Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä-nationin tilannekatsaus: Faneille vastailu ilmeisesti jatkuu :)
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1700406258732351866
Ihana. 💚 Toivottavasti muistaa vetää rajat, Twitterissä on jo pahoitettu mieltä siitä, että omaan viestiin ei ole vastattu. Ymmärtääkö ihmiset, kuinka paljon viestiä sille pukkaa?
Just tämmönen kääntöpuoli siinä sit on jos ihmiset jakaa noita yksityisiä keskusteluja. Tulee se kateus et miks tolle vastattiin ja mulle ei. Ja sit K saa ihan turhaan p askaa niskaan.
Tää kulttuuri menee mulla yli ymmärryksen. Olen pari kertaa laittanut viestiä jollekin crewn jäsenelle ja myös K lle itselleen, sekä saanut vastaukset mutta kenellä tulee mieleen jakaa ne eteenpäin? Ihan periaatteessa, onko se oikeastaan edes laillista ottaa yksityisviestistä screenshot ja jakaa se sosiaaliseen mediaan?
Ei ole laillista jakaa yksityisiä keskusteluja ilman toisen osapuolen lupaa.
Yksityiset keskustelut voi laittaa jakoon niin monesta eri syystä, että parasta jättää se tekemättä ettei synny vääriä käsityksiä.
Jos aamuvuoro keskittyisi nyt pikku ongelmaan... mitä sitä laittaa päälle Joksujen keikoille, jotta ei paljastaisi itseään keski-ikäiseksi tädiksi. Kukkatunika ja leggingsit eivät varmaan käy ja leopardikuviomekko kai kannattaisi kiertää kaukaa. Nääh, antakaa vinkkejä, olen lähdössä shoppailemaan.
Boitsun lempiruoka lapsena oli äidin tekemä pizza 🥺
https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1700189755005350128?t=U8PZHMpb_…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen g-pistestimulaattori tossa altaan reunalla on tossa K:n "Reality"-klipissä? Tuo valko-vaaleanpunainen.
Tätä kysymystä odottelin jo illalla, mutta ajattelin että se on käyty jo läpi, kun en ehtinyt lukea kaikkia viestejä. Vaikutti että ihan tarkoituksella jätetty palstojen pähkittäväksi. 😄
Yritin tuijotella kyllä mitä pöydällä on mutta tuo jäi huomaamatta.
Taitaa olla tylsästi vaan snorkkelimaski. Liekö K pulikoinut vaaleanpunainen snorkkeli naamalla tuolla uima-altaassa. Olis ollut sekin tik tok kamaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toppius ja bottomius vaihtelee kumppaninkin mukaan.
Eikä seinääjä ja seinätty ois jotain uutta ja freessshiä..
Eivät välttämättä tosiaankaan vaihtele. Pakko huomauttaa, ennen kun joku tulee ja ottaa tämän käsityksen faktana. Sitten on toki esimerkiksi vers.
Nämä keskustelut ei taida kuulua tälle palstalle. En kuitenkaan koskaan poistata mitään, esitän vaan toivomuksen.
No kyllä mä nyt mieluummin tätä luen kun nimimerkkikiistaa tai muita älyttömiä vouhotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toppius ja bottomius vaihtelee kumppaninkin mukaan.
Eikä seinääjä ja seinätty ois jotain uutta ja freessshiä..
Eivät välttämättä tosiaankaan vaihtele. Pakko huomauttaa, ennen kun joku tulee ja ottaa tämän käsityksen faktana. Sitten on toki esimerkiksi vers.
Nämä keskustelut ei taida kuulua tälle palstalle. En kuitenkaan koskaan poistata mitään, esitän vaan toivomuksen.
Hyvä vaan, että joku oikaisi asiaa. Keskustelu kyseisestä aiheesta loppui siihen niinkuin varmasti huomasit.
Vierailija kirjoitti:
Jos aamuvuoro keskittyisi nyt pikku ongelmaan... mitä sitä laittaa päälle Joksujen keikoille, jotta ei paljastaisi itseään keski-ikäiseksi tädiksi. Kukkatunika ja leggingsit eivät varmaan käy ja leopardikuviomekko kai kannattaisi kiertää kaukaa. Nääh, antakaa vinkkejä, olen lähdössä shoppailemaan.
Mä annan vaan semmosen vinkin et kannattaa muistaa et siellä tulee kuuma :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin ottaa tälläinen rikkumaton konsensus, että kaikki kiusaavat kommentit poistoon, heti kun sellainen eteen tulee.
Enpä tiedä, onko se hyvä idea.
Jotkut kokee kiusaamisena sen, kun ollaan eri mieltä. Eivät kestä toisenlaisia mielipiteitä ja siitä sitten mieli mustaksi. Kyse on suvaitsevaisuudesta, sitä tarvitaan tänne lisää. Muuten keskustelu on yksipuolista, tiettyjen tyyppien "hallinnoimaa" ja ohjailua heidän haluamaansa suuntaan.
Täältä lähtee niin paljon muutakin ja tämä poistelu tuntuu toimivan usempaankin suuntaan. Palstalla on vaan yhdet viralliset säännöt ja jokainen vastaa omista kirjoituksistaan. Ihan turhaa leikkiä sitä palstapoliisia vaan antaisitte vaan niiden viestien hautautua ketjuun. Jos nyt jotain erityisen törkeää on niin sen voi toki poistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Trollit, toinen ketju ja nimimerkit listalle, kiitos. Palataan ketjun aiheeseen.
Mietin että tapasivatkohan Tommy ja Käärijä jo ennen K:n Tavastia-keikkaa / Bojanin Suomen visiittiä vai jälkeen? Mikä se aikajana mahtaa olla icipin suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vimma:n mekko tai haalarit ja maiharit. Farkkuhaalari, itse ostin muuten Guessin farkkuhaalarin ja se sopi täydellisesti, bootsit ja mokkanahkalaukku. T. 62 v.
Vierailija kirjoitti:
Marimekkoa vaan rehdisti päälle. Mä muuten mietin itsekin, että mitä laittaisin sinne päälle. Tuskin mua kukaan edes katsoo, mutta kerrankin mulla muka hyvä syy ostaa uusi mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit, toinen ketju ja nimimerkit listalle, kiitos. Palataan ketjun aiheeseen.
Mietin että tapasivatkohan Tommy ja Käärijä jo ennen K:n Tavastia-keikkaa / Bojanin Suomen visiittiä vai jälkeen? Mikä se aikajana mahtaa olla icipin suhteen?
Jos Tommyn keikan yllätysvieras keskiviikkona on K, niin sitten varmasti. Muuten en sanoisi ihan varmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun teoria on, että icip melodia on syntynyt ainakin osittain jo ccc:n luomisen aikana, koska tekijät ovat samat ja melodioissa on paljon yhteneväisyyksiä. Sanat on tehty vasta myöhemmin Tommyn tultua biisille mukaan. Mikäli aloite yhteistyölle tuli Tommylta luulen sen tapahtuneen UMK:n jälkeen tai ihan viimeistään viisujen aikana tai heti jälkeen. Ig seuraamisista myös näkee, että K:n biisin tekijä crew on seurannut pääsääntöisesti Tommya instassa vain hieman Kiron seuraamisen jälkeen eli siksi en usko yhteistyöehdotuksen tulleen vasta kesällä. K myös sanoi jo Viron keikalla, että heille on tulossa yllätystä eli Tommyn mukana olo on silloin jo tiedetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavastia oli 9.6.
Flex Fest 17.6. ja siellä K sanoi että joku kiva yllätys tulossa.
Eli kyllä toi K ja T yhteistyö on sovittu jo ennen Tavastiaa. Tosin en kyllä osaa sanoa milloin he tapasivat ihan face to face ekaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annan vaan semmosen vinkin et kannattaa muistaa et siellä tulee kuuma :D
Juu, mielessä kävi sellainen harmaa jakkupuku sekä nuttura päähän (sellainen valtion virkamieslook) ja pikkuhiljaa nollarivissä B:n edessä kuorisi niitä vaatteita vähemmäksi... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta ei tiedetä varmaksi, kuin että yhteistyö oli jo flexfestin aikaan tiedossa. Eli siis kesäkuun puolivälissä. En tiedä ovatko tavanneet ennen elokuuta, mutta olettaisin että yhteistyöstä on kovasti jo heti viisuviikon jälkeen sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta ei tiedetä varmaksi, kuin että yhteistyö oli jo flexfestin aikaan tiedossa. Eli siis kesäkuun puolivälissä. En tiedä ovatko tavanneet ennen elokuuta, mutta olettaisin että yhteistyöstä on kovasti jo heti viisuviikon jälkeen sovittu.
Tai ei sitäkään varmaksi tiedetä. Mutta Tallinnassahan tuo vihjaili yllätyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ei sitäkään varmaksi tiedetä. Mutta Tallinnassahan tuo vihjaili yllätyksestä.
Entä milloin oli se maininta että seuraava sinkku tulee olemaan jonkun suomalaisen naisartistin kanssa?
Ihmiset eivät valitettavasti aina tunnista toimintaansa. Julkkiksille lähetetään todella törkeitä viestejä, eivätkä niiden lähettäjät aina tajua, että heidän toimintansa on väärin. Sama juttu näissä keskustelupalstoissa.