Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
88201/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko lopettaa s a a t a n a noiden henkilöitä esittävien viestien spämmäämisen!!!!

Vierailija
88202/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

An aali sek si ainakin näin hetskunainen kannalta on hirveetä. Jos olisin homomies, olisin mieluusti "altavastaaja" suhteessa (en tiedä miksi ajattelen näin, siksikö kun olen nainen?), mut bottomina olo hirvittää ... En itse nauti tosta yhtään.

Syynä voi olla mieltymyserojen lisäksi myös miesten ja naisten välinen erilainen anatomia.

Miehillä kai eturauhanen siinä on pääpointtin? Plus ne homomiehet, jotka harrastavat paljon anaa liseksiä ovat siinä varmaan paljon taitavampia kuin joku randomheterojamppa.

Huh pitäs löytää joku homomies siis ... Jessus mirva tuomi miten yhtäkkiä tuli mieleen, et täällä olis tyyppejä kenen kanssa vois harrastaa vaikka kimppaa 😂🤭 Enkä todellakaan sellasta yleensä ajattele enkä ikinä ole kokeillut. No niin. Anteeksi. 🥴

Se on sitten Kärtsän johdolla orgiat Tavastian keikan jälkeen.

Voi voi, ne Kampin porttikongit on niin kylmiä ja pimeitä orgioita varten, ei taida selkä enää taipua. Joudun jättämään tällä kertaa väliin..

Leila💖

Voi Leila. Mä varasin koko hotelli Kämpin yksinomaan meidän porukalle. Eiköhän sieltä löydy sopiva sänky sinunkin selälle.

T: Lasse

Oi ihanaa! Kämpin peilisalissa voikin nostaa miestä peilille ja miksei flyygelinkin päälle!

Mielelläni hiippailen ja avaimenreiästä tirkistelen

L💖

Altavastaaja 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88203/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

An aali sek si ainakin näin hetskunainen kannalta on hirveetä. Jos olisin homomies, olisin mieluusti "altavastaaja" suhteessa (en tiedä miksi ajattelen näin, siksikö kun olen nainen?), mut bottomina olo hirvittää ... En itse nauti tosta yhtään.

Syynä voi olla mieltymyserojen lisäksi myös miesten ja naisten välinen erilainen anatomia.

Miehillä kai eturauhanen siinä on pääpointtin? Plus ne homomiehet, jotka harrastavat paljon anaa liseksiä ovat siinä varmaan paljon taitavampia kuin joku randomheterojamppa.

Huh pitäs löytää joku homomies siis ... Jessus mirva tuomi miten yhtäkkiä tuli mieleen, et täällä olis tyyppejä kenen kanssa vois harrastaa vaikka kimppaa 😂🤭 Enkä todellakaan sellasta yleensä ajattele enkä ikinä ole kokeillut. No niin. Anteeksi. 🥴

Se on sitten Kärtsän johdolla orgiat Tavastian keikan jälkeen.

Voi voi, ne Kampin porttikongit on niin kylmiä ja pimeitä orgioita varten, ei taida selkä enää taipua. Joudun jättämään tällä kertaa väliin..

Leila💖

Voi Leila. Mä varasin koko hotelli Kämpin yksinomaan meidän porukalle. Eiköhän sieltä löydy sopiva sänky sinunkin selälle.

T: Lasse

Oi ihanaa! Kämpin peilisalissa voikin nostaa miestä peilille ja miksei flyygelinkin päälle!

Mielelläni hiippailen ja avaimenreiästä tirkistelen

L💖

Altavastaaja 🤭

Voi Leila 💖

Vierailija
88204/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon ollut mukana toikokuusta, enkä jaksa enää jakaa tai kaipaa tänne noita vanhimpia perusklippejä. Olen nähnut ja ihqutellut niitä kaikkia 1 000 000 kertaa.

Mutta sinä et ole ainoa tällä palstalla, joten hyppää sellaisten linkkien yli. Minua ei haittaa lainkaan, että vanhoja ilmestyy väliin, sillä osaan ne sulkea samantien. Suon kyllä muille sen, että voivat iloita heille sopivalla tavalla eikä se ole millään lailla minulta pois.

Miksi kaiken pitäisi olla räätälöity juuri SINULLE? Tätä nykypäivän itsekeskeisyyttä en ymmärrä. Oletko nuori vai vanhemmiten jumittunut omaan napaan? Minä kuulun melkein senioriluokkaan ja ihan pienestä pitäen olen oppinut, etten ole maailman napa ja että ihmiset voivat nauttia erilaisista asioista, vaikka muuten samaa kokonaisuutta fanittaisikin. Jokaiselle jotakin omalla tyylillä. Harppaile itselle epämieluisat viestit.

T. Papukaija, joka jankkaa melkein jokaisessa viestissään harppaamisesta niille, jotka eivät sitä tajua

Saan kai mä sanoa mistä en tykkää? En vain ihan oikeasti tajua, miksi joku jakaa jonkun syliinhyppyvideon kuvat tänne analysoiden siinä olevia ilmeitä? Kävi töissä kesä-heinäkuussa, kun täällä ei muuta läpi käytykään?

Sen kun postaa, mä kritisoin.

Syliinhyppyvideot ilmeitä analysoiden listalle!

Hauskaa kun jotkut positiiviset(?) nyyhkii, että pääsispä heidän kommenttinsa listalle, mutta ei, sinne halutaankin niistä enempi negatiivisista roiskaisuista muistoja kaikille.

Vierailija
88205/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä löytänyt instasta mitään kaaria_fun tiliä.

Näyttää olevan kaarija_fan

Sama kuva tägättu K omaan instasn. Luulisin että vanha kuva.

Vierailija
88206/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sielläkään mitään kahvittelukuvaa ole.

Siis silleen, että joku postaa tänne, että hei menkää katsomaan, kahvittelukuva.

Vai onko joku v a j a k k i postannut, että on siellä kahvittelukuva, 3 kk sitten.

Vierailija
88207/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon ollut mukana toikokuusta, enkä jaksa enää jakaa tai kaipaa tänne noita vanhimpia perusklippejä. Olen nähnut ja ihqutellut niitä kaikkia 1 000 000 kertaa.

Mutta sinä et ole ainoa tällä palstalla, joten hyppää sellaisten linkkien yli. Minua ei haittaa lainkaan, että vanhoja ilmestyy väliin, sillä osaan ne sulkea samantien. Suon kyllä muille sen, että voivat iloita heille sopivalla tavalla eikä se ole millään lailla minulta pois.

Miksi kaiken pitäisi olla räätälöity juuri SINULLE? Tätä nykypäivän itsekeskeisyyttä en ymmärrä. Oletko nuori vai vanhemmiten jumittunut omaan napaan? Minä kuulun melkein senioriluokkaan ja ihan pienestä pitäen olen oppinut, etten ole maailman napa ja että ihmiset voivat nauttia erilaisista asioista, vaikka muuten samaa kokonaisuutta fanittaisikin. Jokaiselle jotakin omalla tyylillä. Harppaile itselle epämieluisat viestit.

T. Papukaija, joka jankkaa melkein jokaisessa viestissään harppaamisesta niille, jotka eivät sitä tajua

Saan kai mä sanoa mistä en tykkää? En vain ihan oikeasti tajua, miksi joku jakaa jonkun syliinhyppyvideon kuvat tänne analysoiden siinä olevia ilmeitä? Kävi töissä kesä-heinäkuussa, kun täällä ei muuta läpi käytykään?

Mä en ole vieläkään analysoinut ihan kaikkea tästä videosta. Firman johtaminen ja varsinkin alaisten työmoraalin vahtiminen on sen verran rankkaa puuhaa, että aina löydän tästä videosta jotakin uutta. No mutta nyt katsomaan tätä videota hidastettuna eikun siis tarkoitin, että työt kutsuvat. T: Pomo

Joo, se ei häiritse ketään, että meet keskenäs katsomaan sitä. Ei tarvitse ilmoitella siitäkään.

Vierailija
88208/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa, edes koittakaa osata, Käärijä-fanit, kirjoittaa omia kokemuksianne ja fiiliksiänne! Ei hahmojen!

Vierailija
88209/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis silleen, että joku postaa tänne, että hei menkää katsomaan, kahvittelukuva.

Vai onko joku v a j a k k i postannut, että on siellä kahvittelukuva, 3 kk sitten.

Eiköhän tuo kyselijä tarkoittanut nyt 2. rivillä olevaa kuvaa, jossa K, joku nainen ja kahvimuki. Vaikka ei siinä muussa kahvia olekaan.

Postittaa tuonne tilille 10h sitten.

Vierailija
88210/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkilliset on tän palstan ilo! Ja trolleille, ainakin toivon että olivat trolleja eilenkin tiedoksi, että myös anonyymisti toisen ihmisen uhkailu voi johtaa seuraamuksiin.

Vierailija
88211/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo kyselijä tarkoittanut nyt 2. rivillä olevaa kuvaa, jossa K, joku nainen ja kahvimuki. Vaikka ei siinä muussa kahvia olekaan.

muussa=mukissa

Vierailija
88212/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muussa=mukissa

Ja postittaa=postattu 🙈😅

Pr kl autocorrect

Vierailija
88213/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leilallakin alkaa olla jo tuliaiset Jokereiden keikalle valmiina:

Bojan saa enovainaan lumotun kanteleen, sitä kun soittaa alkaa kaikki ympärillä riivattuna tanssimaan letkajenkkaa! on muuten enovainaan leukaluusta tehty ja vanhan Marskin Käthyn jouhet kielinä että kelpaa rämpyttää! On siihen lapinshamaani pari muutakin lemmenloitsua Leilan pyynnöstä langettanut! (Jos soittaaa Satu meni saunaan, niin Kärde alkaa välittömästi lähestymään huulet tötteröllä!) Hys! Hys!

Nacelle käärin esi-isien sukuryijyn, jonka pehmeydessä on puuhattu niin että Leilakin on saanut kuulemma alkunsa, pikkasen voi olla kuivunutta elämännestettä ja vauvantekokastiketta lankojen seassa muutamalta edeltäneeltä sukupolvelta ja pari koiperhosen reikää, tottahan toki, mutta semmosia nämä Pälkäneen perinneryijyt tuppaavat olemaan, ja lapsionni on taattu! ja parhaat Pälkäneläiset DNA:t kaupan päälle.

Jan joka on niin sofistikoitunut saa musterin vanhat Myrna-kahvikupit, on kuulkaa aitoa arapian piippuleimaa ja tisainia! Iso kahvikannu tulee myös mukana, siinä voi yksityishenkilökin ottaa mukavat lämpöiset kylvyt kullatussa kylpyammeessaan. Vähän joutuu kyllä mutkalle menemään.

Jure saa Motonetin lippalakin ei ole muuten paljoa käytetty! Papiljotit ei oikein mahdu sen alle. On muuten ainakin viiden euron arvoinen eli yli kolmekymmentä mummonmarkkaa. Tärkeä suojata päivettymiseltä. Leilan pikku tissiposki!

Kris saa Pietaripässin taljan että pysyy poika lämpimänä! Oli sen verran huonoluonteinen otus ja ruokkiessa puski päälle kuin Arvo kankkusessa. Vähän huonosti sen nyljin niin pari lihasuikaletta jäi kiinni, mutta on sitten lentokoneessa kaluttavaa, ettei tartte muuta naposteltavaa tai beef jerkyä kalliilla kaupasta ostaa matkaevääksi.

Kirjekuoreen laitan lahjakirjan, jossa yksi Mallasveden saarista lahjoitetaan Jokereille. Sinne ei pääse kukaan poikia häiriköimään. Minullahan nuo saaret ovat vaan lammaslaitumena, mutta taidanpa laittaa pari riistakameraa varuiksi jos meinaavat yksityishenkilöt heiluen hyppiä laiturilta järveen uimaan! kyllä silmänilo nuorentaa paremmin kun litlin ryppyvoiteet! Kyllä jämpti on näin!

Leila💖

PS. Tarkkasilmäisimmät ovatkin jo saattaneet huomata että eniten Leila fanittaa kuitenkin Kärtsäriä. Kaukaa, mutta erittäin suurella hartaudella. Käärijälle annan keikkakesästä lahjaksi Stephanin kvintetin, en enempää enkä vähempää. En tiedä, onko mulla lupaa antaa sitä Kärdelle, kun en sitä itse omista. Tai ehkä omistankin, kerran kukaan muu ei ole vissiin ilmoittautunut omistajaksi. Mutta luultavasti Kärde jokatapauksessa sanoo että "en mä sitä hei haluu, mä oon vaan peruspasi Vantaalta. Ugh". Mut eniveis, se on nyt sun💖

Kiitos Leila 😄 ! Mua jotenkin aina pelottaa nuo Pälkäne viittaukset, että eihän me vaan tunneta, eihän 😬?

Vierailija
88214/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä moni muuten vielä ilman JO keikkalippua?

Vierailija
88215/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko aika hyväksyä se että ihmiset on erilaisia? Mua ei haittaa vanhat videot tai kuvat, mutta toive olisi, ettei tänne laitettais linkkejä ilman jonkinlaisia saatesanoja. Niistä jos näkisi heti onko kyseessä uusi vai vanha ja ehkä keitä henkilöitä sisältävä klippi, niin säästyisi avaamasta linkkejä jotka ei kiinnosta.

Vierailija
88216/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko lopettaa s a a t a n a noiden henkilöitä esittävien viestien spämmäämisen!!!!

Meneekö tunteisiin kun ei tiedä kenet ottais seuraavaksi silmätikuksi kun vaihtoehtoja alkaa olla jo niin monta ettei enää perässä pysy? 😅

Vierailija
88217/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että tavallisesta fanikuvastakin yritettiin taas vääntää jotain :D

Vierailija
88218/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö tunteisiin kun ei tiedä kenet ottais seuraavaksi silmätikuksi kun vaihtoehtoja alkaa olla jo niin monta ettei enää perässä pysy? 😅

Ei vaan se et tää ketju täyttyy viesteistä jotka ei tänne kuulu ja niiden jotka ei päivystä täällä jatkuvasti, täytyy kahlata sivukaupalla shittiä, vaikka haluais vaan nähdä otsikon aiheesta viestit pikaisesti duunipäivän tauoilla.

Vierailija
88219/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan! Uutta💙B ilmeisesti on la suomen aikaa klo 22 kokkiohjelmassa. Lienee JO subsien livenä? https://instagram.com/stories/joker.out.subs/3186679245224325186?utm_so…👨🍳

Vierailija
88220/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku ottaa the yksityishenkilön silmätikuksi?

Ketju on lukittu.