Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
88241/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni muuten haluaisi kuulla Suomen keikoilla Novi Valin ja kuinka moni New Waven eli sloveeni- vai enkkuversio?

Yläpeukku Novi Val

alapeukku New Wave

Ite siis haluaisin Novi Valin mutta pelkään että Nordic Tourilla esittävät enkuksi, jos ajattelevat yleisön haluavan ymmärtää paremmin ja laulavan mukana.

Eivät esittäneet edes uk tourilla tätä englanniksi.

Vierailija
88242/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni muuten haluaisi kuulla Suomen keikoilla Novi Valin ja kuinka moni New Waven eli sloveeni- vai enkkuversio?

Yläpeukku Novi Val

alapeukku New Wave

En kumpaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88243/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko lopettaa s a a t a n a noiden henkilöitä esittävien viestien spämmäämisen!!!!

Meneekö tunteisiin kun ei tiedä kenet ottais seuraavaksi silmätikuksi kun vaihtoehtoja alkaa olla jo niin monta ettei enää perässä pysy? 😅

Ei vaan se et tää ketju täyttyy viesteistä jotka ei tänne kuulu ja niiden jotka ei päivystä täällä jatkuvasti, täytyy kahlata sivukaupalla shittiä, vaikka haluais vaan nähdä otsikon aiheesta viestit pikaisesti duunipäivän tauoilla.

Tämä ketju kuolisi pois, jos täällä toimittaisiin sun tahtosi mukaan. Jokereista ja Kärtsästä tulee tällä hetkellä niin vähän uusia uutisia, että hyvä jos niistä saataisiin edes yksi sivu täyteen per päivä. Minusta tämän ketjun yksi suolista on juuri nuo yliampuvat jutut ja rönsyily. Välillä keskustellaan asiasta ja välillä mennään asian yli. Ne kuitenkin luovat tähän ketjuun sen oman spesiaalin tunnelman.💖

Vierailija
88244/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New wave on vissiin sen viisi kuukautta vanha YouTuben mukaan. Tuskin on pelkoa, että sitä myöskään suomen keikoilla heitetään novi valin sijaan.

Luitko tuota uutista? Siinä sanotaan uusi sinkku nimeltä "indecent notions" (toivottavasti biisi ei ole englanniksi)

Vierailija
88245/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei novi val soi, niin kyllä protestoin (tämä on vitsi, en oikeasti ala protestoimaan). Ja nimenomaan alkuperäinen versio kiitos.

Vierailija
88246/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko se tää?

Umazane misli

Vierailija
88247/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti JO:n uudessa biisissä on taas se Costello? En pitänyt siitä edellisestäkään..

https://www.tumblr.com/formulalakana/727872778051665920

Hei, kun mä katsoin sitä pätkää Liverpoolista, jossa JO esiintyy jossain matalassa huoneessa aika akustisesti pienelle ryhmälle katsojia, ja jossa Bojan soittaa hetken jotain ankkapilliä, niin siinä videolla mun mielestä Bojan väittää, että heidän kappaleensa, jonka siis aikoivat siinä seuraavaksi esittää, on englanniksi *indicent notions ja se kappale oli UMAZANE MISLI!!! Olin silloin jo että mitä mitä mitä mitä miitäääää ja watafak, mutta kun ei ollut muuta tietoa asiasta, niin jätin sen sikseen.

Koitan etsiä klipin tähän!

Onko se sitten muka käännetty enkuks noin vai mitä hittoa.

Eli onko uusi sinkku oikeasti vanha biisi käännettynä enkuksi? Ja taas Elvis Costello mukana? :O Tämä on juuri se mitä en halunnut

Vierailija
88248/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

New wave on vissiin sen viisi kuukautta vanha YouTuben mukaan. Tuskin on pelkoa, että sitä myöskään suomen keikoilla heitetään novi valin sijaan.

Luitko tuota uutista? Siinä sanotaan uusi sinkku nimeltä "indecent notions" (toivottavasti biisi ei ole englanniksi)

Jos nimi on englanniksi, on biisikin valitettavasti sitä hyvin todennäköisesti. Uskaltaisin veikata, että jonkun toisen heidän kappaleen englantiversio.

Vierailija
88249/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninkielinen versio Umazane mislistä on kyllä about viimeinen ja vähiten kiinnostava biisi mitä toivoisin Jokereilta tulevan, oli Costelloja tai ei, eli toivon uutisankkaa.

Vierailija
88250/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti JO:n uudessa biisissä on taas se Costello? En pitänyt siitä edellisestäkään..

Hei, kun mä katsoin sitä pätkää Liverpoolista, jossa JO esiintyy jossain matalassa huoneessa aika akustisesti pienelle ryhmälle katsojia, ja jossa Bojan soittaa hetken jotain ankkapilliä, niin siinä videolla mun mielestä Bojan väittää, että heidän kappaleensa, jonka siis aikoivat siinä seuraavaksi esittää, on englanniksi *indicent notions ja se kappale oli UMAZANE MISLI!!! Olin silloin jo että mitä mitä mitä mitä miitäääää ja watafak, mutta kun ei ollut muuta tietoa asiasta, niin jätin sen sikseen.

Eli onko uusi sinkku oikeasti vanha biisi käännettynä enkuksi? Ja taas Elvis Costello mukana? :O Tämä on juuri se mitä en halunnut

Voi olla, ettei liity tuohon 15.9 julkaistavaan mitenkään.

Vierailija
88251/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

New wave on siis Novi valin englantiversio ja löytyy jo YouTubesta. Tuskin liittyy tähän 15.9 julkasitvasb.

Ja sitten taas Indecent Notions = Umazane Misli englanniksi? 🤔

Vierailija
88252/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukku Novi Val

alapeukku New Wave

Ite siis haluaisin Novi Valin mutta pelkään että Nordic Tourilla esittävät enkuksi, jos ajattelevat yleisön haluavan ymmärtää paremmin ja laulavan mukana.

Eivät esittäneet edes uk tourilla tätä englanniksi.

No tää oli hyvä tieto, kiitos. Tuskinpa siis täälläkään.

Vierailija
88253/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, ettei liity tuohon 15.9 julkaistavaan mitenkään.

Rukoilen tätä... Vanhoja biisejä käännettynä enkuksi.. ei kiitos

Vierailija
88254/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umazane misli englanniksi olisi hyvä ainoastaan jos siinä olisi Kärtsä mukana ja biisin musavideo keskittyisi intensiivisiin katseisiin. :D Muuten voitte pitää tunkkine (yksityishenkilö tai ei).

Vierailija
88255/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

New wave on siis Novi valin englantiversio ja löytyy jo YouTubesta. Tuskin liittyy tähän 15.9 julkasitvasb.

Ja sitten taas Indecent Notions = Umazane Misli englanniksi? 🤔

Tuon takia en pidä käännöksistä.. indecent notions ei kuulosta kovin hyvältä lyyrisesti... Ja jos se on sama biisi, niin eihän noissa sanoissakaan ole juuri mitään analysoitavaa

Vierailija
88256/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko lopettaa s a a t a n a noiden henkilöitä esittävien viestien spämmäämisen!!!!

Meneekö tunteisiin kun ei tiedä kenet ottais seuraavaksi silmätikuksi kun vaihtoehtoja alkaa olla jo niin monta ettei enää perässä pysy? 😅

Ei vaan se et tää ketju täyttyy viesteistä jotka ei tänne kuulu ja niiden jotka ei päivystä täällä jatkuvasti, täytyy kahlata sivukaupalla shittiä, vaikka haluais vaan nähdä otsikon aiheesta viestit pikaisesti duunipäivän tauoilla.

Tajusit mun viestin väärin. En tarkoittanut shitillä listoja, häitä sun muita häröilyitä. Ne on just sopivan sekoja, vaan noita toisiin palstailijoihin liittyviä tuntikausien jankutuksia.

Tämä ketju kuolisi pois, jos täällä toimittaisiin sun tahtosi mukaan. Jokereista ja Kärtsästä tulee tällä hetkellä niin vähän uusia uutisia, että hyvä jos niistä saataisiin edes yksi sivu täyteen per päivä. Minusta tämän ketjun yksi suolista on juuri nuo yliampuvat jutut ja rönsyily. Välillä keskustellaan asiasta ja välillä mennään asian yli. Ne kuitenkin luovat tähän ketjuun sen oman spesiaalin tunnelman.💖

Vierailija
88257/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo linkattu uutinen on ihan oikeasta norjalaisesta (?) musiikkilehdestä ilmeisesti... näyttää pahalta... Ehkä sen takia singleä ei ole hypetetty.. ehkä he haluavat julkaista sen koska siinä on Elvis Costello mukana

Vierailija
88258/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oisko se tää?

Umazane misli

Oli se tää. Mua hämäs, kun Bojan sanoo videolla: . . . and it means: Indicent notions.

Olin ihan että mitä?

Tosin, oon itse niin häveliäs, että en varmaankaan haluaisi kirjoittaa edes kappaletta Dirty thoughts. Että ehkä se ei ole tarkoittanut sitä, vaan vain sopimattomia jotain ennemminkin. Mutta mikä toi notions oikeastaan on?

Vierailija
88259/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo linkattu uutinen on ihan oikeasta norjalaisesta (?) musiikkilehdestä ilmeisesti... näyttää pahalta... Ehkä sen takia singleä ei ole hypetetty.. ehkä he haluavat julkaista sen koska siinä on Elvis Costello mukana

Mutta se on Umazane misli.

Vierailija
88260/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englanninkielinen versio Umazane mislistä on kyllä about viimeinen ja vähiten kiinnostava biisi mitä toivoisin Jokereilta tulevan, oli Costelloja tai ei, eli toivon uutisankkaa.

Äläpä! Todella toivon myös, että kyse on nyt väärästä luulosta.

Ketju on lukittu.