Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkilliset on tän palstan ilo! Ja trolleille, ainakin toivon että olivat trolleja eilenkin tiedoksi, että myös anonyymisti toisen ihmisen uhkailu voi johtaa seuraamuksiin.
Miten täällä on ketään uhkailtu? En ole nähnyt mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko lopettaa s a a t a n a noiden henkilöitä esittävien viestien spämmäämisen!!!!
Meneekö tunteisiin kun ei tiedä kenet ottais seuraavaksi silmätikuksi kun vaihtoehtoja alkaa olla jo niin monta ettei enää perässä pysy? 😅
Ei vaan se et tää ketju täyttyy viesteistä jotka ei tänne kuulu ja niiden jotka ei päivystä täällä jatkuvasti, täytyy kahlata sivukaupalla shittiä, vaikka haluais vaan nähdä otsikon aiheesta viestit pikaisesti duunipäivän tauoilla.
My bad, luin huonosti tuon sun viestin. Toi olikin kriitikolle tarkoitettu ihan asiallinen heitto. Nopeasti kun luin niin luulin kriitikon ilkkuen miettivän kenet ottaa seuraavaksi silmätikuksi ja kysyvän meneekö se tunteisiin. Nyt oikeesti sitä kahvia ja aivot hereille pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko lopettaa s a a t a n a noiden henkilöitä esittävien viestien spämmäämisen!!!!
Meneekö tunteisiin kun ei tiedä kenet ottais seuraavaksi silmätikuksi kun vaihtoehtoja alkaa olla jo niin monta ettei enää perässä pysy? 😅
Ei harmita todellakaan se, vaan että tuollainen infantiili tapa kommentoida on vastenmielistä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkilliset on tän palstan ilo! Ja trolleille, ainakin toivon että olivat trolleja eilenkin tiedoksi, että myös anonyymisti toisen ihmisen uhkailu voi johtaa seuraamuksiin.
Oli siellä saunan taakse viemistä eilen ja kyllä laskisin itse myös jotkut rr:ää koskevat viestit uhkailuiksi, vaikka eivät olisi ihan niin suoria.
Helvetin typerykset! Täällä ei ole ikävä kyllä jäljellä enää keitään normaalilla tavalla keskustelevia 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli siellä saunan taakse viemistä eilen ja kyllä laskisin itse myös jotkut rr:ää koskevat viestit uhkailuiksi, vaikka eivät olisi ihan niin suoria.
Eli ei ollut mitään rr:ää kohtaan, koska et edes muista. Myös saunan taakse oli selvä vitsi. Samaa tasoa, kuin nämä teidän muutkin jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä voihottaja, että Kakplussalla uhkaillaan kirjoittajia päivittäin tupenrapinoilla! Se palsta itse uhkailee! Sä ET pystyisi käymään siellä (huh, luojan kiitos)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se et tää ketju täyttyy viesteistä jotka ei tänne kuulu ja niiden jotka ei päivystä täällä jatkuvasti, täytyy kahlata sivukaupalla shittiä, vaikka haluais vaan nähdä otsikon aiheesta viestit pikaisesti duunipäivän tauoilla.
Just näin!!!!!!!!!!! !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
An aali sek si ainakin näin hetskunainen kannalta on hirveetä. Jos olisin homomies, olisin mieluusti "altavastaaja" suhteessa (en tiedä miksi ajattelen näin, siksikö kun olen nainen?), mut bottomina olo hirvittää ... En itse nauti tosta yhtään.
Itse rakastan an aalisek siä, preppaus pitää tehdä hyvin ja liukkaria käyttää, tai on taatusti hirveetä. Lisäksi liikkeen on oltava selkee ees-taas, ei mitään heiluntaa ja pyörittelyjä mihinkään muuhun suuntaan.
Jos olisin mies olisin ehdottomasti verse. On lesbona käsittämätöntä että ihmiset juuttuisi sängyssä yhteen rooliin.
Nyt kyllä kiinnostaa, että päteekö tuo "vain ees-taas" ns. "kaikkiin" ihmisiin, cisnaisiin ylipäätään vai vain sinuun, koska fanfic-ho moseksissä (joka ei liene toki kovin realistista) vetkutellaan, pyöritellään ja kiehnätään usein ties miten. :)
On pätenyt myös niihin heteromiehiin, joilla on ollut kiinnostusta peppujuttuihin. Tokikaan otanta ei ole suuri (alle 5), ja osa on varmasti herkempiä kuin toiset, mutta itse usein fanficcejä lukiessa kurtistan kulmiani "ööö, auts?" -hengessä.
Kiitos vastauksesta! Fanficeissä usein kyllä mietityttää, miten paljon niistä ho moseksitroopeista on jonkun yhden ihmisen keksimiä ja muut vaan kopioivat niitä tms. :)
Vierailija kirjoitti:
Helvetin typerykset! Täällä ei ole ikävä kyllä jäljellä enää keitään normaalilla tavalla keskustelevia 😢
Enää? Siis onko täällä joskus ollut sellaisia :D Ainahan tällä palstalla lähtee lapasesta, kun oikeat aiheet on vähissä. Malta vaan pari viikkoa vielä, niin voit lukea ihania B&K&JO jne. keskusteluita <3<3
Ilmeisesti JO:n uudessa biisissä on taas se Costello? En pitänyt siitä edellisestäkään..
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti JO:n uudessa biisissä on taas se Costello? En pitänyt siitä edellisestäkään..
New wave on siis Novi valin englantiversio ja löytyy jo YouTubesta. Tuskin liittyy tähän 15.9 julkasitvasb.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla fake news, anna olla fake news, anna olla fake news... siis no thank you tälle yhteistyölle!
Kuinka moni muuten haluaisi kuulla Suomen keikoilla Novi Valin ja kuinka moni New Waven eli sloveeni- vai enkkuversio?
Yläpeukku Novi Val
alapeukku New Wave
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/v88Tj7LTns4
B hymyä aamuun!
Aurinkoinen hymy ... ja Ccc 💚💙
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni muuten haluaisi kuulla Suomen keikoilla Novi Valin ja kuinka moni New Waven eli sloveeni- vai enkkuversio?
Yläpeukku Novi Val
alapeukku New Wave
Ite siis haluaisin Novi Valin mutta pelkään että Nordic Tourilla esittävät enkuksi, jos ajattelevat yleisön haluavan ymmärtää paremmin ja laulavan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New wave on siis Novi valin englantiversio ja löytyy jo YouTubesta. Tuskin liittyy tähän 15.9 julkasitvasb.
Tuossa lukee, että tekivät new waven, ja että Elvis Costello liittyy myös heidän uuteen sinkkuunsa, jonka nimi on "indecent notions".. eli new wave on se eka. Toivon että on fake news
New wave on vissiin sen viisi kuukautta vanha YouTuben mukaan. Tuskin on pelkoa, että sitä myöskään suomen keikoilla heitetään novi valin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei, kun mä katsoin sitä pätkää Liverpoolista, jossa JO esiintyy jossain matalassa huoneessa aika akustisesti pienelle ryhmälle katsojia, ja jossa Bojan soittaa hetken jotain ankkapilliä, niin siinä videolla mun mielestä Bojan väittää, että heidän kappaleensa, jonka siis aikoivat siinä seuraavaksi esittää, on englanniksi *indicent notions ja se kappale oli UMAZANE MISLI!!! Olin silloin jo että mitä mitä mitä mitä miitäääää ja watafak, mutta kun ei ollut muuta tietoa asiasta, niin jätin sen sikseen.
Koitan etsiä klipin tähän!
Onko se sitten muka käännetty enkuks noin vai mitä hittoa.
Uuh! Haluaisin maistaa Bojanin munakoiso... kastiketta.. majoneesit päälle!