Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt kumpaan muutan? Viikonloppu aikaa päättää!!

Vierailija
28.02.2025 |

Uuteen 43m2 asuntoon ilman saunaa, vähän syrjässä mutta hyvä alue. Tai, keskustaan 58m2 joka vaatisi kunnon remppaa, mutta vuokranantaja ei suostu kuin tapettien vaihtoon, sauna olisi. En osaa päättää!!! Iso kaupunki kyseessä. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Missä työt? Onko autoa? Paljon vuokra? Onko kaupat lähellä? Pyytäisin tapettien vaihtoa ennen sisään muuttoa.

Vierailija
2/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään saunasta, jos on muuten siistiä ja toimiva + tapettien vaihto niin isompi. Mulla tosin painoi aina, että pääsi hyvin kulkemaan töihin, eikä kaikki ollut älyttömän matkan päässä. Nyt on autoon vara niin ei niin väliä. Asunkin täällä maalla nyt.

Vierailija
4/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka tärkeää sulle on keskustan läheisyys, tai toisaalta esim. luonto joka voi olla lähempänä toisessa kohteessa. Itse varmaan valitsisin kauempana olevan, koska ei mua kiinnosta kovin usein keskustassa käydä muutenkaan. Toisaalta nuorena varmasti olisin valinnut toisin, kun baarit, ravintolat yms. kiinnosti vielä. Nyt mieluummin valkkaisin luonnonläheisemmän. Mutta ei toisen puolesta voi tietää, kun ei tiedä paljonko käytät niitä keskustan palveluita.

Vierailija
5/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro enemmän

ikäsi

onko autoa

vuokrat noissa

saunotko

onko kumppania

onko lapsia

käytkö yöelämässä

onko keskustan palvelut tarpeen

jne

Vierailija
6/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä. Missä työt? Onko autoa? Paljon vuokra? Onko kaupat lähellä? Pyytäisin tapettien vaihtoa ennen sisään muuttoa.

Vierailija
7/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin ei vuokraläävään

Vierailija
8/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me voida tietää, mikä sinulle on tärkeää. Itse en välitä saunasta tuon taivaallista. Pelkät neliöt taas ei kerro kaikkea. Asuinkerros merkkaa minulle, mutta eipä tässä minun asuntoasioita ratkaista. Ottaisin parempikuntoisen asunnon.

Vierailija
9/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaan. Noille tapeteille kuin myös uusille pinnoille sokeutuu, eli tottuu. Ja kun vuokrakämppä, niin so what. Sauna olisi minulle turhake.

Vierailija
10/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kolikkoa. Jos ensireaktiosi on pettymys, muuta siihen toiseen. 

Vierailija
11/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeää keskustassa asuminen sinulle on ?

Vierailija
12/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää: 

ikäsi 53v.

onko autoa ei

vuokrat noissa Pari kymppiä eroa pienemmän hyväksi.

saunotko en kyllä tykkää saunoa että sen puuttuminen ei haittaa. 

onko kumppania Yksin

onko lapsia Ei lapsia

käytkö yöelämässä n 2-3 x vuodessa.

onko keskustan palvelut tarpeen ei oikein. 

Ap

Vierailija
13/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaan 

Vierailija
14/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä palveluja lähellä?

Onko auto?

Missä työ?

Rauhallinen/rauhaton alue?

Vierailija
15/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko arvelet jaksavasi katsoa sitä remppaa vaativaa asuntoa? Jos et kauankaan arvele jaksavasi ja asua kumminkin pitäisi kauan samassa paikassa, niin älä sitten huonokuntoiseen tyydy. Tosin, jos paljon vietät aikaa kaupungin keskustassa ja kaupungilla ynnä muualla, niin sitten se asunto tietysti kannattaa ottaa, koska et siellä paljon olekaan. Siinä on kumminkin saunakin.

Itse olen asunut vuosia pienessä asunnossa kaupungin laidalla, jossa ei ole omaa saunaa. Alkaa potuttamaan jo tällainen, että on kaukana kaikista keskustan palveluista, eikä edes ole omaa saunaa. Ja liian pienikin tämä asunto on.

Vierailija
16/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen asuntoon ilman saunaa, joka on syrjemmällä. Keskustat eivät ole sen arvoisia, narkkareita ja juoppoja, roskaa. Ellet odota että löytyy kolmas saunallinen vaihtoehto tai parin vuoden päästä vaihtaa saunalliseen. Lisäpatteria saa.

Vierailija
17/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos kommenteista, alan kallistua tähän uuteen ja pienempään. 

Ap

Vierailija
18/18 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumisessa arjen sujuminen on tärkeää. Valitsisin sen, josta on kätevämpi kulkea työpaikallesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä