Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
88901/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/sophorsophie/status/1700221726737453270?t=WA5bisHGp…

Ihana K <3 Mulla tipahtais varmaan puhelin kädestä jos saisin tollasia vastauksia siltä :D

Siis kuka siltä on oikeesti saanut tämmösiä?

Vierailija
88902/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana K <3 Mulla tipahtais varmaan puhelin kädestä jos saisin tollasia vastauksia siltä :D

UK fani. Ja on se joillekin muillekin vastaillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88903/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, että K saa rauhassa nauttia illanvietosta livemusiikin kera ilman fanilaumaa, on kyllä ansainnut tuon loman.

On kyllä aika kusenpolttama turistirysä. Mutta jos K tykkää ni mikäs siinä

Noh hän selkeesti saa olla rauhassa ja tykkää, ni mitä me ollaan arvostelemaan paikkkaa. Iloitaan, et saa olla normaalina turrena paikalla,

Vierailija
88904/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä jaetaan Grammyja terveessä. Menkää kattomaan niitä.

Vierailija
88905/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Twitter tilin nimimerkki. Kärde selvästikin välillä vastailee tällein randomeillekin faneilleen kun tietää, että se aiheuttaa valtavasti pöhinää ja ihastusta. Ei kommenteissa kukaan tunnu olevan kateellinen.

Vierailija
88906/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mihin aikaan vastaillu? Aamuviideltä?

Vierailija
88907/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis niin toivonut näin perjantai-illan kunniaksi vähän tai tarkemmin aika paljonkin iloisempaa menoa tänne. Mutta näyttää olevan näin työviikon päätteeksi monella vähän paha mieli ja pitää tulla tänne sitä purkamaan. Hepuleita ja hervotonta menoa kaipauksella muistellen.

Vierailija
88908/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Olen treffeillä hyvännäköisen tyypin kanssa ja sillä aikaa kun hän on vessassa, niin mä tulen lukemaan tätä ketjua. Kuinka alas voi ihminen vajota, mitä sä oikein teit mulle Kärtsä.

T: viisugay

Yöllä miestä seinälle vai? Jos sä oletkin päätynyt treffeillä vahingossa Lista gayn tai Kukkisen kanssa, koska heitä ei ole tänään näkynyt.🤭

Kumpi se siellä on, jos LG on top ja Kukkis on bottom - viisun ei toki tarvii omaansa kertoa, mutta auttaisi päättelemään.

Jos hetkeksi vakavoidutaan niin ajattelen asiasta kuten Lil Nas X. En halua aiheuttaa palstalle kiistoja mielipiteeni takia koska nämä asiat eivät tänne kuulu. En tykkää tuosta jaottelussa se on vahingollinen. Ymmärrän että te heitätte huumoria ettekä tarkoita pahaa sillä.

- keskustelua sivusta seurannut

Siis miksi se on vahingollinen? Nämä ei siis ollut spekulaatioita vaan itse sanomiaan juttuja. Eihän näiden nyt luulisi kovin vahingollisia olevan, tiedäthän sanojen merkitykset?

Näin Lil Nas on kommentoinut asiaa.

Jokes aside. With this top and bottom shit in the gay community, it has like become a huge form av misoginy. How are you misogynists? You are all gay, you are all faggots. We are all faggots

Siis nämä termithän meinaavat vain sitä, kumpi osapuoli sattuu olemaan sängyssä. En ikinä tätä ihmisiltä utelisi, mutta miksi se on väärin, jos joku sen haluaa kertoa?

Nämä termit ovat vahingollisia ja haitallisia. Voit käydä lukemassa niitä koskevia artikkeleja, jos et usko. Näistä termien takana olevista haitallisista asenteista pitäisi pyrkiä eroon.

Vierailija
88909/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli Sohvaperunoista kertausjakso kevään jutuista. Siinä oli pätkä UMK:sta. Näytti niin kesyltä se esitys nyt kaiken sen jälkeen mitä meno ollut kesän keikoilla😄

Vierailija
88911/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Olen treffeillä hyvännäköisen tyypin kanssa ja sillä aikaa kun hän on vessassa, niin mä tulen lukemaan tätä ketjua. Kuinka alas voi ihminen vajota, mitä sä oikein teit mulle Kärtsä.

Yöllä miestä seinälle vai? Jos sä oletkin päätynyt treffeillä vahingossa Lista gayn tai Kukkisen kanssa, koska heitä ei ole tänään näkynyt.🤭

Kumpi se siellä on, jos LG on top ja Kukkis on bottom - viisun ei toki tarvii omaansa kertoa, mutta auttaisi päättelemään.

Jos hetkeksi vakavoidutaan niin ajattelen asiasta kuten Lil Nas X. En halua aiheuttaa palstalle kiistoja mielipiteeni takia koska nämä asiat eivät tänne kuulu. En tykkää tuosta jaottelussa se on vahingollinen. Ymmärrän että te heitätte huumoria ettekä tarkoita pahaa sillä.

Siis miksi se on vahingollinen? Nämä ei siis ollut spekulaatioita vaan itse sanomiaan juttuja. Eihän näiden nyt luulisi kovin vahingollisia olevan, tiedäthän sanojen merkitykset?

Jokes aside. With this top and bottom shit in the gay community, it has like become a huge form av misoginy. How are you misogynists? You are all gay, you are all faggots. We are all faggots

Siis nämä termithän meinaavat vain sitä, kumpi osapuoli sattuu olemaan sängyssä. En ikinä tätä ihmisiltä utelisi, mutta miksi se on väärin, jos joku sen haluaa kertoa?

Nämä termit ovat vahingollisia ja haitallisia. Voit käydä lukemassa niitä koskevia artikkeleja, jos et usko. Näistä termien takana olevista haitallisista asenteista pitäisi pyrkiä eroon.

Kaikki omat tuttuni ovat kyllä aina käyttäneet näitä termejä homopiireissä.

Vierailija
88912/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ilmapallot haaroissa tulisko joku mamma puhkomaan? Alkaa jo hiertään ikävästi.

T. Boitsu

Ei, ei, ei...! Vauvansiemenet karkaa!

Mut ... Mä oon tulossa jo.

*puikot käsissä juoksee vaikka ei edes osaa kutoa

Vierailija
88913/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku suhtautui tänään vähän nihkeästi iäkkäämpiin aristeihin. Nyt klo 22.05 tulee uusintana Hassisen kone stadionilla (Tamperr Ratina), jossa ikämiehet soittavat ja laulavat. Ja suomenkielistä musiikkia. Areenastakin se löytyy.

.

Just tässä katson mielenkiinnolla, miten äijät pärjää ja neulon ja neulon..

Tässä on minulle sitäkin nostalgiaa, kun Hassisen kone on entisestä, pitkäaikaisimmista kotikaupungissamme Joensuusta kotoisin. Tuonkin nimen syntymä on hauska, kun nuoret pojat nappasivat nimen ompelukone/pienkoneliikkeen nimestä. Siitä kohistiin silloin, mutta saivat pitää nimen. Kitaristeista tuo Jukka Orma (vaalen sininen puku) on aikamoinen taituri. Hän tuli mukaan Sielun veljien aikaan.

Hassisen kone -> Sielun veljet on tehnyt koko ajan suomenkielistä musiikkia ja esiintynyt käsittääkseni vain Suomessa.

Kyllä Siekkarit on esiintynyt ulkomailla, ainakin Moskovassa. Mutta varmaan länsimaissakin. Niillähän oli se englannin kielinen ulkomaille menoyrityskin, yhtyeen nimi oli joku L'Amourder vai mikä se oli. Mutta ei toiminut enkuksi se homma. Enkä ihmettele. Mutta aina olen digannut Sielun Veljiä ja jossain määrin Hassisen konettakin. Ja Ismon soolouraakin. 

Kiitos tiedosta. Noin sitä tippui kärryiltä, kun lapsia syntyi ja ruuhkavuodet niiden myötä. Siksi Siekkareiden aika meni paljolti ohi. Jännä kun ovat esiintyneet Moskovassa ja siellä varmaan englanniksi. Muista, kun jorattiin Kuopiossa Hassisen koneen "Rappiolla on hyvä olla, ei huolet paina, ei rasitu polla". Ja tietysti "Tarjolla tänään Hassisen kone", jota just nyt telkkarissa nähtävillä. Meno oli melkoista.

Ymmärrän! Itse löysin Siekkarit vasta heidän uransa ollessa käytännössä ohi, eli 90-luvun alussa. Ikinä en ole livenä bändiä siis nähnyt. Tai en sitä muista, milloin he lopettivat, mutta syystä tai toisesta ei tullut keikalla nähtyä. 

Pakko laittaa yksi livetaltiointi, (Kaivopuisto, live 1985), kun tää on vaan niin kova (vaikkakin kuva on ikävä kyllä aika huonolaatuinen. Mutta kova meno korvaa)

Tarkoittamani biisi (ja meno) löytyy kappaleesta "Ikävä" kohdasta 3:45

Oh dear, en ollut vielä edes syntynyt 90-luvun alussa 🙈😅 mutta livenä kyllä nähnyt vielä 2010-luvulla (oli tosin yksityiskeikka, mutta luulin, että olivat silloin vielä aktiivisia muutenkin..?) 🤔

Sielun veljet tekivät vissiin jonkun (mini-)??? comebackin tyyliin 2011 (oiskohan ollu joku juhlavuosi..??) Sen jälkeen ei kai 'virallisia' keikkoja, mutta itsekin ollut yksityiskeikalla myöhemmin, eli sellaisia vielä ilmeisesti myöhemmin tekivät.

Juu, pitää paikkansa, aktiiviset vuodet 1982-1992 ja sitten 2010-2011.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sielun_Veljet

Öööö, ihan vaan sivusta seuraavan ihmettelyä: miksi täällä alapeukutetaan ihan vain faktapohjaisia kommentteja (niinkuin esim tämä SV aktiivisista vuosista)? V*tuttaako trolleja SV yleensä, sitä että ovat tehneet joskus takavuosina comebackin, vaiko sitä, että niistä puhutaan, vaikka "eivät luulu K&B-feelistelyyn???

- Just Curious

No kusenpolttamat Sielunveljet ei kuulu kyllä millään mielikuvituksen yhteydellå tämän ketjun aihehenkilöiden elämånpiiriin.

Yhtä hyvin voitas keskustella Suomen valtion ensi vuoden tulo-ja menoarviosta.

Vierailija
88914/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, että K saa rauhassa nauttia illanvietosta livemusiikin kera ilman fanilaumaa, on kyllä ansainnut tuon loman.

On kyllä aika kusenpolttama turistirysä. Mutta jos K tykkää ni mikäs siinä

Stooreista on kyllä tullut paljon parempi kuva nyt kuin Malediiveille vaikka siellä oli ehkä hienomman näköistä. Voi olla että syynä on K rentoutuneempi olemus. Itselleni kävisi tuollainen turistirysäkin hiljaisempina aikoina näin teoreettisesti ajatellen.

Malediiveillä painoi varmasti vielä viisutappio ja viisuhumalan krapula. Nyt on hyvät fiilikset niin lomaltakin tulee hyvänmielen sisältöä.

Vierailija
88915/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm tää sama fani, joka sai Bojanilla poskipusun. Noh, nätit tytöt saa näköjään ekstrahuomiota pojilta.

Että tällaiset katkerat viestit on inhottavia.

Vierailija
88916/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki omat tuttuni ovat kyllä aina käyttäneet näitä termejä homopiireissä.

Onko frettaamisessa muuten toppia ja bottomia?

Vierailija
88917/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis niin toivonut näin perjantai-illan kunniaksi vähän tai tarkemmin aika paljonkin iloisempaa menoa tänne. Mutta näyttää olevan näin työviikon päätteeksi monella vähän paha mieli ja pitää tulla tänne sitä purkamaan. Hepuleita ja hervotonta menoa kaipauksella muistellen.

Sorry, ollut koko illan pois palstalta. Enää ei ehdi vetää hepuleita. Huomenna sit!

Vierailija
88918/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka julkaisee tämmöisiä? Yksityisviesti on yksityisviesti vaikka K varmaan tietää että ne voi levitä niin ei kiva

Vierailija
88919/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

K fanitaidetta aamuun!

Mukavaa päivää kaikille <3

https://www.tumblr.com/icbimakb/727931625249341440/shalalala?source=sha…

Vierailija
88920/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, ollut koko illan pois palstalta. Enää ei ehdi vetää hepuleita. Huomenna sit!

Toivottavasti tänään olis niiden aika!

Ketju on lukittu.