Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Eihän Novi Val tule läheskään aina, itse en niin ole päässyt tuohon sisään, eikä oikein Padamkaan
Novi Val on kyl monesti ollu toiseks viimenen biisi ennen Carpe Diemiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos oletetaan, että JO soittaa Suomen keikoilla varmasti ainakin CD:n, Katrinan, Novi Valin, Umazane Mislin, Onan, Plastikan, Golan, Dopaminin ja Demonin (eikös nämä ole aina?), niin mitkä olisivat sun top 3 must-biisiä näiden lisäksi?
Mulla Padam, Vse Ker Vem ja A sem ti povedal. Ilman Padamia en poistu keikkapaikalta, kyä jämpti on niin!
1. Omamljeno telo
2. Nisam ti još priznao (A sem ti povedal)
3. Vem da greš
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yhä vähän huolissani Juresta et mitä se tekee Novi Valin aikana. Onko tiedossa sääntö-Suomen kaikki säännöt ja väännöt. Olisihan se meinaa aika noloa jos se pistäs tupakaks ja sit tulis kauhee hässäkkä....
Ehkä se jauhaa coolisti nikotiinipurkkaa 😄
Se käy Kärtsän nuuskapurkilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääs Kääryleet ostamassa Käärijän Apollon keikkaliput Kideapin kautta, vielä oli tarjolla!
Leila
Kävin just! Onko Leilakin tulossa? 🤩
Absolutely!
💖L
Vierailija kirjoitti:
Saiko joku sinne K:n klubikeikalle liput? :D
Edelleen näyttäs olevan saatavilla lippuja.
Vierailija kirjoitti:
No jos Indecent notions tarkoittaa suomeksi riettaita mielikuvia, niin eikö se ole suurinpiirtein sama kuin umazane misli eli likaisia ajatuksia?
Mitä ne notions on? Mulle google kääntäjä antoi ihan tyhmän vastauksen, kun silloin katsoin, kun näin tuon videon ekan kerran. Oliko se jotain merkintöjä tms paskaa.
Mutta siis sopimaton, eikä mikään rietas.
Mulla meni lukiessa viestejä jo munakoisot ja biisit iloisesti sekaisin niin että nyt on mielessä vaan se uusi jokereiden munakoisobiisi 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oletetaan, että JO soittaa Suomen keikoilla varmasti ainakin CD:n, Katrinan, Novi Valin, Umazane Mislin, Onan, Plastikan, Golan, Dopaminin ja Demonin (eikös nämä ole aina?), niin mitkä olisivat sun top 3 must-biisiä näiden lisäksi?
Mulla Padam, Vse Ker Vem ja A sem ti povedal. Ilman Padamia en poistu keikkapaikalta, kyä jämpti on niin!
Mulla on nämä samat. Haluan tulla pillittämään kaikki tunteeni ulos sinne, enkä tyydy muuhun.
Mullakin Padam ja A semti povedal, lisäksi Metulji
En ymmärrä miksi valitetaan englanninkielisestä musiikista. Bojan kuulostaa todella hyvältä englanniksi(kin)!!! 🔥 He ovat kaikissa Euroviisu haastatteluissa maininneet kääntäneensä biisejä englanniksi ja alunperin olivat julkaisemassa English cover albumin. Tämä suunnitelma muuttui, mutta ovat sanoneet useassa haastattelussa, että uudella levyllä on sekoitus kieliä. Heidän on pakko julkaista biisejä englanniksi jos haluavat päästä Euroopassa radiosoittoon. Eikö voida tukea heitä tässä?! Olisi niin iloinen heidän puolestaan 💖
Uskon kuitenkin, että nyt ensimmäiseksi julkaistaan ihan uusi biisi. Ovat somessa hehkuttaneet monta kertaa kirjottaneensa uuden biisin (joskus kesä- heinäkuussa).
Vierailija kirjoitti:
Juu mä sain🥰 Apollo, mä oon tulossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos Indecent notions tarkoittaa suomeksi riettaita mielikuvia, niin eikö se ole suurinpiirtein sama kuin umazane misli eli likaisia ajatuksia?
Mitä ne notions on? Mulle google kääntäjä antoi ihan tyhmän vastauksen, kun silloin katsoin, kun näin tuon videon ekan kerran. Oliko se jotain merkintöjä tms paskaa.
Notions on ehkä yksi tapa sanoa "ajatuksia"... Merkintöjä, huomioita... Niin kuin voisi sanoa: "he took note of her fresh appearance"... Sama kantasana tuolla notionilla varmaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sanakirjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti JO:n uudessa biisissä on taas se Costello? En pitänyt siitä edellisestäkään..
Hei, kun mä katsoin sitä pätkää Liverpoolista, jossa JO esiintyy jossain matalassa huoneessa aika akustisesti pienelle ryhmälle katsojia, ja jossa Bojan soittaa hetken jotain ankkapilliä, niin siinä videolla mun mielestä Bojan väittää, että heidän kappaleensa, jonka siis aikoivat siinä seuraavaksi esittää, on englanniksi *indicent notions ja se kappale oli UMAZANE MISLI!!! Olin silloin jo että mitä mitä mitä mitä miitäääää ja watafak, mutta kun ei ollut muuta tietoa asiasta, niin jätin sen sikseen.
Koitan etsiä klipin tähän!
Onko se sitten muka käännetty enkuks noin vai mitä hittoa.Eli onko uusi sinkku oikeasti vanha biisi käännettynä enkuksi? Ja taas Elvis Costello mukana? :O Tämä on juuri se mitä en halunnut
Mut hei huom, tää voi olla se, mistä bändi itse on innoissaan. Ainakin siitä, että saavat pitkän linjan brittirockarin, jolla on oikeasti sellainen omaa linjaa tinkimättömästi (ja varmaan osin epäkaupallisestikin) vetäneen älykön asema vieläpä ja on tosiaan ollut mukana jo about Beatlesien ja rollareiden eralla.
Pakko tätä collabia on kunnioittaa, vaikka siis ei välttis kiinnosta itseänikään musiikillisesti juuri yhtään.
Mutta itse olen ollut 80-luvulta alkaen niin kova musiikin kuluttaja, että onneksi sentään muistan Elvis Costellon. Sillä oli ehkä joku biisikin, mistä tykkäsin, hitsi, kun en muista... :D Vai olikohan sekin jokin yhteistyö...
Tän voi ottaa niin, että ne ei julkaisseet mitään ja jatkaa odotusta, jos ei itselle nappaa.
She (Notting hill -leffan soundtrackilta) on yks mun lemppareista Costellolta ja varmaan aika monelle muullekin tuttu biisi.
Minäkin tykkään, She on ihana biisi.
Ihana! Sopimattomia huomioita on NIIIN sata kertaa parempi, kuin likaisia ajatuksia 🥰
Apollo kutsuu ja mentävä on. Lippuja on muuten edelleen!
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sanakirjaa
Ei mulla taida olla. Mun ainoa enkun sanakirja oli Oxford Dictionary, mutta heitin sen hemmettiin netin yleistyttyä. Ihan paska, kun ei siinä ollut sanoja suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö noita lippuja jossain muualla, kuin jossain paskassa kakaroiden apissa? 😩
Sun ei oikeasti tarvitse siis ladata mitään äppiä lipun ostaaksesi. Liput kylläkin tulevat äppiin, eivätkä perinteisesti sähköpostiin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi valitetaan englanninkielisestä musiikista. Bojan kuulostaa todella hyvältä englanniksi(kin)!!! 🔥 He ovat kaikissa Euroviisu haastatteluissa maininneet kääntäneensä biisejä englanniksi ja alunperin olivat julkaisemassa English cover albumin. Tämä suunnitelma muuttui, mutta ovat sanoneet useassa haastattelussa, että uudella levyllä on sekoitus kieliä. Heidän on pakko julkaista biisejä englanniksi jos haluavat päästä Euroopassa radiosoittoon. Eikö voida tukea heitä tässä?! Olisi niin iloinen heidän puolestaan 💖
Uskon kuitenkin, että nyt ensimmäiseksi julkaistaan ihan uusi biisi. Ovat somessa hehkuttaneet monta kertaa kirjottaneensa uuden biisin (joskus kesä- heinäkuussa).
New wave ei tehnyt minuun vaikutusta verrattuna alkuperäiseen. He voivat onkia muutaman uuden kuuntelijan englanninkielisellä musiikilla, mutta alkuperäisiä faneja ei saisi unohtaa. Katsotaan miten käy.. nyt heidän fanikuntansa vaikuttaa pitävän enemmän sloveniankielisestä tuotannosta.. Olisi kurjaa jos heistä tulisi vain englanninkielinen perusbändi tavoitellessaan menestystä UK:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nämä samat. Haluan tulla pillittämään kaikki tunteeni ulos sinne, enkä tyydy muuhun.
Mullakin Padam ja A semti povedal, lisäksi Metulji
Mulla ois Ne bi smel, Padam ja A sem ti povedal, ja jos neljä sais sanoa niin myös Metulji