Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Harjavallan keikkakooste saatavilla!
Tämmöinenkin taideteos Kärtsästä löytyi tänä aamuna 🔥
https://www.tumblr.com/trash-g0blin/723573056089505792/here-he-is-the-t…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis niin toivonut näin perjantai-illan kunniaksi vähän tai tarkemmin aika paljonkin iloisempaa menoa tänne. Mutta näyttää olevan näin työviikon päätteeksi monella vähän paha mieli ja pitää tulla tänne sitä purkamaan. Hepuleita ja hervotonta menoa kaipauksella muistellen.
Sorry, ollut koko illan pois palstalta. Enää ei ehdi vetää hepuleita. Huomenna sit!
Toivottavasti tänään olis niiden aika!
Eih. . . tykkään itse järkevyydestä ja hauskasta menosta. Hepulin hakemunen vartavasten on lapsellista ja selkeästi vain K:n fanien juttu. Menkää siihen kakkosketjuun lapsellisine hepuleinenne. Se on sitä varten perustettu.
Täältä on ollut kyllä järkevyys ja hauskuus aika kaukana. Viime aikoina enimmäkseen haukuttu muita palstalaisia. Tai kirjoteltu ketjuun kuulumattomista aiheista. Ja kyllä ne hepulit on tainnut enimmäkseen olla tässä ketjussa. Eikä kukaan kaipaa mitään väkisin väännettyä vaan sitä pientä kipinää, mistä homma voi lähteä laukalle. Iloa, hauskuutta ja vähän hulluutta kaikkien päivään ja viikonloppuun.
Voitaisiin ottaa tälläinen rikkumaton konsensus, että kaikki kiusaavat kommentit poistoon, heti kun sellainen eteen tulee.
Hei miten Tokion kertsikassa menee Le bleda slika s polaroida ve ....... Po ulicah Tokia. Kuulen laulussa yhden sanan lisää, mutta lyriikoista mistä olen katsonut, se puuttuu välistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin ottaa tälläinen rikkumaton konsensus, että kaikki kiusaavat kommentit poistoon, heti kun sellainen eteen tulee.
Kriittisyys ei sitten ole huom. kiusaamista. Samalla tavalla koin kiusaamisena sen, että joku kirjoittaa joutuneensa ahdistelijan uhriksi, mutta ei sitten selkeästi oikeasti ollutkaan huolissaan asiasta, eikä puhunut siitä yhtään mitään muuta.
Ihmeellistä ilmoittaa sellainen asia sitten meille. Tuottaa huolta ihmisille, mutta ei itse olla oikeastaan kiinnostunut tilanteesta.
Kriittisyys menee sitten huom. kiusaamisen puolelle, kun sitä maanisesti jatkaa.
Toppius ja bottomius vaihtelee kumppaninkin mukaan.
Eikä seinääjä ja seinätty ois jotain uutta ja freessshiä..
Jännä, kun musta ne malediivien postauksetkaan ei olleet mitenkään kärttyisiä. Täällä vaan joku tuntui päättäneen niin, ja sit siitä tuli totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi niin hassusti että valmistui jo toinen ficci tälle viikolle (vaikka onkin lyhyt). :) Electrolytes sijoittuu Jokereiden Suomen-kiertueelle, jossa Bojan ei enää jaksa odottaa ja tekee sen selväksi Jerelle. https://archiveofourown.org/works/49951663 Tavastian lisäksi Turku on tässä tärkeässä roolissa. :D
En ole lukenut kuin näitä minificcejä, joita palstalla ilmestyy. En edes tiedä, mistä ficcejä löytyy enkä tarvitse ainakaan toistaiseksi sitä tietoa.
Jäin vaan miettimään mistä keksit tuon Electrolytes nimen ficillesi.
Se nimi selitetään siinä itse ficissä kyllä. :) Alun perin oli vaikea keksiä nimeä tuolle, mutta sitten se elektrolyyttiteema tuli jostain, kun sähköstä puhuttiin jo paljon.
- kirjoittaja
Millä sivulla eilisiltainen Bn vihreä hihaton Dublin(?) keikkapätkä plastika on? Pitää tarkastella niitä sormuksia 😉 uudestaan, kun unohtui tallentaa. Jos jollain on se tallella, näpsäytätkö tulemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata. Olen treffeillä hyvännäköisen tyypin kanssa ja sillä aikaa kun hän on vessassa, niin mä tulen lukemaan tätä ketjua. Kuinka alas voi ihminen vajota, mitä sä oikein teit mulle Kärtsä.
T: viisugayYöllä miestä seinälle vai? Jos sä oletkin päätynyt treffeillä vahingossa Lista gayn tai Kukkisen kanssa, koska heitä ei ole tänään näkynyt.🤭
Kumpi se siellä on, jos LG on top ja Kukkis on bottom - viisun ei toki tarvii omaansa kertoa, mutta auttaisi päättelemään.
Jos hetkeksi vakavoidutaan niin ajattelen asiasta kuten Lil Nas X. En halua aiheuttaa palstalle kiistoja mielipiteeni takia koska nämä asiat eivät tänne kuulu. En tykkää tuosta jaottelussa se on vahingollinen. Ymmärrän että te heitätte huumoria ettekä tarkoita pahaa sillä.
- keskustelua sivusta seurannutSiis miksi se on vahingollinen? Nämä ei siis ollut spekulaatioita vaan itse sanomiaan juttuja. Eihän näiden nyt luulisi kovin vahingollisia olevan, tiedäthän sanojen merkitykset?
Näin Lil Nas on kommentoinut asiaa.
Jokes aside. With this top and bottom shit in the gay community, it has like become a huge form av misoginy. How are you misogynists? You are all gay, you are all faggots. We are all faggotsSiis nämä termithän meinaavat vain sitä, kumpi osapuoli sattuu olemaan sängyssä. En ikinä tätä ihmisiltä utelisi, mutta miksi se on väärin, jos joku sen haluaa kertoa?
Minä en ole ainakaan loukkaantunut tämänkaltaisesta jutustelusta tai jaottelusta, joten huoli pois. Mulle saa heittää rankkaakin läppää tai kysellä asioita, jos joku askarruttaa. Mulla on tänään koti-ilta (koska pitkä työpäivä tiedossa), joten piipahdan silloin katsomassa, että oletteko kiltisti täällä. Täytyy miettiä, mitä tehdään tuolle Ruusurouvan tapaukselle, ei voi jatkua enää noin.
T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ne kaikki nimimerkilliset on lähtenyt menemään täältä?
Täällä minä lurkin 🙋 Ja myönnetään, oon postaillut tänään pari viestiä anonyymina, koska en halua aiheuttaa tänne turhaa draamaa ja vänkäämistä (kuten eilisiltainen ikäselkkaus, sori siitä).
- Jossu
Hei muuten se Nacen kuva, jonka tänne yksi päivä laitoit, oli tosi hieno :)
Multa on mennyt Jossun tekemä Nacen kuva täysin ohi. Voiko sen saada uudestaan jonnekin ketjuun? Kiitos. T: Nacen tuleva vaimo
Tässä, ole hyvä: https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/727729055519129600/oh-captain-m…
Ei ole oma suosikkini, mutta toivottavasti tykkäät 😊
- Jossu
Kiitos Jossu.😊 Muuten hyvä, mutta liikaa vaatteita päällä.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/sophorsophie/status/1700221726737453270?t=WA5bisHGp…
Hmm tää sama fani, joka sai Bojanilla poskipusun. Noh, nätit tytöt saa näköjään ekstrahuomiota pojilta.
Että tällaiset katkerat viestit on inhottavia.
Tuli vaan mieleen, että jos tämä fanin kanssa kommentoinut onkin se yksi faniryhmän perustanut, joka otti profiilikuvakseen tuon saman, joka paidattomalla riehujallakin on. P.s. en ole yhtään katkera.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, kun musta ne malediivien postauksetkaan ei olleet mitenkään kärttyisiä. Täällä vaan joku tuntui päättäneen niin, ja sit siitä tuli totuus.
No siis hyvin vahvasti tämä. Musta ne oli ihan normaalia Kärtsää ne postaukset, samaa mitä on sitten koko kesä ja myös tämä reissu ollu. Ja siis muutenkinhan nuo tän reissun stoorit on ollu melkeen sen aiemman reissun toisintoja, poislukien se kaupallinen yhteistyö TsätsätsäTjäreborgin kanssa. Sitä ei oo nyt tullu niin oiskohan omalla rahalla reissussa nyt.
Lisäksi eilen kävi mielessä että onkohan se maksanu koko crewn jonnekki lomareissuille kun lähes kaikki tuntuu olevan lomalla jossain. Aivan ihana Jere, jos on. 😊
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Jännä ilmiö tuo totuudeksi muuttuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis hyvin vahvasti tämä. Musta ne oli ihan normaalia Kärtsää ne postaukset, samaa mitä on sitten koko kesä ja myös tämä reissu ollu. Ja siis muutenkinhan nuo tän reissun stoorit on ollu melkeen sen aiemman reissun toisintoja, poislukien se kaupallinen yhteistyö TsätsätsäTjäreborgin kanssa. Sitä ei oo nyt tullu niin oiskohan omalla rahalla reissussa nyt.
Lisäksi eilen kävi mielessä että onkohan se maksanu koko crewn jonnekki lomareissuille kun lähes kaikki tuntuu olevan lomalla jossain. Aivan ihana Jere, jos on. 😊
Eikös Jere sanonut koneessa, että meidän rahoilla. Eli sponsored by us! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi niin hassusti että valmistui jo toinen ficci tälle viikolle (vaikka onkin lyhyt). :) Electrolytes sijoittuu Jokereiden Suomen-kiertueelle, jossa Bojan ei enää jaksa odottaa ja tekee sen selväksi Jerelle. https://archiveofourown.org/works/49951663 Tavastian lisäksi Turku on tässä tärkeässä roolissa. :D
En ole lukenut kuin näitä minificcejä, joita palstalla ilmestyy. En edes tiedä, mistä ficcejä löytyy enkä tarvitse ainakaan toistaiseksi sitä tietoa.
Jäin vaan miettimään mistä keksit tuon Electrolytes nimen ficillesi.Se nimi selitetään siinä itse ficissä kyllä. :) Alun perin oli vaikea keksiä nimeä tuolle, mutta sitten se elektrolyyttiteema tuli jostain, kun sähköstä puhuttiin jo paljon.
- kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Toppius ja bottomius vaihtelee kumppaninkin mukaan.
Eikä seinääjä ja seinätty ois jotain uutta ja freessshiä..
Eivät välttämättä tosiaankaan vaihtele. Pakko huomauttaa, ennen kun joku tulee ja ottaa tämän käsityksen faktana. Sitten on toki esimerkiksi vers.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata. Olen treffeillä hyvännäköisen tyypin kanssa ja sillä aikaa kun hän on vessassa, niin mä tulen lukemaan tätä ketjua. Kuinka alas voi ihminen vajota, mitä sä oikein teit mulle Kärtsä.
T: viisugayYöllä miestä seinälle vai? Jos sä oletkin päätynyt treffeillä vahingossa Lista gayn tai Kukkisen kanssa, koska heitä ei ole tänään näkynyt.🤭
Kumpi se siellä on, jos LG on top ja Kukkis on bottom - viisun ei toki tarvii omaansa kertoa, mutta auttaisi päättelemään.
Jos hetkeksi vakavoidutaan niin ajattelen asiasta kuten Lil Nas X. En halua aiheuttaa palstalle kiistoja mielipiteeni takia koska nämä asiat eivät tänne kuulu. En tykkää tuosta jaottelussa se on vahingollinen. Ymmärrän että te heitätte huumoria ettekä tarkoita pahaa sillä.
- keskustelua sivusta seurannutSiis miksi se on vahingollinen? Nämä ei siis ollut spekulaatioita vaan itse sanomiaan juttuja. Eihän näiden nyt luulisi kovin vahingollisia olevan, tiedäthän sanojen merkitykset?
Näin Lil Nas on kommentoinut asiaa.
Jokes aside. With this top and bottom shit in the gay community, it has like become a huge form av misoginy. How are you misogynists? You are all gay, you are all faggots. We are all faggotsSiis nämä termithän meinaavat vain sitä, kumpi osapuoli sattuu olemaan sängyssä. En ikinä tätä ihmisiltä utelisi, mutta miksi se on väärin, jos joku sen haluaa kertoa?
Minä en ole ainakaan loukkaantunut tämänkaltaisesta jutustelusta tai jaottelusta, joten huoli pois. Mulle saa heittää rankkaakin läppää tai kysellä asioita, jos joku askarruttaa. Mulla on tänään koti-ilta (koska pitkä työpäivä tiedossa), joten piipahdan silloin katsomassa, että oletteko kiltisti täällä. Täytyy miettiä, mitä tehdään tuolle Ruusurouvan tapaukselle, ei voi jatkua enää noin.
T: viisugay
Mä luulen että sen kannattaa hetki olla täällä ilman nimimerkkiä. Mikä on inhottavaa että toisten kirjoittajien takia joutuu miettimään mitä omiin viesteihinsä kirjoittaa. Mutta ei tuo kiusaaja muuten anna olla kun se vaan joka kerta lisää kierroksia kun näkee RRn viestejä. Sama oli sillon aiemmin sen yhden numeronimimerkin kanssa, häirikkö puuttu kaikkiin sen kirjoituksiin ja myös poisteli sen viestejä lähes samantien kun toinen yritti uusia kirjoittaa. Ja hänhän on täällä monta kertaa sanonut että nyt on saanut kirjoittaa ihan vapaasti kun kirjautui ulos eikä enää käytä sitä numeronimimerkkiä.
-Se hevari siinä seinällä (vai olinko mä yhtäkkiä eilisten tekstien perusteella Pälkäneellä?)
Säihkysilmä niissä ihanissa Stadikan meikeissä 💚
https://www.tumblr.com/submariini/727827143015464960/artistrybyaarni-ig…