Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti JO:n uudessa biisissä on taas se Costello? En pitänyt siitä edellisestäkään..
New wave on siis Novi valin englantiversio ja löytyy jo YouTubesta. Tuskin liittyy tähän 15.9 julkasitvasb.
Ja sitten taas Indecent Notions = Umazane Misli englanniksi? 🤔
Tuon takia en pidä käännöksistä.. indecent notions ei kuulosta kovin hyvältä lyyrisesti... Ja jos se on sama biisi, niin eihän noissa sanoissakaan ole juuri mitään analysoitavaa
Tuo biisi kertoo tuhmista ajatuksista ja käännös ei varmasti ole 1:1 (koska se olisi mahdotontakin), niin eiköhän niistä saataisi analyysia aikaan miten uudet sanat kertovat Jeren ajattelemisesta. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New wave on vissiin sen viisi kuukautta vanha YouTuben mukaan. Tuskin on pelkoa, että sitä myöskään suomen keikoilla heitetään novi valin sijaan.
Luitko tuota uutista? Siinä sanotaan uusi sinkku nimeltä "indecent notions" (toivottavasti biisi ei ole englanniksi)
Tietenkin se on, jos sen nimi on toi. Bojan itse sanoi, että Umazane misli on indicent notions.
https://www.tumblr.com/fairytaleblues/727825228757090304/bojan-i-need-t…
Ihanaa, että K laitettu myös
Toivottavasti tuo ei enää päde, joku oli kirjoittanut että tieto umazane mislin englannin kielisestä versiosta on ollut olemassa jo toukokuusta asti. Eikö Jokereilla ollut tarkoitus ensin julkaista pelkkiä englannin kielisiä versioita aiemmista biiseistään mutta se on muuttunut tässä kesän aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä löytänyt instasta mitään kaaria_fun tiliä.
Näyttää olevan kaarija_fan
Sama kuva tägättu K omaan instasn. Luulisin että vanha kuva..
Ei sielläkään mitään kahvittelukuvaa ole.
Siis silleen, että joku postaa tänne, että hei menkää katsomaan, kahvittelukuva.
Vai onko joku v a j a k k i postannut, että on siellä kahvittelukuva, 3 kk sitten.Eiköhän tuo kyselijä tarkoittanut nyt 2. rivillä olevaa kuvaa, jossa K, joku nainen ja kahvimuki. Vaikka ei siinä muussa kahvia olekaan.
Postittaa tuonne tilille 10h sitten.
Minä näin kuvan eilen illalla, feedissä tuli vastaan. Siis tuon kaarija_fan (ei fun, kuten vahingossa kirjoitin. Nyt en vaan löytänyt instasta tuota tiliä.
Epäilin kuvaa vanhaksi. Lähikuva, nainen näkyy siinä puoliksi. Ei näytä avovaimoltaan. Jllä kesähattu ja collegepaita. Ei tyypillinen fanikuva.
Oli kyllä aivan tyypillinen fanikuva.
Ilmeisesti tuo tieto on ollut lehdistössä jo toukokuussa.. ehkä he ovat vaihtaneet suunnitelmaa? Toivottavasti uusi biisi on sloveniaksi ja uusi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko lopettaa s a a t a n a noiden henkilöitä esittävien viestien spämmäämisen!!!!
Meneekö tunteisiin kun ei tiedä kenet ottais seuraavaksi silmätikuksi kun vaihtoehtoja alkaa olla jo niin monta ettei enää perässä pysy? 😅
Ei vaan se et tää ketju täyttyy viesteistä jotka ei tänne kuulu ja niiden jotka ei päivystä täällä jatkuvasti, täytyy kahlata sivukaupalla shittiä, vaikka haluais vaan nähdä otsikon aiheesta viestit pikaisesti duunipäivän tauoilla.
Tajusit mun viestin väärin. En tarkoittanut shitillä listoja, häitä sun muita häröilyitä. Ne on just sopivan sekoja, vaan noita toisiin palstailijoihin liittyviä tuntikausien jankutuksia.
Tämä ketju kuolisi pois, jos täällä toimittaisiin sun tahtosi mukaan. Jokereista ja Kärtsästä tulee tällä hetkellä niin vähän uusia uutisia, että hyvä jos niistä saataisiin edes yksi sivu täyteen per päivä. Minusta tämän ketjun yksi suolista on juuri nuo yliampuvat jutut ja rönsyily. Välillä keskustellaan asiasta ja välillä mennään asian yli. Ne kuitenkin luovat tähän ketjuun sen oman spesiaalin tunnelman.💖
Tajusit mun viestin väärin. En tarkoittanut shitillä listoja, häitä sun muita häröilyitä. Ne on just sopivan sekoja, vaan noita toisiin palstailijoihin liittyviä tuntikausien jankutuksia.
Toivottavasti osasin nyt vastata oikeaan paikkaan.
Sori, ymmärsin viestisi väärin. Hyvä kun selvensit ajatuksiasi asiallisella tavalla. Sitä tänne ketjuun kaivataan, joten kiitos siitä.
Ois kiva kuulla LaduSLO:lta tästä käännöksestä umazane misli = dirty thoughts VAI Indicent notions?
Mulle uppoaa paljon paremmin ja kuumempana toi sopimaton, kuin dirty 🥵😎
Hyvä Bojan! Ainakin, jos oot sitä kirjoittaessasi ajatellut, että sopimaton ennemmin kuin niin suorasukaisen yksinkertaisesti kuin dirty!
Olin tulossa tänne sanomaan että voihan se olla, että Elvis Costellon involvement on vaikka esim sanoitukset tai osa sävellyksistä. Mutta jos biisi on kerran Umazane misli enkuksi niin kai se sitten on ihan perinteinen collab. Ei hyvä. Meinaavatkohan tehdä koko albumin vanhoista kipaleista käännettynä enkuksi feat Costello 😭
Jospa Kärtsä on salaa harjoitellut Sloveenin kieltä ja nyt häneltä tulee yhteisbiisi Jokereiden kanssa.
Jos oletetaan, että JO soittaa Suomen keikoilla varmasti ainakin CD:n, Katrinan, Novi Valin, Umazane Mislin, Onan, Plastikan, Golan, Dopaminin ja Demonin (eikös nämä ole aina?), niin mitkä olisivat sun top 3 must-biisiä näiden lisäksi?
Mulla Padam, Vse Ker Vem ja A sem ti povedal. Ilman Padamia en poistu keikkapaikalta, kyä jämpti on niin!
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa tänne sanomaan että voihan se olla, että Elvis Costellon involvement on vaikka esim sanoitukset tai osa sävellyksistä. Mutta jos biisi on kerran Umazane misli enkuksi niin kai se sitten on ihan perinteinen collab. Ei hyvä. Meinaavatkohan tehdä koko albumin vanhoista kipaleista käännettynä enkuksi feat Costello 😭
Olen varmaan ihan tynnyrissä kasvanut, mutta en ole ikinä edes kuullut Elvis Costellosta! Ja siihen päälle vanhojen biisien enkkuversiot... Tuo olisi minun pahin painajaiseni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti JO:n uudessa biisissä on taas se Costello? En pitänyt siitä edellisestäkään..
New wave on siis Novi valin englantiversio ja löytyy jo YouTubesta. Tuskin liittyy tähän 15.9 julkasitvasb.
Ja sitten taas Indecent Notions = Umazane Misli englanniksi? 🤔
Tuon takia en pidä käännöksistä.. indecent notions ei kuulosta kovin hyvältä lyyrisesti... Ja jos se on sama biisi, niin eihän noissa sanoissakaan ole juuri mitään analysoitavaa
Tuo biisi kertoo tuhmista ajatuksista ja käännös ei varmasti ole 1:1 (koska se olisi mahdotontakin), niin eiköhän niistä saataisi analyysia aikaan miten uudet sanat kertovat Jeren ajattelemisesta. :P
Bojan käänsi kappalen nimen yleisölle jo tuolloin toukokuussa, että Indicent notions. Mainitsematta enkunkielisestä versiosta minkään Costellon kanssa mitään.
Joku toivoi, että linkit laitettaisiin saatesanoilla. Komppaan tuota. Ihan pari sanaa riittää.
tired: Kärtsän/Antin munakoisoemojit
wired: Boitsun munakoisokastike
(se olisi varmaan ajvaria, ei ilmeisesti ole muita munakoisosooseja Sloveniassa tai Serbiassa. :P)
Minkä ikäiselle yleisölle Jokereiden ja Elviksen yhteisbiisi on tarkoitettu? Tavoittaako se nuoret?
Vierailija kirjoitti:
Jos oletetaan, että JO soittaa Suomen keikoilla varmasti ainakin CD:n, Katrinan, Novi Valin, Umazane Mislin, Onan, Plastikan, Golan, Dopaminin ja Demonin (eikös nämä ole aina?), niin mitkä olisivat sun top 3 must-biisiä näiden lisäksi?
Mulla Padam, Vse Ker Vem ja A sem ti povedal. Ilman Padamia en poistu keikkapaikalta, kyä jämpti on niin!
Mulla on nämä samat. Haluan tulla pillittämään kaikki tunteeni ulos sinne, enkä tyydy muuhun.
Vierailija kirjoitti:
En pääse keikoille, mutta Padam, A sem ti povedal ja Ne bi smel (eikö Ne bi smelkin ole tyyliin aina?).
Eihän Novi Val tule läheskään aina, itse en niin ole päässyt tuohon sisään, eikä oikein Padamkaan
Toivottavasti osasin nyt vastata oikeaan paikkaan.