin. Oli todella vaikea ymmärtää hänen raivoaan, silmitöntä vihaansa. Ehkä hänellä on ainakin jotain traumaa th-alaa kohtaan.
Trolleille nimimerkki on punainen vaate. Suositan kyllä kokeilemaan ilman nimimerkkiä kirjoittamista. On tosi vapauttavaa olla ihan anonyymina. Saa olla rauhassa, keskittyä olennaiseen. Suositan, vaikka tykkään kaikista nimimerkeistä. Suositan, jos olet kokenut nimimerkkisi vuoksi kiusaamista, häirintää.
Logomon pikkujouluihin on vapautunut jonkun verran lippuja, ihan vaan tiedoksi niille, jotka ei ehtinyt saamaan. Ostin juuri omani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi niin hassusti että valmistui jo toinen ficci tälle viikolle (vaikka onkin lyhyt). :) Electrolytes sijoittuu Jokereiden Suomen-kiertueelle, jossa Bojan ei enää jaksa odottaa ja tekee sen selväksi Jerelle. https://archiveofourown.org/works/49951663 Tavastian lisäksi Turku on tässä tärkeässä roolissa. :D
En ole lukenut kuin näitä minificcejä, joita palstalla ilmestyy. En edes tiedä, mistä ficcejä löytyy enkä tarvitse ainakaan toistaiseksi sitä tietoa.
Jäin vaan miettimään mistä keksit tuon Electrolytes nimen ficillesi.Se nimi selitetään siinä itse ficissä kyllä. :) Alun perin oli vaikea keksiä nimeä tuolle, mutta sitten se elektrolyyttiteema tuli jostain, kun sähköstä puhuttiin jo paljon.
- kirjoittaja
Oli muuten huippuficci sulta taas. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, kun musta ne malediivien postauksetkaan ei olleet mitenkään kärttyisiä. Täällä vaan joku tuntui päättäneen niin, ja sit siitä tuli totuus.
No siis hyvin vahvasti tämä. Musta ne oli ihan normaalia Kärtsää ne postaukset, samaa mitä on sitten koko kesä ja myös tämä reissu ollu. Ja siis muutenkinhan nuo tän reissun stoorit on ollu melkeen sen aiemman reissun toisintoja, poislukien se kaupallinen yhteistyö TsätsätsäTjäreborgin kanssa. Sitä ei oo nyt tullu niin oiskohan omalla rahalla reissussa nyt.
Lisäksi eilen kävi mielessä että onkohan se maksanu koko crewn jonnekki lomareissuille kun lähes kaikki tuntuu olevan lomalla jossain. Aivan ihana Jere, jos on. 😊
Eikös Jere sanonut koneessa, että meidän rahoilla. Eli sponsored by us! 😊
Tai sanoi kohteessa että siellä hän nyt meidän rahoilla ryypiskelee ja siemasi pillillä laista juomaa (Pina coladaa).
Vierailija kirjoitti:
Logomon pikkujouluihin on vapautunut jonkun verran lippuja, ihan vaan tiedoksi niille, jotka ei ehtinyt saamaan. Ostin juuri omani.
Kiitos, että sanoit tästä!! Lippu on nyt 💚
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen g-pistestimulaattori tossa altaan reunalla on tossa K:n "Reality"-klipissä? Tuo valko-vaaleanpunainen.
En tiedä mikä se on, mutta ei se miltään seksilelulta näytä 😆.
Älkää nyt jaksako aloittaa jotain ketjujen välistä väittelyä vielä tähän nimimerkkisodan keskelle.
Hiljainen päivä kun pitää jankata nimimerkeistä ja toisesta plastasta
Laitoin jo toiselle palstalle, mutta laitetaan tänne kanssa. Koskee tota K n fanin kanssa viestittelyä. Tuo what every oli suloinen siitä, että kun omassa puhelimessani tekstinsyöttö asetukset on englanniksi, yrittää puhelin kiistatta korjata sanan ever sanaksi every. Siinä mietittävää tähän päivään, koska olen aika varma, että K kuitenkin näiden sanojen eron tietää. Miksi ne asetukset olisi englanniksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo ollut tästä leffasta ,Bojan esiintyy ja koko joksut trailerissa...ne jotkin heudän päivityksensä olivat siis leffakuvauksista
Tuossahan on vielä Martin. On siis kuvattu jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen g-pistestimulaattori tossa altaan reunalla on tossa K:n "Reality"-klipissä? Tuo valko-vaaleanpunainen.
Tätä kysymystä odottelin jo illalla, mutta ajattelin että se on käyty jo läpi, kun en ehtinyt lukea kaikkia viestejä. Vaikutti että ihan tarkoituksella jätetty palstojen pähkittäväksi. 😄
Yritin tuijotella kyllä mitä pöydällä on mutta tuo jäi huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo ollut tästä leffasta ,Bojan esiintyy ja koko joksut trailerissa...ne jotkin heudän päivityksensä olivat siis leffakuvauksistaTuossahan on vielä Martin. On siis kuvattu jo aikoja sitten.
Jep ja eikö tossa lopussa vilahda myös maininta helmikuusta 2023, jolloin leffa oletettavasti on julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin ottaa tälläinen rikkumaton konsensus, että kaikki kiusaavat kommentit poistoon, heti kun sellainen eteen tulee.
Kriittisyys ei sitten ole huom. kiusaamista. Samalla tavalla koin kiusaamisena sen, että joku kirjoittaa joutuneensa ahdistelijan uhriksi, mutta ei sitten selkeästi oikeasti ollutkaan huolissaan asiasta, eikä puhunut siitä yhtään mitään muuta.
Ihmeellistä ilmoittaa sellainen asia sitten meille. Tuottaa huolta ihmisille, mutta ei itse olla oikeastaan kiinnostunut tilanteesta.Kriittisyys menee sitten huom. kiusaamisen puolelle, kun sitä maanisesti jatkaa.
Puskajussin käytöskoulu alkaa!
Nyt mukaan kaikki trollit ja röllit ja kritisoijajankkaajat.
Tänään opimme, mitä eroa on kritiikillä, mielipiteellä ja haukkumisella.
Haukkumista on kommentti "hattu on ruma". Se voi olla sinun mielipiteesi mutta se ei ole universaali totuus. Kukaan ei osta itselleen rumaa hattua ja pidä sitä, joten oma mielipiteesi ei ole sellainen, jota on kohtelias ilmaista. Jo 5-vuotias tietää, ettei tällaisia asioita voi noin vain sanoa loukkaamatta kohdetta. Ja tahallaan loukkaaminen on haukkumist ja ilkeilyä. Ei siis tehdä tätä.
"Minun mielestäni hattu on ruma", on jo parempi ilmaisutapa mutta ei kovin kiva eikä missään nimessä tarpeellinen tiedote. Ylemmässä jo kävi ilmi, että mielipiteitä on monia ja on turha pahoittaa toisen mielipidettä toteamalla jotain loukkaavaa. Erityisesti tällaista kannattaa välttää ketjussa, jossa on tarkoitus ihastella ja hurrata tämäntyyppisten hattujen perään. Tällaisen töksäytyksen sijaan järkevä ihminen etsii jonkin syyn, miksi pitää hattua rumana ja pyrkii pohtimaan, miten hatusta voisi saada entistä paremman.
Tästä pääsemme kritiikkiin. "Hattu voisi olla upeampi, jos siitä poistaisi toisen linnunpesän. Näin tekokukat pääsisivät paremmin oikeuksiin". Tämä on kohteliasta kritiikkiä. Ei ammuta alas toisen ilon aihetta mutta yritetään hienovaraisesti vihjata, miten asiaa voisi ehkä parantaa. Kritiikkiä ei voi kuitenkaan esittää, jos kohde ei ole paikalla tai jos parannusehdotus ei ole toteutumiskelpoinen tai on selvästi loukkaava ehdotus kyseiselle henkilölle. Edelleenkään kritiikkiä ei kannata esittää toistuvasti sellaisessa ketjussa, jossa kohde ei ole paikalla eikä voi ottaa kritiikistä onkeensa ja jossa on tarkoitus ihastella ja fiilistellä tällaisia hattuja.
Mielipiteitä ja kritiikkiä voi ilmasita, jos ne eivät loukkaa ketään. Tämä perussääntö opitaan yleensä viimeistään kouluun mennessä, mutta kaikki voivat sen oppia vielä missä iässä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin jo toiselle palstalle, mutta laitetaan tänne kanssa. Koskee tota K n fanin kanssa viestittelyä. Tuo what every oli suloinen siitä, että kun omassa puhelimessani tekstinsyöttö asetukset on englanniksi, yrittää puhelin kiistatta korjata sanan ever sanaksi every. Siinä mietittävää tähän päivään, koska olen aika varma, että K kuitenkin näiden sanojen eron tietää. Miksi ne asetukset olisi englanniksi?
Tuli hyvä mieli bussissa.
Pliis joku saatemerkintä linkkauksiin.